Stiemie, wat fijn dat het vannacht iets beter ging, en dat jullie hierdoor ook wat meer inzicht krijgen in waar de problemen vandaan komen. Ik vind het echt moeilijk om tips te geven over hoe je kind aan het eten krijgt als het niet wil. Dat stukje hebben wij ook nog niet uitgevonden, met dwang kom je er gewoon niet en kun je weer veel problemen 'voor later' veroorzaken. Succes, ik hoop dat jullie nu het tij kunnen keren!

Och Senna'tje, je bent ook gewoon zo'n enorm lief meisje.. Je ziet het al aan haar uitstraling, Miss, ze is zo zacht, ze heeft iets heel.. Ja, zachts, beter kan ik het niet omschrijven denk ik, over zich. Wat lief dat de andere kindjes haar zelfs ontzien, interessant mechanisme wel. Kindjes merken het dus zéker al heel jong, zoiets. Wel mooi om te horen allemaal, lijkt me. En poeh, ja, dat voor jezelf opkomen, ik hoop dat ze dat zeker ook nog onder de knie zal gaan krijgen. Maar verder is het heel

om dit allemaal te horen, lijkt me

Och Ca.ra, kijk je ventje nou toch, zo klein in dat grote bed, en zo dapper! Fijn dat het achter de rug is nu, hopelijk zijn zijn klachten nu ten einde en herstelt hij vlot en volledig

BE, wat moet ik me voorstellen bij oefenen met een rietje? Moet hij er dan door ademen ofzo? Wat vervelend, dat eeuwige snot. Die adem in de ochtend herken ik erg van Stef's verkoudheden ja, bluh! Hoop dat het rietje zal helpen

Mefke, fijn, een kleine vakantie met z'n drietjes nog even, geniet ze!
Huup, ik moet nog kijken hoor, niet weghalen ofzo!
Gewoo even een

voor Aoraki.
En ik las dat Tessa ondertussen haar prikjes heeft gehad? Hoe gaat het nu?
Hiero gaat het goed! Stef heeft gisteravond veel moeite gehad met in slaap komen, hij is verkouden en lijkt zich best rot te voelen als hij gaat liggen. Met neusspray en een pcm'metje is het uiteindelijk gelukt en heeft hij zomaar ineens doorgeslapen

Vervolgens was hij wel vroeg wakker weer (6.15) maar dat snap ik wel, zonder de fles had hij gewoon honger

Oh, en het is zó schattig, lief heeft hem gisteren geleerd 'bye bye' te zeggen, het klinkt echt té schattig gewoon

Gisteren toen ik thuiskwam van mijn werk heb ik nog zo zitten lachen: we hadden een enorme doos staan waarin het nieuwe autostoeltje bezorgd werd en lief heeft daar gisteren een huisje van gemaakt: raampjes, een schuin dak en een deur. Heel schattig. Stef vind het geweldig en hij vind dus dat er níemand anders in mag. Mijn lief stak gisteren zijn hoofd door de deur naar binnen terwijl Stef met zijn lego aan het spelen was, Stef springt op, rent naar zijn huisje, trekt mijn lief er weer uit, rent zijn huisje in en *SLAM* de deur dicht. Zó grappig hoe hij die deur ook echt achter zich dichtrukte, haha! Ow, en ik hoor nu ineens wat hij al weken zingt, maar wat we maar niet herkenden: Jan Huigen in de ton

Vandaag is er hier in een park een springkussenfestival, als het een beetje weer is gaan we daarheen met z'n drietjes, of misschien wil mijn vriendin met haar zoontje ook komen. Kunnen ze lekker samen ravotten