Tandenpoetsen doe ik zo en zo nooit na uitgaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:31 schreef Keauning het volgende:
Meestal ben ik zo panne dat ik meteen op bed ga liggen, mijn tanden niet poets en mijn lenzen in laat enzo.
Haha oke.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:31 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
"ok boeiend"Sorry, een beetje hard maar dat dacht ik echt
.
I know, maar dat vergeet ik dan gewoon.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:33 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Maar come on, lenzen inlaten na uitgaan is echt vreselijk
Zoals ik al zei, ik heb ze wel eens een week lang ingehad.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:33 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Maar come on, lenzen inlaten na uitgaan is echt vreselijk
Je zou toch zeggen dat je dat na 1x wel onthoudt... die pijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:33 schreef Keauning het volgende:
[..]
I know, maar dat vergeet ik dan gewoon.
Nee.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:34 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat je dat na 1x wel onthoudt... die pijn.
quote:Op maandag 30 mei 2011 01:34 schreef Keauning het volgende:
[..]
Nee.
Tegenwoordig zet ik mijn vloeistof naast mijn bed, als geheugensteuntje, en soms zelfs dan.
Ik neem ook altijd iets te eten mee.. ik dacht een keer echt dat ik flauw zou vallenquote:
Waardoor?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:35 schreef Flitskikker het volgende:
Ik moet na een halfjaar uitstellen nog steeds eens naar de opticien
Mijn linkeroog is vercrackt denk ik.
Geen idee. M'n ouders hebben ook een bril, dus waarschijnlijk erfelijk ofzoquote:
Impliceren dat lenzen indoen/uitdoen moeilijk is.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:36 schreef DidoCarthago het volgende:
Pfff gelukkig heb ik goede ogen en geen gedoe met lenzen.
Sinds januari -3, maar inmiddels alweer -3,5 denk ik.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:36 schreef jordyqwerty het volgende:
ik heb -3 en -2.75 met prisma van 0,25 jwz
Hm okequote:Op maandag 30 mei 2011 01:36 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Geen idee. M'n ouders hebben ook een bril, dus waarschijnlijk erfelijk ofzo
In de verte zie ik er gewoon niet scherp meer mee. Maar met m'n rechter wel.
Da's niet bestquote:Op maandag 30 mei 2011 01:35 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik neem ook altijd iets te eten mee.. ik dacht een keer echt dat ik flauw zou vallen. Ben toen maar snel buiten wat te eten gaan halen
.
Lijkt mij inderdaad moeilijk en irritant enzo..quote:Op maandag 30 mei 2011 01:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Impliceren dat lenzen indoen/uitdoen moeilijk is.
Pijn? Nooit geen pijn gehad toen ik ze 's nachts inhad.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:34 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat je dat na 1x wel onthoudt... die pijn.
Ha, ik -4. Beter dan jullie allemaal!quote:Op maandag 30 mei 2011 01:37 schreef Keauning het volgende:
[..]
Sinds januari -3, maar inmiddels alweer -3,5 denk ik.
Slechter dan mijn ouders en zusje bij elkaar.
Haha ja, dat viel bij mij toen wel mee.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:37 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
De dag na het examenfeest. Cijfers aftekenen...
Volgensmij niet hoor, ligt eraan of je ogen volgroeid zijn oid dacht ikquote:Op maandag 30 mei 2011 01:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel handig, ja. Maar je moet toch eerst een bril een aantal jaar?
Drank: check. Verboden middelen: niet altijdquote:Op maandag 30 mei 2011 01:32 schreef jordyqwerty het volgende:
Met drank op slaap ik altijd lekker. Met andere verboden middelen ook overigens.
Horen jullie dat?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:37 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Lijkt mij inderdaad moeilijk en irritant enzo..
Kan mijn laptop niet eens aanquote:Op maandag 30 mei 2011 01:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
waarom staan er bij mij altijd 30 tabs en 10 programma's open
Half jaar geloof ik.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel handig, ja. Maar je moet toch eerst een bril een aantal jaar?
Doen ze daar aan bij jullie op schoolquote:Op maandag 30 mei 2011 01:40 schreef Daev het volgende:
Hm, moet nog iemand regelen voor het gala. Waarom ben ik hier zo slecht in
Hij is je aan het opzoeken op Hyves dan wel Facebookquote:Op maandag 30 mei 2011 01:40 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten?niet 29 juli..
Bij ons had er bijna echt niemand een date??quote:Op maandag 30 mei 2011 01:40 schreef Daev het volgende:
Hm, moet nog iemand regelen voor het gala. Waarom ben ik hier zo slecht in
Jaquote:Op maandag 30 mei 2011 01:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Doen ze daar aan bij jullie op school?
Mag dat niet?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:40 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten?niet 29 juli..
Oh ik heb alles afgeschermd en hij weet mn naam ook niet dus dan wens ik hem veel succesquote:Op maandag 30 mei 2011 01:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Hij is je aan het opzoeken op Hyves dan wel Facebook![]()
Ik post niet teveel info hierquote:Op maandag 30 mei 2011 01:42 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Mag dat niet?![]()
Ik had toch verteld dat ik nieuwsgierig was?![]()
Maar 29 juli word ik 18.
k daChT dt jy Dido Carthago heette :$,,,,quote:Op maandag 30 mei 2011 01:42 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Oh ik heb alles afgeschermd en hij weet mn naam ook niet dus dan wens ik hem veel succes.
Paranoïde?quote:
Voor jou heet ik zo jaquote:Op maandag 30 mei 2011 01:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
k daChT dt jy Dido Carthago heette :$,,,,
rijlesquote:Op maandag 30 mei 2011 01:44 schreef yosander het volgende:
Ik ga zo wel pitten, want morgenochtend rijles.
Veel plezier en tot morgen!quote:Op maandag 30 mei 2011 01:44 schreef yosander het volgende:
Doe dat homeboyquote:Op maandag 30 mei 2011 01:44 schreef yosander het volgende:
Jij had je rijbewijs toch alquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 30 mei 2011 01:44 schreef yosander het volgende:
10.30-12.00quote:
Vette allstars?quote:
Dankje homeboyquote:
Dankje chimeidquote:
Moet jezelf wetenquote:Op maandag 30 mei 2011 01:46 schreef Keauning het volgende:
[..]
Hmm, ik 11.00
Moet ik dan gaan slapen?
Aah nicequote:Op maandag 30 mei 2011 01:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ja al maanden, maar vond rijles echt superleuk, had echt een eindbaas als instructeur.
Danku danku! gr grquote:Op maandag 30 mei 2011 01:47 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Trusten SanderVeel plezier met je rijles.
We gaan een EXA11-SC in een ander subforum aanvragen. Zodat we het clubje en het contact kunnen behouden.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:49 schreef jordyqwerty het volgende:
maarmaarmaar als straks het examen forum weg is he, hoe gaat het dan met dit clubje verder
Hm ja, normaal ben ik niet zo van All Stars maar deze zien er best spang uitquote:Op maandag 30 mei 2011 01:47 schreef Keauning het volgende:
[..]
Hmm, dat is wat minder dan ik had gedacht, maar niet spuuglelijk ofzo.
Ik. Deze.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Heeft iemand al een topic gemaakt dan?
Ik vind All Stars ook echt kut, maar deze zijn best tof.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:49 schreef Daev het volgende:
[..]
Hm ja, normaal ben ik niet zo van All Stars maar deze zien er best spang uit
Die gaan er nog mee door.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb deze in 't blauw;
[ afbeelding ]
Waarom geef jij 180 euro aan een voetbalschoen uit?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Nee? Niemand adizero f50 kopen?![]()
Staan hier al sinds vorig jaar augustusDikke blessure nog voordat het seizoen begon jeweet, toen maar gestopt.
Dit seizoen ook gestopt, alleen mijn trainer heeft me gevraagd om volgend seizoen bij het 4de te komen voetballen.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Nee? Niemand adizero f50 kopen?![]()
Staan hier al sinds vorig jaar augustusDikke blessure nog voordat het seizoen begon jeweet, toen maar gestopt.
Mamaquote:Op maandag 30 mei 2011 01:55 schreef Daev het volgende:
[..]
Waarom geef jij 180 euro aan een voetbalschoen uit?
Wat voor sport doe jij dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:57 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga ook maar slapen, huidig onderwerp is toch niet interessant
Welterusten nachtbrakers
Is goed kaasjequote:Op maandag 30 mei 2011 01:57 schreef Kaasrol het volgende:
Welterusten nachtbrakers
Dit. Slaap lekkerquote:Op maandag 30 mei 2011 01:57 schreef Kaasrol het volgende:
Welterusten nachtbrakers
Ik sport nietquote:
Fitnessen sowieso.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:58 schreef jordyqwerty het volgende:
Zou ik naar de sportschool gaan of gaan tennissen?
Ik moet wel iets gaan doen.quote:
Ik moet ook nog wat zoeken, pffquote:Op maandag 30 mei 2011 02:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik moet wel iets gaan doen.
Anders zit ik als zo'n dikzak thuis, da's niet chill.
Zo'n gevoel nadat je hebt gesport, heerlijk.
Ga fitnessen man. Dat geeft je echt dat gevoel dat je beschrijft. Je merkt echt flinke vooruitgang als je dat gaat doen.quote:Op maandag 30 mei 2011 02:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik moet wel iets gaan doen.
Anders zit ik als zo'n dikzak thuis, da's niet chill.
Zo'n gevoel nadat je hebt gesport, heerlijk.
Ja, voor dat gevoel sport ik hoofdzakelijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 02:04 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ga fitnessen man. Dat geeft je echt dat gevoel dat je beschrijft. Je merkt echt flinke vooruitgang als je dat gaat doen.
Wel redelijk. Was wel makkelijker dan ik gedacht had. Had alleen niet zo goed geleerd. Iets van 53-60 van de 74 punten denk ik. Voldoende voor een 6.9 voor een 8, althans, daar ga ik wel vanuit.quote:
Heb je echt niet nodig daarvoor hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 02:07 schreef jordyqwerty het volgende:
Fuck mang. Toch gay dat ik geen VWO heb gedaan. Nu ga ik never nooit psychiater worden want dan moet ik zo'n medicatie-studie doen en daarvoor Latijn gaan leren.
Hou op met over goede punten praten. Krijg ik een kutgevoel vanquote:Op maandag 30 mei 2011 02:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Wel redelijk. Was wel makkelijker dan ik gedacht had. Had alleen niet zo goed geleerd. Iets van 53-60 van de 74 punten denk ik. Voldoende voor een 6.9 voor een 8, althans, daar ga ik wel vanuit.
Bij jou?
Redelijk, maar hopelijk kijkt die leraar een beetje chill na.quote:Op maandag 30 mei 2011 02:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Wel redelijk. Was wel makkelijker dan ik gedacht had. Had alleen niet zo goed geleerd. Iets van 53-60 van de 74 punten denk ik. Voldoende voor een 6.9 voor een 8, althans, daar ga ik wel vanuit.
Bij jou?
Rug- en beenspieren zijn ook chill om te trainen hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 02:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, voor dat gevoel sport ik hoofdzakelijk.
Gewoon weten dat je helemaal naar de klote bent
Maar ik ga wel eens kijken binnenkort
Buik & armspieren jwt
Dan nog, 6 jaar medicatie studerenquote:Op maandag 30 mei 2011 02:09 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Heb je echt niet nodig daarvoor hoorIs alleen heel af en toe handig, maar je kunt dat makkelijk zonder
Moet wat te showen hebben, (voor de dames) jwz. Beenspieren heb ik wel ;D. Rugspieren nietquote:Op maandag 30 mei 2011 02:10 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Rug- en beenspieren zijn ook chill om te trainen hoorDat gevoel de volgende ochtend, vooral met rug...
Maar buik en armen zijn natuurlijk wel de dingen die je echt kunt showen ja, train ik ook veel. Ik fitness nu een jaar of zo, vind het wel chill.
Maaar die heb ik allllquote:Op maandag 30 mei 2011 02:13 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Bij beenspieren merk je heel snel progressie, da's wel chill.
Onderhouden. Maar buik/armen zijn wel het chillst jaquote:
Nee, geen pics van mij op FOKquote:
Slaapze homiequote:Op maandag 30 mei 2011 02:18 schreef ViaRegnum2 het volgende:
JaEn ik ga nu wel slapen, beantwoord uiteraard nog wel even DM
Dus welterusten
Ooh, succes. Die heb ik nooit gedaanquote:Op maandag 30 mei 2011 07:34 schreef Chai het volgende:
Ja een soort generale van het praktijkexamen.![]()
Maar hoe kan het dat jij nu al stage loopt dan? Is dat voor je vervolgopleiding?
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:24 schreef ThaTim het volgende:
Al ruim 2 weken dat de nr.1 uit de EXA SC komt
Maar ja, Pino komt uit Zwollequote:Op maandag 30 mei 2011 10:23 schreef Etsu het volgende:
xCore verdient lekker geen hoi van Pino112, hoe sexy![]()
HELD DAT SPUL IS ZO LEKKERRRRquote:[img]http://i.fokzine.net/p/6s.gif[/
img] Op maandag 30 mei 2011 10:30 schreef xCore het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk om een kater mee weg te drinken
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:32 schreef yosander het volgende:
[..]
HELD DAT SPUL IS ZO LEKKERRRRnet een glas van op
Ctrl A.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:35 schreef Keauning het volgende:
Wat is de sneltoets voor alles selecteren?
*kuch*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:
Nou, kijk. Het wordt zo'n 30 graden vandaag. Ik heb zwembad in de tuin.quote:
Baas.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:57 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nou, kijk. Het wordt zo'n 30 graden vandaag. Ik heb zwembad in de tuin.
Mogelijkheid tot chillen is er zeer zeker.
Mensen die zoiets zeggen als ze maar een paar glazen alcohol consumeren.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die niet goed tegen alcohol kunnen.
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:57 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nou, kijk. Het wordt zo'n 30 graden vandaag. Ik heb zwembad in de tuin.
Mogelijkheid tot chillen is er zeer zeker.
Baas.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:26 schreef yosander het volgende:
Ben ik weer. Strak chillin' op 't strand jeweet
.
Harde kaasquote:Op maandag 30 mei 2011 12:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Baas.
Ik ga op het schoolplein chillen straks met schreeuwende kindjes op de achtergrond yo yO.
Uhu.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Harde kaas. Je hebt nu even een uurtje pauze
?
Chill. Al bezig geweest met de zonnebloemquote:
Ja ging wel lekker. Alleen maar herhalen nu en rijden zoals 't strak ook op het examen moetquote:
Ja! Ze vinden het heel leuk en gaan steeds kijken of het al gegroeid isquote:Op maandag 30 mei 2011 12:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Chill. Al bezig geweest met de zonnebloem?
Haha, da's wel skattigquote:Op maandag 30 mei 2011 12:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja! Ze vinden het heel leuk en gaan steeds kijken of het al gegroeid is![]()
Bierzuipsequote:Op maandag 30 mei 2011 12:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha, da's wel skattig!
Ik peer 'm naar 't strand, de groeten iedereen
Zeker wel!quote:Op maandag 30 mei 2011 12:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha, da's wel skattig!
Ik peer 'm naar 't strand, de groeten iedereen
TROLLquote:
Hoor je nou wel wat je zegt?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Ghehehe ik moet eens wat eerder opstaan in de vakantie
pa pa pa POKERFACE pa pa POKERFACE naw naw naw nawquote:Op maandag 30 mei 2011 13:35 schreef Alopex het volgende:
Muziekexamen was wel van hoog niveau; het laatste deel ging over Pokerface van Lady Gaga. Wat een afsluiter!
quote:Op maandag 30 mei 2011 13:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
pa pa pa POKERFACE pa pa POKERFACE naw naw naw naw
Werken bij AHquote:Op maandag 30 mei 2011 13:47 schreef Etsu het volgende:
Ga gewoon naar een AH winkel en vraag of je bakker mag worden.
Niks mis mee hoor, doe het al 3 jaar.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:48 schreef xCore het volgende:
[..]
Werken bij AH, of sowieso in een supermarkt
En wat heb je daar nou al die tijd van geleerd? Hoe lang de stokbroden in de oven moetenquote:
Ja.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:49 schreef xCore het volgende:
[..]
En wat heb je daar nou al die tijd van geleerd? Hoe lang de stokbroden in de oven moeten
Bouwmarktquote:Op maandag 30 mei 2011 13:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeg ik toch niet? Ik zei het als voorbeeld.Wat doe jij dan?
Nuttig ook.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:52 schreef xCore het volgende:
[..]
Vloertjes leggen, heftruck rijden () , al dat soort zaken..
Heftruckquote:Op maandag 30 mei 2011 13:52 schreef xCore het volgende:
[..]
Vloertjes leggen, heftruck rijden () , al dat soort zaken..
Impliceren dat mijn croissantjes klef zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:53 schreef xCore het volgende:
[..]
Beter dan die kleffe croissantjes afbakken bij de AH
Impliceren dat Etsu bij de AH werktquote:Op maandag 30 mei 2011 13:53 schreef xCore het volgende:
[..]
Beter dan die kleffe croissantjes afbakken bij de AH
Over het algemeen zijn die dingen die in de bakken liggen bij de AH zo klef als 't maar zijn kanquote:Op maandag 30 mei 2011 13:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat mijn croissantjes klef zijn.
quote:Op maandag 30 mei 2011 13:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat mijn croissantjes klef zijn.
Wat versta jij onder klef?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:54 schreef xCore het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn die dingen die in de bakken liggen bij de AH zo klef als 't maar zijn kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |