The horrorquote:
Bron:Mediajournaal.nlquote:Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen worden deze zomer de klusjesmannen van BNN. Vanaf 3 juli storten zij zich vol in de vakantiebaantjes, in zeven afleveringen van De Klusjesmannen.
Lantinga en Verkoeijen gaan klussen in de horeca, op de boerderij, in een fabriek en tijdens een popfestival. Alle klusjes zullen op onnavolgbare wijzen door hen worden geklaard, meldt BNN. Niemand is veilig voor de enige echte Klusjesmannen.
quote:Paay, Brard en Simic rollen door poep en modder.
Patricia Paay, Patty Brard en Tataja Simic zijn bereid alles te doen voor hun nieuwe programma Diva's Draaien Door. Zelfs als dat betekent dat ze door de poep moeten rollen...
De drie diva's zullen hun bezoek aan een asiel voor vogels waarschijnlijk nooit meer vergeten.
"Het was een ontzettend zooitje. We hebben er in de modder en in de stront gelegen", vertelde Patricia aan Radio 538. "Er waren muizen en ratten. Toen we kwamen, was die vrouw al aan het brullen en huilen."
Ook liet LaPaay weten dat het niet altijd makkeijk is om met Patty en Tatjana te werken. "We zijn drie heel andere karakters. Dat merken we met werken. Tatjana is een schatje hoor, maar ze kan wel zeuren. Ze doet ook allemaal vreemde dingen. Patty is hysterisch en daar kun je erg om lachen. Ik blijf altijd nuchter."
Geluid alleen is genoeg lijkt me.quote:
naja, als het straks wordt uitgezonden durf ik te wedden dat er toch massaal gekeken gaat worden of je ze nu wel of niet kunt uitstaanquote:
Lekker ergeren is ook leuk.quote:Op zondag 7 augustus 2011 09:12 schreef sherezade het volgende:
[..]
naja, als het straks wordt uitgezonden durf ik te wedden dat er toch massaal gekeken gaat worden of je ze nu wel of niet kunt uitstaan
quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:39 schreef Cynix ® het volgende:
Dit lijkt nog ónder Viola en Bonnie door te gaan, wat bijna niemand voor mogelijk had gehouden.
Ik ben wel bang dat ik (een keer) ga kijken.
1sept, Paay en Brard hebben weer bonje, vandaar dat ze bij de Gay Pride op 2 bootjes zaten.quote:
Yeah yeah, heard it all before.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:28 schreef hunter2011 het volgende:
Volgens een ingewijde is de sfeer tussen Patricia en Patty zo onder het vriespunt gedaald dat het de vraag is of de opnamen nog wel volgens het geplande schema kunnen doorgaan
Fuck.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |