abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97614675
Jaaa Groofsken, wat goed!! Dat filmpje is echt O+

Oh zoiets is leuk om te horen over je kind zeg, Miss_Sly O+ de keer dat ik haar gezien heb toen op de High Tea meet leek het me ook echt een heel lief zachtaardig kind O+

Heerlijk dat Stef goed geslapen heeft Inca!

Spoedig herstel gewenst voor Thomas, dat kleine jochie in dat enorme bed, ach gossie

Wolf heeft wat nieuws, die zegt bij iedere hap eten ''mmmmh'' en sowieso bij alle eten dat hij ziet ''mmmh!''
Vooral leuk als we in de supermarkt zijn :D
Het praten en imiteren gaat sowieso ineens in stroomversnelling
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_97618367
*O* wt goed van R! *O*

:o nog maar 6 nachtjes slapen! :o
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_97621066
Groof, wat ontzettend knap van R! Hij begon een tijdje geleden toch al met losse stapjes? Heeft ie sindsdien veel geoefend of kon ie het zomaar ineens weer?

Aggos, die foto's van Thomas. Ik hoop dat ie snel opknapt, Cara. Hoe is het nou met 'm?

Wauw, Inca, Stef zomaar goed geslapen! Ik duim voor je dat het doorzet, echt! Jij een beetje opgeknapt na een goed nachtje, of heeft het nog wel meer nodig om bij te trekken? :*

Haha, Wolf weet wat wel lekker is! :9

Huup, je meisjes! O+

Miss, ik had het heus wel gelezen hoor, tuttebel. :P Wat moet dat super zijn om te horen. Dan lijk je echt uit elkaar te spatten van trots, he? O+

Weet je waar ik wel aan moet denken bij deze post? Over iets dat ik ooit heb gelezen over je kind op jonge leeftijd een bepaalde eigenschap toedichten en daar vervolgens strak aan vast blijven houden en enkel daarnaar handelen. Je kind schijnt dan vanzelf die eigenschap te gaan versterken. Bij Senna zou dat betekenen dat wanneer je nu blijft zeggen dat ze 'te' lief is en dat ze daardoor te makkelijk over zich heen laat lopen en niet genoeg voor zichzelf opkomt, ze automatisch dat gedrag gaat vertonen. Ik bedoel er verder niks mee, hoor, maar ik vond het zelf een interessant artikel en heb besloten om daarvoor te waken. :)

Lente klakt nog steeds met d'r tong als ze wil eten of drinken. Ook als ze water ziet trouwens. Dat doet ze maaaanden, ze begon er al mee voordat ze een jaar was, denk ik.

Ik begin steeds meer van m'n meisje te genieten naarmate ze ouder wordt. O+ Praten gaat steeds beter; ze zegt zelfs ineens weer 'mama'. :D Dat kon ze vorig jaar al, maar dat woord leek de afgelopen tijd even plaats gemaakt te hebben voor wat andere woorden. Woorden die ze nu weer niet meer zegt trouwens, zoals auto.

Ze wordt nog wel steeds erg vroeg wakker 's ochtends. Om half zes is het tijd om op te staan, vindt ze. Maar vanmorgen was het zomaar ineens half negen! Jammer was alleen dat ik nu zelf na een cursus met voorovernachting met lekkende ploftieten al vanaf zes uur lag te wachten. :')

Geef jij nog borstvoeding trouwens, Miss?

Wij zijn net even naar de Hollandsche Hoeve geweest (oeps, de Zeelandmeet, bedenk ik me nu. Zal zo het topic eens gaan afstoffen). Ze heeft alle geitjes wel een keer geaaid, rende van de een naar de ander om ze allemaal maar gehad te hebben. En het picknickbankje was ook erg interessant. :+

[ Bericht 3% gewijzigd door Ssserpente op 02-06-2011 16:22:26 ]
pi_97622338
Die gruwelijke spelfout hebben jullie niet gezien, he? :@
pi_97622726
Nee, vertel es? :P

R, wat goed! *O*
Miss, wat een lieffie heb je toch <3 Fijn om te horen, zo'n evaluatie van iemand die toch wat objectiever is dan jijzelf (want je weet natuurlijk heus wel dat ze de liefste is, maar toch :P )

[ Bericht 65% gewijzigd door innepin op 02-06-2011 16:03:35 ]
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_97622759
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 15:00 schreef Ssserpente het volgende:
Jammer was alleen dat ik nu zelf na een cursus met voorovernachting met lekkende ploftieten al vanaf zes uur lach te wachten. :')
8)7
pi_97622936
quote:
11s.gif Op donderdag 2 juni 2011 15:59 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

8)7
_O- Wat knap dat je nog steeds borstvoeding geeft! En wat fijn dat ze weer mama zegt O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_97623341
Onze dreumes heeft vanmiddag in een peuterbed geslapen... :o.
We willen de meubels van de babykamer verkopen als het goed gaat... maar eerst maar ff afwachten, want grote zus deed dat ook prima in het begin...
Die heeft overigens een groot bed nu (90x200cm)
Fake it till you make it...
  Moderator donderdag 2 juni 2011 @ 16:33:41 #259
5428 crew  miss_sly
pi_97623686
haha Ssserpente, wat een mooie fout :D Fijn dat Lente weer mama zegt, want dat is toch wel erg fijn om te horen he O+
Dat andere wat je zegt, herken ik, want daarin wordt in het boek How2talk2kids ook aandacht aan besteed: als je als buitenwereld (ouders bijv) maar vaak genoeg zegt dat een kind onhandig is, of chagrijnig, of idd te lief, dan gaat zo'n kind zich inderdaad als zodanig gedragen, want "ik ben nu eenmaal zo". Dus dat is ook iets waar ik me bewust van ben en wat we ook altijd al proberen te voorkomen met van alles. Dus ook met dit :Y

Bij ons is de bv echt verleden tijd, en ik vind het prima. Ze heeft 21 maanden bv gehad, en zelf aangegeven dat het genoeg was. Ze heeft nog wel een paar keer geprobeerd, maar er komt niet veel of niks meer uit, natuurlijk. Dus het is 'op' :) En ze probeerde het alleen maar een paar keer dat ze bij ons in bed kwam in de ochtend en ik niets aan had, dus mijn borsten bloot waren. Meer een herinnering, denk ik, en dat even uitproberen ;)

Vicky, echt nog maar 6 dagen :o dat kan toch bijna niet!

Wolf, eten is ook lekker! Laat maar horen :Y

Nijna, wat goed zeg! En spannend. Als je de mogelijkheid hebt om het even naast elkaar te laten staan, zou ik dat zeker even doen :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 2 juni 2011 @ 20:13:01 #260
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97631316
die filmpjes! Wat leuk! O+

Wat ik gisteren nog vergeten was te vertellen: mijn man is 10 jaar ouder geworden in enkele seconden. Ik was boven met Harry en had uiteraard het traphek dichtgedaan. Nou heeft Harry de onhebbelijkheid om door (of over) dat traphek allerlei spullen naar beneden te gooien. Meestal blijft dat beperkt tot puzzelstukjes etc. Maar gisteren vond hij het nodig om een volle rietjesbeker van de trap te gooien. Dus ik zie hem staan met die rietjesbeker op de rand, roep Harry!, maar in diezelfde tijd laat hij los en valt die beker dus van de trap. Mijn man heb ik nog nooit zo hard horen rennen. Die dacht dus dat Harry van de trap was gevallen en het enige wat hij kon denken in die fracties van seconden was: waarom ren ik? ik kom toch te laat... :{
Arme man, ik had echt medelijden met hem...

Wij lachen ons trouwens de laatste tijd wat af met onze kabouter. Zo kan hij namelijk een visje nadoen maar ook een indiaantje. Maar sinds een paar dagen heeft hij uitgevonden dat als je je vingers in de oren doet, dat dat heel anders klinkt. Dus regelmatig zit ons kind met 2 vingers in de oren :D
  donderdag 2 juni 2011 @ 20:25:06 #261
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97631824
helluw :) rustig hier...

o jeetje Asy; ik kan me je man helemaal voorstellen. ik heb ook al een aantal keren een hartverzakking gehad.. van de week nog; papa was Evie aan het aankleden op de commode; en ik hoor ineens een vreselijke klap via de babyfoon..(dus ik dacht; die ligt naast de commode...). Bleek Evie de pot sudocreme naast de babyfoon te hebben laten vallen ;)
maar poeeeh dan schrik je inderdaad wel ff...
en haha moet je ff een foto van maken, van je dreumesje met vingers in zijn oren.

Ssserpente; ik vind het echt SUPER dat je nog steeds BV geeft. En stiekem ook wel een beetje jaloers, mocht ik niet zwanger zijn geweest; dan had ik Evie ook zo lang mogelijk door willen voeden. Naja misschien wil ze straks wel weer als beeb 2.0 ook drinkt...
:Y

Vicky; hoe is het met Tess? weer helemaal beter?

Cara; wat indrukwekkend en vertederend, dat kleine mannetje in dat grote ziekenhuisbed... hoe gaat het met hem??
:*

Wolf, je zou eens samen met Evie moeten eten; samen Hmmmmmmm, en mjam doen ;)

Nijna wat knap van je kleine meid! en zo klein is ze dus niet meer... ;) realitycheck :*

en R loopt gewoon ineens Groofs??? wat goedddd!!! *O* *O* *O*

Wij zijn vandaag met onze dreumes wezen zwemmen, was weer leuk! en warm :+ . Helaas is Evie dr tandje nog steeds langer, tandvlees lijkt niet meer erg gezwollen, ik hoop zo ontzettend dat het nog bijtrekt...
(@Karin; hoe lang heeft het bij lars geduurt voordat je wat verschil zag??)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 2 juni 2011 @ 21:09:25 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97633503
Groofsken! Knappe R! :Y
pi_97633739
Heeee, R loopt! Jaaa, wat goed, Groof *O*
pi_97633798
Groofs wat goehoed!! *O* *O*
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97633913
Ik kom ook even juichen voor R *O* O+
pi_97634077
Lente, heerlijk klimgeitje O+

Asy, dat is zeker schrikken! Ik blijf de trap ook heel eng vinden, zou blij zijn als we een jaartje verder zijn. Continu dat gecontroleer van mezelf of het hekje wel dicht zit.
pi_97634157
Klimgeitje Lente :D O+ Wat een heerlijk meisje is het toch!
Ik vind haar die knotjes echt geweldig leuk staan!

R O+ Wat is hij trots en blij!! Geweldig!

Wat vreselijk schrikken voor je man Asy :o :X
Haha, Niels doet ook zijn vingers in zijn oren en dan weer eentje of allebei er eventjes uit om te luisteren hoe dat klinkt. Hij kan zich daar heel goed mee vermaken :D

Free, wat eng met die oven. Kun je niet tijdelijk een plank ofzo voor de keuken plaatsen?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_97634609
Wolf O+ Wat leuk dat hij ineens meer gaat praten!

Miss, wat leuk dat Senna het zo goed doet en dat ze haar allemaal zo lief vinden op het kdv O+

Incantrix (toch) wat leuk zo'n huis van karton!
Niels had er tot vorig weekend ook een, maar dat ging stuk. Hij keek zo ontzettend beteuterd toen mijn man de doos in de papiercontainer deed, op het laatste stukje ging hij zitten om het te bewaken :D Nu heb ik een Hema tentje voor hem gekocht, maar dat vindt hij toch minder leuk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk dat Stef zingt! O+ Niels zingt alleen zelfbedachte liedjes en hij zingt soms mee met mij
(van vanavond) :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 2 juni 2011 @ 21:49:51 #269
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_97635139
Awgossie, maar Twinks, hij zingt gewoon over jullie! Een mama-en-papa-liedje O+ O+ O+ En wat is hij ineens veranderd in zijn gezicht ook joh! Arm jonkie, zomaar zijn doos-huis af moeten staan -O- Snap ik dat hij het laatste stuk bewaakt.. Dat sneue koppie ook op die foto.. -O- Ik denk dat wij Stef's doos maar moeten verstevigen met duckttape ofzoiets.

We waren vandaag op het springkussenfestival en het was leuk!! uiteindelijk vond Stef de glijbaan een een soort draaimolentje het állerleukst (;')) (zijn vriendjes waren het ermee eens trouwens), het ballenbak-kussen was te druk om echt fijn te zijn, het kleine kindjeskussen vond hij pas leuk toen er even geen veels te grote kinderen in kwamen spelen.. Maar nouja, hij heeft zich erg vermaakt, zo lief O+ En toen hij thuiskwam metéén zijn doos weer in he? :D
3!
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:21:23 #270
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97636633
Zingende Niels! O+
pi_97637468
Ooooh!!! R loopt!!! Superleuk groofs!! Nu issie echt baby af...

Miss, wat had je een leuk oudergesprek, fijn hè, dat andere mensen jouw kind zo leuk vinden en dat ze het zo goed doet op het kdv...! En wb dat lief zijn, meike is ook zo, altijd geweest ook, daar heeft ze niet altijd profijt van, maar ze doet het hartstikke goed, en houdt zich prima staande! Dat komt met Senna ook wel goed!
Twinkly, ik ga het filmpje morgen bekijken. Wel leuk dat hij zich zo goed kan vermaken met een doos!

Bj, ik meen dat we het tandje van Lars na een paar dagen voorzichtig weer een stukje naar binnen hebben gedrukt. Zijn tandvlees is nog wel een hele poos gezwollen geweest.

Vraag, Lars mag erg graag racen op het loopautootje wat meike kreeg op haar eerste verjaardag. Een roze.
Het boeit hem natuurlijk helemaal niet dattie roze is, en mij ook niet, maar nu kreeg ik er vandaag een opmerking over....dat je bij een eerste alles maar koopt en dat een tweede het er dan maar mee moet doen....
Nu krijgt Lars ook wel eens wat nieuws, maar toch blijft die opmerking achter me aan spoken.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:47:05 #272
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97637800
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vraag, Lars mag erg graag racen op het loopautootje wat meike kreeg op haar eerste verjaardag. Een roze.
Het boeit hem natuurlijk helemaal niet dattie roze is, en mij ook niet, maar nu kreeg ik er vandaag een opmerking over....dat je bij een eerste alles maar koopt en dat een tweede het er dan maar mee moet doen....
Nu krijgt Lars ook wel eens wat nieuws, maar toch blijft die opmerking achter me aan spoken.
Wat stoort je precies aan die opmerking? Waarom blijft ie hangen?
pi_97637897
Karin, ik zou zeggen lekker boeiend :D Tuurlijk krijgt een 2e ook eigen dingen, maar ik zou echt niet alles gaan veranderen in stoere jongenskleuren als ze het zelf toch niet boeien :D

Ik vind het met grotere dingen en als ze wat ouder zijn, bijv. met een fiets wat anders. En ok, kleding zou ik ook vernieuwen :P
pi_97638027
Er kwam nog; hij moet zeker ook op die paarse driewieler? Achteraan.
Alsof ik Lars tekort zou doen door hem op een roze auto te laten rijden.

Never Mind, ik kan me heel druk maken over kleine dingen en me heel erg dingen aantrekken wat een ander naast zich neer kan leggen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator donderdag 2 juni 2011 @ 23:13:29 #275
5428 crew  miss_sly
pi_97638928
Niels O+ Wat zingt hij heerlijk, twinkly, zo lief!!

Het huis van Stef klinkt ook echt geweldig. Heerlijk he hoe ze van weinig zo iets leuks kunnen maken?

Karin, Niet druk over maken. Doet Lars ook niet ;) en hij krijgt er echt niets van om op een roze fiets te fietsen. Het zou anders zijn als hij ook rokjes aan moet :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')