aah wat liefquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb m'n broertje twee bioscoopbonnen gegeven zodat hij met een vriend naar de Hangover 2 kan (wil hij graag zien).
Alsof dat geld er volgend schooljaar nog is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:27 schreef Ezell het volgende:
Poeh, iedereen hier wordt 'rijk'. Handig voor volgend schooljaar.
Dat zou toch kunnen? Het studentenleven is niet bepaald goedkoop en er zijn genoeg mensen die nu al geld sparen voor volgend schooljaar.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:42 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Alsof dat geld er volgend schooljaar nog is.
Maar ja, de inkomsten van de overheid zullen deze periode wel weer flink toenemen zo te zien.
Ik heb 't al van mn ouders gekregenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat zou toch kunnen? Het studentenleven is niet bepaald goedkoop noemen en er zijn genoeg mensen die nu al geld sparen voor volgend schooljaar.
Gewoon even je poeperd laten zien aan oude mannetjes, dat ze eventjes draaien en dat jij daarna weer 2 weken eten kan kopen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:46 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik heb 't al van mn ouders gekregenMaar idd studentenleven is reteduur
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:07 schreef MacorgaZ het volgende:
Tuurlijk zijn er wel meiden in ict-opleidingen, voorbeeldje:
[ afbeelding ]
AUTO!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:50 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Pa vroeg vanavond ineens, nou wat wil je hebben. Ik was like uhhh dunno
Je moet toch een auto hebben om te oefenen???quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:56 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Eerst maar is een rijbewijs over een half jaar
Idd!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Je moet toch een auto hebben om te oefenen???
Kaasmoeder.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:08 schreef Kaasrol het volgende:
Mijn moeder heeft een laptop van ¤850 voor me besteld
Mijn moeder
Net iets bovengemiddeld?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:54 schreef computerprobleem het volgende:
Krijg i.i.g. wel cadeau's t.w.v boven de 500¤ i.i.g.
Sowieso rijlessen, geld, laptop voor volgend jaar. Schoolgeld betaal ik natuurlijk niet.
Dus denk dat ik net iets boven gemiddeld ontvang, niet veel spectaculairs dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |