Alsof het niks isquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:54 schreef xCheryll het volgende:
Ik krijg een cadeau tot €400
Sws een nieuwe fotocamera, de rest weet ik niet
Tja, je hebt er toch 1 nodig als je als hobby vogels kijktquote:
nope, wel chicks bekijken vanuit een vogelkijkhut, maar dan andere chicksquote:Op vrijdag 3 juni 2011 07:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Zeker vanuit je zolderraampje chicks bespieden
Wat nouquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:54 schreef xCheryll het volgende:
Ik krijg een cadeau tot €400
Sws een nieuwe fotocamera, de rest weet ik niet
Ik bedoelde met die ":')" dat is €400 euro zelf ook iewat overdreven vind. Overigens ga ik dat niet zeggen, want mijn broers en zussen hebben het ook gehadquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat nou, ik krijg helemaal niks voor zover ik weet.
Oh, zo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:37 schreef xCheryll het volgende:
[..]
Ik bedoelde met die ":')" dat is €400 euro zelf ook iewat overdreven vind. Overigens ga ik dat niet zeggen, want mijn broers en zussen hebben het ook gehad
homoquote:Op maandag 6 juni 2011 18:40 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Tja, je hebt er toch 1 nodig als je als hobby vogels kijkt(en mn huidige is een beetje kapot)
[..]
nope, wel chicks bekijken vanuit een vogelkijkhut, maar dan andere chicks
Ik heb ook nog een telescoop met 60 keer vergroting, daarmee kan ik details op een kilometer afstand zienquote:
Gewoon voor geld gaan, dan kan je er altijd nog kleding van kopen. Als ze geld geven, is het vaak toch ineens meer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:30 schreef Nezhi het volgende:
Ik mag kiezen tussen een dry jeans of een paar sneakers, of geld xD
Mensen met te veel geldquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:05 schreef Nezhi het volgende:
Yep, keuze is snel gemaakt.
Bij mij komt er ook altijd zonder reden iets op mijn bank te staan, als cadeautje voor niets. x)
Ik ookquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:39 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Ik zou mijn rijbewijs krijgen als ik niet zou roken,
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ookAltijd het niet-roken nog volgehouden, ook tijdens uitgaan enzo.
Thnx, en dat zijn er idd niet heel veel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:04 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Goed bezig, weinig mensen die dat tegenwoordig nog kunnen zeggen!
Oh ik ken er best veel.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Thnx, en dat zijn er idd niet heel veel.
Die zelfs nog nooit een hijs gehad hebben? Ik ken er geen een hoor.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 14:31 schreef dralion13 het volgende:
Mijn halve klas ofzo heeft nog nooit gerookt (of iig niet op feesten waar ik ben geweest).
Kennissen van me hadden ook zo'n af met hun zoon (tot 18e niet roken). Een paar week nadat hij 18 werd begon hij met roken
Bij mij had ik die roken-afspraak ook, werd ik uiteindelijk 18 zonder gerookt te hebben, telde het ook als verjaardagscadeauquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef Kaasrol het volgende:
Ik heb nooit gerookt, mijn ouders zeiden altijd "zien we dan wel"
Nu krijg ik niks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |