abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97574018
Och, een klein jongetje in zo'n groot bed! Lief, die laatste foto.

Fijn dat het erop zit, Ca.ra!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_97574149
Oh, dat jochie in dat bed! O+ Heel lief.
Hopelijk is hij gauw genezen en zien jullie vooruitgang. Fijn! :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:33:01 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97574269
Hier geen overduidelijke ontstekingen, het snot hoort er blijkbaar bij. Wel open-mond-gedrag aanpakken dmv oefenen met een rietje.
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:53:07 #206
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_97574872
Geen ontstekingen is mooi, BE. Had hij wel klachten dan?

Het valt me nu pas op dat Thomas nu zo rustig ligt te ademen. Ik was er al helemaal aan gewend geraakt dat hij altijd lag te snuiven.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:56:53 #207
100412 mefke79
komt goed!
pi_97575017
Ca.ra, ach, dat kleine ventje in dat grote bed! Wat zijn ze dan ineens weer klein he. Wel fijn dat je nu al verschil hoort.

Ik ga zo even bij lezen, maar ik wil effe melden dat ik echt even ouderwetsch zit te genieten van ons manneke: we doen hier mini-vakantie, man is ook thuis tot en met zondag. En dus niet vroeg opstaan vanochtend, maar gewoon wakker worden. En dus een heel lief en wakker manneke dat alles best vindt ipv een boos manneke dat nog niet wakker wil zijn. Toch jammer dat dat door de week niet lukt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_97575191
Och Ca.ra, kiek hem nou liggen in dat grote ziekenhuisbed... Fijn dat het zo goed is gegaan! Hopelijk heeft hij er veel profijt van!

BE, fijn dat er geen ontstekingen zijn!
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:10:14 #209
100412 mefke79
komt goed!
pi_97575380
Be, geen ontstekingen dus. Wie weet gaat het nog vanzelf weg? Wij mogen nu ongeveer gaan minderen met de pufjes, volgens de huisarts zouden nu ongeveer alle virussen de deur uit moeten zijn en ook de hooikoortsveroorzakers minder moeten worden. Niet dat we werkelijk gaan minderen, want dat heeft geen zin is al bewezen, maar misschien pakken die van jou nu ook minder virussen op.

Stiemie, lastig hoor. Het niet willen eten en dan ook nog niet willen slapen. Ze heeft dus wel honger, maar wil niet overdag eten ofzo? Of weigert ze dat brood overdag niet? Het lastige is, het lijkt dus echt met elkaar samen te hangen, dus los van elkaar oplossen is dan ook geen optie...En wat lief van je (schoon)ouders om logeren aan te bieden.
pi_97576125
Och Stiemie, wat onwijs klote toch! Hopelijk vinden jullie snel DE oplossing! :*

BE, fijn geen ontsteking *O*

Och kijk dat nou liggen, zo'n klein ventje in zo'n groot bed O+ Fijn dat ie zo snel aan de beurt was Ca.ra! Beterschap voor je kleine man! :*

Ik ga vanmiddag met Tess ff naar de huisarts. Die "pukkeltjes" worden alleen maar erger lijkt. Ze zitten op haar rug, haar armen en haar benen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:37:34 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97576280
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:53 schreef Ca.ra het volgende:
Geen ontstekingen is mooi, BE. Had hij wel klachten dan?

Het valt me nu pas op dat Thomas nu zo rustig ligt te ademen. Ik was er al helemaal aan gewend geraakt dat hij altijd lag te snuiven.
Vrijwel non-stop snot en uit zijn mond stinken na slapen.
Vooral ik heb last van die eeuwige snottebel, ik blijf achter ze aanlopen. ;)
En ik zit zelf om de haverklap daardoor onder de vegen. -O-
pi_97576584
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:32 schreef Vicky het volgende:

Ik ga vanmiddag met Tess ff naar de huisarts. Die "pukkeltjes" worden alleen maar erger lijkt. Ze zitten op haar rug, haar armen en haar benen.
Zelfde bultjes die Rienk had?

Bij Rienk zijn ze inmiddels inderdaad aan het wegtrekken. ^O^
Had de dokter toch gelijk...

Die zei dat het vaker voorkwam als kinderen een lagere weerstand hadden..

Dat begon trouwens op de voeten
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_97576626
het lijkt er wel een beetje op alleen zijn ze bij Tess niet rood. Je ziet ze niet zo heel erg goed, je voelt ze echter wel.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_97576800
Op Rienks voet waren ze wel rood, maar op zn been ook niet. Als je goed kijkt zie je links ook bultjes.

Het heeft 2 weken geduurd voor het van zn voet omhoog was getrokken naar zn rug. Daarna ging het naar de billen. We zijn nu toch wel zo'n 4 weken verder :{

Heeft Tess er wel jeuk aan? Rienk niet. Die zat er totaal niet mee :N
pi_97576819
Tess ook niet....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_97576885
Ik ben benieuwd wat de jouwe zegt!
Ik kreeg hele vette creme eerst, maar dat sloeg nergens op, Rienk heeft totaal géén droge huid :')
pi_97576931
Ik ben ook benieuwd. Je hoort het vanmiddag.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator woensdag 1 juni 2011 @ 11:56:25 #218
5428 crew  miss_sly
pi_97576959
Smeer je nu helemaal niets, Vlindur?
Senna's uitslag lijkt er wel wat op nu het weer wat minder is, maar dat was heel vurig en heftig. Miconazol-creme lijkt te werken, dus dat het een schimmeltje was, lijkt ook wel zo.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_97577052
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:56 schreef miss_sly het volgende:
Smeer je nu helemaal niets, Vlindur?
Senna's uitslag lijkt er wel wat op nu het weer wat minder is, maar dat was heel vurig en heftig. Miconazol-creme lijkt te werken, dus dat het een schimmeltje was, lijkt ook wel zo.
Nee, niet op zn huid. Wel op zn voeten waar een schimmel bleek te zitten. Daar smeren we (als we er aan denken :@ ) 2 keer per dag :Y
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:02:43 #220
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97577158
Ah gos Thomas, wat klein nog zo in dat grote bed.
Wat fijn dat je al zo snel verbetering merkt in zijn ademhaling zeg!

BE hmm geen ontstekingen dus. En nu? Blijven vegen ofzo?

Dreumessen met uitslag :*
zolang ze er geen jeuk aan hebben of last van hebben zal het allemaal wel, maar anders meot het maar snel weg zijn!
Amélie zat laatst in haar knieholten en ellebogen onder de mega eczeem plekken, waar dat nou weer vandaan kwam :? maar ze had er geen bijzondere jeuk aan en het was niet nattend dus we hebben er verder niets aan gedaan, trok vanzelf weer weg ook, om af en toe weer een dagje gezellig mee te doen :')

Kieknoe, zusterliefde :D

zo gaat dat dan, de hele dag :') arme Elin is haar leven niet zeker en heeft geen seconde rust :D

stuiterstuiterhyperstuiter pffrt :')
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97577244
Schattig Huup O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_97577397
Die neus knijp actie :') O+ O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:13:42 #223
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97577448
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die neus knijp actie :') O+ O+
Ja das een beetje typerend voor hoe het meestal gaat :')
Ik denk dat Elin een boel meer pijntjes kan hebben straks, met dank aan zuslief :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97580019
Wat een leuke filmpjes Huup :)
pi_97580162
Haha, Amelie! Wat ben je lekker hyper. O+
Die Elin, wat moet ze veel verduren! :D Maar wat is ze al groot! En mooi!
Geweldig om te zien die twee.
pi_97582086
Oh Amélie, die knotjes! En zo lief voor dr zusje.....kusjes geven, en wat is Elin ook een dotje zeg....

Thomas in het grote ziekenhuisbed....gelukkig is het achter de rug, en nu snel beter worden ventje!

Stiemie,dat is erg naaaais van je ouders, kunnen jullie even lekker bijtanken...
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_97582487
Ohhh wat een heeerlijke filmpjes ! O+

En och Thomas in dat grote ziekenhuisbed...oi oi oi... Heel fijn herstel voor hem en jullie!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 1 juni 2011 @ 15:35:03 #228
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_97583722
Ach die Amélie O+
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:02 schreef huuphuup het volgende:
zo gaat dat dan, de hele dag :') arme Elin is haar leven niet zeker en heeft geen seconde rust :D
Tsk, maar jij zit haar gewoon op te jutten! :P

Ik vind het altijd zo leuk als je in de filmpjes dingen herkent van je eigen kind. Dat stuiteren doet Thomas ook graag, het liefst op je buik als je op de grond ligt, maar op je knie op schoot is een acceptabel alternatief.
Ik heb daar eens de bij gehumd en nou vraagh hij om 'hop hop! tu-du-du-du!' Bonanza is trouwens (ver) voor mijn tijd, maar toen ik het laatst deed bij mijn ouders zei mijn vader dat hij dat vroeger ook altijd voor mij zong/humde. Zou dat dan toch zijn blijven hangen?

We zijn weer thuis, Thomas heeft onderweg nog wat geslapen en thuis was het eigenlijk alleen maar goed als hij bij mij op schoot Hopla kon kijken, met in de ene hand zijn rietjesbeker en in de andere hand zijn poppetje (knuffeldoekje). Dat hebben we dus een uurtje gedaan en nu ligt hij weer in bed.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 1 juni 2011 @ 19:19:51 #229
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97592112
Ik moet nog bijlezen maar er zat iets ontzettends leuks (en liefs) bij de post!
Kijk maar hier
pi_97592386
Wat gaaf zeg :D

Sommige dingen doen alle kinderen geloof ik ;)
  woensdag 1 juni 2011 @ 19:52:03 #231
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97593187
Caatje, kiek hem nou liggen... Beterschap voor je mannetje :*

Huup, nu ga ik nog erger rammelen!
ik ga mijn man straks de filmpjes laten zien
pi_97594104
Ca.ra, wat fijn dat het achter de rug is voor jullie. Ook bedankt voor het waarschuwen, jij ook Wickie, ik ben nogal hormonaal, dus het is goed om te weten dat ik zoiets kan verwachten...
  Moderator woensdag 1 juni 2011 @ 20:34:07 #233
5428 crew  miss_sly
pi_97594905
Fijn dat het achter de rug is, Ca.ra. Ik hoop dat hij gauw helemaal opknapt.

Amélietje O+ heerlijk he, dat gestuiter. En zo schattig met Elin!

Wij hadden vandaag een oudergesprekje op het kdv. Ik was erg benieuwd hoe zij Senna zien en hoe ze het doet tussen al die kindjes. Dat gaat dus kennelijk erg goed: Senna is een heel lief meisje, heel sociaal en empathisch. Vandaag was er een nieuw jongetje, en ten eerste ziet Senna dat dus al meteen bij binnenkomst. Bovendien kreeg het jongetje ook een knuffel. Gedurende de dag deelt ze zo hier en daar wat knuffels uit. Ze zal niet ruzieen om een speelgoedje ofzo en de leidster zei dat de andere kindjes haar ook een beetje ontzien, omdat ze zo lief is. Ze zullen dus ook neit gauw een conflict met haar aangaan.

Verder is de fijne motoriek goed en is ze een echt meisje: friemelen, knutselen, met poppen spelen doet ze het liefst. En ze is erg zelfstandig, wil ook van alles zelf doen of in ieder geval proberen.

Vandaag mochten er twee oudere dreumesjes naar de peuters omdat daar een plekje vrij was en toen zei Senna: Ik wil ook naar de peuters. De leidster was een beetje verbaasd over de zin en moest er een beetje om lachen. De peuters is vanaf 3 jaar, daar is ze echt nog een beetje klein voor :D

Kortom: het was fijn om haar erbij te hebben in de groep, geen problemen, ze doet het op alle fronten gewoon erg goed. Enige dat ze in een later stadium nog wel wat beter moet leren, is voor zichzelf opkomen. Dat doet ze nu nog niet, daar is ze te lief voor.
  woensdag 1 juni 2011 @ 21:49:35 #234
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_97598461
Cara wat fijn dat het zo goed is gegaan! Kijk dat ventje daar nou liggen O+

BE fijn dat het geen ontsteking is! Hoe moet je dan oefenen met een rietje?

Claudia we hebben gewoon licht volkoren brood van de bakker. Donkerder brood blieven de dames hier niet ivm pitjes enzo die er dan inzitten. En overdag eet ze heel behoorlijk voor mijn gevoel

'smorgens 2 boterhammen, tussendoor iets van krentjes/koekje of fruit, 's middags weer 2 boterhammen en dan om een uur of 3 nog iets van een plakje kaas/cracker of zoiets. Ze eet vand e boterhammen alleen de korstjes niet op omdat ze nog steeds maar 1 kies heeft en dat krijgt ze dan bijna niet weg :D

Eten jullie dreumessen dan meer overdag?

O ja we hadden vandaag onze hoop gericht op het befaamde pyjamapapje. Staat nota bene op dat het voor doorslapen is en dat het een stevige vulling is voor de nacht. Esmee dacht er het hare van en na 1 mager slokje kreeg ik de fles terug met de opmerking: "nee nie lekkuh. Apsappie?" :') Ze heeft overigens wel heel goed gegeten vanavond (Burritó's daar zijn ze hier dol op) dus wie weet...
  donderdag 2 juni 2011 @ 04:02:39 #235
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_97611851
Oke, we zitten nu dus weer op, maar wel een stuk later dan normaal dus dat geeft weer hoop. :)

Ze heeft vanavond goed gegeten, dus we denken toch echt dat het daarmee te maken heeft. Zojuist heeft ze 2 donkerbruine boterhammen (zonder korst) gegeten en dat ging er prima in.

Morgen gaan we dus maar dingen geven die extra goed vullen. Kwark ipv yoghurt na het eten ofzo. En dan dat donkerbruine brood zonder pitjes.
  donderdag 2 juni 2011 @ 07:01:48 #236
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_97612082
Stiemie, wat fijn dat het vannacht iets beter ging, en dat jullie hierdoor ook wat meer inzicht krijgen in waar de problemen vandaan komen. Ik vind het echt moeilijk om tips te geven over hoe je kind aan het eten krijgt als het niet wil. Dat stukje hebben wij ook nog niet uitgevonden, met dwang kom je er gewoon niet en kun je weer veel problemen 'voor later' veroorzaken. Succes, ik hoop dat jullie nu het tij kunnen keren! :*

Och Senna'tje, je bent ook gewoon zo'n enorm lief meisje.. Je ziet het al aan haar uitstraling, Miss, ze is zo zacht, ze heeft iets heel.. Ja, zachts, beter kan ik het niet omschrijven denk ik, over zich. Wat lief dat de andere kindjes haar zelfs ontzien, interessant mechanisme wel. Kindjes merken het dus zéker al heel jong, zoiets. Wel mooi om te horen allemaal, lijkt me. En poeh, ja, dat voor jezelf opkomen, ik hoop dat ze dat zeker ook nog onder de knie zal gaan krijgen. Maar verder is het heel O+ om dit allemaal te horen, lijkt me :)

Och Ca.ra, kijk je ventje nou toch, zo klein in dat grote bed, en zo dapper! Fijn dat het achter de rug is nu, hopelijk zijn zijn klachten nu ten einde en herstelt hij vlot en volledig :* :*

BE, wat moet ik me voorstellen bij oefenen met een rietje? Moet hij er dan door ademen ofzo? Wat vervelend, dat eeuwige snot. Die adem in de ochtend herken ik erg van Stef's verkoudheden ja, bluh! Hoop dat het rietje zal helpen :Y

Mefke, fijn, een kleine vakantie met z'n drietjes nog even, geniet ze!

Huup, ik moet nog kijken hoor, niet weghalen ofzo!

Gewoo even een :* voor Aoraki.

En ik las dat Tessa ondertussen haar prikjes heeft gehad? Hoe gaat het nu?

Hiero gaat het goed! Stef heeft gisteravond veel moeite gehad met in slaap komen, hij is verkouden en lijkt zich best rot te voelen als hij gaat liggen. Met neusspray en een pcm'metje is het uiteindelijk gelukt en heeft hij zomaar ineens doorgeslapen :o Vervolgens was hij wel vroeg wakker weer (6.15) maar dat snap ik wel, zonder de fles had hij gewoon honger :) Oh, en het is zó schattig, lief heeft hem gisteren geleerd 'bye bye' te zeggen, het klinkt echt té schattig gewoon O+ Gisteren toen ik thuiskwam van mijn werk heb ik nog zo zitten lachen: we hadden een enorme doos staan waarin het nieuwe autostoeltje bezorgd werd en lief heeft daar gisteren een huisje van gemaakt: raampjes, een schuin dak en een deur. Heel schattig. Stef vind het geweldig en hij vind dus dat er níemand anders in mag. Mijn lief stak gisteren zijn hoofd door de deur naar binnen terwijl Stef met zijn lego aan het spelen was, Stef springt op, rent naar zijn huisje, trekt mijn lief er weer uit, rent zijn huisje in en *SLAM* de deur dicht. Zó grappig hoe hij die deur ook echt achter zich dichtrukte, haha! Ow, en ik hoor nu ineens wat hij al weken zingt, maar wat we maar niet herkenden: Jan Huigen in de ton :D

Vandaag is er hier in een park een springkussenfestival, als het een beetje weer is gaan we daarheen met z'n drietjes, of misschien wil mijn vriendin met haar zoontje ook komen. Kunnen ze lekker samen ravotten O+
3!
pi_97612314
Stef fantastisch :D
Dat soort huisjes zijn altijd geweldig!

En zingen O+ Die van mij doen dat niet echt ;( Ja, meezingen wel, Florian dadada op de goede wijs en Leander de goede woorden monotoon :P

Hier even een probleempje, er zijn allemaal dingen die ineens niet mogen :X
De TV aan en uit doen mocht altijd wel,maar als je de tv nu uit doet, wil hij het eerste uur niet meer aan :') Dus als de tv net aan staat voor Leander en Florian ramt hem uit heb je een probleem.
Tafel ervoor gezet, gaat hij er op zitten en doet dan de tv uit... Lastig.
En hij snapt gewoon niet dat het ineens niet meer mag.

En hij kan op de triptrap van Leander klimmen :|W
Tamelijk onhandig, want hij valt er af, klimt op de tafel of pakt de dingen van de tafel die daar juist staan om te voorkomen dat hij ze pakt.

En we hebben een ander fornuis gekregen, met oven. En die kan hij open doen. Gevaarlijk natuurlijk, dus hij mag er echt niet aanzitten. Dat heeft hij door, dus als ik even met Leander bezig ben en écht even niet met hem bezig kan,loopt hij daarheen en gaat hem open en dicht klappen. Glazen deur :X
Heb ik hem net zo ver dat hij meestal niet meer uit de prullenbak eet :+ Krijgen we dit.
pi_97613294
Goedemorgen allen,...

Mijn zoon loopt los! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  donderdag 2 juni 2011 @ 10:09:10 #239
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97613430
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 10:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Goedemorgen allen,...

Ja!!! *O* w/

Oja, en filmpje natuurlijk!!
  donderdag 2 juni 2011 @ 10:10:07 #240
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_97613445
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 10:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Goedemorgen allen,...

Woehoew!!!
*O* *O* *O*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_97613479
Hoeraaa, there you go! *O*
pi_97613510
*O* Wat tof! *O*
pi_97613731
*O* Jaaaaa R!! *O*

Filmpjuuuuuh!!!

Wat fijn dat de bultjes aan het wegtrekken zijn Vlindur! :*

Bultjes zonder roodheid heeft Niels ook gehad toen hij nog een kleine baby was, hij kreeg er toen ook droge plekken bij. We kregen er een vaseline zalf voor.

Awh, kleine Thomas in dat grote bed O+ hoe is het nu met hem?

Stef heeft doorgeslapen!! *O* Hopelijk is hij ook snel weer van de verkoudheid verlost!

Oh Huup, die filmpjes O+ Amélie is zo'n lievie!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  Moderator donderdag 2 juni 2011 @ 10:29:45 #244
5428 crew  miss_sly
pi_97613859
Hoera voor R *O*

trix :* Fijn dat Stef zo goed geslapen heeft!

freecell, lastig. Wij proberen altijd van begin af aan te bedenken of ze iets in de toekomst wel of niet mag, maar als de omstandigheden veranderen, kunnen regels meeveranderen. Lastig om dat er dan weer in te krijgen.

Ik gooi hem er nog een keer in, misschien was mijn lap tekst te lang ofzo ;)

Wij hadden gisteren oudergesprek op het kdv, en Senna doet het herg goed. Ik was vooral benieuwd hoe Senna in een groep met kindjes functioneert, maar ze zien haar als een lief en zacht, vrolijk, sociaal, empathisch meisje dat houdt van frummelen en meisjesdingen. Alles gaat goed, alleen is ze misschien nog wat te zacht en moet ze nog leren zich te handhaven.

Ik vond het erg fijn om te horen allemaal.
pi_97614006
Klinkt goed en fijn Miss.

En Incantrix, zijn jullie van het slaapprobleem af? Gewedlig joh! ^O^

pi_97614029
Ik hrinner me de tijd nog dat S ook te weinig assertief was, dat ze over zich heen liet lopen. Waar is die tijd gebleven? :o :P .
pi_97614065
quote:
Goedemorgen allen,...

Jee!!!!!!
*O* *O* *O* *O* *O*

zo leuk :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 2 juni 2011 @ 10:40:47 #248
95408 Incantrix
pi_97614068
Groofsken, WOAH, wat geweldig! *O* *O* Go R.!! *O*

Miss, heuj zeg, ik had wel gereageerd hoor o|O :*

Free, dat lijkt me écht lastig, want zoiets is gewoon echt gevaarlijk, zo'n oven.. En het is jammer dat je zo ver weg woont, wij hebben hier nog een tv (wel beelbuis nog, maar een hele mooie 100 hz breedbeeld) die je zo mag hebben.. Er is een kleine kans.. Hmm.. We gaan naar Oerol, misschien dat we 'm dan achterin kunnen gooien en kunnen meeten als je 'm wil? PM maar :)
3!
  Moderator donderdag 2 juni 2011 @ 10:59:35 #249
5428 crew  miss_sly
pi_97614441
Vandaar ook mijn :* aan jouw adres, trix O+ ;)

Groofs, werd dat misschien minder bij S toen ze grote zus werd?
pi_97614559
Nee, ik denk gewoon doordat ze nu ook oudste in een groep is geweest enzo. Gewoon een soort natuurlijk sociaal proces dat een kind doormaakt, of in ieder geval kan doormaken. Ik denk wel dat R assertiever is omdat hij een grote zus heeft. :P
pi_97614675
Jaaa Groofsken, wat goed!! Dat filmpje is echt O+

Oh zoiets is leuk om te horen over je kind zeg, Miss_Sly O+ de keer dat ik haar gezien heb toen op de High Tea meet leek het me ook echt een heel lief zachtaardig kind O+

Heerlijk dat Stef goed geslapen heeft Inca!

Spoedig herstel gewenst voor Thomas, dat kleine jochie in dat enorme bed, ach gossie

Wolf heeft wat nieuws, die zegt bij iedere hap eten ''mmmmh'' en sowieso bij alle eten dat hij ziet ''mmmh!''
Vooral leuk als we in de supermarkt zijn :D
Het praten en imiteren gaat sowieso ineens in stroomversnelling
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_97618367
*O* wt goed van R! *O*

:o nog maar 6 nachtjes slapen! :o
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_97621066
Groof, wat ontzettend knap van R! Hij begon een tijdje geleden toch al met losse stapjes? Heeft ie sindsdien veel geoefend of kon ie het zomaar ineens weer?

Aggos, die foto's van Thomas. Ik hoop dat ie snel opknapt, Cara. Hoe is het nou met 'm?

Wauw, Inca, Stef zomaar goed geslapen! Ik duim voor je dat het doorzet, echt! Jij een beetje opgeknapt na een goed nachtje, of heeft het nog wel meer nodig om bij te trekken? :*

Haha, Wolf weet wat wel lekker is! :9

Huup, je meisjes! O+

Miss, ik had het heus wel gelezen hoor, tuttebel. :P Wat moet dat super zijn om te horen. Dan lijk je echt uit elkaar te spatten van trots, he? O+

Weet je waar ik wel aan moet denken bij deze post? Over iets dat ik ooit heb gelezen over je kind op jonge leeftijd een bepaalde eigenschap toedichten en daar vervolgens strak aan vast blijven houden en enkel daarnaar handelen. Je kind schijnt dan vanzelf die eigenschap te gaan versterken. Bij Senna zou dat betekenen dat wanneer je nu blijft zeggen dat ze 'te' lief is en dat ze daardoor te makkelijk over zich heen laat lopen en niet genoeg voor zichzelf opkomt, ze automatisch dat gedrag gaat vertonen. Ik bedoel er verder niks mee, hoor, maar ik vond het zelf een interessant artikel en heb besloten om daarvoor te waken. :)

Lente klakt nog steeds met d'r tong als ze wil eten of drinken. Ook als ze water ziet trouwens. Dat doet ze maaaanden, ze begon er al mee voordat ze een jaar was, denk ik.

Ik begin steeds meer van m'n meisje te genieten naarmate ze ouder wordt. O+ Praten gaat steeds beter; ze zegt zelfs ineens weer 'mama'. :D Dat kon ze vorig jaar al, maar dat woord leek de afgelopen tijd even plaats gemaakt te hebben voor wat andere woorden. Woorden die ze nu weer niet meer zegt trouwens, zoals auto.

Ze wordt nog wel steeds erg vroeg wakker 's ochtends. Om half zes is het tijd om op te staan, vindt ze. Maar vanmorgen was het zomaar ineens half negen! Jammer was alleen dat ik nu zelf na een cursus met voorovernachting met lekkende ploftieten al vanaf zes uur lag te wachten. :')

Geef jij nog borstvoeding trouwens, Miss?

Wij zijn net even naar de Hollandsche Hoeve geweest (oeps, de Zeelandmeet, bedenk ik me nu. Zal zo het topic eens gaan afstoffen). Ze heeft alle geitjes wel een keer geaaid, rende van de een naar de ander om ze allemaal maar gehad te hebben. En het picknickbankje was ook erg interessant. :+

[ Bericht 3% gewijzigd door Ssserpente op 02-06-2011 16:22:26 ]
pi_97622338
Die gruwelijke spelfout hebben jullie niet gezien, he? :@
pi_97622726
Nee, vertel es? :P

R, wat goed! *O*
Miss, wat een lieffie heb je toch <3 Fijn om te horen, zo'n evaluatie van iemand die toch wat objectiever is dan jijzelf (want je weet natuurlijk heus wel dat ze de liefste is, maar toch :P )

[ Bericht 65% gewijzigd door innepin op 02-06-2011 16:03:35 ]
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_97622759
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 15:00 schreef Ssserpente het volgende:
Jammer was alleen dat ik nu zelf na een cursus met voorovernachting met lekkende ploftieten al vanaf zes uur lach te wachten. :')
8)7
pi_97622936
quote:
11s.gif Op donderdag 2 juni 2011 15:59 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

8)7
_O- Wat knap dat je nog steeds borstvoeding geeft! En wat fijn dat ze weer mama zegt O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_97623341
Onze dreumes heeft vanmiddag in een peuterbed geslapen... :o.
We willen de meubels van de babykamer verkopen als het goed gaat... maar eerst maar ff afwachten, want grote zus deed dat ook prima in het begin...
Die heeft overigens een groot bed nu (90x200cm)
Fake it till you make it...
  Moderator donderdag 2 juni 2011 @ 16:33:41 #259
5428 crew  miss_sly
pi_97623686
haha Ssserpente, wat een mooie fout :D Fijn dat Lente weer mama zegt, want dat is toch wel erg fijn om te horen he O+
Dat andere wat je zegt, herken ik, want daarin wordt in het boek How2talk2kids ook aandacht aan besteed: als je als buitenwereld (ouders bijv) maar vaak genoeg zegt dat een kind onhandig is, of chagrijnig, of idd te lief, dan gaat zo'n kind zich inderdaad als zodanig gedragen, want "ik ben nu eenmaal zo". Dus dat is ook iets waar ik me bewust van ben en wat we ook altijd al proberen te voorkomen met van alles. Dus ook met dit :Y

Bij ons is de bv echt verleden tijd, en ik vind het prima. Ze heeft 21 maanden bv gehad, en zelf aangegeven dat het genoeg was. Ze heeft nog wel een paar keer geprobeerd, maar er komt niet veel of niks meer uit, natuurlijk. Dus het is 'op' :) En ze probeerde het alleen maar een paar keer dat ze bij ons in bed kwam in de ochtend en ik niets aan had, dus mijn borsten bloot waren. Meer een herinnering, denk ik, en dat even uitproberen ;)

Vicky, echt nog maar 6 dagen :o dat kan toch bijna niet!

Wolf, eten is ook lekker! Laat maar horen :Y

Nijna, wat goed zeg! En spannend. Als je de mogelijkheid hebt om het even naast elkaar te laten staan, zou ik dat zeker even doen :Y
  donderdag 2 juni 2011 @ 20:13:01 #260
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97631316
die filmpjes! Wat leuk! O+

Wat ik gisteren nog vergeten was te vertellen: mijn man is 10 jaar ouder geworden in enkele seconden. Ik was boven met Harry en had uiteraard het traphek dichtgedaan. Nou heeft Harry de onhebbelijkheid om door (of over) dat traphek allerlei spullen naar beneden te gooien. Meestal blijft dat beperkt tot puzzelstukjes etc. Maar gisteren vond hij het nodig om een volle rietjesbeker van de trap te gooien. Dus ik zie hem staan met die rietjesbeker op de rand, roep Harry!, maar in diezelfde tijd laat hij los en valt die beker dus van de trap. Mijn man heb ik nog nooit zo hard horen rennen. Die dacht dus dat Harry van de trap was gevallen en het enige wat hij kon denken in die fracties van seconden was: waarom ren ik? ik kom toch te laat... :{
Arme man, ik had echt medelijden met hem...

Wij lachen ons trouwens de laatste tijd wat af met onze kabouter. Zo kan hij namelijk een visje nadoen maar ook een indiaantje. Maar sinds een paar dagen heeft hij uitgevonden dat als je je vingers in de oren doet, dat dat heel anders klinkt. Dus regelmatig zit ons kind met 2 vingers in de oren :D
  donderdag 2 juni 2011 @ 20:25:06 #261
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97631824
helluw :) rustig hier...

o jeetje Asy; ik kan me je man helemaal voorstellen. ik heb ook al een aantal keren een hartverzakking gehad.. van de week nog; papa was Evie aan het aankleden op de commode; en ik hoor ineens een vreselijke klap via de babyfoon..(dus ik dacht; die ligt naast de commode...). Bleek Evie de pot sudocreme naast de babyfoon te hebben laten vallen ;)
maar poeeeh dan schrik je inderdaad wel ff...
en haha moet je ff een foto van maken, van je dreumesje met vingers in zijn oren.

Ssserpente; ik vind het echt SUPER dat je nog steeds BV geeft. En stiekem ook wel een beetje jaloers, mocht ik niet zwanger zijn geweest; dan had ik Evie ook zo lang mogelijk door willen voeden. Naja misschien wil ze straks wel weer als beeb 2.0 ook drinkt...
:Y

Vicky; hoe is het met Tess? weer helemaal beter?

Cara; wat indrukwekkend en vertederend, dat kleine mannetje in dat grote ziekenhuisbed... hoe gaat het met hem??
:*

Wolf, je zou eens samen met Evie moeten eten; samen Hmmmmmmm, en mjam doen ;)

Nijna wat knap van je kleine meid! en zo klein is ze dus niet meer... ;) realitycheck :*

en R loopt gewoon ineens Groofs??? wat goedddd!!! *O* *O* *O*

Wij zijn vandaag met onze dreumes wezen zwemmen, was weer leuk! en warm :+ . Helaas is Evie dr tandje nog steeds langer, tandvlees lijkt niet meer erg gezwollen, ik hoop zo ontzettend dat het nog bijtrekt...
(@Karin; hoe lang heeft het bij lars geduurt voordat je wat verschil zag??)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 2 juni 2011 @ 21:09:25 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97633503
Groofsken! Knappe R! :Y
pi_97633739
Heeee, R loopt! Jaaa, wat goed, Groof *O*
pi_97633798
Groofs wat goehoed!! *O* *O*
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97633913
Ik kom ook even juichen voor R *O* O+
pi_97634077
Lente, heerlijk klimgeitje O+

Asy, dat is zeker schrikken! Ik blijf de trap ook heel eng vinden, zou blij zijn als we een jaartje verder zijn. Continu dat gecontroleer van mezelf of het hekje wel dicht zit.
pi_97634157
Klimgeitje Lente :D O+ Wat een heerlijk meisje is het toch!
Ik vind haar die knotjes echt geweldig leuk staan!

R O+ Wat is hij trots en blij!! Geweldig!

Wat vreselijk schrikken voor je man Asy :o :X
Haha, Niels doet ook zijn vingers in zijn oren en dan weer eentje of allebei er eventjes uit om te luisteren hoe dat klinkt. Hij kan zich daar heel goed mee vermaken :D

Free, wat eng met die oven. Kun je niet tijdelijk een plank ofzo voor de keuken plaatsen?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_97634609
Wolf O+ Wat leuk dat hij ineens meer gaat praten!

Miss, wat leuk dat Senna het zo goed doet en dat ze haar allemaal zo lief vinden op het kdv O+

Incantrix (toch) wat leuk zo'n huis van karton!
Niels had er tot vorig weekend ook een, maar dat ging stuk. Hij keek zo ontzettend beteuterd toen mijn man de doos in de papiercontainer deed, op het laatste stukje ging hij zitten om het te bewaken :D Nu heb ik een Hema tentje voor hem gekocht, maar dat vindt hij toch minder leuk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk dat Stef zingt! O+ Niels zingt alleen zelfbedachte liedjes en hij zingt soms mee met mij
(van vanavond) :D
  donderdag 2 juni 2011 @ 21:49:51 #269
95408 Incantrix
pi_97635139
Awgossie, maar Twinks, hij zingt gewoon over jullie! Een mama-en-papa-liedje O+ O+ O+ En wat is hij ineens veranderd in zijn gezicht ook joh! Arm jonkie, zomaar zijn doos-huis af moeten staan -O- Snap ik dat hij het laatste stuk bewaakt.. Dat sneue koppie ook op die foto.. -O- Ik denk dat wij Stef's doos maar moeten verstevigen met duckttape ofzoiets.

We waren vandaag op het springkussenfestival en het was leuk!! uiteindelijk vond Stef de glijbaan een een soort draaimolentje het állerleukst (;')) (zijn vriendjes waren het ermee eens trouwens), het ballenbak-kussen was te druk om echt fijn te zijn, het kleine kindjeskussen vond hij pas leuk toen er even geen veels te grote kinderen in kwamen spelen.. Maar nouja, hij heeft zich erg vermaakt, zo lief O+ En toen hij thuiskwam metéén zijn doos weer in he? :D
3!
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:21:23 #270
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97636633
Zingende Niels! O+
pi_97637468
Ooooh!!! R loopt!!! Superleuk groofs!! Nu issie echt baby af...

Miss, wat had je een leuk oudergesprek, fijn hè, dat andere mensen jouw kind zo leuk vinden en dat ze het zo goed doet op het kdv...! En wb dat lief zijn, meike is ook zo, altijd geweest ook, daar heeft ze niet altijd profijt van, maar ze doet het hartstikke goed, en houdt zich prima staande! Dat komt met Senna ook wel goed!
Twinkly, ik ga het filmpje morgen bekijken. Wel leuk dat hij zich zo goed kan vermaken met een doos!

Bj, ik meen dat we het tandje van Lars na een paar dagen voorzichtig weer een stukje naar binnen hebben gedrukt. Zijn tandvlees is nog wel een hele poos gezwollen geweest.

Vraag, Lars mag erg graag racen op het loopautootje wat meike kreeg op haar eerste verjaardag. Een roze.
Het boeit hem natuurlijk helemaal niet dattie roze is, en mij ook niet, maar nu kreeg ik er vandaag een opmerking over....dat je bij een eerste alles maar koopt en dat een tweede het er dan maar mee moet doen....
Nu krijgt Lars ook wel eens wat nieuws, maar toch blijft die opmerking achter me aan spoken.
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:47:05 #272
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97637800
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vraag, Lars mag erg graag racen op het loopautootje wat meike kreeg op haar eerste verjaardag. Een roze.
Het boeit hem natuurlijk helemaal niet dattie roze is, en mij ook niet, maar nu kreeg ik er vandaag een opmerking over....dat je bij een eerste alles maar koopt en dat een tweede het er dan maar mee moet doen....
Nu krijgt Lars ook wel eens wat nieuws, maar toch blijft die opmerking achter me aan spoken.
Wat stoort je precies aan die opmerking? Waarom blijft ie hangen?
pi_97637897
Karin, ik zou zeggen lekker boeiend :D Tuurlijk krijgt een 2e ook eigen dingen, maar ik zou echt niet alles gaan veranderen in stoere jongenskleuren als ze het zelf toch niet boeien :D

Ik vind het met grotere dingen en als ze wat ouder zijn, bijv. met een fiets wat anders. En ok, kleding zou ik ook vernieuwen :P
pi_97638027
Er kwam nog; hij moet zeker ook op die paarse driewieler? Achteraan.
Alsof ik Lars tekort zou doen door hem op een roze auto te laten rijden.

Never Mind, ik kan me heel druk maken over kleine dingen en me heel erg dingen aantrekken wat een ander naast zich neer kan leggen.
  Moderator donderdag 2 juni 2011 @ 23:13:29 #275
5428 crew  miss_sly
pi_97638928
Niels O+ Wat zingt hij heerlijk, twinkly, zo lief!!

Het huis van Stef klinkt ook echt geweldig. Heerlijk he hoe ze van weinig zo iets leuks kunnen maken?

Karin, Niet druk over maken. Doet Lars ook niet ;) en hij krijgt er echt niets van om op een roze fiets te fietsen. Het zou anders zijn als hij ook rokjes aan moet :P
pi_97640368
Ik snap het wel Karin, het impliceert een beetje alsof Lars het met minder moet doen, alsof hij minder belangrijk voor je is ofzo. Maar waar gaaaaat het over. Kom nou zeg :')
Als je nou een tweede meid had gehad? Was het dan wel okay geweest of is het okay als je precies het identieke fietsje koopt maar dan dus nieuw?

Ik merk hier dan t ik af en toe wel mn best doe, en moet doen, om voor Elin ook iets nieuws te kopen en niet alleen maar te denken tsja, we hebben alles al. Maar het zou waanzin zijn om alles van Amélie de deur uit te doen en alles voor Elin maar nieuw te gaan kopen.

Lekker laten gaan :*
zolang Lars er zelf niet om maalt boeit het niet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97647615
Karin, wat een rare opmerking inderdaad. Ik vind het juist niet meer dan normaal dat een tweede veel van dat soort spul gewoon van de eerste overneemt. Het zou toch te zot zijn om het maar elke keer nieuw te kopen. Dat zou ik eerder belachelijk vinden.

Op een gegeven moment doet het er natuurlijk wel toe, en dan wil een jongetje ws de rose fiets van zijn zusje niet meer. Maar dan biedt marktplaats echt een uitkomst vind ik.

Overigens fiets mijn dochter ook op tweedehandsspul (behalve de loopfiets), dus wat dat betreft zit er hier niet eens verschil in :D .
  vrijdag 3 juni 2011 @ 08:12:14 #278
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97647848
Wat een nonsens Karin. Zo zie je maar weer hoe materialistisch veel volwassenen zijn en hoe weinig kinderen daarom geven.

Hier komt bijv. ook veel little people spul gewoon van MP af, jaaaaaa wij verwaarlozen zelfs ons 1e kind al :D, je bent toch zot anders?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_97647964
Ik snap ook best dat je je daar rot om voelt, Karin. Ik denk dat ik hetzelfde zou hebben als iemand zoiets zou zeggen. Want ze bedoelen er wel mee te zeggen dat je voor je tweede kind minder over zou hebben, hoe krom die gedachte ook is. En misschien vond Lars roze wel gewoon een mooie kleur! Had je 'm in de winkel zelf laten kiezen en kwam ie met de roze aan ;) Dan zou het wel goed zijn? Omdat het nieuw is en je extra geld hebt uitgegeven?
Denk maar zo: "liever dat jij dat zegt, dan iemand bij z'n volle verstand"

Overigens ben ik ook allerlei spullen van mijn Larsje aan het bewaren voor een eventueel tweede (ja, ik rammel de pan uit) En zelfs als dat een meisje zou worden is er ook genoeg unisex spul wat ze dan best aankrijgt!

Ik heb zojuist Lars naar het kinderdagverblijf gebracht. Terwijl mijn man en ik allebei een dagje vrij zijn. En ook daarover heb ik me al gewapend met allerlei argumenten voor als ik opmerkingen krijg dat dat toch wel vreemd is. Maar we vinden het ook wel eens lekker om eens een dagje met z'n tweeen te zijn, en Lars vindt het leuk bij de Apenootjes, dus why not? M'n man ligt nu nog lekker in bed, en ik denk dat ik er nog maar weer even bij kruip... al die nuttige dingen kunnen later vandaag ook nog wel ;)
pi_97648431
Karin, proberen niks van aan te trekken. En zolang Lars roze ook ok vindt, lekker laten gaan hoor. Dan bespaar je weer voor als hij straks roze alleen voor meisjes vindt ;). Ik herken het wel, dan niet de opmerking, maar soms schiet me ook wel eens door het hoofd dat Iris het met de "oude" spullen van Mirte moet doen.
Maar volgens mij voelt dat voor die kinderen (zeker op deze leeftijd) nog helemaal niet zo... Je doet het gewoon goed hoor :*

Shandaly, geniet van jullie vrije dagje. Heerlijk toch?!
Lars heeft het naar zijn zin, jullie ook even lekker tijd voor jullie 2. Fijne dag!

Iris heeft goed geslapen in haar bed, ik vermoed dat de buren iets minder blij zijn, want ze lag vanmorgen tegen de muur aan te trappen... maar met een beetje geluk slaapt er niemand in de aangrenzende kamer ;). Zal het eens vragen, hahaha. Hoe dan ook, madam bleef netjes in bed, zat te wijzen naar de boekjes toen ik kwam kijken, die wilde ze. Dus ik heb ze maar aangegeven.
Ben benieuwd of het zo blijft...
Fake it till you make it...
pi_97649097
Karin, ik vind het vrij belachelijk wat ze zegt. Als Lars een meisje was geweest was het toch ook de normaalste zaak geweest om de spullen door te geven?

B2 krijgt ook niks nieuws hoor. Ja, een echte tripptrapp. Die van Rienk is een overbejaard model waar niks op paste en dus halen we nu een nieuwe(re). Rienk zit nu los, dus nu geeft het niks meer.

En kijk Niels nou O+ Wat een manneke joh O+

R loopt! *O*

En Lente en de picknicktafel. Dat ze dat durft van die hoogte! Kleine lefbek O+ ^O^

Rienk ligt inmiddels al op bed en ik ben druk aan het opruimen en schoonmaken, want Miss_Sly, Schaap en Senna komen vanmiddag *O*
McLaura en Thijs komen eerder (kan Thijs hier slapen) en blijven langer, want ik moet voor mn bekken naar de fysio en Laura past dan mooi even op Rienk.

Verder lees ik alles hoor, maar heb ff geen puf om hele lange Incantrixjes O+ te doen :@
Gistermiddag hebben we met Rienk meegeslapen en vannacht konden we beide niet slapen :')
Dus manlief zit brak op zn werk en ik zit brak thuis :')
Vanavond maar weer een poging doen tot vroeg op bed :P
  vrijdag 3 juni 2011 @ 10:13:34 #282
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97649724
*O* *O*
ze raakt leeg ze raakt leeg! hoezee! <3 *O*
Ze weegt 10.5 kg inmiddels. T kost een berg luiers verschonen maar ik word er blij van zeg :D

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97649868
Wat goed huup! *O* *O*
pi_97649884
*O* *O* voor Amelie *O* *O*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97649914
*O* Huup wat fijn!!! *O*

R. loopt! *O* ook al zo goed!
pi_97649986
Oh wat heerlijk Huup! *O*
  vrijdag 3 juni 2011 @ 10:29:59 #287
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97650097
thnx all, ik ben er blij mee :D
Je kunt ook wel zien dat het daaraan ligt want ze is het gewicht dan wel kwijt maar er verandert niets aan hoe ze eruit ziet, ze blijft mn bolletje O+ hooguit is haar buikje iets minder gezwollen nu. ik wil helemaal niet dat ze afvalt verder, maar dit is wel een bevestiging samen met andere zaken dat er eea flink aan het loskomen is. Yay O+

Jammer genoeg heeft ze wel nog steeds buikpijn 's nachts maar first things first, eerst die darmen op orde en dan kunnen we verder kijken en uitsluiten wat er is enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 3 juni 2011 @ 10:45:47 #288
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_97650461
Wat fijn voor jullie, Huup! *O*

R loopt los! *O*

Tessa lijkt nog geen last te hebben van dr prikjes van dinsdag :) Haar temp is (nog steeds) 60,1 graden, maar dat was voor dr prikjes ook al zo. Ben benieuwd of ze nog ziek gaat worden en hoop dat dan de koorts weer lekker weg blijft :Y
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_97650502
60 Graden Marlinde? :o

Oh, ik zie nu pas dat je een nieuwe naam hebt, vind je het erg als ik je Marlinde blijf noemen? je hebt zo'n mooie naam!
pi_97650535
60 oeh dat is niet goed hoor haha.

R loopt hoera!

Huup wat fijn!
  vrijdag 3 juni 2011 @ 10:55:15 #291
100412 mefke79
komt goed!
pi_97650664
Ik kom er ook maar weer invallen...geen puf om overal op te reageren.

Karin, wat een stomme opmerking! Inderdaad, als Lars een meisje was geweest had er geen haan naar gekraaid. En wat maakt het nou uit een rose fiets? Als ie maar fietst!

Groofsken, R loopt dat is een *O* *O* *O* waard

Huup, dat je het gewoon zo goed kan zien op de curve zeg, dan pas besef je hoe voel ze moet hebben gezeten. En wat naar dat ze nog steeds pijn heeft, ik hoop dat dat nu toch ook snel overgaat of dat ze er iets op vinden.

Ma'am zonder vervelend te willen doen of je hoop de grond in te boren: reactie op BMR volgt vaak pas na een weekje, helaasch.

Wij hebben een hyperactieve stuiterbal de laatste dagen. Of zoals mijn mama waar hij gelogeerd heeft het uitdrukte: hij is enorm hyper en druk, maar gelukkig wel te corrigeren :')
Avondeten is voor watjes, overdag wordt er prima gegeten, slapen doen we niet meer voor een uurtje of half negen en hij drinkt en eet verders goed. Er komt een kies aan en een nieuwe tand, dat speelt zeker mee en hij heeft ook wel door dat er gewoon iets te gebeuren staat. Al met al lijkt hij ineens zo groot te worden, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen. Nog effe, dan is ie grote broer, ben benieuwd hoe ie dat gaat vinden.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 11:27:52 #292
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_97651454
_O- _O- _O- _O- _O- _O- 40,1 bedoel ik! Zat scheef te typen :')

Vlindur: Liever word ik nu toch ma_ma genoemd :@ en dank je voor het compliment! :D :*

Mefke: Ik weet dat het na een week komt :P Maar ik hoorde van wat vrienden met hun kids dat ze de week van de week al zieligjes waren en daarna dus flink ziek werden. Ik verwacht ook wel dat ze ziek gaat worden, maar we zien het wel :)
Je kleintje bijna een grote broer! *O* Spannend hoor!
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
  Moderator vrijdag 3 juni 2011 @ 11:33:06 #293
5428 crew  miss_sly
pi_97651597
40,1 is ook erg hoog.

We zijn onderweg naar Vlindur *O* eerst Senna ophalen, die heeft het kennelijk goed gedaan bij opa en oma. Ze maakte oma zelfs nog een compliment tijdens het eten: lekker vleesje oma! :D
pi_97651718
oké ma_ma! :P

Tot zo miss! :W
pi_97654728
*O* *O* voor leeglopende Amélie! De filmpjes waren echt super lief ook O+ Amélie die Elin dr neus dichtknijpt :o :D

En hoe gaat het nu met Thomas Ca.ra? Knapt hij alweer goed op? Lieve foto van hem op het grote bed O+
pi_97658689
Even snel een vraagje... Minke heeft nu voor het eerst echt echt kapotte billetjes. Sudo werkt wel aardig, maar net niet genoeg voor mijn gevoel. Ik wil even afwachten hoe het er vanavond uit ziet (kdv nu) maar stel nou dat het nog steeds erg naar eruit ziet, wat zijn de wondermiddeltjes die jullie gebruiken?
pi_97659318
Arme Minke... zulke kapotte billetjes zijn zo naar... elke luier voelt als een marteling :(
Wij hadden via de huisarts een zinkzalfje, uit een potje, op te brengen met een spateltje. Heb even geen flauw idee meer hoe dat heette, iets met dr. Schwaab ofzo? In ieder geval met een hoger concentratie zinkspul dan sudo. En wij gebruikten toen ook geen billendoekjes meer, maar gaasjes en watjes met gekookt water. (uiteraard afgekoeld ;) ) Sterkte!
pi_97659492
Thanks Shandaly, ik heb gisteren ook inderdaad geen billendoekjes gebruikt omdat ze daarbij wel wat vertrok (lijkt soms wel of dat kind een ongekende pijngrens heeft hoor) maar een washandje. Sudo opsmeren vond ze ook niet echt tof, maar dat ging wel als je het snel doet.
pi_97662218
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 15:34 schreef Lijnloos het volgende:
Thanks Shandaly, ik heb gisteren ook inderdaad geen billendoekjes gebruikt omdat ze daarbij wel wat vertrok (lijkt soms wel of dat kind een ongekende pijngrens heeft hoor) maar een washandje. Sudo opsmeren vond ze ook niet echt tof, maar dat ging wel als je het snel doet.
Deze Lijnloos

wel aan de prijs, maar werkt super! echt al verschil binnen 1 dag hier en vooralsnog gelukkig ook nog maar 1x erge uitslag gehad
Het is een spray, dus je hoeft dan ook niet aan haar gevoelige billen te komen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 3 juni 2011 @ 18:06:35 #300
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97664537
Wat Poppejans zegt inderdaad lijnloos!

En proberen de billen zoveel mogelijk aan de lucht te laten drogen.

En inderdaad geen billendoekjes. Man, die krengen doen echt pijn als je huid open ligt!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  vrijdag 3 juni 2011 @ 20:37:41 #301
100412 mefke79
komt goed!
pi_97670237
zoo zal ik em eens lekker dichtgooien!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: