Ik kom er ook maar weer invallen...geen puf om overal op te reageren.
Karin, wat een stomme opmerking! Inderdaad, als Lars een meisje was geweest had er geen haan naar gekraaid. En wat maakt het nou uit een rose fiets? Als ie maar fietst!
Groofsken, R loopt dat is een

waard
Huup, dat je het gewoon zo goed kan zien op de curve zeg, dan pas besef je hoe voel ze moet hebben gezeten. En wat naar dat ze nog steeds pijn heeft, ik hoop dat dat nu toch ook snel overgaat of dat ze er iets op vinden.
Ma'am zonder vervelend te willen doen of je hoop de grond in te boren: reactie op BMR volgt vaak pas na een weekje, helaasch.
Wij hebben een hyperactieve stuiterbal de laatste dagen. Of zoals mijn mama waar hij gelogeerd heeft het uitdrukte: hij is enorm hyper en druk, maar gelukkig wel te corrigeren
Avondeten is voor watjes, overdag wordt er prima gegeten, slapen doen we niet meer voor een uurtje of half negen en hij drinkt en eet verders goed. Er komt een kies aan en een nieuwe tand, dat speelt zeker mee en hij heeft ook wel door dat er gewoon iets te gebeuren staat. Al met al lijkt hij ineens zo groot te worden, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen. Nog effe, dan is ie grote broer, ben benieuwd hoe ie dat gaat vinden.