Rekenenquote:Op maandag 30 mei 2011 18:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En aaaah, 8 juli herkansing van mn rekentoets. Omg hopelijk haal ik het dit keer wel...![]()
Het heet rekentoets man wat blaat je nou. Je weet niet eens waar het over gaat.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Rekenen
Toets
Echte gangsters zeggen wiskunde proefwerk
Hou op met haten mangquote:Op maandag 30 mei 2011 18:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het heet rekentoets man wat blaat je nou. Je weet niet eens waar het over gaat.
quote:Op maandag 30 mei 2011 18:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is lastig ja.
[..]
Ja nou, jij dan.
Ja swa, ik gaf je puur een suggestie om je muzikaliteit verder te ontwikkelen en toen ging je me afkraken.quote:
Nietwaar manquote:Op maandag 30 mei 2011 19:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja swa, ik gaf je puur een suggestie om je muzikaliteit verder te ontwikkelen en toen ging je me afkraken.
xDquote:Op maandag 30 mei 2011 19:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nietwaar manIk zei alleen STALKER, maar dat zei jij ook de hele tijd toen tegen mij!
hoiiiquote:
supertof !quote:
TROLL IK GA NIET HPAPPEN VIESE TROLL DIE JE BENT IK HAAT JE.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:04 schreef Citizen_Kane het volgende:
Rebecca Black > The Beatles Rebecca Black > The Beatles Rebecca Black > The Beatles Rebecca Black > The Beatles Rebecca Black > The Beatles Rebecca Black > The Beatles Rebecca Black > The Beatles Rebecca Black > The Beatles Rebecca Black > The Beatles Rebecca Black > The Beatles Rebecca Black > The Beatles Rebecca Black > The Beatles Rebecca Black > The Beatles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |