*kijkt naar DM's*quote:Op maandag 30 mei 2011 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huh Jordy wrom heb ik een DM van jou van 01:44 ?
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
*kijkt naar DM's*![]()
![]()
jordy = fail![]()
![]()
was voor iemand anders.
Ik had het beide niet.quote:
STALKERquote:Op maandag 30 mei 2011 17:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb wat achtergelaten in je shoutbox op Last.FM
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had het beide niet. [ afbeelding ]
[..]
STALKER
Dankúúwll :$ lo0bii vooorr jouw,, ;$ hvj knzj,, ntb xXx' je sgeetjè,,quote:Op maandag 30 mei 2011 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Werkse kusjes hvj wjnmk xxx je sgatjj.,
Lobi my bro'quote:
dit is bijna sigwaardig ;$quote:Op maandag 30 mei 2011 18:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Dankúúwll :$ lo0bii vooorr jouw,, ;$ hvj knzj,, ntb xXx' je sgeetjè,,
is mn standaard PI, vraag me niet waarom.quote:
waarom?quote:Op maandag 30 mei 2011 18:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit is bijna sigwaardig ;$
[..]
is mn standaard PI, vraag me niet waarom.
fixed.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zei toch vraag me niet waarom, luister eens een keer naar deze hatende juf.
quote:Op maandag 30 mei 2011 18:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit is bijna sigwaardig ;$
[..]
is mn standaard PI, vraag me niet waarom.
quote:Op maandag 30 mei 2011 18:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tot na je werk![]()
kusje
[..]
Het is dat, of in de hoek zitten en niet meer meedoen met de groep.
Rekenenquote:Op maandag 30 mei 2011 18:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En aaaah, 8 juli herkansing van mn rekentoets. Omg hopelijk haal ik het dit keer wel...![]()
Het heet rekentoets man wat blaat je nou. Je weet niet eens waar het over gaat.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Rekenen
Toets
Echte gangsters zeggen wiskunde proefwerk
Hou op met haten mangquote:Op maandag 30 mei 2011 18:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het heet rekentoets man wat blaat je nou. Je weet niet eens waar het over gaat.
quote:Op maandag 30 mei 2011 18:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is lastig ja.
[..]
Ja nou, jij dan.
Ja swa, ik gaf je puur een suggestie om je muzikaliteit verder te ontwikkelen en toen ging je me afkraken.quote:
Nietwaar manquote:Op maandag 30 mei 2011 19:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja swa, ik gaf je puur een suggestie om je muzikaliteit verder te ontwikkelen en toen ging je me afkraken.
xDquote:Op maandag 30 mei 2011 19:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nietwaar manIk zei alleen STALKER, maar dat zei jij ook de hele tijd toen tegen mij!
hoiiiquote:
supertof !quote:
TROLL IK GA NIET HPAPPEN VIESE TROLL DIE JE BENT IK HAAT JE.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:04 schreef Citizen_Kane het volgende:
Rebecca Black > The Beatles Rebecca Black > The Beatles Rebecca Black > The Beatles Rebecca Black > The Beatles Rebecca Black > The Beatles Rebecca Black > The Beatles Rebecca Black > The Beatles Rebecca Black > The Beatles Rebecca Black > The Beatles Rebecca Black > The Beatles Rebecca Black > The Beatles Rebecca Black > The Beatles Rebecca Black > The Beatles
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:07 schreef Citizen_Kane het volgende:
Mensen die een simpele troll als ik niet kunnen ontdekken
Fixed en QFT.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Rekenen
Toets
Echte gangsters zeggen wiskundeproefwerk
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik heb al meerdere keren gezegd dat ik een happer ben.
Vmbo-bb-mensjes luisteren naar negermuziek man, wat zeg jij nou.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:08 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar The Beatles = vmbo-bb muziek, dat vind ik wel.
'neger' muziekquote:Op maandag 30 mei 2011 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vmbo-bb luisteren negermuziek man, wat zeg jij nou.
Ik leer jou om niet te happenquote:
quote:
Jawelquote:
Heel leuk jaquote:
Ja.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:29 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik maak soms bloemen dood, maakt dat je boos?
Ruimtereizenquote:
Oftewel: Ismaelquote:Op maandag 30 mei 2011 19:31 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ruimtereizen![]()
Ontdekkingen![]()
Helden![]()
Antibiotica![]()
Agent Orange
Dood![]()
O sorryquote:
beetje aangepast dit datquote:
Komt doordat wij meisjes zijn. Meisjes onder elkaar hé..quote:Op maandag 30 mei 2011 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten jongedame.
Whihihi.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Komt doordat wij meisjes zijn. Meisjes onder elkaar hé..
Ismael de slaaf.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:33 schreef Citizen_Kane het volgende:
Liefde![]()
Vrede![]()
Maatschappijwetenschappen![]()
![]()
![]()
Wereldheerschappij
quote:
Oeps, sorry Dastan.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit mag je niet zeggen van Dastan want klasgenoten van hem lezen mee.
Flitskikker weet ik niet en Sander is aan het werk.quote:
Aww, pijnlijkquote:Op maandag 30 mei 2011 19:37 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Hoi hoi, volgens mij ben ik kkhard verbrand vandaag
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sander is werken en Flitskikker is kikkers aan het fotograferen.
Ja, kan het wel voelen.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Flitskikker weet ik niet en Sander is aan het werk.
[..]
Aww, pijnlijk
Hahahahaquote:Op maandag 30 mei 2011 19:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sander is werken en Flitskikker is kikkers aan het fotograferen.
Niet weten dat dat automatisch kan gaan als je dat wilquote:Op maandag 30 mei 2011 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De puntjes weghalen als je iemand quote.
Omdat je eigenwijs bent.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:38 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ja, kan het wel voelen.
Waarom ben ik altijd te eigenwijs om me in te smeren
Tegen Klinkerbotsing ingaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:39 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Niet weten dat dat automatisch kan gaan als je dat wil
Wat?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:39 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Niet weten dat dat automatisch kan gaan als je dat wil
quote:
Inderdaad, verloren zaak.quote:
De een heeft ook meer haar dan de ander.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:43 schreef Etsu het volgende:
Je hebt verschillende soorten trolls. Ene is irritanter, andere minder irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
De een heeft ook meer haar dan de ander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo simpel is het.quote:
Kan gebeuren, dat heb je als je vakantie hebt. Ik ben ondertussen bezig met een verslag.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
De een heeft ook meer haar dan de ander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom dat?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben ondertussen bezig met een verslag.![]()
Ik ben sociaal niet zo sterk.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:46 schreef Citizen_Kane het volgende:
Zoals mijn opa ooit in 1924 zei: des te socialer/slimmer/sterker je bent, des te beter je tegen een troll kunt.
Wie niet?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:46 schreef Etsu het volgende:
Die Ezell is een grappig meisje. Wie is daar mee eens?
Ik heb echt een rare humor hoor..quote:Op maandag 30 mei 2011 19:46 schreef Etsu het volgende:
Die Ezell is een grappig meisje. Wie is daar mee eens?
WAT NOU DIE EMO.GIF ACHTER KLINKERBOTSING WAT IS DEZE DAN. EERST LIEFDE DAN ALLEEN HAAT EN DAN WEER KLEIN BEETJE LIEFDE EN DAN NOG MEER HAAT.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat Klinkerbotsinggeen vakantie heeft
Geen vakantie hebben
Arme schat.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:48 schreef xCore het volgende:
Het is heet en ik heb last van hooikoorts, perfectie combinatie
Goedmaken?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WAT NOU DIE EMO.GIF ACHTER KLINKERBOTSING WAT IS DEZE DAN. EERST LIEFDE DAN ALLEEN HAAT EN DAN WEER KLEIN BEETJE LIEFDE EN DAN NOG MEER HAAT.
Hou een kan of fles met water bij je dit datquote:Op maandag 30 mei 2011 19:48 schreef xCore het volgende:
Het is heet en ik heb last van hooikoorts, perfectie combinatie
Oke, het WAS heet :")quote:Op maandag 30 mei 2011 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Arme schat.
En zo heet is het nu toch niet?
Geen copyright leeell meer?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:49 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Hou een kan of fles met water bij je dit dat
Dan heb ik nog steeds last van hooikoortsquote:Op maandag 30 mei 2011 19:49 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Hou een kan of fles met water bij je dit dat
O. Echt niet?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vanaf nu reageer ik niet meer op CK.
Omdat ik de enige jongen in de SC ben die niet 24/7 aardig is tegen 'meisjes' in de SC?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vanaf nu reageer ik niet meer op CK.
Nee, misschien.quote:
Omdat je een troll bent.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:49 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Omdat ik de enige jongen in de SC ben die niet 24/7 aardig is tegen 'meisjes' in de SC?
Ik ben ook anders niet 24/7 aardig tegen meisjes hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 19:49 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Omdat ik de enige jongen in de SC ben die niet 24/7 aardig is tegen 'meisjes' in de SC?
Stressss ach ja, wees een man.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:49 schreef xCore het volgende:
[..]
Dan heb ik nog steeds last van hooikoorts
Niemand is 24/7 aardig tegen elkaar.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:49 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Jawel, op een speelse en gemene manier hihiquote:Op maandag 30 mei 2011 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben ook anders niet 24/7 aardig tegen meisjes hoor
Ik wel, als het mij goed uitkomt.quote:
Meisjes onder elkaar hé. Dat is een uitzondering..quote:Op maandag 30 mei 2011 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wel altijd tegen jou hoor gr gr.![]()
Op Fok! hé.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:51 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik wel, als het mij goed uitkomt.
O zo, ik wel. Ik ben altijd al aardig geweest voor Etsuquote:
Vandaar standaardheidquote:Op maandag 30 mei 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met je hartjes PI ook moet het helemaal goedkomen.
Impliceren dat je naar een gala gaat.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:54 schreef Citizen_Kane het volgende:
Maar ik ga nu kappen met die gare troll shit, moet zo naar gala dit dat
Ga je daar toch lekker verder trollenquote:Op maandag 30 mei 2011 19:54 schreef Citizen_Kane het volgende:
Maar ik ga nu kappen met die gare troll shit, moet zo naar gala dit dat
Whehehehquote:
Ik heb bewijs dit datquote:
Dat ga ik serieus ook doen!quote:Op maandag 30 mei 2011 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga je daar toch lekker verder trollen
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:55 schreef ThaTim het volgende:
Haten op Burger Kane
Rosebud..................
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:55 schreef ThaTim het volgende:
Haten op Burger Kane
Rosebud..................
Dat is geen sleequote:
Waarom haal je nou bij mij die puntjes weg en bij Etsu's quote nietquote:Op maandag 30 mei 2011 19:56 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik heb bewijs dit dat
[..]
Dat ga ik serieus ook doen!
quote:
Ik heb geen ideequote:Op maandag 30 mei 2011 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom haal je nou bij mij die puntjes weg en bij Etsu's quote niet
quote:
Ik doe meestal multiquoten, zoveel mogelijk quotes in een bericht. Maar omdat deze SC zo hard gaat doe ik het bijna niet meer.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:58 schreef Citizen_Kane het volgende:
O jawel, dat heb ik wel. Jouw post was twee keer zo groot als die Oscar(Etsu), je reageerde namelijk ook op Ezell en ik vind grote quotes irritant.
Dat was echt fantastisch.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:59 schreef Gideon_92 het volgende:
kenker tering en tyfus.
vanochtend 6 uur uit bed. kwart voor 7 op werk. Dus ik bel mn baas naar zn 96 (:7) Had ie zich verslapen. >.< moest ik om 9 uur weg naar school want boeken inleveren en shit.
Eckte baaszen zoals ik hebben al hun boeken op school. Kom je er op scool achter dat je fakking 5 boeken mist. Gaat die vent daar over lopen zeiken dat ik de helft van me boeken niet bij me heb.. Moest ik ze thuis ophalen. 2 en een half uur later ben ik op school, nu wel met alle boeken. Loopt ie te zeiken dat het niet had gehoeven als ik had verteld dat ik in didam woonde.
wat een kutleven heb je toch ookquote:Op maandag 30 mei 2011 19:59 schreef Gideon_92 het volgende:
kenker tering en tyfus.
vanochtend 6 uur uit bed. kwart voor 7 op werk. Dus ik bel mn baas naar zn 96 (:7) Had ie zich verslapen. >.< moest ik om 9 uur weg naar school want boeken inleveren en shit.
Eckte baaszen zoals ik hebben al hun boeken op school. Kom je er op scool achter dat je fakking 5 boeken mist. Gaat die vent daar over lopen zeiken dat ik de helft van me boeken niet bij me heb.. Moest ik ze thuis ophalen. 2 en een half uur later ben ik op school, nu wel met alle boeken. Loopt ie te zeiken dat het niet had gehoeven als ik had verteld dat ik in didam woonde.
Stresssssquote:Op maandag 30 mei 2011 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik doe meestal multiquoten, zoveel mogelijk quotes in een bericht. Maar omdat deze SC zo hard gaat doe ik het bijna niet meer.
Niet weten wat 'quote:
liepen ze bij ons over te zeiken. anders kreeg je geen diploma oidquote:Op maandag 30 mei 2011 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit, gewoon houden die handel joh. Vragen ze toch niet naar.
The fuckquote:Op maandag 30 mei 2011 20:02 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
liepen ze bij ons over te zeiken. anders kreeg je geen diploma oid
kregen hele looplijst.quote:
je zegt geen gedag tegen mijquote:Op maandag 30 mei 2011 20:03 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ikgaweld0eiixDXDXD ;D l90lsz emo idt dat sad breezrsletjes
dag ik dronken 0ve3r twee uur o0gnvereer.
lolszzzrsaz dwaras d
doei vriendjes, mijn enige vrinden om d3 het plaaneett
Doeiquote:
Didam wat een paupers wonen daar.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:59 schreef Gideon_92 het volgende:
kenker tering en tyfus.
![]()
kom ik dus uiteindelijk pas om 1400 weer op werk. terwijl ik om 12 uur had afgesproken
True!quote:Op maandag 30 mei 2011 20:10 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Didam wat een paupers wonen daar.Ik impliceer niet dat jij er één bent hoor maar ik moest het even kwijt.
![]()
[ afbeelding ]
Goedzo!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:07 schreef Etsu het volgende:
Ik ben geslaagd voor stap 1
Bochten nemen gaat goed, knipperlicht ook. Rotondes kan ik ook.
Volgende keer gaan we gassen.
Oja, het is een Seat en het is blauw
ik ben trots op jequote:Op maandag 30 mei 2011 21:07 schreef Etsu het volgende:
w00tquote:Op maandag 30 mei 2011 21:07 schreef Etsu het volgende:
Waarom zo weinig?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 2 keer gereden sinds ik mn rijbewijs heb.
Hoelang heb je hem al?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 2 keer gereden sinds ik mn rijbewijs heb.
Ooh, was niet heel druk dus wel fijnquote:Op maandag 30 mei 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe was werk dan? ;$
[..]
Geen tijd alles.
Uhhhh 12 mei moest ik afrijden geloof ik en de week daarna haalde ik hem op en die zaterdag zegmaar van de ophaalweek heb ik 2 keer gereden.quote:
Ahh okequote:Op maandag 30 mei 2011 21:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh, was niet heel druk dus wel fijn. Voornamelijk bestellingen rondgebracht enzo, lekker weer daarvoor
Ja perfectquote:Op maandag 30 mei 2011 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uhhhh 12 mei moest ik afrijden geloof ik en de week daarna haalde ik hem op en die zaterdag zegmaar van de ophaalweek heb ik 2 keer gereden.
[..]
Ahh okeLeuk ja als het niet druk is.
Oke, even quoten toch voor als je je bedenkt enzo.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:37 schreef Etsu het volgende:
Als ik m'n rijbewijs heb, ga ik wel naar jou rijden, KlinkieDan mag je mij naar huis brengen en zelf terug naar huis, heb je tenminste nog een keer gereden
Valt zn fiets omquote:
Zegt de dokter: ruim je het zelf even opquote:
ja ken je die alquote:Op maandag 30 mei 2011 21:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Zegt de dokter: ruim je het zelf even op![]()
.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Uiteraardquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:40 schreef yosander het volgende:
Is het tijd voor slechte grappen?
Waarom komt een homo uit de kast?Die kende ik al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is het verschil tussen een boer en een koning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die kende ik al.
Wat is het verschil tussen een boer en een koning.Dat is echt zo'n mop uit groep 6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Misschien wat voor Klinkie
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:40 schreef yosander het volgende:
Is het tijd voor slechte grappen?
Waarom komt een homo uit de kast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vond ik grappig.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2011 21:42:45 ]
Die kende ik ook van de basisschool.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n mop uit groep 6. Misschien wat voor Klinkie
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Staan twee pinguins op een bergtop. Vraagt de een aan de ander: Mag ik je eraf duwen? Zegt de ander: Nee.
^Daar heb ik uren om gelachen met mn zusje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een turk met puisten in een slaapzak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een turk met zwakke botten in een slaapzak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn twee turken in een slaapzak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.no offence
really!to err is human, to arrr is pirate![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:43 schreef Gideon_92 het volgende:
Wat is een turk in een slaapzak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een turk met puisten in een slaapzak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een turk met zwakke botten in een slaapzak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn twee turken in een slaapzak?Snap hem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.no offence
really!![]()
Hoorde 'm toevallig vandaagquote:.
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.![]()
Heee Didoquote:!
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Knalt een kip tegen een muur op, zegt hij pok.
^Daar heb ik ook uren om gelachen met mn zusje.![]()
![]()
de muur of de kip?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Knalt een kip tegen een muur op, zegt hij pok.
^Daar heb ik ook uren om gelachen met mn zusje.to err is human, to arrr is pirate
Forum Opties Forumhop: Hop naar: