Budget? Interesses?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wil eigenlijk wel wat halen voor mijn broertje, omdat ik het toch wel heel knap zou vinden.
Iemand ideeën?
Ik weet niet wat voor informatica je gaat doen, maar je hoeft echt geen high-end laptop te hebben hoor denk ikquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Informatica
Begin trouwens wel al nou al spijt te krijgen, volgens mij zal het daar vol wow types en wolvenshirts zitten
P**pb**rt?! :xquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wil eigenlijk wel wat halen voor mijn broertje, omdat ik het toch wel heel knap zou vinden.
Iemand ideeën?
Waar?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Informatica
Begin trouwens wel al nou al spijt te krijgen, volgens mij zal het daar vol wow types en wolvenshirts zitten
Hogeschool Utrechtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Waar?
Ik ga ook Inf doen. En ik ben geen WoW of Wolvenshirtsdragende pauper
Blackberryquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:25 schreef Chai het volgende:
Ik krijg een nieuw zadel (denk dat dat toch wel rond de 600 euro wordt).
Broertje kreeg een Blackberry.
Dacht eerst: wtfquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:25 schreef Chai het volgende:
Ik krijg een nieuw zadel (denk dat dat toch wel rond de 600 euro wordt).
Broertje kreeg een Blackberry.
Klinken als fijne ouders.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:35 schreef Finland. het volgende:
Niks. Ik mag al blij zijn als mijn ouders op mijn diploma-uitreiking komen. Het boeit ze namelijk geen fuck.
Pa: Hoe ging je eerste examen vandaag?quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:50 schreef Finland. het volgende:
[..]
Pa: Hoe ging je eerste examen vandaag?
Ik: Eh, de examens beginnen volgende week pas.
Ik: Nederlands was lastig, waarschijnlijk behoud ik mijn 7 gemiddeld niet.
Beide: Je moet beter je best doen, je doet er niet genoeg voor, je bent niet intelligent genoeg voor havo. Examens stellen niks voor (gezegd door twee ouders die niet meer hebben dan mavo en lts)
Ik: Heel misschien heb ik een her
Ma: Verbaasd me niks, ik vond je toch al niet slim genoeg om in één keer te slagen.
Engels vinden ze prima maar Russisch minder? Watquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:56 schreef Finland. het volgende:
Ik blijf nog een jaar thuis, omdat Groningen goed te bereizen is vanaf huis, maar na mijn P ga ik zo snel mogelijk naar Leiden![]()
(Ook weer zoiets, mijn ouders willen dat ik dan een 'waardige' studie ga doen, zoals Engels/rechten/economie ofzo. Dat Russisch vonden ze wat minder)
okquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:45 schreef computerprobleem het volgende:
Mijn ouders zeggen gewoon doe wat volgens jou het beste is. Dan zeg ik: iets waarmee je veel geld gaat verdienen. Dan zeggen zij: goed zo zoon, zo horen we het graag.![]()
Nee, maar serieus. Ik wil later wel gewoon iets doen wat ver boven gemiddeld verdient, ben niet van plan modaal te gaan leven of zo, want dat kun je geen leven noemen. Heb daarom voor een studie gekozen ook gericht op het buitenland, want dan heb je véél meer mogelijkheden dan de rest van je leven fietsen naar je kantoor ergens op een industrieterrein of zo.En vind het ook gewoon interessant, het buitenland spreekt mij meer aan dan een of ander gehucht in Groningen.
Groningen is geen gehuchtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:45 schreef computerprobleem het volgende:
Mijn ouders zeggen gewoon doe wat volgens jou het beste is. Dan zeg ik: iets waarmee je veel geld gaat verdienen. Dan zeggen zij: goed zo zoon, zo horen we het graag.![]()
Nee, maar serieus. Ik wil later wel gewoon iets doen wat ver boven gemiddeld verdient, ben niet van plan modaal te gaan leven of zo, want dat kun je geen leven noemen. Heb daarom voor een studie gekozen ook gericht op het buitenland, want dan heb je véél meer mogelijkheden dan de rest van je leven fietsen naar je kantoor ergens op een industrieterrein of zo.En vind het ook gewoon interessant, het buitenland spreekt mij meer aan dan een of ander gehucht in Groningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |