Groof, wat ontzettend knap van R! Hij begon een tijdje geleden toch al met losse stapjes? Heeft ie sindsdien veel geoefend of kon ie het zomaar ineens weer?
Aggos, die foto's van Thomas. Ik hoop dat ie snel opknapt, Cara. Hoe is het nou met 'm?
Wauw, Inca, Stef zomaar goed geslapen! Ik duim voor je dat het doorzet, echt! Jij een beetje opgeknapt na een goed nachtje, of heeft het nog wel meer nodig om bij te trekken?
Haha, Wolf weet wat wel lekker is!
Huup, je meisjes!
Miss, ik had het heus wel gelezen hoor, tuttebel.

Wat moet dat super zijn om te horen. Dan lijk je echt uit elkaar te spatten van trots, he?

Weet je waar ik wel aan moet denken bij deze post? Over iets dat ik ooit heb gelezen over je kind op jonge leeftijd een bepaalde eigenschap toedichten en daar vervolgens strak aan vast blijven houden en enkel daarnaar handelen. Je kind schijnt dan vanzelf die eigenschap te gaan versterken. Bij Senna zou dat betekenen dat wanneer je nu blijft zeggen dat ze 'te' lief is en dat ze daardoor te makkelijk over zich heen laat lopen en niet genoeg voor zichzelf opkomt, ze automatisch dat gedrag gaat vertonen. Ik bedoel er verder niks mee, hoor, maar ik vond het zelf een interessant artikel en heb besloten om daarvoor te waken.

Lente klakt nog steeds met d'r tong als ze wil eten of drinken. Ook als ze water ziet trouwens. Dat doet ze maaaanden, ze begon er al mee voordat ze een jaar was, denk ik.
Ik begin steeds meer van m'n meisje te genieten naarmate ze ouder wordt.

Praten gaat steeds beter; ze zegt zelfs ineens weer 'mama'.

Dat kon ze vorig jaar al, maar dat woord leek de afgelopen tijd even plaats gemaakt te hebben voor wat andere woorden. Woorden die ze nu weer niet meer zegt trouwens, zoals auto.
Ze wordt nog wel steeds erg vroeg wakker 's ochtends. Om half zes is het tijd om op te staan, vindt ze. Maar vanmorgen was het zomaar ineens half negen! Jammer was alleen dat ik nu zelf na een cursus met voorovernachting met lekkende ploftieten al vanaf zes uur lag te wachten.

Geef jij nog borstvoeding trouwens, Miss?
Wij zijn net even naar de Hollandsche Hoeve geweest (oeps, de Zeelandmeet, bedenk ik me nu. Zal zo het topic eens gaan afstoffen). Ze heeft alle geitjes wel een keer geaaid, rende van de een naar de ander om ze allemaal maar gehad te hebben. En het picknickbankje was ook erg interessant.
[ Bericht 3% gewijzigd door Ssserpente op 02-06-2011 16:22:26 ]