Het was weekend maar morgen weer een liveshow, nominaties etc... Dan gaat het hier weer een stuk sneller, denk ik ...quote:Op maandag 30 mei 2011 02:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, gaat goed, hoewel de vorige COSsen iets sneller liepen .....
Die Wiki toevoeging is prima!!! Maar die link naar de dailyshow deed het vandaag al niet, die zou ik niet in de OP zetten...quote:Op maandag 30 mei 2011 02:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb ook de OP aangepast, weet niet of dit handig is .....
Ja, je hebt gelijk, pas het nog even aan ....quote:Op maandag 30 mei 2011 02:19 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Die Wiki toevoeging is prima!!! Maar die link naar de dailyshow deed het vandaag al niet, die zou ik niet in de OP zetten...
En dat zijn er volgens mij best veel... Soms haalt een topic wel 2000 views terwijl er hoogstens 20 mensen hier posten...quote:Op maandag 30 mei 2011 02:17 schreef snetje het volgende:
ben eigenlijk benieuwd naar allen die meelezen en niet posten...hoop dat onze info voldoende is
Die wiki had ik niet gedaan, ik had Lisa en Steve hun geheim doorgestreept .....quote:Op maandag 30 mei 2011 02:19 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Die Wiki toevoeging is prima!!! Maar die link naar de dailyshow deed het
vandaag al niet, die zou ik niet in de OP zetten...
Oh OK, maar klopt zo wel, prima OP toch...quote:Op maandag 30 mei 2011 02:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die wiki had ik niet gedaan, ik had Lisa haar geheim doorgestreept .....
Mooie update weer, maar ik mis de sprinkhanen ? Sorry, zie het nu.quote:Op maandag 30 mei 2011 02:47 schreef Osvaldo2 het volgende:
Morgen in de liveshow dus veel botox en sprinkhanen...![]()
=========================
Die vierte BB-Woche neigt sich dem Ende und die große Big Brother - Liveshow steht vor der Tür. Warum wir lieber schon jetzt das Weite suchen sollten ...
Was wird uns denn um 21:15 Uhr bei RTL II erwarten? Nun ja, alle Dschungelcamp-Fans dürften vor Freude eigentlich platzen - oder gerade nicht, denn Jay Khan ist live zu Gast im Studio und präsentiert seinen neuen Song "Nackt". Um aber so richtig auf Dschungel-Niveau zu kommen, wird es im Haus eine Heuschreckenplage geben, mal schauen, wer dieses Mal ran muss.
Neueinzug Florian, der vergangene Woche noch selbst auf der Couch bei Aleks Bechtel saß, lässt nun seinen Vater und seinen Onkel dort Platz nehmen. Die beiden sind unter dem Künstlernamen "Die Botox Boys" unterwegs und machen ebenfalls Musik. Da dies live vermutlich nicht zu ertragen ist, werden sie im Studio mit Hedia über die Geschehnisse im Haus sprechen.
Zu guter Letzt natürlich das eigentliche Highlight am Montag: Die Nominierung! Wer muss neben Fabienne, Lisa, Steve, Timmy und Valencia noch auf die gefürchtete Auszugsliste? Können die Bewohner mit ihrer Taktik David auf die Liste bringen? Jasmin kann jedenfalls nicht nominiert werden, weil sie momentan im Besitz des Finaltickets ist.
Die vierte Entscheidungsshow bei RTL II, am Montag um 21:15 Uhr!
Gute Unterhaltung.
Mooi weer, ga er zo vandoor maar ga nog een paar CAPs plaatsen voor de dagdienst ....quote:Op maandag 30 mei 2011 02:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
Uiteraard ook nog een beetje kunst in dit BBDE topic... Rayo geportretteerd door Da Vinci...
============================
[ afbeelding ]
ik meende dat de mannen zich weer wouden gaan scherenquote:Op maandag 30 mei 2011 03:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En David weer tegen Cosimo over Jordan, wat een loser ........![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ga er nu echt vandoor ......![]()
Maar ze zijn nu een maand verder, en er is pas 1 persoon wegquote:Op maandag 30 mei 2011 02:07 schreef Osvaldo2 het volgende:
Maar ook wel bijzonder aan deze versie van BBDE "The Secret"...
Er zijn nu al 5 bewoners genomineerd en dan moeten de gewone nominaties nog komen... Dus vanaf morgenavond minimaal 7 personen op de bank... Dat is extreem veel voor een RLS!!!
ja, ik snap door jullie berichten iets meer van wat er gebeurdquote:Op maandag 30 mei 2011 02:17 schreef snetje het volgende:
ben eigenlijk benieuwd naar allen die meelezen en niet posten...hoop dat onze info voldoende is
Wachen op de opstelling voor het krekeleten.... en ja rot maar je bed in!quote:Op maandag 30 mei 2011 18:58 schreef beequeen het volgende:
Ik ben er heel even, schon wieder migraine.Ik heb BBfun even teruggelezen en ze hebben het alleen maar over noms gehad. Nu staat de camera al ruim 2 uur op hetzelfde shot, de blauwe slaapkamer samen met kutmuziek.. Niet te geloven.
Lees BBfun.
Fijne avond allemaal, ik duik mijn bed weer in.![]()
Ook goedenavond... Heb alleen de laatste 10 min. gezien, dat was allemaal van gisteravond. Daggy onder hypnose etc.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gute Abend, was de Daily nog de moeite waard ??
Okay, bedankt, wat heeft die clown ???quote:Op maandag 30 mei 2011 21:09 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ook goedenavond... Heb alleen de laatste 10 min. gezien, dat was allemaal van gisteravond. Daggy onder hypnose etc.
Ja dat vraag ik me ook afquote:Op maandag 30 mei 2011 21:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, bedankt, wat heeft die clown ???
[ afbeelding ]
Voor de winnaars:quote:Op maandag 30 mei 2011 21:44 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ze gaan 100 sprinkhanen in het huis los laten en de bewoners moeten die weer vangen...
Jay Khan is bekend van de Duits-Amerikaanse boyband US5quote:Op maandag 30 mei 2011 21:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, sorry .......
[ afbeelding ]
Goeie opdrachten, en ook dat de kijkers beslissen over de prijs, geweldig ....quote:Op maandag 30 mei 2011 21:44 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ze gaan 100 sprinkhanen in het huis los laten en de bewoners moeten die weer vangen...
De kijkers mogen beslissen wat ze er mee winnen, 100 bonbons of sushi...
Jaaquote:Op maandag 30 mei 2011 21:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Goeie opdrachten, en ook dat de kijkers beslissen over de prijs, geweldig ....
alleen iets te vroeg gestart.... ik had ze liever nog meer verspreid door het huis gezienquote:Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een gave opdracht !!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, mee eens, veel te vroeg gestart. Toch een geweldige opdracht in al zijn eenvoud.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:02 schreef snetje het volgende:
[..]
alleen iets te vroeg gestart.... ik had ze liever nog meer verspreid door het huis gezien
Whehehequote:Op maandag 30 mei 2011 22:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En het mooie is, er zaten maar 99 sprinkhanen in die bak ........
Heel BB Deutschland is überhaupt beter dan SSTquote:Op maandag 30 mei 2011 22:16 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ook dit is weer zoveel beter dan SST... Daar hadden ze maar één sprinkhaan, Stef...
harttikke fijn, heb een stukje op mn werk ook gezien, maar samen fok erbij ontploft de pc daarquote:Op maandag 30 mei 2011 22:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi, halverwege de show, en weer een mooi spektakel. Er staan wat CAPs voor je
Het ziet er echt fugly uitquote:Op maandag 30 mei 2011 22:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook ernstig af ........
[ afbeelding ]
Voouit, nog eentje voor jou dan ....quote:Op maandag 30 mei 2011 22:34 schreef DjinN het volgende:
Jay! Mijn held!Für mich der unbetwister Dschungelkönig!
Je bedoelt Nackt ?quote:
ja die bedoel ikquote:
Zodat zijn medebewoners geen koud water hebbenquote:
Ja! Kazig, cheesy, kwijlerigquote:
zo he zit jij ff op te lettenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:48 schreef beequeen het volgende:
Ik val nog even binnen. Waarom stormt ES de Spriechzimmmer in? Niet genoeg aaandacht?
Ja, migriane wat minder en ik kan niet slapen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:49 schreef Ransjih het volgende:
zo he zit jij ff op te letten![]()
beetje beter met je?
Wie wel, nur ferückter.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:51 schreef DjinN het volgende:
Raaaahhh ik zou daar echt zo niet tegen kunnen he! Als mijn vriend daar zou staan en dat ik dan weer weg moet
Ja klar, nur verrückter sollten das aushalten!quote:
Wanneer niet?quote:
daggy over rayoquote:Op maandag 30 mei 2011 22:59 schreef Ransjih het volgende:
das raar, ze zei vanmiddag dat ze er spijt van had dat ze m de vorige keer genomineerd had
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:04 schreef DjinN het volgende:
Genomineerden tot nu toe:
Jordan, Rayo en David.
De gehele nominaties op een rijtjequote:Op maandag 30 mei 2011 22:58 schreef DjinN het volgende:
Cosimo nomineert Jordan
Daggy nomineert Rayo![]()
Rayo wilde David in de eerste instantie nomineren maar heeft toch voor Jordan gekozen.
Ingrid nomineert David.
Florian nomineert David ook.
Valencia nomineert David ook. (Ich nominiere David... "Das reicht, gehe zuruck zum .... *kon ik niet verstaan")
Barry nomineert Rayo.
David nomineert Jordan (goh, verbazend ? )
En Jordan nomineert David (goh, ook verbazend) Und zuruck mit deinem zuckerpopo zu das wohnbereich!
Fabi nomineert Rayo
Timmy nomineert Jasmin of Rayo ?Snapte niks van zijn blaatverhaal
![]()
Steve (spielverderber!) nomineert Jordan
Lisa huilmineert krass (krass...zu krass) David. Und sie liebt ihre schatz uber alles! Der stimme ihr aber auch![]()
René nomineert Rayo
Jasmin nomineert René
Ah, dat snapte ik dus niet helemaal, thnxquote:Op maandag 30 mei 2011 23:13 schreef Ransjih het volgende:
tim vindt jasmin en rayo 2 ratten
jasmin kan niet genomineerd
volgens mij sarcastisch iets als: dat ie nog een fijne week heeftquote:Op maandag 30 mei 2011 23:14 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ah, dat snapte ik dus niet helemaal, thnxMaar hij zei toch dat ie hoopt dat Rayo volgende week nog in het huis is
![]()
Nah, ga toch weer naar de live streams ......quote:Op maandag 30 mei 2011 23:18 schreef DjinN het volgende:
Nu Welt der Wunder. Met als thema "Prostitutie! Het oudste beroep ter wereld"
Ja kan best zo zijn, als je dit vanavond zo ziet met als hoogtepunt die nominaties,quote:Op maandag 30 mei 2011 23:24 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik denk dat er nog het een en ander opgeruimd moet worden... Herhalingen in plaats van een lange streamlock...
Volgens mij is het enkel en alleen een kwestie van talent om zo een show te kunnen maken ....quote:Op maandag 30 mei 2011 23:27 schreef Ransjih het volgende:
daar zat ik net dus ook aan te denken, is toch niet elleen maar een kwestie van geen geld of geen tijd
Zou kunnen, maar ook Tim maakt kans... Die doet veel te weinig, zie je haast nooit...quote:Op maandag 30 mei 2011 23:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wie vliegt eruit volgende week ? Ik denk Steve .......
yepquote:Op maandag 30 mei 2011 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik had helemaal niet in de gaten, dat er alleen genomineerd zou worden
vanavond, dacht dat er ook weer eentje uit zou vliegen ... maar het is dus
om en om, de ene week nominaties, de andere week iemand eruit ?
Klopt... Maar hoe ze het dan gaan oplossen om het huis in 100 dagen leeg te krijgen? Er zullen ooit wel dubbele evicties enzo komen...quote:Op maandag 30 mei 2011 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik had helemaal niet in de gaten, dat er alleen genomineerd zou worden
vanavond, dacht dat er ook weer eentje uit zou vliegen ... maar het is dus
om en om, de ene week nominaties, de andere week iemand eruit ?
neu ... aan het publiek te horen met de nominatie van Jordan .... dat ze David nomineerde ( publiek begon spontaan te klappen) ben ik zeker dat David gaatquote:Op maandag 30 mei 2011 23:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wie vliegt eruit volgende week ? Ik denk Steve .......
200 dagen!!quote:Op maandag 30 mei 2011 23:50 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Klopt... Maar hoe ze het dan gaan oplossen om het huis in 100 dagen leeg te krijgen? Er zullen ooit wel dubbele evicties enzo komen...
Dat zou zomaar kunnen, hebben ze al eerder gedaan, bij succes het programma verlengen...quote:
Tegen zn agressie? Lijkt Brian welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
David drinkt niet mee, hij heeft medicijnen gekregen...
Nee, ben bang dat die voorlopig nog te waardevol is voor de show, David gaat echt niet ....quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:02 schreef snetje het volgende:
[..]
neu ... aan het publiek te horen met de nominatie van Jordan .... dat ze David nomineerde
( publiek begon spontaan te klappen) ben ik zeker dat David gaat
Goede samenvatting weerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:25 schreef Osvaldo2 het volgende:
Lisa heeft een taart gekregen met een foto erop, haar auto en haar vriend. Ze heeft haar vriend voorzichtig los gesneden en bewaart dat stukje in het vriesvak. Nu heeft ze toch een foto van haar vriend![]()
Iedereen eet nu taart, alleen Val en Florian liggen op bed te mokken...
Dat kan ik er echt niet even bij doen, sorry ......quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:59 schreef Osvaldo2 het volgende:
Trouwens, er is op dit moment ook een BB Africa bezig... Daar hebben ze 2 huizen
met maar liefst 26 bewoners uit 14 verschillende landen...
Dat zijn echter allemaal TV -presentators, radio-DJ's, actrices enz...
http://bigbrotherafrica.dstv.com
Ik ook nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat kan ik er echt niet even bij doen, sorry ......
Streams hiervan vinden klinkt wel als een uitdaging, maar niet nu ......quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik ook nietWas nieuwsgierigheid... Kon ook geen enkele aflevering of stream vinden...
Maar het is wel in Engels... Misschien wat voor mensen die hier het Duits niet kunnen volgen...
Rayo stond gister ook naakt in beeld via de spiegel, maar ook net te laat ....quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:48 schreef Osvaldo2 het volgende:
Rene staat onder de douche en trekt zijn zwembroek uit. Maar op het moment dat je zijn lul zou zien werd er abrupt overgeschakeld naar een andere camera. Zijn billen mogen wel in beeld...
Wat een preutsheid opeens daar bij BBDE...
Ja, lijkt veelbelovend, maar hij gaat echt niet ..... zeker niet zo lang zij er in zit ...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
De eerste resultaten van de poll, lijkt er slecht uit te zien voor David...
===========================
Umfrage: Wer soll das Haus am nächsten Montag verlassen?
David 455 Stimmen | 65%
698 Gesamt Voter
Ben er nog niet uit. Hij maakt zeker TV waardoor ze hem zouden willen behouden, maar het is ook een type die ze tegen zichzelf moeten beschermen. Eentje die compleet kan doordraaien...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, lijkt veelbelovend, maar hij gaat echt niet ..... zeker niet zo lang zij er in zit.
Wow, ik krijg al bijna medelijden met Aleks.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
De eerste resultaten van de poll, lijkt er slecht uit te zien voor David...
===========================
Umfrage: Wer soll das Haus am nächsten Montag verlassen?
David 455 Stimmen | 65%
Lisa 98 Stimmen | 14%
Valencia 46 Stimmen | 7%
Timmy 37 Stimmen | 5%
Steve 35 Stimmen | 5%
Rayo 14 Stimmen | 2%
Fabienne 13 Stimmen | 2%
698 Gesamt Voter
Denk het ook, slaap lekkerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iedereen naar bed, het is over voor vannacht denk ik ..... welterusten.
Nah, terloops probeert ze Rene om haar vinger te winden, herhaalt maar weer eens uitvoerig hoe onoprecht David is, zeurt veel over hoe slecht ze zich voelt, friemelt wat aan hem en sluit af met: "had ik jou maar gekozen".quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:41 schreef Osvaldo2 het volgende:
Lang gesprek tussen Jordan en Rene. Jordan verveelt zich in het huis en is bang om depressief te worden. Ze heeft vreetbuien die zij niet kan onderdrukken, ze is al kilo's aangekomen.
Ook nu weer, ze zou willen dat die verjaardagstaart van Lisa er niet meer was want ze moet er steeds aan denken...
mooie billen!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Rayo stond gister ook naakt in beeld via de spiegel, maar ook net te laat ....
[ afbeelding ]
Ja, hier was ik net te laat ......
[ afbeelding ]
Deze bedoel jij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn Gott, waar gaat dit over .......![]()
Iddquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:53 schreef beequeen het volgende:
Barry doet Rayo na.
Volgens David is Rayo de zwakste per soon in het huis. En dat uit de mond van die loser.
Niet geschoten is altijd mis. Engnek.quote:
Iets van: je mag het geheim van je beste vriend/vriendin nooit verraden.quote:
Blijkbaar.quote:
Nee, van Jasmin en die heb ik echt nog nooit zien bidden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:40 schreef Ransjih het volgende:
zoiets is toch ook flo zijn geheim? ff kijken
Daar kan ik echt geen touw aan vastknopen. In een woede uitbarsting vertelt Lisa d'r geheim. Volgende dag praat ze met Jasmin en dan heeft ze er geen probleem mee dat ze gaat drukken. Ik meende zelfs dat ze zei dat ze liever had dat Jasmin drukte dan iemand anders.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:15 schreef beequeen het volgende:
Lisa is helemaal klaar met Rayo. Ze vindt dat hij haar de vriendschap met Jasmin opdringt. Ze heeft daar helemaal geen zin in. Ze voelt zich nog steeds verraden door Jasmin ivm haar geheim.
Dom gedoe, dat is nou eenmaal het spel en ze heeft haar geheim gewoon prijsgegeven.
ja zo ging het en ik snap dat ook nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar kan ik echt geen touw aan vastknopen. In een woede uitbarsting vertelt Lisa d'r geheim. Volgende dag praat ze met Jasmin en dan heeft ze er geen probleem mee dat ze gaat drukken. Ik meende zelfs dat ze zei dat ze liever had dat Jasmin drukte dan iemand anders.
Nadat ze gedrukt had keerde de hele groep zich tegen Jasmin inclusief Lisa.
Dit dus! Ze heeft zich gewoon op laten naaien door de groep. Dom wicht.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:36 schreef akveor het volgende:
Daar kan ik echt geen touw aan vastknopen. In een woede uitbarsting vertelt Lisa d'r geheim. Volgende dag praat ze met Jasmin en dan heeft ze er geen probleem mee dat ze gaat drukken. Ik meende zelfs dat ze zei dat ze liever had dat Jasmin drukte dan iemand anders.
Nadat ze gedrukt had keerde de hele groep zich tegen Jasmin inclusief Lisa.
Al die geheimen zijn shit en volkomen ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:37 schreef Darklight het volgende:
Dat geheim slaat sowieso nergens op
Laatst vertelde ze dat haar eerste geheim was dat ze medewerker in een modezaak zou zijn, maar dat hebben ze veranderd in haar andere geheim ;')
Ook dat geheim van Jordan slaat nergens op, een spinnenfobieGeloof er niks van
ik begreep dat ze zelf toen met het alternatief 3x kwam want verkoper vond ze een stom geheimquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:37 schreef Darklight het volgende:
Dat geheim slaat sowieso nergens op
Laatst vertelde ze dat haar eerste geheim was dat ze medewerker in een modezaak zou zijn, maar dat hebben ze veranderd in haar andere geheim ;')
Ook dat geheim van Jordan slaat nergens op, een spinnenfobieGeloof er niks van
Gisteren zei hij dat Rayo de zwakste speler is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:43 schreef Ransjih het volgende:
volgens david is rayo genomineerd omdat heij de sterkste speler zou zijn
ja daarom ik dacht al dat je dat toen schreefquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gisteren zei hij dat Rayo de zwakste speler is.
Nee, maar ik gok dat het te weinig aandacht kreeg. Dit itt vorige week.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:46 schreef Ransjih het volgende:
zijn mooie fotoos bij hoor
al bekend waarom val de pest in had tijdens en na de liveshow?
LOL.quote:
Er zijn er nu al een paar die balen van de opdracht. O.a. ES, het zal ook niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:22 schreef Darklight het volgende:
Dat gaat niet lukken denk ik
Hoewel, die bak is redelijk groot
mwah! mooi door laten scheppen en pas aan het eind vermelden dat ze gefaald hebben...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:35 schreef beequeen het volgende:
Volgens BBfun hebben ze al verloren. Ze hebben geknoeid.
[ afbeelding ]
Met dank aan BBfun.
Dat vergeet ik altijd. Even kijken maar.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:02 schreef Ransjih het volgende:
oh, weekoverzicht nu
en daar gaan we met de uitzending
Ik heb geen beeld. Kun je mij een DM sturen met de goeie link?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:05 schreef Ransjih het volgende:
zit altijd lekker tempo in
je hebt nog niks gemist
Maar ze blijft boos. Dom wijf.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:17 schreef Ransjih het volgende:
aha, dat zegt de stem nog ff duidelijk dat lisa toch echt toestemming had gegeven voor de nominatie
en ze mochten niet knoeien? dan weten ze dat het verloren is maar willen/mogen niet opgeven os zo?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:20 schreef beequeen het volgende:
Even over de weekopdracht. Ze knoeien zoveel, straks zit er echt geen wijn meer in die ton.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |