Met gevoelens van hebzucht.... een hart heb ik nog nooit voelen kloppenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:26 schreef Julius.Strandjutter het volgende:
als je al wat langer een zakelijke relatie hebt, dan geldt dat niet meer hoor... zo'n adviseur is ook een mens met gevoelens
True. Maar de relatie bestaat bij gratie van het geld dat hij aan jou verdient. Zulke relaties werkelijk als vriendschap betitelen kan teleurstellingen geven.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:26 schreef Julius.Strandjutter het volgende:
[..]
als je al wat langer een zakelijke relatie hebt, dan geldt dat niet meer hoor... zo'n adviseur is ook een mens met gevoelens
Niet iedereen heeft liefde nodigquote:Op maandag 30 mei 2011 21:27 schreef Julius.Strandjutter het volgende:
[..]
pessimist EN huurder, een dodelijke combinatie voor een succesvolle liefdesrelatie
Als je een zeehondje was, hadden ze je zo in pieterburen opgenomen met die vochtige hondenogen van jequote:
kjoetquote:
Ik heb een zwaar verwaarloosde vacht.... komt door al die HRA parasietenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:31 schreef Whuzz het volgende:
Uiteraard had ik je gewoon neergeknuppeld en je vacht verkocht, hebberige HRA-misbruikert die ik ben.
Geen zorgen Xeno! Na wat behandeling, beetje wassen, kammen en wat middeltjes er in zien ze daar niets meer van als ie verwerkt in een jasje op de PC Hooft hangt joh!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:42 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik heb een zwaar verwaarloosde vacht.... komt door al die HRA parasieten
Binnen Europa? Het zou zo maar kunnen. Ik had het ooit ergens gelezen maar dan moet ik op zoen naar een bron.quote:
Het voortbestaan van de HRA is een zeer beperkte zekerheid, ik zou daar niet op vertrouwen in deze tijden van geldschaarstequote:Op maandag 30 mei 2011 21:31 schreef Whuzz het volgende:
Uiteraard had ik je gewoon neergeknuppeld en je vacht verkocht, hebberige HRA-misbruikert die ik ben.
Eerst bezuinigingen op invaliden en bejaarden met de VVD aan het roer.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:54 schreef meth77 het volgende:
[..]
Het voortbestaan van de HRA is een zeer beperkte zekerheid, ik zou daar niet op vertrouwen in deze tijden van geldschaarste
Afbouw over 30 jaar denk ik zo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:54 schreef meth77 het volgende:
[..]
Het voortbestaan van de HRA is een zeer beperkte zekerheid, ik zou daar niet op vertrouwen in deze tijden van geldschaarste
De algemene mening is wel dat ie dus gaat verdwijnen, snel of minder snel hangt af van de geldnoodquote:
Dat is de mening van de burgers ja , maar aangezien onze politici alle logica daarin ontberen is het maar de vraag of ze het ooit laten verdwijnen. En met het verdwijnen van de HRA moeten we natuurlijk als burgers goed in de gaten houden of men dit als ordinaire belastingverhoging doorvoert, of dat men toch ook wel de overdrachtsbelasting er tegen wegstreept en de inkomsten belasting iets vermindert.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:30 schreef meth77 het volgende:
[..]
De algemene mening is wel dat ie dus gaat verdwijnen, snel of minder snel hangt af van de geldnood
Hier en eldersquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van wie is die algemene mening?
Dan is het waarquote:
Ow! Hier en elders, neeej ok, dan is het goed.quote:
Wishful thinking.... ik voorzie een afbouw in de komende 10 jaar, want waar gaan we anders de exploderende lasten voor de zorg en AOW van betalen? Goed we kunnen de HRA in stand houden, maar alleen als we ergens anders het geld vandaan trekken, misschien moet de OZB en het eigen woning forfait dan maar flink verhoogd worden. Vestzak... broekzak...quote:
Of gewoon de uitgaven aan de zorg en aow verminderen, laat mensen het zelf maar betalen is nu al het mantra van de vvd.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:28 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Wishful thinking.... ik voorzie een afbouw in de komende 10 jaar, want waar gaan we anders de exploderende lasten voor de zorg en AOW van betalen? Goed we kunnen de HRA in stand houden, maar alleen als we ergens anders het geld vandaan trekken, misschien moet de OZB en het eigen woning forfait dan maar flink verhoogd worden. Vestzak... broekzak...
kun je me dan nog eens uitleggen waarom in Australia geen HRA bestaat, de rente tegen de 8% aanhangt (variabel welteverstaan), maar de huizen in Sydney tweemaal zo prijzig zijn dan in NL? Ik snap het niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:30 schreef meth77 het volgende:
[..]
De algemene mening is wel dat ie dus gaat verdwijnen, snel of minder snel hangt af van de geldnood
Dit met stijgende rentes en teruglopende behoefte aan woningen zal de markt onder druk houden
elders neit dusquote:
ik denk eerder aan het afbouwen van jouw uitkeringquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:28 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Wishful thinking.... ik voorzie een afbouw in de komende 10 jaar, want waar gaan we anders de exploderende lasten voor de zorg en AOW van betalen? Goed we kunnen de HRA in stand houden, maar alleen als we ergens anders het geld vandaan trekken, misschien moet de OZB en het eigen woning forfait dan maar flink verhoogd worden. Vestzak... broekzak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |