Uh nee, maar ook in andere standjes ben ik niet degene die genomen wordt. Is haar vriend toevallig keeper bij Adoquote:
Uhh nee, alhoewel het een goede zou zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is haar vriend toevallig keeper bij Ado
Dank je Whuzz, veel plezier met klussen! Want dat is toch zo fijn, aan je eigen huisje klussenquote:Op maandag 30 mei 2011 18:59 schreef Whuzz het volgende:
En de leners van hun koophuizen, maar dat spreekt veel meer voor zich.
Ik haat klussen.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:01 schreef Julius.Strandjutter het volgende:
Want dat is toch zo fijn, aan je eigen huisje klussen
Je bedoelt: als de rente in de tussentijd stijgt? Ja, dan kan het slimmer zijn om meteen te kopen. Ik neem de factor eigen vermogen ook niet mee. Of het geschatte rendement op het eigen vermogen in die paar jaar. Maar de rente kan bijvoorbeeld ook dalen, je weet het nooit.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je vergat de rente. Makkelijk voorspellen he, als je wat variabelen weg laat
quote:Op maandag 30 mei 2011 18:53 schreef Julius.Strandjutter het volgende:
[..]
zo'n vermogen is mooi, maar ja, dan heb je wel een (belangrijke) tijd van zelfontplooiing gemist
Niet eens zo'n gekke gedachte, begrijp ik uit dat stuk op BNR. Interessant.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:49 schreef LXIV het volgende:
Maar de rente kan bijvoorbeeld ook dalen, je weet het nooit.
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:21 schreef Terrorizer het volgende:
Vandaag op BNR even over hypotheken.
http://www.bnr.nl/?player=archief&fragment=20110530171500600
Daarom heb ik 3 jaar geleden een hypotheek afgesloten tegen 30 jaar rentevast tegen 5.5%.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je bedoelt: als de rente in de tussentijd stijgt? Ja, dan kan het slimmer zijn om meteen te kopen. Ik neem de factor eigen vermogen ook niet mee. Of het geschatte rendement op het eigen vermogen in die paar jaar. Maar de rente kan bijvoorbeeld ook dalen, je weet het nooit.
Wat heb ik daar een tyfus hekel aan. Klussen....alleen daarvoor zou ik geen huis kopen. Ik ben in mijn jonge jaren een jaar of 5 in de leer geweest als granietwerker. Enkele weken geleden nog een vloer gelegd bij een goede vriend. Heb mij gelijk weer voorgenomen om het gereedschap de komende 15 jaar in de kist te laten.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:01 schreef Julius.Strandjutter het volgende:
[..]
Dank je Whuzz, veel plezier met klussen! Want dat is toch zo fijn, aan je eigen huisje klussen
Ik geloof helemaal niet in stijgende rente. Ook niet in hoge inflatie...quote:Op maandag 30 mei 2011 19:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar de rente kan bijvoorbeeld ook dalen, je weet het nooit.
Hoe denk je dat europa al die 'leningen' aan oa griekenland gaat wegwerken...quote:Op maandag 30 mei 2011 20:54 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Ik geloof helemaal niet in stijgende rente. Ook niet in hoge inflatie...
Wij geloven ook niet in Jantje Cenzuurquote:Op maandag 30 mei 2011 20:54 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Ik geloof helemaal niet in stijgende rente. Ook niet in hoge inflatie...
ik ben ook geen klusser, maar besteed het altijd uitquote:Op maandag 30 mei 2011 20:47 schreef BeffJeck het volgende:
[..]
Wat heb ik daar een tyfus hekel aan. Klussen....alleen daarvoor zou ik geen huis kopen. Ik ben in mijn jonge jaren een jaar of 5 in de leer geweest als granietwerker. Enkele weken geleden nog een vloer gelegd bij een goede vriend. Heb mij gelijk weer voorgenomen om het gereedschap de komende 15 jaar in de kist te laten.
Erica weer op haar best! Laat je geen hypotheek aansmeren, blijf gewoon huren!quote:Op maandag 30 mei 2011 20:21 schreef Terrorizer het volgende:
Vandaag op BNR even over hypotheken.
http://www.bnr.nl/?player=archief&fragment=20110530171500600
lol, je houdt jezelf voor dat je een keuze hebt?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:00 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Erica weer op haar best! Laat je geen hypotheek aansmeren, blijf gewoon huren!
Natuurlijk doe ik dat Erica ;-)
Kan ik mij iets bij voorstellen!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:00 schreef Whuzz het volgende:
Ach, ik vind ook niet alle klussen even leuk. Soms is het gewoon kutwerk. Maar als het dan af is, dan is dat wel een lekker gevoel.
En daarnaast, ik zit de hele dag op kantoor, in meetings, aan de telefoon, achter de PC... dan is het lekker om 's avonds en in het weekend te klussen
De tijden veranderen. Veel mensen zullen snel volwassen moeten worden!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:48 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Haha.... je zal maar een koopwoning op 2 salarissen hebben en 1 van de partners gaat vreemd en het komt uit... eens kijken hoe ze dat gaan oplossen... misschien dat ze dan wel wat losser over hun relatie gaan denken.... uit elkaar gaan is immers geen optie
Nee... ik zou daar niet op gaan zitten wachten. Maar stel dat ik nu lekker huur en wat ik voor een betaalbare prijs kan kopen is kwa woongenot een stuk minder... dan ga ik daar echt niet wonen omdat het mogelijk over 30 jaar mijn eigendom is. Die 30 jaar krijg ik dan ook niet terugquote:Op maandag 30 mei 2011 17:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar stel nu, stel nu dat jij met zekerheid kon zeggen dat de huizenprijs over 30 jaar nominaal 50% was van de huidige prijs.
En je kon een mooi huis kopen, waar je graag zou willen wonen. Zou je dan 30 jaar wachten? Ik niet, die 30 jaar krijg je ook niet meer terug.
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:57 schreef xenobinol het volgende:
Tja... huizenprijzen zullen altijd veel meer stijgen als de inflatie
Niet iedereen is een goede motivatie voor zijn partner om een ander te zoeken... Je moet je eigen problemen niet op anderen projecteren!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:48 schreef xenobinol het volgende:
Haha.... je zal maar een koopwoning op 2 salarissen hebben en 1 van de partners gaat vreemd en het komt uit...
Ik meen ergens gelezen te hebben dat in deze tijd er minder scheidingen plaatsvinden. En misschien verander jij niet maar je partner en zegt hij/zij tegen je dat je mag oprotten. Things change, you knowquote:Op maandag 30 mei 2011 21:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Niet iedereen is een goede motivatie voor zijn partner om een ander te zoeken... Je moet je eigen problemen niet op anderen projecteren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |