quote:It's not official yet but SPEED can report that Dan Wheldon will be Danica Patrick's replacement in the GO DADDY ride for Andretti Autosport in the 2012 IZOD INDYCAR season.
"It's not done yet but we're getting close," said Michael Andretti following INDYCAR's practice session Thursday at Las Vegas Motor Speedway.
"I want to be a fulltime driver again and I've got a strong offer," said Wheldon, who is running his for Sam Schmidt Motorsports this weekend.
Live helaasquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:35 schreef chufi het volgende:
Giga crash zo te zien ---- Ik heb het niet gezien .. Iemand wel?
............... Ik kijk morgen wel .. Dan Bedanktquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:43 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Live helaasMaag draait 10 slagen in de rondte. Wheldon is de auto die in de filmpjes als snelste het veld inklapt en overal doorheen vliegt. Vervolgens de lucht ingaat en tegen het hek aankomt.
echt vreselijk dit..
Is het die (halve) auto die tegen die andere auto tot stilstand komt, precies achter de brandende auto van Hildebrand die door het beeld komt zetten? Het verbaast me dat er geen in wreck beelden zijn (ben niet op zoek naar leedvermaak/ramptoerisme, maar zou de regie meteen doorgehad hebben dat het foute boel was?)quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:43 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Live helaasMaag draait 10 slagen in de rondte. Wheldon is de auto die in de filmpjes als snelste het veld inklapt en overal doorheen vliegt. Vervolgens de lucht ingaat en tegen het hek aankomt.
echt vreselijk dit..
Er zit een vertraging tussen de live beelden en dat wat wordt uitgezonden op TV, juist voor dit soort dingen. Het youtube filmpje begint met de onboard van Dan en switcht naar een groter overzicht wanneer de crash al gaande is. Da's een actie van de regie.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:26 schreef Coelho het volgende:
Het verbaast me dat er geen in wreck beelden zijn (ben niet op zoek naar leedvermaak/ramptoerisme, maar zou de regie meteen doorgehad hebben dat het foute boel was?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |