Ok, dus kopen is geen optie.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:05 schreef xenobinol het volgende:
Nee... ik zou daar niet op gaan zitten wachten. Maar stel dat ik nu lekker huur en wat ik voor een betaalbare prijs kan kopen is kwa woongenot een stuk minder... dan ga ik daar echt niet wonen omdat het mogelijk over 30 jaar mijn eigendom is. Die 30 jaar krijg ik dan ook niet terug
Met huurders hoef je geen medelijden te hebben op dit moment.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok, dus kopen is geen optie.
Vrije sector huren ook niet, want dan betaal je ook twee keer zo veel.
Opnieuw scheefhuren kan ook niet meer.
Arme Xeno. Voor eeuwig tussen het tuig in net-niet-amsterdam
onenigheid in het huurdersverbondquote:Op maandag 30 mei 2011 21:06 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
![]()
Welke parasiet heeft je dat wijsgemaakt?
![]()
kan ik mij goed voorstellenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:00 schreef Whuzz het volgende:
Ach, ik vind ook niet alle klussen even leuk. Soms is het gewoon kutwerk. Maar als het dan af is, dan is dat wel een lekker gevoel.
En daarnaast, ik zit de hele dag op kantoor, in meetings, aan de telefoon, achter de PC... dan is het lekker om 's avonds en in het weekend te klussen
Nee hoor. We zijn blij dat we geen veel te hoge hypotheek hebben. De rest is onzin en ruis.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:14 schreef Julius.Strandjutter het volgende:
[..]
onenigheid in het huurdersverbond
goed dan maar dat je blij bent om iedere maand geld te spenderen aan andermans bezit en ieder jaar een beetje meerquote:Op maandag 30 mei 2011 21:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nee hoor. We zijn blij dat we geen veel te hoge hypotheek hebben. De rest is onzin en ruis.
Pas de problem.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:16 schreef Julius.Strandjutter het volgende:
[..]
goed dan maar dat je blij bent om iedere maand geld te spenderen aan andermans bezit en ieder jaar een beetje meer
De lokale hypotheekadviseur.... heeft hij gelogen danquote:Op maandag 30 mei 2011 21:06 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
![]()
Welke parasiet heeft je dat wijsgemaakt?
![]()
Met mij houden ze het niet eens lang genoeg uit om tot het kopen van een woning te komenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Niet iedereen is een goede motivatie voor zijn partner om een ander te zoeken... Je moet je eigen problemen niet op anderen projecteren!
Youp blijft goed. Wat een talent!!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Met huurders hoef je geen medelijden te hebben op dit moment.
Edit: ook toepasselijk
ja, beter uit je doppen kijken, dat geldt dus niet voor de kopers hier. snap dan eens een keer dat er ook verstandige kopers zijnquote:Op maandag 30 mei 2011 21:19 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Youp blijft goed. Wat een talent!!
Huurders, kopers, leners, bankhuurders ze moeten het allemaal zelf weten. Maar niet gaan janken als de bank je verplicht 50000EUR onderwaarde af te lossen. Dan had je maar uit je doppen moeten kijken!
de gemeenschapquote:Op maandag 30 mei 2011 21:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nog wel. Ik ben bang voor wie de rekening straks moet betalen voor de over-de-kop-leningen.
Kopen was een Slimme Z maar wachten is Slimme Rquote:Op maandag 30 mei 2011 21:00 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Erica weer op haar best! Laat je geen hypotheek aansmeren, blijf gewoon huren!
Natuurlijk doe ik dat Erica ;-)
Topleners uitroken klinkt gemeen, maar is slim!!!
Ik ben er bang voor. Da's trend nog op dit moment; niet de mensen die anders vruchten hadden geplukt, maar iedereen mag opdraaien voor foute keuzen van anderen.quote:
ik zie er geen probleem inquote:Op maandag 30 mei 2011 21:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor. Da's trend nog op dit moment; niet de mensen die anders vruchten hadden geplukt, maar iedereen mag opdraaien voor foute keuzen van anderen.
Nee, die man is 100% onafhankelijk en heeft altijd het beste met je voor!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:17 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De lokale hypotheekadviseur.... heeft hij gelogen dan
ik weet niet hoe het met andere adviseurs is, maar de mijne vind ik erg betrouwbaar, het is toch een soort van zakelijke vriendquote:Op maandag 30 mei 2011 21:23 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Nee, die man is 100% onafhankelijk en heeft altijd het beste met je voor!![]()
![]()
![]()
![]()
huizenprijs Inflatie in dit vastgelopen systeem![]()
Als dat gelooft ben je wel heel erg simpel..
Ik wil je best de klap in het gezicht geven en je inwrijven dat ondanks dat wij best een aardige hypotheeksom hebben, wij in staat zijn om alles af te lossen and then some!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat in deze tijd er minder scheidingen plaatsvinden. En misschien verander jij niet maar je partner en zegt hij/zij tegen je dat je mag oprotten. Things change, you know
Afgaande op dit draadje kan ik mij er iets bij voorstellen. Je zou maar met zo'n pessimist zijn...quote:Op maandag 30 mei 2011 21:18 schreef xenobinol het volgende:
Met mij houden ze het niet eens lang genoeg uit om tot het kopen van een woning te komen
Zolang hij aan je kan verdienen is het je vriendquote:Op maandag 30 mei 2011 21:24 schreef Julius.Strandjutter het volgende:
ik weet niet hoe het met andere adviseurs is, maar de mijne vind ik erg betrouwbaar, het is toch een soort van zakelijke vriend
als je al wat langer een zakelijke relatie hebt, dan geldt dat niet meer hoor... zo'n adviseur is ook een mens met gevoelensquote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Zolang hij aan je kan verdienen is het je vriend
pessimist EN huurder, een dodelijke combinatie voor een succesvolle liefdesrelatiequote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Afgaande op dit draadje kan ik mij er iets bij voorstellen. Je zou maar met zo'n pessimist zijn...
hihihiquote:Op maandag 30 mei 2011 21:22 schreef Julius.Strandjutter het volgende:
[..]
ik zie er geen probleem in
ik neem een financieel risico en het geeft mij een fijn gevoel dat de gemeenschap mij mag helpen als het fout gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |