Wat sommigen krijgen kun je inderdaad categoriseren onder verwend. Dat je iets krijgt vind ik wel logisch. Je hebt niet voor niets jaren zitten 'ploeteren'.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:38 schreef RacerDKB het volgende:
Is iedereen nou zo verwend of is dit normaal?
Vorig jaar toen ik geslaagd was kreeg ik niks.
Ah nicee! ik adviseer je gebouwen en moskeeen te bezoeken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:25 schreef Gafietsen het volgende:
Ik mag met mijn vader een week naar het buitenland.
Heb voor Turkije gekozen, Istanboel
Krijg verder 250 euro van Oma,
en de woorden:
We zijn trots op je ( of iets in die richting ), wat ik persoonlijk het leukste kado vind
Ik snap het ook nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:38 schreef RacerDKB het volgende:
Dit is nog eens een mooi cadeau, ik krijg naar ik weet ook niets...quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:09 schreef RICHARD0594 het volgende:
Uiteten met mijn vriendin in een pizzeria.
Kun je iets anders in Istanbul dan:P?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:01 schreef coban het volgende:
[..]
Ah nicee! ik adviseer je gebouwen en moskeeen te bezoeken.
jaa, er zijn veel markten enzoquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:30 schreef Gafietsen het volgende:
[..]
Kun je iets anders in Istanbul dan:P?
Naja behalve
Fking lekker eten en waterpijp roken xd
Tja, mijn vader heeft ook zulke hoge verwachtingen dat ik niet meer dan een 'gefeliciteerd!' vol gefakede enthousiasme zal horenquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:41 schreef coban het volgende:
Ik kreeg een droog 'oke' te horenen daarna 'gefeliciteerd' en daarna 'moet je taart?'
![]()
Dat gaat dus een ps3 oid worden
Komt door Al Bundy.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:38 schreef RacerDKB het volgende:
Haha, hier ook precies zou. Ze weten wel dat ik slaag, nog nooit een ouderavond o.i.d. voor mij bijgewoond. Voor mijn broertje is het precies een ander verhaal.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:48 schreef Natrium het volgende:
[..]
Tja, mijn vader heeft ook zulke hoge verwachtingen dat ik niet meer dan een 'gefeliciteerd!' vol gefakede enthousiasme zal horen
Maarja, wat maakt 't uit, ik doe 't voor mezelfGenoeg tantes en vrienden die 't wel echt menen
Mijn ouders zeiden altijd 'moet je lekker zelf weten, zijn jouw longen, als je het maar niet hier in huis doet.'quote:Op zondag 12 juni 2011 14:31 schreef dralion13 het volgende:
Mijn halve klas ofzo heeft nog nooit gerookt (of iig niet op feesten waar ik ben geweest).
Kennissen van me hadden ook zo'n af met hun zoon (tot 18e niet roken). Een paar week nadat hij 18 werd begon hij met roken
Ik vind dat de mensen hier verwend zijn. Er zijn genoeg mensen die iets klein of helemaal niets krijgen. Er is niets mis met verwend zijn zolang je je niet verwend gedraagt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:38 schreef RacerDKB het volgende:
Ma betaalt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:53 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Dat je dat krijgt van je ouders.. xD
Dat zou ik dus nooit voor elkaar krijgen.. Ik krijg eerder een Ferrari die er nooit komt dan een tattoo van me ouders.. xDquote:
aah wat liefquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb m'n broertje twee bioscoopbonnen gegeven zodat hij met een vriend naar de Hangover 2 kan (wil hij graag zien).
Alsof dat geld er volgend schooljaar nog is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:27 schreef Ezell het volgende:
Poeh, iedereen hier wordt 'rijk'. Handig voor volgend schooljaar.
Dat zou toch kunnen? Het studentenleven is niet bepaald goedkoop en er zijn genoeg mensen die nu al geld sparen voor volgend schooljaar.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:42 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Alsof dat geld er volgend schooljaar nog is.
Maar ja, de inkomsten van de overheid zullen deze periode wel weer flink toenemen zo te zien.
Ik heb 't al van mn ouders gekregenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat zou toch kunnen? Het studentenleven is niet bepaald goedkoop noemen en er zijn genoeg mensen die nu al geld sparen voor volgend schooljaar.
Gewoon even je poeperd laten zien aan oude mannetjes, dat ze eventjes draaien en dat jij daarna weer 2 weken eten kan kopen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:46 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik heb 't al van mn ouders gekregenMaar idd studentenleven is reteduur
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:07 schreef MacorgaZ het volgende:
Tuurlijk zijn er wel meiden in ict-opleidingen, voorbeeldje:
[ afbeelding ]
AUTO!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:50 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Pa vroeg vanavond ineens, nou wat wil je hebben. Ik was like uhhh dunno
Je moet toch een auto hebben om te oefenen???quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:56 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Eerst maar is een rijbewijs over een half jaar
Idd!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Je moet toch een auto hebben om te oefenen???
Kaasmoeder.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:08 schreef Kaasrol het volgende:
Mijn moeder heeft een laptop van ¤850 voor me besteld
Mijn moeder
Net iets bovengemiddeld?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:54 schreef computerprobleem het volgende:
Krijg i.i.g. wel cadeau's t.w.v boven de 500¤ i.i.g.
Sowieso rijlessen, geld, laptop voor volgend jaar. Schoolgeld betaal ik natuurlijk niet.
Dus denk dat ik net iets boven gemiddeld ontvang, niet veel spectaculairs dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |