Live helaasquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:35 schreef chufi het volgende:
Giga crash zo te zien ---- Ik heb het niet gezien .. Iemand wel?
............... Ik kijk morgen wel .. Dan Bedanktquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:43 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Live helaasMaag draait 10 slagen in de rondte. Wheldon is de auto die in de filmpjes als snelste het veld inklapt en overal doorheen vliegt. Vervolgens de lucht ingaat en tegen het hek aankomt.
echt vreselijk dit..
Is het die (halve) auto die tegen die andere auto tot stilstand komt, precies achter de brandende auto van Hildebrand die door het beeld komt zetten? Het verbaast me dat er geen in wreck beelden zijn (ben niet op zoek naar leedvermaak/ramptoerisme, maar zou de regie meteen doorgehad hebben dat het foute boel was?)quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:43 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Live helaasMaag draait 10 slagen in de rondte. Wheldon is de auto die in de filmpjes als snelste het veld inklapt en overal doorheen vliegt. Vervolgens de lucht ingaat en tegen het hek aankomt.
echt vreselijk dit..
Er zit een vertraging tussen de live beelden en dat wat wordt uitgezonden op TV, juist voor dit soort dingen. Het youtube filmpje begint met de onboard van Dan en switcht naar een groter overzicht wanneer de crash al gaande is. Da's een actie van de regie.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:26 schreef Coelho het volgende:
Het verbaast me dat er geen in wreck beelden zijn (ben niet op zoek naar leedvermaak/ramptoerisme, maar zou de regie meteen doorgehad hebben dat het foute boel was?)
En vaak beginnen ze pas met replays als duidelijk is hoe de coureurs er aan toe zijn. Daar weken ze nu vanaf, viel me op.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:24 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Er zit een vertraging tussen de live beelden en dat wat wordt uitgezonden op TV, juist voor dit soort dingen. Het youtube filmpje begint met de onboard van Dan en switcht naar een groter overzicht wanneer de crash al gaande is. Da's een actie van de regie.
Niet geheel onterecht, blijft schokkendquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:50 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En vaak beginnen ze pas met replays als duidelijk is hoe de coureurs er aan toe zijn. Daar weken ze nu vanaf, viel me op.
Gelukkig maar. Er zullen vast beelden van zijn maar ik denk niet dat ze die vrij gaan geven.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:24 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Er zit een vertraging tussen de live beelden en dat wat wordt uitgezonden op TV, juist voor dit soort dingen. Het youtube filmpje begint met de onboard van Dan en switcht naar een groter overzicht wanneer de crash al gaande is. Da's een actie van de regie.
Net zoals Jeff Krosnoff in Toronto in 1996 (gelukkig de laatste die ik live gezien heb).quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:18 schreef Burnie88 het volgende:
Die witte (Pippa) heeft echt gigantisch geluk gehad dat ze het kan navertellen... Die had nog meer snelheid dan Wheldon maar kwam minder ongelukkig in de hekken terecht. Wheldon kwam volgens mij head first in de hekken.
Pippa heeft idd dik geluk na zo'n vlucht, en Power ook maar eigenlijk geldt dat voor iedereen die hier ongeschonden uit kwam.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:18 schreef Burnie88 het volgende:
Die witte (Pippa) heeft echt gigantisch geluk gehad dat ze het kan navertellen... Die had nog meer snelheid dan Wheldon maar kwam minder ongelukkig in de hekken terecht. Wheldon kwam volgens mij head first in de hekken.
Ik ben daar eigenlijk niet zo voor. Het is live, gewoon laten zien wat er gebeurt en niet manipuleren of het anders laten overkomen dan wat het is. En ja het is een gevaarlijke sport en er kunnen schokkende beelden voorbij komen. Niet kijken als je daar niet tegen kunt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:24 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |