abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97640368
Ik snap het wel Karin, het impliceert een beetje alsof Lars het met minder moet doen, alsof hij minder belangrijk voor je is ofzo. Maar waar gaaaaat het over. Kom nou zeg :')
Als je nou een tweede meid had gehad? Was het dan wel okay geweest of is het okay als je precies het identieke fietsje koopt maar dan dus nieuw?

Ik merk hier dan t ik af en toe wel mn best doe, en moet doen, om voor Elin ook iets nieuws te kopen en niet alleen maar te denken tsja, we hebben alles al. Maar het zou waanzin zijn om alles van Amélie de deur uit te doen en alles voor Elin maar nieuw te gaan kopen.

Lekker laten gaan :*
zolang Lars er zelf niet om maalt boeit het niet.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97647615
Karin, wat een rare opmerking inderdaad. Ik vind het juist niet meer dan normaal dat een tweede veel van dat soort spul gewoon van de eerste overneemt. Het zou toch te zot zijn om het maar elke keer nieuw te kopen. Dat zou ik eerder belachelijk vinden.

Op een gegeven moment doet het er natuurlijk wel toe, en dan wil een jongetje ws de rose fiets van zijn zusje niet meer. Maar dan biedt marktplaats echt een uitkomst vind ik.

Overigens fiets mijn dochter ook op tweedehandsspul (behalve de loopfiets), dus wat dat betreft zit er hier niet eens verschil in :D .
  vrijdag 3 juni 2011 @ 08:12:14 #278
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97647848
Wat een nonsens Karin. Zo zie je maar weer hoe materialistisch veel volwassenen zijn en hoe weinig kinderen daarom geven.

Hier komt bijv. ook veel little people spul gewoon van MP af, jaaaaaa wij verwaarlozen zelfs ons 1e kind al :D, je bent toch zot anders?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_97647964
Ik snap ook best dat je je daar rot om voelt, Karin. Ik denk dat ik hetzelfde zou hebben als iemand zoiets zou zeggen. Want ze bedoelen er wel mee te zeggen dat je voor je tweede kind minder over zou hebben, hoe krom die gedachte ook is. En misschien vond Lars roze wel gewoon een mooie kleur! Had je 'm in de winkel zelf laten kiezen en kwam ie met de roze aan ;) Dan zou het wel goed zijn? Omdat het nieuw is en je extra geld hebt uitgegeven?
Denk maar zo: "liever dat jij dat zegt, dan iemand bij z'n volle verstand"

Overigens ben ik ook allerlei spullen van mijn Larsje aan het bewaren voor een eventueel tweede (ja, ik rammel de pan uit) En zelfs als dat een meisje zou worden is er ook genoeg unisex spul wat ze dan best aankrijgt!

Ik heb zojuist Lars naar het kinderdagverblijf gebracht. Terwijl mijn man en ik allebei een dagje vrij zijn. En ook daarover heb ik me al gewapend met allerlei argumenten voor als ik opmerkingen krijg dat dat toch wel vreemd is. Maar we vinden het ook wel eens lekker om eens een dagje met z'n tweeen te zijn, en Lars vindt het leuk bij de Apenootjes, dus why not? M'n man ligt nu nog lekker in bed, en ik denk dat ik er nog maar weer even bij kruip... al die nuttige dingen kunnen later vandaag ook nog wel ;)
pi_97648431
Karin, proberen niks van aan te trekken. En zolang Lars roze ook ok vindt, lekker laten gaan hoor. Dan bespaar je weer voor als hij straks roze alleen voor meisjes vindt ;). Ik herken het wel, dan niet de opmerking, maar soms schiet me ook wel eens door het hoofd dat Iris het met de "oude" spullen van Mirte moet doen.
Maar volgens mij voelt dat voor die kinderen (zeker op deze leeftijd) nog helemaal niet zo... Je doet het gewoon goed hoor :*

Shandaly, geniet van jullie vrije dagje. Heerlijk toch?!
Lars heeft het naar zijn zin, jullie ook even lekker tijd voor jullie 2. Fijne dag!

Iris heeft goed geslapen in haar bed, ik vermoed dat de buren iets minder blij zijn, want ze lag vanmorgen tegen de muur aan te trappen... maar met een beetje geluk slaapt er niemand in de aangrenzende kamer ;). Zal het eens vragen, hahaha. Hoe dan ook, madam bleef netjes in bed, zat te wijzen naar de boekjes toen ik kwam kijken, die wilde ze. Dus ik heb ze maar aangegeven.
Ben benieuwd of het zo blijft...
Fake it till you make it...
pi_97649097
Karin, ik vind het vrij belachelijk wat ze zegt. Als Lars een meisje was geweest was het toch ook de normaalste zaak geweest om de spullen door te geven?

B2 krijgt ook niks nieuws hoor. Ja, een echte tripptrapp. Die van Rienk is een overbejaard model waar niks op paste en dus halen we nu een nieuwe(re). Rienk zit nu los, dus nu geeft het niks meer.

En kijk Niels nou O+ Wat een manneke joh O+

R loopt! *O*

En Lente en de picknicktafel. Dat ze dat durft van die hoogte! Kleine lefbek O+ ^O^

Rienk ligt inmiddels al op bed en ik ben druk aan het opruimen en schoonmaken, want Miss_Sly, Schaap en Senna komen vanmiddag *O*
McLaura en Thijs komen eerder (kan Thijs hier slapen) en blijven langer, want ik moet voor mn bekken naar de fysio en Laura past dan mooi even op Rienk.

Verder lees ik alles hoor, maar heb ff geen puf om hele lange Incantrixjes O+ te doen :@
Gistermiddag hebben we met Rienk meegeslapen en vannacht konden we beide niet slapen :')
Dus manlief zit brak op zn werk en ik zit brak thuis :')
Vanavond maar weer een poging doen tot vroeg op bed :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 3 juni 2011 @ 10:13:34 #282
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97649724
*O* *O*
ze raakt leeg ze raakt leeg! hoezee! <3 *O*
Ze weegt 10.5 kg inmiddels. T kost een berg luiers verschonen maar ik word er blij van zeg :D

Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97649868
Wat goed huup! *O* *O*
pi_97649884
*O* *O* voor Amelie *O* *O*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97649914
*O* Huup wat fijn!!! *O*

R. loopt! *O* ook al zo goed!
pi_97649986
Oh wat heerlijk Huup! *O*
  vrijdag 3 juni 2011 @ 10:29:59 #287
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97650097
thnx all, ik ben er blij mee :D
Je kunt ook wel zien dat het daaraan ligt want ze is het gewicht dan wel kwijt maar er verandert niets aan hoe ze eruit ziet, ze blijft mn bolletje O+ hooguit is haar buikje iets minder gezwollen nu. ik wil helemaal niet dat ze afvalt verder, maar dit is wel een bevestiging samen met andere zaken dat er eea flink aan het loskomen is. Yay O+

Jammer genoeg heeft ze wel nog steeds buikpijn 's nachts maar first things first, eerst die darmen op orde en dan kunnen we verder kijken en uitsluiten wat er is enzo.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 3 juni 2011 @ 10:45:47 #288
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_97650461
Wat fijn voor jullie, Huup! *O*

R loopt los! *O*

Tessa lijkt nog geen last te hebben van dr prikjes van dinsdag :) Haar temp is (nog steeds) 60,1 graden, maar dat was voor dr prikjes ook al zo. Ben benieuwd of ze nog ziek gaat worden en hoop dat dan de koorts weer lekker weg blijft :Y
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_97650502
60 Graden Marlinde? :o

Oh, ik zie nu pas dat je een nieuwe naam hebt, vind je het erg als ik je Marlinde blijf noemen? je hebt zo'n mooie naam!
pi_97650535
60 oeh dat is niet goed hoor haha.

R loopt hoera!

Huup wat fijn!
  vrijdag 3 juni 2011 @ 10:55:15 #291
100412 mefke79
komt goed!
pi_97650664
Ik kom er ook maar weer invallen...geen puf om overal op te reageren.

Karin, wat een stomme opmerking! Inderdaad, als Lars een meisje was geweest had er geen haan naar gekraaid. En wat maakt het nou uit een rose fiets? Als ie maar fietst!

Groofsken, R loopt dat is een *O* *O* *O* waard

Huup, dat je het gewoon zo goed kan zien op de curve zeg, dan pas besef je hoe voel ze moet hebben gezeten. En wat naar dat ze nog steeds pijn heeft, ik hoop dat dat nu toch ook snel overgaat of dat ze er iets op vinden.

Ma'am zonder vervelend te willen doen of je hoop de grond in te boren: reactie op BMR volgt vaak pas na een weekje, helaasch.

Wij hebben een hyperactieve stuiterbal de laatste dagen. Of zoals mijn mama waar hij gelogeerd heeft het uitdrukte: hij is enorm hyper en druk, maar gelukkig wel te corrigeren :')
Avondeten is voor watjes, overdag wordt er prima gegeten, slapen doen we niet meer voor een uurtje of half negen en hij drinkt en eet verders goed. Er komt een kies aan en een nieuwe tand, dat speelt zeker mee en hij heeft ook wel door dat er gewoon iets te gebeuren staat. Al met al lijkt hij ineens zo groot te worden, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen. Nog effe, dan is ie grote broer, ben benieuwd hoe ie dat gaat vinden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 3 juni 2011 @ 11:27:52 #292
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_97651454
_O- _O- _O- _O- _O- _O- 40,1 bedoel ik! Zat scheef te typen :')

Vlindur: Liever word ik nu toch ma_ma genoemd :@ en dank je voor het compliment! :D :*

Mefke: Ik weet dat het na een week komt :P Maar ik hoorde van wat vrienden met hun kids dat ze de week van de week al zieligjes waren en daarna dus flink ziek werden. Ik verwacht ook wel dat ze ziek gaat worden, maar we zien het wel :)
Je kleintje bijna een grote broer! *O* Spannend hoor!
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
  Moderator vrijdag 3 juni 2011 @ 11:33:06 #293
5428 crew  miss_sly
pi_97651597
40,1 is ook erg hoog.

We zijn onderweg naar Vlindur *O* eerst Senna ophalen, die heeft het kennelijk goed gedaan bij opa en oma. Ze maakte oma zelfs nog een compliment tijdens het eten: lekker vleesje oma! :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_97651718
oké ma_ma! :P

Tot zo miss! :W
pi_97654728
*O* *O* voor leeglopende Amélie! De filmpjes waren echt super lief ook O+ Amélie die Elin dr neus dichtknijpt :o :D

En hoe gaat het nu met Thomas Ca.ra? Knapt hij alweer goed op? Lieve foto van hem op het grote bed O+
pi_97658689
Even snel een vraagje... Minke heeft nu voor het eerst echt echt kapotte billetjes. Sudo werkt wel aardig, maar net niet genoeg voor mijn gevoel. Ik wil even afwachten hoe het er vanavond uit ziet (kdv nu) maar stel nou dat het nog steeds erg naar eruit ziet, wat zijn de wondermiddeltjes die jullie gebruiken?
pi_97659318
Arme Minke... zulke kapotte billetjes zijn zo naar... elke luier voelt als een marteling :(
Wij hadden via de huisarts een zinkzalfje, uit een potje, op te brengen met een spateltje. Heb even geen flauw idee meer hoe dat heette, iets met dr. Schwaab ofzo? In ieder geval met een hoger concentratie zinkspul dan sudo. En wij gebruikten toen ook geen billendoekjes meer, maar gaasjes en watjes met gekookt water. (uiteraard afgekoeld ;) ) Sterkte!
pi_97659492
Thanks Shandaly, ik heb gisteren ook inderdaad geen billendoekjes gebruikt omdat ze daarbij wel wat vertrok (lijkt soms wel of dat kind een ongekende pijngrens heeft hoor) maar een washandje. Sudo opsmeren vond ze ook niet echt tof, maar dat ging wel als je het snel doet.
pi_97662218
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 15:34 schreef Lijnloos het volgende:
Thanks Shandaly, ik heb gisteren ook inderdaad geen billendoekjes gebruikt omdat ze daarbij wel wat vertrok (lijkt soms wel of dat kind een ongekende pijngrens heeft hoor) maar een washandje. Sudo opsmeren vond ze ook niet echt tof, maar dat ging wel als je het snel doet.
Deze Lijnloos

wel aan de prijs, maar werkt super! echt al verschil binnen 1 dag hier en vooralsnog gelukkig ook nog maar 1x erge uitslag gehad
Het is een spray, dus je hoeft dan ook niet aan haar gevoelige billen te komen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 3 juni 2011 @ 18:06:35 #300
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97664537
Wat Poppejans zegt inderdaad lijnloos!

En proberen de billen zoveel mogelijk aan de lucht te laten drogen.

En inderdaad geen billendoekjes. Man, die krengen doen echt pijn als je huid open ligt!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')