Lammetjes en kittensquote:Op maandag 30 mei 2011 19:43 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan ook op vakantie, en wij hebben echt een beest van een tuin, + lammetjes en jonge katjes.
Heeft titty ook wat om handen als de mannen aan het bbq'en, bier drinken en slechte grappen aan het maken zijn waarop iedereen dan zo gaat van: HOHOHOHO.
Jeweetz.
Ik heb nu ineens immens respect voor je ouders.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lammetjes en kittensMijn ouders hebben ook katten en schapen
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:47 schreef Fsmxi het volgende:
Zeg dr Pringles, waarmee capture jij eigenlijk filmpjes op den PC?
regelfotosquote:Op maandag 30 mei 2011 22:03 schreef tliciouz het volgende:
Foto's van je pubertijd.Vooral rond toen ik 16 was zijn schandalig.
Zie hem een partij baas zijn op die fotoquote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef Rossdale het volgende:
Altijd leuk als mensen je op facebook taggen op foto's van heul lang geleden
Tja, in die van mij gaat moeilijk tenzij je zin hebt om in het zand te staanquote:Op maandag 30 mei 2011 21:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Goed om te horen dat mijn tuin opgeofferd wordt Pierre
Eh, ja kloptquote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:53 schreef KoningStoma het volgende:
Pierre, jij hebt ook de hele avond/nacht black ops gedaan ofniet?
Poppin' bottles, hangin round. Usual businessquote:
Succes. Moet wel goed komen na al dat leren.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:01 schreef dreamzk het volgende:
Tentamen zo, stress hem nu al hard... Gaat zo nog een lange dag worden
liever een tentamen dan een hele dag opeenvolgende hoorcolleges...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:01 schreef dreamzk het volgende:
Tentamen zo, stress hem nu al hard... Gaat zo nog een lange dag worden
Fraps, je gaat toch niet dat world of warcraft spel van je capturen he?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:47 schreef Fsmxi het volgende:
Zeg dr Pringles, waarmee capture jij eigenlijk filmpjes op den PC?
Beachpartyquote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tja, in die van mij gaat moeilijk tenzij je zin hebt om in het zand te staan
Neen, maar ik ben gewoon nieuwsgierigquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Fraps, je gaat toch niet dat world of warcraft spel van je capturen he?
Vies zand, vol met ongediertequote:
Welke afspraak?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:00 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Wat een ellende.Afspraak weer gemist en moeilijk brak.
projectwerkafspraakquote:
Ja wat ben je dan ook een mongool, je weet toch dat je vroeg op moetquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:05 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
projectwerkafspraak
Heel m'n projectgroep staat al sinds half 9 te beunen en ik lig in bed brak te zijn
Ik was om 8 uur wakker, maar toen ben ik wer in slaap gevallen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja wat ben je dan ook een mongool, je weet toch dat je vroeg op moet
Dan ben je een nog grotere mongool. Je moet als je wakker wordt ook direct opstaan. En nu staat jouw projectgroep te werken voor jou, alleen omdat je brak bent?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:09 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik was om 8 uur wakker, maar toen ben ik wer in slaap gevallen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan ben je een nog grotere mongool. Je moet als je wakker wordt ook direct opstaan. En nu staat jouw projectgroep te werken voor jou, alleen omdat je brak bent?
Vraag het in het pc topic anders evenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:17 schreef lipjes het volgende:
hey ff vraagje
zijn de mod tools voor Bo al uit, kan niet op steam op kantoor gvd
kan je die even linken, kan niet in GAMquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vraag het in het pc topic anders even
Je zit in GAMquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
kan je die even linken, kan niet in GAM
Idd te sneu voor woorden zijn dat soort mensen. Het kan en keer gebeuren dat je je verslaapt maar niet omdat je waarschijnlijk 20 keer op snooze hebt staan rammenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan ben je een nog grotere mongool. Je moet als je wakker wordt ook direct opstaan. En nu staat jouw projectgroep te werken voor jou, alleen omdat je brak bent?
Ja maar het subforum zelf niet, check maar:quote:
geen ideequote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:30 schreef PierreTT het volgende:
Eh, ok? Ik kan het pc topic trouwens niet vinden. Bestaat dat nog wel?
Ach prima hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vies zand, vol met ongedierteEn te weinig om een beach party te houden
dus het wordt jouw tuin? Mooi!
Ah joh, even een cheapass bbq ergens vandaan trekken kost ook geen moeitequote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach prima hoorHeb alleen nog geen BBKnoei dus die moet nog even geregeld worden ergens. Ik wil zo'n grote buitenkeuken
(Ook al heb ik een schurfthekel aan binnen koken
)
Nope nog niet, gister geen zin in en vandaag issie er niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah joh, even een cheapass bbq ergens vandaan trekken kost ook geen moeite
Heb je gister nog kunnen spreken met je baas op je werk trouwens?
Ah ok.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope nog niet, gister geen zin in en vandaag issie er niet.
Relax tochquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wtf gisteren viel mijn desire de hele tijd uit en nu al 12 uur niet meer
Hij viel gewoon de hele tijd uit? Ding al gereset?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jazeker alleen ben ik altijd bang dat het zo'n laatste opleving is van een apparaat
Nou het kon een fout zijn in het moederbord maar nadat ik hem gisteren overdag de hele tijd aan de oplader had gehangen doet hij het nu weer. Dus kijk even hoelang hij het vol houdt nu voor ik wat anders ga proberenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hij viel gewoon de hele tijd uit? Ding al gereset?
Opsturen naar HTC, die schijnen vrij goed te zijn met de klantenservicequote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou het kon een fout zijn in het moederbord maar nadat ik hem gisteren overdag de hele tijd aan de oplader had gehangen doet hij het nu weer. Dus kijk even hoelang hij het vol houdt nu voor ik wat anders ga proberen
Terugzetten naar fabrieksinstellingen? Wellicht zijn er conflicten tussen applicaties die er voor zorgen dat je gsm het niet meer snapt en zichzelf uitschakelt?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou het kon een fout zijn in het moederbord maar nadat ik hem gisteren overdag de hele tijd aan de oplader had gehangen doet hij het nu weer. Dus kijk even hoelang hij het vol houdt nu voor ik wat anders ga proberen
Zou raar zijn aangezien ik al 2 weken geen apps meer heb gedownload... Ach als hij weer gaat buggen stuur ik hem opquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Terugzetten naar fabrieksinstellingen? Wellicht zijn er conflicten tussen applicaties die er voor zorgen dat je gsm het niet meer snapt en zichzelf uitschakelt?
Is wel het proberen waard, die factory resetquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou raar zijn aangezien ik al 2 weken geen apps meer heb gedownload... Ach als hij weer gaat buggen stuur ik hem op
Na Philips en LG te hebben gehad zou ik zeggen Bravia'squote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:23 schreef Parvus het volgende:
Wat is een goede TV voor rond de ¤ 500 / ¤ 600?
TECHWOOD IF 22883quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:23 schreef Parvus het volgende:
Wat is een goede TV voor rond de ¤ 500 / ¤ 600?
Serieus, check die Bravia's. 40 inch+ voor tussen de 500 en 600 euroquote:
Ja een Bravia is serieus wel een optie maar had het over de Techwood van Rossdalequote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Serieus, check die Bravia's. 40 inch+ voor tussen de 500 en 600 euro
Check deze shit ouwe!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:53 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja een Bravia is serieus wel een optie maar had het over de Techwood van Rossdale
Sorry, kon het niet latenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:53 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja een Bravia is serieus wel een optie maar had het over de Techwood van Rossdale
Maar komt dat ook voor X360/Playstation? En daarbij, je kan ook nog gewoon tegen elkaar spelen zonder die shit.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:54 schreef Tauchmeister het volgende:
Call of Duty EliteIk weet het al, ik laat die uitgemolken zooi van een MW3 mooi links liggen en ga lekker aan de BF3.
Net alsof je dat nodig hebtquote:Elite is opgedeeld in vier onderdelen: Career, Connect, Compete en Improve. Spelers kunnen hier bijvoorbeeld hun eigen gedetailleerde statistieken opzoeken en vergelijken met die van hun tegenstanders.
In Elite zijn de statistieken aanzienlijk uitgebreider dan in eerdere games, zo kunnen spelers zien met welke wapens ze het meest succesvol zijn op de verschillende maps. Op deze manier kunnen ze hun eigen strategieën verbeteren. Ook de mogelijkheid om de maps uitgebreid te analyseren en tips en informatie over de speelvelden door te nemen, kan hierbij helpen.
Het is gewoon de Rockstar Social Club gemixt met facebook en hopla daar durft Activision weer geld voor te vragen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar komt dat ook voor X360/Playstation? En daarbij, je kan ook nog gewoon tegen elkaar spelen zonder die shit.
[..]
Net alsof je dat nodig hebt![]()
Btw, hier het nu.nl bericht....
http://www.nu.nl/games/25(...)of-duty-onthuld.html
Die complete Halo community die Microsoft heeft opgezet toch ook?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:08 schreef KoningStoma het volgende:
Het kost toch ook geld om zo'n ingewikkelde service te maken?
Je hebt toch ook zoiets als Halo Pro? En dan je filmpjes kan laten renderen? Daar moet je ook voor betalen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die complete Halo community die Microsoft heeft opgezet toch ook?
Geen idee, speel geen Haloquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je hebt toch ook zoiets als Halo Pro? En dan je filmpjes kan laten renderen? Daar moet je ook voor betalen.
Kan hier geen dumpert checken. Is dat die gast die achter elkaar berichten had gestuurd?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:12 schreef KoningStoma het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)angsta_met_xbox.html
Mister, je neemt het spel te serieus gewoon![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kan hier geen dumpert checken. Is dat die gast die achter elkaar berichten had gestuurd?
Viel mee, er was maar 1 van de 8 mensen. De rest kwam af en toe net zo brak als ik aankakken toen ik er al was.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gelukkig was het de eerste keer voor mij wat betreft project, dusja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Idd te sneu voor woorden zijn dat soort mensen. Het kan en keer gebeuren dat je je verslaapt maar niet omdat je waarschijnlijk 20 keer op snooze hebt staan rammen
Kan hier wel weer een heel verhaal gaan typen over hoe leip ik je wel niet vind dat je weer eens lekker was wezen zuipen terwijl je schoolwerk te doen had. Of over hoe fucking jaloers ik ben op zo'n te gek sociaal leven.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:42 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Viel mee, er was maar 1 van de 8 mensen. De rest kwam af en toe net zo brak als ik aankakken toen ik er al was.
[..]
Gelukkig was het de eerste keer voor mij wat betreft project, dusja.
Voortaan eerst even wat meer voorkennis hebben boys, voordat je van alles begint te roepen.
Hier sluit ik me wel bij aan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:04 schreef Parvus het volgende:
[..]
Kan hier wel weer een heel verhaal gaan typen over hoe leip ik je wel niet vind dat je weer eens lekker was wezen zuipen terwijl je schoolwerk te doen had. Of over hoe fucking jaloers ik ben op zo'n te gek sociaal leven.
Om vervolgens iets te zeggen over dat wij toch het hele verhaal niet kennen, en of je het dan gek vindt dat als jij post dat je in bed ligt terwijl je projectgroep je verwacht iedereen hier je dan een dikke stumper vindt. Maargoed dat doe ik maar niet.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:04 schreef Parvus het volgende:
[..]
Kan hier wel weer een heel verhaal gaan typen over hoe leip ik je wel niet vind dat je weer eens lekker was wezen zuipen terwijl je schoolwerk te doen had. Of over hoe fucking jaloers ik ben op zo'n te gek sociaal leven.
Om vervolgens iets te zeggen over dat wij toch het hele verhaal niet kennen, en of je het dan gek vindt dat als jij post dat je in bed ligt terwijl je projectgroep je verwacht iedereen hier je dan een dikke stumper vindt. Maargoed dat doe ik maar niet.
Dat had je kunnen doen ja. Als mijn projectgroep er zelf ook was geweest had ik je gelijk gegeven. Nu niet. En verder ga ik er niet op in en kunnen jullie echt de tering krijgen met jullie ge-veroordeel altijd.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:04 schreef Parvus het volgende:
[..]
Dat doet niemand. Dat denk jij omdat het 9 van de 10 keer aan jou is gericht. Maar je maakt ook echt opmerkingen die nergens over gaan. Dus omdat bijna je hele projectgroep lam was maakt het niet uit dat jij dat ook was en te laat kwam? Goed excuus.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:18 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dat had je kunnen doen ja. Als mijn projectgroep er zelf ook was geweest had ik je gelijk gegeven. Nu niet. En verder ga ik er niet op in en kunnen jullie echt de tering krijgen met jullie ge-veroordeel altijd.
Ho eens even, jij geeft niet het hele verhaal.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:18 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dat had je kunnen doen ja. Als mijn projectgroep er zelf ook was geweest had ik je gelijk gegeven. Nu niet. En verder ga ik er niet op in en kunnen jullie echt de tering krijgen met jullie ge-veroordeel altijd.
Moeilijk goed excuus.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat doet niemand. Dat denk jij omdat het 9 van de 10 keer aan jou is gericht. Maar je maakt ook echt opmerkingen die nergens over gaan. Dus omdat bijna je hele projectgroep lam was maakt het niet uit dat jij dat ook was en te laat kwam? Goed excuus.
Oke, komt ie:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ho eens even, jij geeft niet het hele verhaal.
Precies, gewoon niet doen..maar gewoon deze pompen.quote:
Ik ben het trouwens met je eens dat Taken erg vet wasquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:53 schreef KneusTeun het volgende:
Net ff de film notorious gekeken en is ook wel tof
Vind je dat nou echt leuk om te luisteren?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Precies, gewoon niet doen..maar gewoon deze pompen.
IMMA BE IMMA BE IMMA IMMA IMMA BE!
Man on Fire.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben het trouwens met je eens dat Taken erg vet was
Deed me overigens erg denken aan Man on Fire met Denzel, beetje zelfde storyline. Dat is trouwens een steenharde film
Yeah right.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:26 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Oke, komt ie:
Ik naar hangover 2 met clubgenoten, daarna even een biertje doen, wat dus uit de hand liep. Op dit moment kom ik m'n projectgenoten tegen in dezelfde tent, die ook steenhard aan het zuipen zijn en mijn handen volstoppen met gratis bier. Vervolgens slapen, en de rest weet je.
Dat is het verhaal, en zoals ik het vertelde is het inderdaad logisch dat jullie gaan zeiken, maar ik denk daar niet echt over na voordat ik iets post ofzo.
Echt hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:28 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Man on Fire.Wat is Denzel daar badass, godverdomme.
Ach, ik kan het prima geloven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |