zyzzquote:
AW YEAH FRIED PICKLES YEAHquote:
Hier voor jequote:
Kijk die film nou in goede kwaliteit mannen.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hier voor jeen niet zeiken over de kwaliteit.
http://www.solarmovie.com/movie/playlink/id/361081/part/1/
Niet nodig, hij valt toch mee.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kijk die film nou in goede kwaliteit mannen.
Sorry, maar ik ga 'm nu niet kijken. Ik ga er misschien vanavond heen, dusja.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hier voor jeen niet zeiken over de kwaliteit.
http://www.solarmovie.com/movie/playlink/id/361081/part/1/
En duimen die op een grote teen lijken hihiquote:Op maandag 30 mei 2011 14:12 schreef Rossdale het volgende:
Megan Fox heeft een ontzettend bitchy gezicht en lelijke tattoo's.... maar wat een mooi figuurtje
Martial arts films zijn meestal zo onrealistisch slechtquote:Op maandag 30 mei 2011 15:16 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Hee Michhas, jij houdt toch wel van die oosterse shit en martial arts enzo? Heb je Hero wel eens gezien? Ik vind 'm echt vet, heb 'm net gekeken. Echt zwaar vette martial arts en nog best een redelijk verhaal ook.
Onrealistisch, zeker. Maar wel echt vet deze.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Martial arts films zijn meestal zo onrealistisch slecht
Afschuwelijkquote:Op maandag 30 mei 2011 15:24 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Onrealistisch, zeker. Maar wel echt vet deze.
1000 pijlen in 1 vierkante meter muur.![]()
Teveel vocht neem ik aan.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Afschuwelijk
Morgen wel eindelijk weer eens trainen heb een maand stil gezeten omdat ik last had van vocht in mijn rechter knie
Ik heb nog een foto van mij knie 2 weken terug zal hem eens op de pc zitten. Ding was 2 keer zo dikquote:Op maandag 30 mei 2011 15:27 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Teveel vocht neem ik aan.
Iedereen heeft wel eens "last" van vocht in z'n knie.
Ik hou niet speciaal van dat soort films, hou gewoon van filmsquote:Op maandag 30 mei 2011 15:16 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Hee Michhas, jij houdt toch wel van die oosterse shit en martial arts enzo? Heb je Hero wel eens gezien? Ik vind 'm echt vet, heb 'm net gekeken. Echt zwaar vette martial arts en nog best een redelijk verhaal ook.
Hier ookquote:Op maandag 30 mei 2011 13:15 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Maargoed, ik ga maar weer eens aan de studie.
Ik heb het alweer opgegeven, het is veel te warm, ik kan echt niks wat enige inspanning kost.quote:
Ik vond die boodschap uiteindelijk ook wel tof.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik hou niet speciaal van dat soort films, hou gewoon van films
Maar Hero was erg tof ja, heel erg Japanse Arthouse
25 graden nou nou poe poequote:Op maandag 30 mei 2011 15:37 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik heb het alweer opgegeven, het is veel te warm, ik kan echt niks wat enige inspanning kost.
Stel je niet aan, ik zit buiten met ladingen drinkenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:37 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik heb het alweer opgegeven, het is veel te warm, ik kan echt niks wat enige inspanning kost.
Nou hier wel, het is fucking benauwd hier.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:11 schreef KoningStoma het volgende:
Het voelt niet alsof het 30 graden is![]()
http://www.buienradar.nl/wb.aspx?bron=2
Relaxquote:Op maandag 30 mei 2011 16:32 schreef KoningStoma het volgende:
Dat kan ik wel even in 2 minuutjes. Eerst even de trial versie van photoshop cracken.
Nee man, knoepersgrote foto van Julius Jaspersquote:Op maandag 30 mei 2011 16:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hij wilt een lul op zn shirt hebben, Stoma stuur even je foto op.
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee man, knoepersgrote foto van Julius Jaspers![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hij wilt een lul op zn shirt hebben, Stoma stuur even je foto op.
Stuur danquote:Op maandag 30 mei 2011 16:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee man, knoepersgrote foto van Julius Jaspers![]()
Tja, wat zou beter zijn voor op een tshirt? Eraan laten is opzich wel leuk denk ikquote:
No shit, dan kan ik het nog wel grappig vinden.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet haten op Julius, die man is een legende
Is daar iets aan te doen?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:49 schreef KoningStoma het volgende:
Hmm.. Het ziet er wel raar uit, omdat de achtergrond en zijn haar allebij zwart zijn.
Die haren.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:53 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb de brightness en contrast van z'n haar wat aangepast en de uitstekende haartjes weggehaald. Beter dan dit kan ik er niet van maken.
[ afbeelding ]
quote:
Dat was ook het idee, ik maak er wel wat van joh, het gaat om het idee.. alleen transparante achtergrond nogquote:Op maandag 30 mei 2011 16:57 schreef KoningStoma het volgende:
Anders moet je hem misschien op een zwart tshirt laten drukken
[ afbeelding ]
Dat lees ik net in een artikel.quote:Het is wetenschappelijk bewezen dat van bbq'en een mans fallus groter wordt. Voorwaarde is wel dat er bij de betreffende bbq geen vrouwen aanwezig mogen zijn die vegaburgers op de bbq leggen.
Hij is transparant.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat was ook het idee, ik maak er wel wat van joh, het gaat om het idee.. alleen transparante achtergrond nog
Ho, klopt inderdaad. Alleen zegt dat tshirt-design-ding nu dat ie dit niet erop kan zettenquote:
Quelle horreur.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ho, klopt inderdaad. Alleen zegt dat tshirt-design-ding nu dat ie dit niet erop kan zetten
Precies, gif ook niet, de rest ook niet. Hoe moet ik dit oplossenquote:
Hij zegt dat ik dan ook mijn transparency kwijtraakquote:Op maandag 30 mei 2011 17:09 schreef KoningStoma het volgende:
Gif wel hoorKijk maar naar de icoontjes op deze site.
Die onderkinquote:Op maandag 30 mei 2011 17:24 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]
Ook advice dog spinoff materiaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens veels te warm. Kan d'r niet fatsoenlijk mee slapen of wat dan ook![]()
Ja wanneer komt die meet, ik zeg eind juli begin augustus? Heeft niemand een grote tuin waar we kunnen bieren en bbqen?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die onderkinDank je wel Stoma, volgende meet een biertje
Prima idee, Rossdale heeft een goed formaat tuin, inclusief meubelsquote:Op maandag 30 mei 2011 18:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja wanneer komt die meet, ik zeg eind juli begin augustus? Heeft niemand een grote tuin waar we kunnen bieren en bbqen?
We lappen wel wat zodat je ouders een weekendje naar een centerparcs kunnen.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:42 schreef Fsmxi het volgende:
Wij hebben ook flink formaat tuin+zwembad, maar ik weet niet of ouders daar blij mee zullen zijn. Plus, middle of nowhere
quote:Op maandag 30 mei 2011 18:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We lappen wel wat zodat je ouders een weekendje naar een centerparcs kunnen.
Ja gewoon via zo'n veiling site.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Of een leuk weekendje weg met Roompot Vakanties [ afbeelding ]
'Het is hier fantastisch!'
Is dat met die aliens?quote:
Mijn ouders gaan ook op vakantie, en wij hebben echt een beest van een tuin, + lammetjes en jonge katjes.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We lappen wel wat zodat je ouders een weekendje naar een centerparcs kunnen.
Hou ik wel van.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, wel flink wat actie, maar echt te voorspelbaar en chauvinistisch weer
Ik houd van flauwe grappen over vrouwen.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:43 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan ook op vakantie, en wij hebben echt een beest van een tuin, + lammetjes en jonge katjes.
Heeft titty ook wat om handen als de mannen aan het bbq'en, bier drinken en slechte grappen aan het maken zijn waarop iedereen dan zo gaat van: HOHOHOHO.
Jeweetz.
Katten op de bbq.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik houd van flauwe grappen over vrouwen.Katjes mogen op de bbq. Met die lammetjes houd ik me wel bezig.
Vond die vfx er niet zo goed uit zien, dus heb m niet eens helemaal gekeken.quote:
Taken is leuk!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:05 schreef Michhas het volgende:
Net Limitless gekeken, was wel vermakelijk, zometeen Taken kijken
Is Taken een horror film?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:05 schreef Michhas het volgende:
Net Limitless gekeken, was wel vermakelijk, zometeen Taken kijken
Goed om te horen dat mijn tuin opgeofferd wordt Pierrequote:Op maandag 30 mei 2011 18:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Prima idee, Rossdale heeft een goed formaat tuin, inclusief meubels
Lammetjes en kittensquote:Op maandag 30 mei 2011 19:43 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan ook op vakantie, en wij hebben echt een beest van een tuin, + lammetjes en jonge katjes.
Heeft titty ook wat om handen als de mannen aan het bbq'en, bier drinken en slechte grappen aan het maken zijn waarop iedereen dan zo gaat van: HOHOHOHO.
Jeweetz.
Ik heb nu ineens immens respect voor je ouders.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lammetjes en kittensMijn ouders hebben ook katten en schapen
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:47 schreef Fsmxi het volgende:
Zeg dr Pringles, waarmee capture jij eigenlijk filmpjes op den PC?
regelfotosquote:Op maandag 30 mei 2011 22:03 schreef tliciouz het volgende:
Foto's van je pubertijd.Vooral rond toen ik 16 was zijn schandalig.
Zie hem een partij baas zijn op die fotoquote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef Rossdale het volgende:
Altijd leuk als mensen je op facebook taggen op foto's van heul lang geleden
Tja, in die van mij gaat moeilijk tenzij je zin hebt om in het zand te staanquote:Op maandag 30 mei 2011 21:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Goed om te horen dat mijn tuin opgeofferd wordt Pierre
Eh, ja kloptquote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:53 schreef KoningStoma het volgende:
Pierre, jij hebt ook de hele avond/nacht black ops gedaan ofniet?
Poppin' bottles, hangin round. Usual businessquote:
Succes. Moet wel goed komen na al dat leren.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:01 schreef dreamzk het volgende:
Tentamen zo, stress hem nu al hard... Gaat zo nog een lange dag worden
liever een tentamen dan een hele dag opeenvolgende hoorcolleges...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:01 schreef dreamzk het volgende:
Tentamen zo, stress hem nu al hard... Gaat zo nog een lange dag worden
Fraps, je gaat toch niet dat world of warcraft spel van je capturen he?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:47 schreef Fsmxi het volgende:
Zeg dr Pringles, waarmee capture jij eigenlijk filmpjes op den PC?
Beachpartyquote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tja, in die van mij gaat moeilijk tenzij je zin hebt om in het zand te staan
Neen, maar ik ben gewoon nieuwsgierigquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Fraps, je gaat toch niet dat world of warcraft spel van je capturen he?
Vies zand, vol met ongediertequote:
Welke afspraak?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:00 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Wat een ellende.Afspraak weer gemist en moeilijk brak.
projectwerkafspraakquote:
Ja wat ben je dan ook een mongool, je weet toch dat je vroeg op moetquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:05 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
projectwerkafspraak
Heel m'n projectgroep staat al sinds half 9 te beunen en ik lig in bed brak te zijn
Ik was om 8 uur wakker, maar toen ben ik wer in slaap gevallen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja wat ben je dan ook een mongool, je weet toch dat je vroeg op moet
Dan ben je een nog grotere mongool. Je moet als je wakker wordt ook direct opstaan. En nu staat jouw projectgroep te werken voor jou, alleen omdat je brak bent?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:09 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik was om 8 uur wakker, maar toen ben ik wer in slaap gevallen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan ben je een nog grotere mongool. Je moet als je wakker wordt ook direct opstaan. En nu staat jouw projectgroep te werken voor jou, alleen omdat je brak bent?
Vraag het in het pc topic anders evenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:17 schreef lipjes het volgende:
hey ff vraagje
zijn de mod tools voor Bo al uit, kan niet op steam op kantoor gvd
kan je die even linken, kan niet in GAMquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vraag het in het pc topic anders even
Je zit in GAMquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
kan je die even linken, kan niet in GAM
Idd te sneu voor woorden zijn dat soort mensen. Het kan en keer gebeuren dat je je verslaapt maar niet omdat je waarschijnlijk 20 keer op snooze hebt staan rammenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan ben je een nog grotere mongool. Je moet als je wakker wordt ook direct opstaan. En nu staat jouw projectgroep te werken voor jou, alleen omdat je brak bent?
Ja maar het subforum zelf niet, check maar:quote:
geen ideequote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:30 schreef PierreTT het volgende:
Eh, ok? Ik kan het pc topic trouwens niet vinden. Bestaat dat nog wel?
Ach prima hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vies zand, vol met ongedierteEn te weinig om een beach party te houden
dus het wordt jouw tuin? Mooi!
Ah joh, even een cheapass bbq ergens vandaan trekken kost ook geen moeitequote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach prima hoorHeb alleen nog geen BBKnoei dus die moet nog even geregeld worden ergens. Ik wil zo'n grote buitenkeuken
(Ook al heb ik een schurfthekel aan binnen koken
)
Nope nog niet, gister geen zin in en vandaag issie er niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah joh, even een cheapass bbq ergens vandaan trekken kost ook geen moeite
Heb je gister nog kunnen spreken met je baas op je werk trouwens?
Ah ok.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope nog niet, gister geen zin in en vandaag issie er niet.
Relax tochquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wtf gisteren viel mijn desire de hele tijd uit en nu al 12 uur niet meer
Hij viel gewoon de hele tijd uit? Ding al gereset?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jazeker alleen ben ik altijd bang dat het zo'n laatste opleving is van een apparaat
Nou het kon een fout zijn in het moederbord maar nadat ik hem gisteren overdag de hele tijd aan de oplader had gehangen doet hij het nu weer. Dus kijk even hoelang hij het vol houdt nu voor ik wat anders ga proberenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hij viel gewoon de hele tijd uit? Ding al gereset?
Opsturen naar HTC, die schijnen vrij goed te zijn met de klantenservicequote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou het kon een fout zijn in het moederbord maar nadat ik hem gisteren overdag de hele tijd aan de oplader had gehangen doet hij het nu weer. Dus kijk even hoelang hij het vol houdt nu voor ik wat anders ga proberen
Terugzetten naar fabrieksinstellingen? Wellicht zijn er conflicten tussen applicaties die er voor zorgen dat je gsm het niet meer snapt en zichzelf uitschakelt?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou het kon een fout zijn in het moederbord maar nadat ik hem gisteren overdag de hele tijd aan de oplader had gehangen doet hij het nu weer. Dus kijk even hoelang hij het vol houdt nu voor ik wat anders ga proberen
Zou raar zijn aangezien ik al 2 weken geen apps meer heb gedownload... Ach als hij weer gaat buggen stuur ik hem opquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Terugzetten naar fabrieksinstellingen? Wellicht zijn er conflicten tussen applicaties die er voor zorgen dat je gsm het niet meer snapt en zichzelf uitschakelt?
Is wel het proberen waard, die factory resetquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou raar zijn aangezien ik al 2 weken geen apps meer heb gedownload... Ach als hij weer gaat buggen stuur ik hem op
Na Philips en LG te hebben gehad zou ik zeggen Bravia'squote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:23 schreef Parvus het volgende:
Wat is een goede TV voor rond de 500 / 600?
TECHWOOD IF 22883quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:23 schreef Parvus het volgende:
Wat is een goede TV voor rond de 500 / 600?
Serieus, check die Bravia's. 40 inch+ voor tussen de 500 en 600 euroquote:
Ja een Bravia is serieus wel een optie maar had het over de Techwood van Rossdalequote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Serieus, check die Bravia's. 40 inch+ voor tussen de 500 en 600 euro
Check deze shit ouwe!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:53 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja een Bravia is serieus wel een optie maar had het over de Techwood van Rossdale
Sorry, kon het niet latenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:53 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja een Bravia is serieus wel een optie maar had het over de Techwood van Rossdale
Maar komt dat ook voor X360/Playstation? En daarbij, je kan ook nog gewoon tegen elkaar spelen zonder die shit.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:54 schreef Tauchmeister het volgende:
Call of Duty EliteIk weet het al, ik laat die uitgemolken zooi van een MW3 mooi links liggen en ga lekker aan de BF3.
Net alsof je dat nodig hebtquote:Elite is opgedeeld in vier onderdelen: Career, Connect, Compete en Improve. Spelers kunnen hier bijvoorbeeld hun eigen gedetailleerde statistieken opzoeken en vergelijken met die van hun tegenstanders.
In Elite zijn de statistieken aanzienlijk uitgebreider dan in eerdere games, zo kunnen spelers zien met welke wapens ze het meest succesvol zijn op de verschillende maps. Op deze manier kunnen ze hun eigen strategien verbeteren. Ook de mogelijkheid om de maps uitgebreid te analyseren en tips en informatie over de speelvelden door te nemen, kan hierbij helpen.
Het is gewoon de Rockstar Social Club gemixt met facebook en hopla daar durft Activision weer geld voor te vragen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar komt dat ook voor X360/Playstation? En daarbij, je kan ook nog gewoon tegen elkaar spelen zonder die shit.
[..]
Net alsof je dat nodig hebt![]()
Btw, hier het nu.nl bericht....
http://www.nu.nl/games/25(...)of-duty-onthuld.html
Die complete Halo community die Microsoft heeft opgezet toch ook?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:08 schreef KoningStoma het volgende:
Het kost toch ook geld om zo'n ingewikkelde service te maken?
Je hebt toch ook zoiets als Halo Pro? En dan je filmpjes kan laten renderen? Daar moet je ook voor betalen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die complete Halo community die Microsoft heeft opgezet toch ook?
Geen idee, speel geen Haloquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je hebt toch ook zoiets als Halo Pro? En dan je filmpjes kan laten renderen? Daar moet je ook voor betalen.
Kan hier geen dumpert checken. Is dat die gast die achter elkaar berichten had gestuurd?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:12 schreef KoningStoma het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)angsta_met_xbox.html
Mister, je neemt het spel te serieus gewoon![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kan hier geen dumpert checken. Is dat die gast die achter elkaar berichten had gestuurd?
Viel mee, er was maar 1 van de 8 mensen. De rest kwam af en toe net zo brak als ik aankakken toen ik er al was.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gelukkig was het de eerste keer voor mij wat betreft project, dusja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Idd te sneu voor woorden zijn dat soort mensen. Het kan en keer gebeuren dat je je verslaapt maar niet omdat je waarschijnlijk 20 keer op snooze hebt staan rammen
Kan hier wel weer een heel verhaal gaan typen over hoe leip ik je wel niet vind dat je weer eens lekker was wezen zuipen terwijl je schoolwerk te doen had. Of over hoe fucking jaloers ik ben op zo'n te gek sociaal leven.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:42 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Viel mee, er was maar 1 van de 8 mensen. De rest kwam af en toe net zo brak als ik aankakken toen ik er al was.
[..]
Gelukkig was het de eerste keer voor mij wat betreft project, dusja.
Voortaan eerst even wat meer voorkennis hebben boys, voordat je van alles begint te roepen.
Hier sluit ik me wel bij aan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:04 schreef Parvus het volgende:
[..]
Kan hier wel weer een heel verhaal gaan typen over hoe leip ik je wel niet vind dat je weer eens lekker was wezen zuipen terwijl je schoolwerk te doen had. Of over hoe fucking jaloers ik ben op zo'n te gek sociaal leven.
Om vervolgens iets te zeggen over dat wij toch het hele verhaal niet kennen, en of je het dan gek vindt dat als jij post dat je in bed ligt terwijl je projectgroep je verwacht iedereen hier je dan een dikke stumper vindt. Maargoed dat doe ik maar niet.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:04 schreef Parvus het volgende:
[..]
Kan hier wel weer een heel verhaal gaan typen over hoe leip ik je wel niet vind dat je weer eens lekker was wezen zuipen terwijl je schoolwerk te doen had. Of over hoe fucking jaloers ik ben op zo'n te gek sociaal leven.
Om vervolgens iets te zeggen over dat wij toch het hele verhaal niet kennen, en of je het dan gek vindt dat als jij post dat je in bed ligt terwijl je projectgroep je verwacht iedereen hier je dan een dikke stumper vindt. Maargoed dat doe ik maar niet.
Dat had je kunnen doen ja. Als mijn projectgroep er zelf ook was geweest had ik je gelijk gegeven. Nu niet. En verder ga ik er niet op in en kunnen jullie echt de tering krijgen met jullie ge-veroordeel altijd.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:04 schreef Parvus het volgende:
[..]
Dat doet niemand. Dat denk jij omdat het 9 van de 10 keer aan jou is gericht. Maar je maakt ook echt opmerkingen die nergens over gaan. Dus omdat bijna je hele projectgroep lam was maakt het niet uit dat jij dat ook was en te laat kwam? Goed excuus.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:18 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dat had je kunnen doen ja. Als mijn projectgroep er zelf ook was geweest had ik je gelijk gegeven. Nu niet. En verder ga ik er niet op in en kunnen jullie echt de tering krijgen met jullie ge-veroordeel altijd.
Ho eens even, jij geeft niet het hele verhaal.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:18 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dat had je kunnen doen ja. Als mijn projectgroep er zelf ook was geweest had ik je gelijk gegeven. Nu niet. En verder ga ik er niet op in en kunnen jullie echt de tering krijgen met jullie ge-veroordeel altijd.
Moeilijk goed excuus.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat doet niemand. Dat denk jij omdat het 9 van de 10 keer aan jou is gericht. Maar je maakt ook echt opmerkingen die nergens over gaan. Dus omdat bijna je hele projectgroep lam was maakt het niet uit dat jij dat ook was en te laat kwam? Goed excuus.
Oke, komt ie:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ho eens even, jij geeft niet het hele verhaal.
Precies, gewoon niet doen..maar gewoon deze pompen.quote:
Ik ben het trouwens met je eens dat Taken erg vet wasquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:53 schreef KneusTeun het volgende:
Net ff de film notorious gekeken en is ook wel tof
Vind je dat nou echt leuk om te luisteren?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Precies, gewoon niet doen..maar gewoon deze pompen.
IMMA BE IMMA BE IMMA IMMA IMMA BE!
Man on Fire.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben het trouwens met je eens dat Taken erg vet was
Deed me overigens erg denken aan Man on Fire met Denzel, beetje zelfde storyline. Dat is trouwens een steenharde film
Yeah right.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:26 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Oke, komt ie:
Ik naar hangover 2 met clubgenoten, daarna even een biertje doen, wat dus uit de hand liep. Op dit moment kom ik m'n projectgenoten tegen in dezelfde tent, die ook steenhard aan het zuipen zijn en mijn handen volstoppen met gratis bier. Vervolgens slapen, en de rest weet je.
Dat is het verhaal, en zoals ik het vertelde is het inderdaad logisch dat jullie gaan zeiken, maar ik denk daar niet echt over na voordat ik iets post ofzo.
Echt hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:28 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Man on Fire.Wat is Denzel daar badass, godverdomme.
Ach, ik kan het prima geloven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep. En je bent nu gewoon zo aan het doen zodat je nog lekker een potje verder kan gaan zitten zeiken.quote:
Sterker nog, hij is mijn favoriete acteur. Hij kan elke rol, en bijna al zijn films zijn echt zwaar goed.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Echt heZo'n bezopen, bittere oude man, die vervolgens een heel fucking Mexicaans drugs/ontvoeringskartel op gaat rollen in zijn eentje
Denzel blijft toch een van mijn favoriete acteurs, American Gangster was ook z vet, Training Day, Deja Vu, The Book of Eli, en we kunnen nog wel even doorgaan
Oh high five nigga.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Echt heZo'n bezopen, bittere oude man, die vervolgens een heel fucking Mexicaans drugs/ontvoeringskartel op gaat rollen in zijn eentje
Denzel blijft toch een van mijn favoriete acteurs, American Gangster was ook z vet, Training Day, Deja Vu, The Book of Eli, en we kunnen nog wel even doorgaan
Hij is gewoon slim, hij neemt geen rollen die hij niet leuk vind en die niet in zijn straatje passenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:31 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Sterker nog, hij is mijn favoriete acteur. Hij kan elke rol, en bijna al zijn films zijn echt zwaar goed.
Hij kan echt wel bijna elke rol, als het maar een serieuze film is en geen comedy.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hij is gewoon slim, hij neemt geen rollen die hij niet leuk vind en die niet in zijn straatje passenDaarom speelt hij zijn rollen altijd zo goed, als hij weet dat hij het niet kan of dat het niet bij hem past neemt hij de rol niet
Synthol.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:35 schreef Michhas het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ten_op_bovenarm.html
Fucking ongezond
Ja dat dacht ik. Ik dacht dat het hun wel gelukt was om op tijd uit bed te komen, nou blijkbaar niet he.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:48 schreef Parvus het volgende:
Kutk je post eerst zelf dat 'heel je projectgroep vanaf half 9 aan het beunen is' kneus.
En je schiet ook altijd eerst in zo'n soort verdedigingsmode en slachtofferrol om vervolgens dingen te roepen als dat je je tegen ons niet hoeft te verantwoorden, en dat onze mening je geen klap kan schelen. Bitch please
Ok genoeg erover nu.
Get down on your goddamn kneesquote:
Denk aan die eindeloze vrijheid na je tentamens.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:09 schreef dreamzk het volgende:
Tentamen ging wel prima denk ikOp naar de volgende
Kan niet wachten, proef nu al een klein beetje vrijheid aangezien deze belangrijkste en moeilijkste wasquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:55 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Denk aan die eindeloze vrijheid na je tentamens.
en dan als je het geproeft hebt en meer wilt is je geld op en mag je een vaste baan gaan zoeken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kan niet wachten, proef nu al een klein beetje vrijheid aangezien deze belangrijkste en moeilijkste was
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en dan als je het geproeft hebt en meer wilt is je geld op en mag je een vaste baan gaan zoeken.
doei vrijheid
De bijstand in, 80 kratjes euroshopper per maand incasseren. Wat wil een man nog meer?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en dan als je het geproeft hebt en meer wilt is je geld op en mag je een vaste baan gaan zoeken.
doei vrijheid
Gratis geld.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
De bijstand in, 80 kratjes euroshopper per maand incasseren. Wat wil een man nog meer?
Ga pokeren in het casino, als je het spel een beetje snapt is het extreem makkelijk cashen. Ben 3 keer geweest en sta op 1500e in de plus op de 2/2 tafels (buy in was 200e)quote:
Strippoker?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:45 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb altijd extreem veel mazzel met pokeren.
Zoals onderin bij de reacties al staat ''total waste of money''quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:48 schreef Bozz187 het volgende:
http://uk.xbox360.ign.com/articles/117/1171511p1.html
Ik ben al aan het spelenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:37 schreef Rossdale het volgende:
Zo iemand MW2 knallen? Dan stop ik wel even met LA Noire
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:37 schreef Rossdale het volgende:
Zo iemand MW2 knallen? Dan stop ik wel even met LA Noire
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:42 schreef badboynova het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:18 schreef badboynova het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:28 schreef badboynova het volgende:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:35 schreef PierreTT het volgende:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:49 schreef badboynova het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:06 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:49 schreef badboynova het volgende:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:18 schreef PierreTT het volgende:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:25 schreef badboynova het volgende:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:37 schreef PierreTT het volgende:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:17 schreef badboynova het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:06 schreef PierreTT het volgende:
Niks mis met lachen om mensen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:24 schreef KoningStoma het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik ook maar een beetje genteresseerd zou zijn in zulks een goedkoop vermaak.
Ach, het zijn britten, dat is ook gewoon een inteeltvolk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 04:14 schreef KoningStoma het volgende:
Lachen uit plaatsvervangende schaamte...
Heb ik al gedaan, was om 5.30 weer op om te leren voor mijn tentamen van 8.45 zometeenquote:
Oooh.ik dacht dat je toen pas ging slapenquote:Op woensdag 1 juni 2011 06:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, was om 5.30 weer op om te leren voor mijn tentamen van 8.45 zometeen
Nee, uitgebreider slapen komt na dat tentamen welquote:Op woensdag 1 juni 2011 07:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oooh.ik dacht dat je toen pas ging slapen
quote:
Ik niet, ik heb mezelf vanaf half 6 volgeramd met cafeine en nicotine, ik overleef dat tentamen wel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Lekker!quote:
Ik rij morgenochtend lekker naar Zuid-Frankrijk!quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lekker!Bij mij laatste werkdag, 5 dagen vrij. Dan werken tot die vrijdag en ook 2 weken vrij waarvan 10 op vakantie. Yay.
stuur maar opquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:19 schreef Rossdale het volgende:
Ja Pierre volgens mij, al staat die nog bij mij thuis
Kom maar halenquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
stuur maar ophij weet het toch niet
Breda binnenkort maar is bezoekenquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
stuur maar ophij weet het toch niet
En dat bedenk je je nu pas?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:38 schreef Tauchmeister het volgende:
Oh ja, ik heb ook een stuur. Nou ja, hij ligt al sinds april 2009 ergens in Duitsland bij Microsoft. Misschien maar eens gaan bellen binnenkort
Sssstt, als je nou stil bent moet hij nog heel lang wachtenquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sssstt, als je nou stil bent moet hij nog heel lang wachten
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |