Maar ze zijn nu een maand verder, en er is pas 1 persoon wegquote:Op maandag 30 mei 2011 02:07 schreef Osvaldo2 het volgende:
Maar ook wel bijzonder aan deze versie van BBDE "The Secret"...
Er zijn nu al 5 bewoners genomineerd en dan moeten de gewone nominaties nog komen... Dus vanaf morgenavond minimaal 7 personen op de bank... Dat is extreem veel voor een RLS!!!
ja, ik snap door jullie berichten iets meer van wat er gebeurdquote:Op maandag 30 mei 2011 02:17 schreef snetje het volgende:
ben eigenlijk benieuwd naar allen die meelezen en niet posten...hoop dat onze info voldoende is
Wachen op de opstelling voor het krekeleten.... en ja rot maar je bed in!quote:Op maandag 30 mei 2011 18:58 schreef beequeen het volgende:
Ik ben er heel even, schon wieder migraine.Ik heb BBfun even teruggelezen en ze hebben het alleen maar over noms gehad. Nu staat de camera al ruim 2 uur op hetzelfde shot, de blauwe slaapkamer samen met kutmuziek.. Niet te geloven.
Lees BBfun.
Fijne avond allemaal, ik duik mijn bed weer in.![]()
Ook goedenavond... Heb alleen de laatste 10 min. gezien, dat was allemaal van gisteravond. Daggy onder hypnose etc.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gute Abend, was de Daily nog de moeite waard ??
Okay, bedankt, wat heeft die clown ???quote:Op maandag 30 mei 2011 21:09 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ook goedenavond... Heb alleen de laatste 10 min. gezien, dat was allemaal van gisteravond. Daggy onder hypnose etc.
Ja dat vraag ik me ook afquote:Op maandag 30 mei 2011 21:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, bedankt, wat heeft die clown ???
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |