Niks mis met lachen om mensen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:24 schreef KoningStoma het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik ook maar een beetje geïnteresseerd zou zijn in zulks een goedkoop vermaak.
Ach, het zijn britten, dat is ook gewoon een inteeltvolk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 04:14 schreef KoningStoma het volgende:
Lachen uit plaatsvervangende schaamte...
Heb ik al gedaan, was om 5.30 weer op om te leren voor mijn tentamen van 8.45 zometeenquote:
Oooh.ik dacht dat je toen pas ging slapenquote:Op woensdag 1 juni 2011 06:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, was om 5.30 weer op om te leren voor mijn tentamen van 8.45 zometeen
Nee, uitgebreider slapen komt na dat tentamen welquote:Op woensdag 1 juni 2011 07:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oooh.ik dacht dat je toen pas ging slapen
quote:
Ik niet, ik heb mezelf vanaf half 6 volgeramd met cafeine en nicotine, ik overleef dat tentamen wel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |