gr grquote:
Een modaal leven is een leven van 1 op de 5 miljard mensen, beetje zwaar nutteloos en overbodig.quote:
Verwend nest, geld is ook niet alles hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:45 schreef computerprobleem het volgende:
Mijn ouders zeggen gewoon doe wat volgens jou het beste is. Dan zeg ik: iets waarmee je veel geld gaat verdienen. Dan zeggen zij: goed zo zoon, zo horen we het graag.![]()
Nee, maar serieus. Ik wil later wel gewoon iets doen wat ver boven gemiddeld verdient, ben niet van plan modaal te gaan leven of zo, want dat kun je geen leven noemen. Heb daarom voor een studie gekozen ook gericht op het buitenland, want dan heb je véél meer mogelijkheden dan de rest van je leven fietsen naar je kantoor ergens op een industrieterrein of zo.En vind het ook gewoon interessant, het buitenland spreekt mij meer aan dan een of ander gehucht in Groningen.
Een modaal leven is toch nog geen middelmatig leven?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:01 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Een modaal leven is een leven van 1 op de 5 miljard mensen, beetje zwaar nutteloos en overbodig.
Gaafquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:17 schreef Joosterd het volgende:
Ouders : Een XXXX Geldbedrag
Van mijn oom: Een midweekje weg naar een zelf uit gekozen stad in Europa. ( weet nog niet waarheen)
Neequote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:09 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Verwend nest, geld is ook niet alles hoor
Tofquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:04 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nee![]()
Voor mijn 18de verjaardag kreeg ik een midweekje Londen ook zeer goed bevallen.![]()
Kan Rome ook wel aanraden, maar ik zou dan wel snel gaan, want anders wordt het wel heel erg warm en druk in Rome en dat is toch wel iets minder leuk.quote:
Lol, hoezo ben je flink in je kont genaaid als je meer dan 750 euro neerlegt voor een retourtje schiphol - la.quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:20 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Cadeau van rond de 700-750 euro, en deze besteed ik aan een retourtje (met eigen bijbetaling) Schiphol -> Los Angeles.
[ afbeelding ]
too long, didn't readquote:Op maandag 30 mei 2011 18:47 schreef computerprobleem het volgende:
Ik ga mijn game kamer verbouwen. Het is er nu nog een beetje saai, een grote bank, vitrine kast, PS3, tv, salontafel, 2 posters, digitale-tv ontvanger, klok en regio 1 en regio 2 dvd-spelers is alles wat er in zit. De kamer heb ik al opnieuw geverfd. Er komt nog een koelkast & platenspeler (van die coca cola actie, koelkast is op zich best relax en groot en soort van extra), nieuwe tafel voor die 2 dingen, nieuwe salontafel, een nieuwe vloer (laminaat e.v.t of gewoon zo laten want ziet er goed uit) en anders gewoon een kleed of zo, nieuwe bank, nieuwe klok, tv ophangen, paar nieuwe posters waaronder 3 filmposters en een grote New-York/L.A poster en alles natuurlijk inlijsten, een nieuwe lamp en paar lampen voor in de vitrine en voor op de posters en later in de vakantie misschien nog een kleine geluidsinstallatie. En nieuwe lamellen natuurlijk.
Lijkt veel, maar het grootste werk is eigenlijk al gedaan (kamer opnieuw inrichten duurde land, want digitale spullen naar andere kant van de kamer zetten waar geen stopcontact/tv kabels e.d. zijn kost), namelijk het verven. Alleen nog de spullen kopen dus en goed in de kamer plaatsen. Zal wel over een week of twee af zijn (op de geluidsinstallatie na, die koop ik over een paar maanden).
In de tussentijd moet ik nog mijn rijbewijs halen, krijg ik betaald. Ben al bezig, maar ik ga zelf nog eerst oefenen want dat scheelt weer een les of 10 als het aan de instructeur ligt. En 10 lessen scheelt al weer ¤450,- en dat gebruik ik dan b.v. voor een geluidsinstallatie set.
Krijg ook nog abonnement op sportschool en wat geld, ben al blij met rond de ¤100,- aangezien ik de rest al vergoed krijg (abonnement, rijbewijs, verbouwing). En een rijbewijs zou ik zelf niet willen betalen, is duur namelijk.![]()
tl;drquote:
Daar stopte ik met lezen, leer eerst maar eens hoe de wereld werkt jochie.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:44 schreef computerprobleem het volgende:
Maar ja, heb al sowieso iets gevraagd en geaccepteerd ''gekregen'': moeder moet al mijn openstaande rekeningen van bestellingen e.d. af betalen (rond de 175¤) en mijn vader wou mij gisteren ¤200,- geven omdat hij dacht dat ik al geslaagd was.![]()
Ik nam het niet aan, straks zak ik en heb ik die ¤200,- al uitgegeven.![]()
Hij gaat binnenkort voor 1 maand weg, nog voordat de uitslag bekend is. Dus best kut, cadeau pas later, maar wel groter.
Zeker vanuit je zolderraampje chicks bespiedenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:51 schreef dralion13 het volgende:
Ik mag iets uitzoeken van rond de 100 euro, ik ga er (met eigen geld erbij) een verrekijker van kopen, welke weet ik nog niet
Hahah wat een rukker ben je verwend nestquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:44 schreef computerprobleem het volgende:
Maar ja, heb al sowieso iets gevraagd en geaccepteerd ''gekregen'': moeder moet al mijn openstaande rekeningen van bestellingen e.d. af betalen (rond de 175¤) en mijn vader wou mij gisteren ¤200,- geven omdat hij dacht dat ik al geslaagd was.![]()
Ik nam het niet aan, straks zak ik en heb ik die ¤200,- al uitgegeven.![]()
Hij gaat binnenkort voor 1 maand weg, nog voordat de uitslag bekend is. Dus best kut, cadeau pas later, maar wel groter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
't is maar wat je leuk vind.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:51 schreef dralion13 het volgende:
Ik mag iets uitzoeken van rond de 100 euro, ik ga er (met eigen geld erbij) een verrekijker van kopen, welke weet ik nog niet
ja lekker toch of niet somsquote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:24 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hahah wat een rukker ben je verwend nest
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:45 schreef computerprobleem het volgende:
Mijn ouders zeggen gewoon doe wat volgens jou het beste is. Dan zeg ik: iets waarmee je veel geld gaat verdienen. Dan zeggen zij: goed zo zoon, zo horen we het graag.![]()
Nee, maar serieus. Ik wil later wel gewoon iets doen wat ver boven gemiddeld verdient, ben niet van plan modaal te gaan leven of zo, want dat kun je geen leven noemen. Heb daarom voor een studie gekozen ook gericht op het buitenland, want dan heb je véél meer mogelijkheden dan de rest van je leven fietsen naar je kantoor ergens op een industrieterrein of zo.En vind het ook gewoon interessant, het buitenland spreekt mij meer aan dan een of ander gehucht in Groningen.
neeh dat zeker niet maar daarom mag ik je nu wel een verwend nest noemenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ja lekker toch of niet soms
wat doe jij dan liever alles wat je krijgt weigeren xd
Alleen de eerste pagina gelezen, maar dit is toch wel het meestquote:Op maandag 30 mei 2011 18:47 schreef computerprobleem het volgende:
Ik ga mijn game kamer verbouwen. Het is er nu nog een beetje saai, een grote bank, vitrine kast, PS3, tv, salontafel, 2 posters, digitale-tv ontvanger, klok en regio 1 en regio 2 dvd-spelers is alles wat er in zit. De kamer heb ik al opnieuw geverfd. Er komt nog een koelkast & platenspeler (van die coca cola actie, koelkast is op zich best relax en groot en soort van extra), nieuwe tafel voor die 2 dingen, nieuwe salontafel, een nieuwe vloer (laminaat e.v.t of gewoon zo laten want ziet er goed uit) en anders gewoon een kleed of zo, nieuwe bank, nieuwe klok, tv ophangen, paar nieuwe posters waaronder 3 filmposters en een grote New-York/L.A poster en alles natuurlijk inlijsten, een nieuwe lamp en paar lampen voor in de vitrine en voor op de posters en later in de vakantie misschien nog een kleine geluidsinstallatie. En nieuwe lamellen natuurlijk.
Lijkt veel, maar het grootste werk is eigenlijk al gedaan (kamer opnieuw inrichten duurde land, want digitale spullen naar andere kant van de kamer zetten waar geen stopcontact/tv kabels e.d. zijn kost), namelijk het verven. Alleen nog de spullen kopen dus en goed in de kamer plaatsen. Zal wel over een week of twee af zijn (op de geluidsinstallatie na, die koop ik over een paar maanden).
In de tussentijd moet ik nog mijn rijbewijs halen, krijg ik betaald. Ben al bezig, maar ik ga zelf nog eerst oefenen want dat scheelt weer een les of 10 als het aan de instructeur ligt. En 10 lessen scheelt al weer ¤450,- en dat gebruik ik dan b.v. voor een geluidsinstallatie set.
Krijg ook nog abonnement op sportschool en wat geld, ben al blij met rond de ¤100,- aangezien ik de rest al vergoed krijg (abonnement, rijbewijs, verbouwing). En een rijbewijs zou ik zelf niet willen betalen, is duur namelijk.![]()
vetquote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:44 schreef Roces18 het volgende:
[..]
neeh dat zeker niet maar daarom mag ik je nu wel een verwend nest noemen
Geef mij dan alsjeblieft een linkje, en ik ga alleen ja, normaal gesproken is een retour 1100-1200, nu 700, vond ik al goedkoop.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Lol, hoezo ben je flink in je kont genaaid als je meer dan 750 euro neerlegt voor een retourtje schiphol - la.
moet vast wel voor rond de 650 kunnen + de rest besteden aan hotel.
Ga je alleen?
Nederland is toch niet een of ander gehucht in Groningen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:45 schreef computerprobleem het volgende:
Rotterdam.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nederland is toch niet een of ander gehucht in Groningen?Ga gewoon in Rotterdam wonen
! waaromquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:54 schreef xCheryll het volgende:
Ik krijg een cadeau tot ¤400
Sws een nieuwe fotocamera, de rest weet ik niet
SWS als je zo verwend bent om 400 euris te krijgen en daarmee een fotocamera haalt die niet eens 400 euro waard is. Wat koop je dan voor shit. Minimaal een canon spiegelreflexcamera a 700 euroquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:54 schreef xCheryll het volgende:
Met een normale camera van rond de 200 euro ben ik al blij zat hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:58 schreef Roces18 het volgende:
[..]
SWS als je zo verwend bent om 400 euris te krijgen en daarmee een fotocamera haalt die niet eens 400 euro waard is. Wat koop je dan voor shit. Minimaal een canon spiegelreflexcamera a 700 euro
Een gewone digitale camera voor uitstapjes of uitgaan met vrienden is 400 euro meer dan genoeg. Als je een dure camera koopt ben je bang dat er tijdens het uitgaan een krasje of wat drank er overheen komt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:58 schreef Roces18 het volgende:
[..]
SWS als je zo verwend bent om 400 euris te krijgen en daarmee een fotocamera haalt die niet eens 400 euro waard is. Wat koop je dan voor shit. Minimaal een canon spiegelreflexcamera a 700 euro
Overigens staat er ook duidelijk in mn post dat ik van die 400 euro een camera krijg én nog wat andersquote:Op zondag 5 juni 2011 14:53 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Een gewone digitale camera voor uitstapjes of uitgaan met vrienden is 400 euro meer dan genoeg. Als je een dure camera koopt ben je bang dat er tijdens het uitgaan een krasje of wat drank er overheen komt.
Tradities.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:51 schreef skagtrendy het volgende:
Een gouden ringetje![]()
dat is een traditie geworden bij ons
Alsof het niks isquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:54 schreef xCheryll het volgende:
Tja, je hebt er toch 1 nodig als je als hobby vogels kijktquote:
nope, wel chicks bekijken vanuit een vogelkijkhut, maar dan andere chicksquote:Op vrijdag 3 juni 2011 07:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Zeker vanuit je zolderraampje chicks bespieden
Wat nouquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:54 schreef xCheryll het volgende:
Ik bedoelde met die ":')" dat is ¤400 euro zelf ook iewat overdreven vind. Overigens ga ik dat niet zeggen, want mijn broers en zussen hebben het ook gehadquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat nou, ik krijg helemaal niks voor zover ik weet.
Oh, zo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:37 schreef xCheryll het volgende:
[..]
Ik bedoelde met die ":')" dat is ¤400 euro zelf ook iewat overdreven vind. Overigens ga ik dat niet zeggen, want mijn broers en zussen hebben het ook gehad
homoquote:Op maandag 6 juni 2011 18:40 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Tja, je hebt er toch 1 nodig als je als hobby vogels kijkt(en mn huidige is een beetje kapot)
[..]
nope, wel chicks bekijken vanuit een vogelkijkhut, maar dan andere chicks
Ik heb ook nog een telescoop met 60 keer vergroting, daarmee kan ik details op een kilometer afstand zienquote:
Gewoon voor geld gaan, dan kan je er altijd nog kleding van kopen. Als ze geld geven, is het vaak toch ineens meer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:30 schreef Nezhi het volgende:
Ik mag kiezen tussen een dry jeans of een paar sneakers, of geld xD
Mensen met te veel geldquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:05 schreef Nezhi het volgende:
Yep, keuze is snel gemaakt.
Bij mij komt er ook altijd zonder reden iets op mijn bank te staan, als cadeautje voor niets. x)
Ik ookquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:39 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Ik zou mijn rijbewijs krijgen als ik niet zou roken,
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ookAltijd het niet-roken nog volgehouden, ook tijdens uitgaan enzo.
Thnx, en dat zijn er idd niet heel veel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:04 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Goed bezig, weinig mensen die dat tegenwoordig nog kunnen zeggen!
Oh ik ken er best veel.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Thnx, en dat zijn er idd niet heel veel.
Die zelfs nog nooit een hijs gehad hebben? Ik ken er geen een hoor.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 14:31 schreef dralion13 het volgende:
Mijn halve klas ofzo heeft nog nooit gerookt (of iig niet op feesten waar ik ben geweest).
Kennissen van me hadden ook zo'n af met hun zoon (tot 18e niet roken). Een paar week nadat hij 18 werd begon hij met roken
Bij mij had ik die roken-afspraak ook, werd ik uiteindelijk 18 zonder gerookt te hebben, telde het ook als verjaardagscadeauquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef Kaasrol het volgende:
Ik heb nooit gerookt, mijn ouders zeiden altijd "zien we dan wel"
Nu krijg ik niks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |