Het was weekend maar morgen weer een liveshow, nominaties etc... Dan gaat het hier weer een stuk sneller, denk ik ...quote:Op maandag 30 mei 2011 02:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, gaat goed, hoewel de vorige COSsen iets sneller liepen .....
Die Wiki toevoeging is prima!!! Maar die link naar de dailyshow deed het vandaag al niet, die zou ik niet in de OP zetten...quote:Op maandag 30 mei 2011 02:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb ook de OP aangepast, weet niet of dit handig is .....
Ja, je hebt gelijk, pas het nog even aan ....quote:Op maandag 30 mei 2011 02:19 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Die Wiki toevoeging is prima!!! Maar die link naar de dailyshow deed het vandaag al niet, die zou ik niet in de OP zetten...
En dat zijn er volgens mij best veel... Soms haalt een topic wel 2000 views terwijl er hoogstens 20 mensen hier posten...quote:Op maandag 30 mei 2011 02:17 schreef snetje het volgende:
ben eigenlijk benieuwd naar allen die meelezen en niet posten...hoop dat onze info voldoende is
Die wiki had ik niet gedaan, ik had Lisa en Steve hun geheim doorgestreept .....quote:Op maandag 30 mei 2011 02:19 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Die Wiki toevoeging is prima!!! Maar die link naar de dailyshow deed het
vandaag al niet, die zou ik niet in de OP zetten...
Oh OK, maar klopt zo wel, prima OP toch...quote:Op maandag 30 mei 2011 02:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die wiki had ik niet gedaan, ik had Lisa haar geheim doorgestreept .....
Mooie update weer, maar ik mis de sprinkhanen ? Sorry, zie het nu.quote:Op maandag 30 mei 2011 02:47 schreef Osvaldo2 het volgende:
Morgen in de liveshow dus veel botox en sprinkhanen...![]()
=========================
Die vierte BB-Woche neigt sich dem Ende und die große Big Brother - Liveshow steht vor der Tür. Warum wir lieber schon jetzt das Weite suchen sollten ...
Was wird uns denn um 21:15 Uhr bei RTL II erwarten? Nun ja, alle Dschungelcamp-Fans dürften vor Freude eigentlich platzen - oder gerade nicht, denn Jay Khan ist live zu Gast im Studio und präsentiert seinen neuen Song "Nackt". Um aber so richtig auf Dschungel-Niveau zu kommen, wird es im Haus eine Heuschreckenplage geben, mal schauen, wer dieses Mal ran muss.
Neueinzug Florian, der vergangene Woche noch selbst auf der Couch bei Aleks Bechtel saß, lässt nun seinen Vater und seinen Onkel dort Platz nehmen. Die beiden sind unter dem Künstlernamen "Die Botox Boys" unterwegs und machen ebenfalls Musik. Da dies live vermutlich nicht zu ertragen ist, werden sie im Studio mit Hedia über die Geschehnisse im Haus sprechen.
Zu guter Letzt natürlich das eigentliche Highlight am Montag: Die Nominierung! Wer muss neben Fabienne, Lisa, Steve, Timmy und Valencia noch auf die gefürchtete Auszugsliste? Können die Bewohner mit ihrer Taktik David auf die Liste bringen? Jasmin kann jedenfalls nicht nominiert werden, weil sie momentan im Besitz des Finaltickets ist.
Die vierte Entscheidungsshow bei RTL II, am Montag um 21:15 Uhr!
Gute Unterhaltung.
Mooi weer, ga er zo vandoor maar ga nog een paar CAPs plaatsen voor de dagdienst ....quote:Op maandag 30 mei 2011 02:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
Uiteraard ook nog een beetje kunst in dit BBDE topic... Rayo geportretteerd door Da Vinci...
============================
[ afbeelding ]
ik meende dat de mannen zich weer wouden gaan scherenquote:Op maandag 30 mei 2011 03:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En David weer tegen Cosimo over Jordan, wat een loser ........![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ga er nu echt vandoor ......![]()
Maar ze zijn nu een maand verder, en er is pas 1 persoon wegquote:Op maandag 30 mei 2011 02:07 schreef Osvaldo2 het volgende:
Maar ook wel bijzonder aan deze versie van BBDE "The Secret"...
Er zijn nu al 5 bewoners genomineerd en dan moeten de gewone nominaties nog komen... Dus vanaf morgenavond minimaal 7 personen op de bank... Dat is extreem veel voor een RLS!!!
ja, ik snap door jullie berichten iets meer van wat er gebeurdquote:Op maandag 30 mei 2011 02:17 schreef snetje het volgende:
ben eigenlijk benieuwd naar allen die meelezen en niet posten...hoop dat onze info voldoende is
Wachen op de opstelling voor het krekeleten.... en ja rot maar je bed in!quote:Op maandag 30 mei 2011 18:58 schreef beequeen het volgende:
Ik ben er heel even, schon wieder migraine.Ik heb BBfun even teruggelezen en ze hebben het alleen maar over noms gehad. Nu staat de camera al ruim 2 uur op hetzelfde shot, de blauwe slaapkamer samen met kutmuziek.. Niet te geloven.
Lees BBfun.
Fijne avond allemaal, ik duik mijn bed weer in.![]()
Ook goedenavond... Heb alleen de laatste 10 min. gezien, dat was allemaal van gisteravond. Daggy onder hypnose etc.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gute Abend, was de Daily nog de moeite waard ??
Okay, bedankt, wat heeft die clown ???quote:Op maandag 30 mei 2011 21:09 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ook goedenavond... Heb alleen de laatste 10 min. gezien, dat was allemaal van gisteravond. Daggy onder hypnose etc.
Ja dat vraag ik me ook afquote:Op maandag 30 mei 2011 21:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, bedankt, wat heeft die clown ???
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |