AUTO!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:50 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Pa vroeg vanavond ineens, nou wat wil je hebben. Ik was like uhhh dunno
Je moet toch een auto hebben om te oefenen???quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:56 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Eerst maar is een rijbewijs over een half jaar
Idd!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Je moet toch een auto hebben om te oefenen???
Kaasmoeder.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:08 schreef Kaasrol het volgende:
Mijn moeder heeft een laptop van ¤850 voor me besteld
Mijn moeder
Net iets bovengemiddeld?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:54 schreef computerprobleem het volgende:
Krijg i.i.g. wel cadeau's t.w.v boven de 500¤ i.i.g.
Sowieso rijlessen, geld, laptop voor volgend jaar. Schoolgeld betaal ik natuurlijk niet.
Dus denk dat ik net iets boven gemiddeld ontvang, niet veel spectaculairs dus.
Die rijlessen kreeg ik al voor mijn verjaardag. Vandaar ''sowieso''.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Inderdaad, rijlessen en een laptop "net iets bovengemiddeld"
Vergeet de cadeaus boven de 500 euro en het geld nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Inderdaad, rijlessen en een laptop "net iets bovengemiddeld"
Ik denk dat het ver boven gemiddeld is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:28 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Die rijlessen kreeg ik al voor mijn verjaardag. Vandaar ''sowieso''.
Laptop en wat geld is het dus, denk wel dat dat net iets bovengemiddeld is, vooral als je zo in dit topic kijkt.
Dat valt zeker wel mee hoor. Ik ken genoeg mensen die zulke cadeautjes hebben gekregen of nog krijgen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat het ver boven gemiddeld is.
Ja, dat denk ik dus ook. Waren hier volgens mij wel meer mensen die een laptop kregen en het geld e.d..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat valt zeker wel mee hoor. Ik ken genoeg mensen die zulke cadeautjes hebben gekregen of nog krijgen.
WTF van wie krijg je dat allemaal? Ik heb in totaal 60 euro gekregen.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:36 schreef knight18 het volgende:
atm 1200 euro binnen en een laptop voor mijn ICT opleiding.
Dit.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:36 schreef Finland. het volgende:
20 euro van mijn opa en oma, wat lieve kaartjes en that's it.
Teringquote:Op maandag 20 juni 2011 13:36 schreef knight18 het volgende:
atm 1200 euro binnen en een laptop voor mijn ICT opleiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |