Weed en hasj zijn net zo makkelijk te verkrijgen als een zak Lays Chips? Is half Nederland inmiddels verslaafd aan dat spul?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weet je niet, je weet niet hoe de wereld er uit zou zien als een zakje coke net zo makkelijk te krijgen was voor mensen en kinderen dan een zakje Lays Chips.
Blijkbaar wel, getuige het feit dat 3-voud en ik zowat de enige zijn die er niks van moeten weten.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weed en hasj zijn net zo makkelijk te verkrijgen als een zak Lays Chips? Is half Nederland inmiddels verslaafd aan dat spul?
Ik denk dat je jezelf aardig vergist in de mate waarin sociale acceptatie van gebruik een significante rol speelt.quote:Weet je niet, je weet niet hoe de wereld er uit zou zien als een zakje coke net zo makkelijk te krijgen was voor mensen en kinderen dan een zakje Lays Chips.
Wat ben je toch een baby.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, getuige het feit dat 3-voud en ik zowat de enige zijn die er niks van moeten weten.
Daarom moet het ook worden ontmoedigd, net als nu.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf aardig vergist in de mate waarin sociale acceptatie van gebruik een significante rol speelt.
Dachten we ook bij alcohol. Toch neemt overmatig alcoholgebruik en alcoholisten nog steeds schrikbarend toe.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf aardig vergist in de mate waarin sociale acceptatie van gebruik een significante rol speelt.
Dat lijkt me beter dan Voorschrifts ideeen die regelrecht uit de 19e eeuw komen nog een topic lang als onderwerp nemen..quote:Op maandag 30 mei 2011 16:05 schreef Friek_ het volgende:
Zullen we het gewoon over katten en poezen hebben?
Als er toch één ding sociaal geaccepteerd is, dan is het dat wel. We hebben vandaag ook weer hartelijk gelachen om de mensen die zaterdag op ons personeelsfeest weer veel te veel gezopen hadden.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dachten we ook bij alcohol. Toch neemt overmatig alcoholgebruik en alcoholisten nog steeds schrikbarend toe.
Nee, ik zou maar niet te veel vertrouwen op het sociale aspect.
Niks beters dan linea recta binnen te vliegen met persoonlijke opmerkingen?quote:
Heeft ze geleerd van Stalin, Mao en Pol Pot.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niks beters dan linea recta binnen te vliegen met persoonlijke opmerkingen?
Inderdaad, ik vind het ook een beetje vreemd dat ik nu als hippie word weggezet terwijl ik werkelijk niets heb met krakers, hippies, anarchisten of iets in die geest.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:08 schreef Morendo het volgende:
Noem je Bolkestein en Freidman nu hippies?
Blijkbaar zijn ze dat in deze, met hun standpunten.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:08 schreef Morendo het volgende:
Noem je Bolkestein en Friedman nu hippies?
T'is juist een vrij libertarisch standpunt.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind het ook een beetje vreemd dat ik nu als hippie wordt weggezet terwijl ik werkelijk niets heb met krakers, hippies, anarchisten of iets in die geest.
Wauw, wat ben je toch een aanvulling voor Fok! Wat een geweldige post, wat een originaliteit, wat een inhoud die zo sprankelend en vernieuwend is! Zo tekenend voor een groot denker, iemand die totaal wars is van het telkens herhalen van domme oneliners!quote:Op maandag 30 mei 2011 16:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heeft ze geleerd van Stalin, Mao en Pol Pot.
Shrivel me testes, libertarisme is dan ook niks waard.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
T'is juist een vrij libertarisch standpunt.
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:10 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Wauw, wat ben je toch een aanvulling voor Fok! Wat een geweldige post, wat een originaliteit, wat een inhoud die zo sprankelend en vernieuwend is! Zo tekenend voor een groot denker, iemand die totaal wars is van het telkens herhalen van domme oneliners!
quote:
Zeg jij maar niks.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:10 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Wauw, wat ben je toch een aanvulling voor Fok! Wat een geweldige post, wat een originaliteit, wat een inhoud die zo sprankelend en vernieuwend is! Zo tekenend voor een groot denker, iemand die totaal wars is van het telkens herhalen van domme oneliners!
Ik denk echt dat de maatschappelijke kosten zullen dalen bij een legalisatie van alle vormen van drugs.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze dat in deze, met hun standpunten.
Het cannabisgebruik in Nederland is gemiddeld.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, getuige het feit dat 3-voud en ik zowat de enige zijn die er niks van moeten weten.
Ze doet niks andersquote:Op maandag 30 mei 2011 16:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niks beters dan linea recta binnen te vliegen met persoonlijke opmerkingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |