Is daar iets aan te doen?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:49 schreef KoningStoma het volgende:
Hmm.. Het ziet er wel raar uit, omdat de achtergrond en zijn haar allebij zwart zijn.
Die haren.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:53 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb de brightness en contrast van z'n haar wat aangepast en de uitstekende haartjes weggehaald. Beter dan dit kan ik er niet van maken.
[ afbeelding ]
quote:
Dat was ook het idee, ik maak er wel wat van joh, het gaat om het idee.. alleen transparante achtergrond nogquote:Op maandag 30 mei 2011 16:57 schreef KoningStoma het volgende:
Anders moet je hem misschien op een zwart tshirt laten drukken
[ afbeelding ]
Dat lees ik net in een artikel.quote:Het is wetenschappelijk bewezen dat van bbq'en een mans fallus groter wordt. Voorwaarde is wel dat er bij de betreffende bbq geen vrouwen aanwezig mogen zijn die vegaburgers op de bbq leggen.
Hij is transparant.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat was ook het idee, ik maak er wel wat van joh, het gaat om het idee.. alleen transparante achtergrond nog
Ho, klopt inderdaad. Alleen zegt dat tshirt-design-ding nu dat ie dit niet erop kan zettenquote:
Quelle horreur.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ho, klopt inderdaad. Alleen zegt dat tshirt-design-ding nu dat ie dit niet erop kan zetten
Precies, gif ook niet, de rest ook niet. Hoe moet ik dit oplossenquote:
Hij zegt dat ik dan ook mijn transparency kwijtraakquote:Op maandag 30 mei 2011 17:09 schreef KoningStoma het volgende:
Gif wel hoorKijk maar naar de icoontjes op deze site.
Die onderkinquote:Op maandag 30 mei 2011 17:24 schreef KoningStoma het volgende:
[ afbeelding ]
Ook advice dog spinoff materiaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |