Voor de winnaars:quote:Op maandag 30 mei 2011 21:44 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ze gaan 100 sprinkhanen in het huis los laten en de bewoners moeten die weer vangen...
Jay Khan is bekend van de Duits-Amerikaanse boyband US5quote:Op maandag 30 mei 2011 21:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, sorry .......
[ afbeelding ]
Goeie opdrachten, en ook dat de kijkers beslissen over de prijs, geweldig ....quote:Op maandag 30 mei 2011 21:44 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ze gaan 100 sprinkhanen in het huis los laten en de bewoners moeten die weer vangen...
De kijkers mogen beslissen wat ze er mee winnen, 100 bonbons of sushi...
Jaaquote:Op maandag 30 mei 2011 21:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Goeie opdrachten, en ook dat de kijkers beslissen over de prijs, geweldig ....
alleen iets te vroeg gestart.... ik had ze liever nog meer verspreid door het huis gezienquote:Op maandag 30 mei 2011 22:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een gave opdracht !!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, mee eens, veel te vroeg gestart. Toch een geweldige opdracht in al zijn eenvoud.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:02 schreef snetje het volgende:
[..]
alleen iets te vroeg gestart.... ik had ze liever nog meer verspreid door het huis gezien
Whehehequote:Op maandag 30 mei 2011 22:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En het mooie is, er zaten maar 99 sprinkhanen in die bak ........
Heel BB Deutschland is überhaupt beter dan SSTquote:Op maandag 30 mei 2011 22:16 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ook dit is weer zoveel beter dan SST... Daar hadden ze maar één sprinkhaan, Stef...
harttikke fijn, heb een stukje op mn werk ook gezien, maar samen fok erbij ontploft de pc daarquote:Op maandag 30 mei 2011 22:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi, halverwege de show, en weer een mooi spektakel. Er staan wat CAPs voor je
Het ziet er echt fugly uitquote:Op maandag 30 mei 2011 22:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook ernstig af ........
[ afbeelding ]
Voouit, nog eentje voor jou dan ....quote:Op maandag 30 mei 2011 22:34 schreef DjinN het volgende:
Jay! Mijn held!Für mich der unbetwister Dschungelkönig!
Je bedoelt Nackt ?quote:
ja die bedoel ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |