Beachpartyquote:Op dinsdag 31 mei 2011 03:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tja, in die van mij gaat moeilijk tenzij je zin hebt om in het zand te staan
Neen, maar ik ben gewoon nieuwsgierigquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Fraps, je gaat toch niet dat world of warcraft spel van je capturen he?
Vies zand, vol met ongediertequote:
Welke afspraak?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:00 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Wat een ellende.Afspraak weer gemist en moeilijk brak.
projectwerkafspraakquote:
Ja wat ben je dan ook een mongool, je weet toch dat je vroeg op moetquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:05 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
projectwerkafspraak
Heel m'n projectgroep staat al sinds half 9 te beunen en ik lig in bed brak te zijn
Ik was om 8 uur wakker, maar toen ben ik wer in slaap gevallen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja wat ben je dan ook een mongool, je weet toch dat je vroeg op moet
Dan ben je een nog grotere mongool. Je moet als je wakker wordt ook direct opstaan. En nu staat jouw projectgroep te werken voor jou, alleen omdat je brak bent?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:09 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik was om 8 uur wakker, maar toen ben ik wer in slaap gevallen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan ben je een nog grotere mongool. Je moet als je wakker wordt ook direct opstaan. En nu staat jouw projectgroep te werken voor jou, alleen omdat je brak bent?
Vraag het in het pc topic anders evenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:17 schreef lipjes het volgende:
hey ff vraagje
zijn de mod tools voor Bo al uit, kan niet op steam op kantoor gvd
kan je die even linken, kan niet in GAMquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vraag het in het pc topic anders even
Je zit in GAMquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
kan je die even linken, kan niet in GAM
Idd te sneu voor woorden zijn dat soort mensen. Het kan en keer gebeuren dat je je verslaapt maar niet omdat je waarschijnlijk 20 keer op snooze hebt staan rammenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan ben je een nog grotere mongool. Je moet als je wakker wordt ook direct opstaan. En nu staat jouw projectgroep te werken voor jou, alleen omdat je brak bent?
Ja maar het subforum zelf niet, check maar:quote:
geen ideequote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:30 schreef PierreTT het volgende:
Eh, ok? Ik kan het pc topic trouwens niet vinden. Bestaat dat nog wel?
Ach prima hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vies zand, vol met ongedierteEn te weinig om een beach party te houden
dus het wordt jouw tuin? Mooi!
Ah joh, even een cheapass bbq ergens vandaan trekken kost ook geen moeitequote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach prima hoorHeb alleen nog geen BBKnoei dus die moet nog even geregeld worden ergens. Ik wil zo'n grote buitenkeuken
(Ook al heb ik een schurfthekel aan binnen koken
)
Nope nog niet, gister geen zin in en vandaag issie er niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah joh, even een cheapass bbq ergens vandaan trekken kost ook geen moeite
Heb je gister nog kunnen spreken met je baas op je werk trouwens?
Ah ok.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope nog niet, gister geen zin in en vandaag issie er niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |