We gaan een EXA11-SC in een ander subforum aanvragen. Zodat we het clubje en het contact kunnen behouden.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:49 schreef jordyqwerty het volgende:
maarmaarmaar als straks het examen forum weg is he, hoe gaat het dan met dit clubje verder
Hm ja, normaal ben ik niet zo van All Stars maar deze zien er best spang uitquote:Op maandag 30 mei 2011 01:47 schreef Keauning het volgende:
[..]
Hmm, dat is wat minder dan ik had gedacht, maar niet spuuglelijk ofzo.
Ik. Deze.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Heeft iemand al een topic gemaakt dan?
Ik vind All Stars ook echt kut, maar deze zijn best tof.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:49 schreef Daev het volgende:
[..]
Hm ja, normaal ben ik niet zo van All Stars maar deze zien er best spang uit
Die gaan er nog mee door.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb deze in 't blauw;
[ afbeelding ]
Waarom geef jij 180 euro aan een voetbalschoen uit?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Nee? Niemand adizero f50 kopen?![]()
Staan hier al sinds vorig jaar augustusDikke blessure nog voordat het seizoen begon jeweet, toen maar gestopt.
Dit seizoen ook gestopt, alleen mijn trainer heeft me gevraagd om volgend seizoen bij het 4de te komen voetballen.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Nee? Niemand adizero f50 kopen?![]()
Staan hier al sinds vorig jaar augustusDikke blessure nog voordat het seizoen begon jeweet, toen maar gestopt.
Mamaquote:Op maandag 30 mei 2011 01:55 schreef Daev het volgende:
[..]
Waarom geef jij 180 euro aan een voetbalschoen uit?
Wat voor sport doe jij dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:57 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga ook maar slapen, huidig onderwerp is toch niet interessant
Welterusten nachtbrakers
Is goed kaasjequote:Op maandag 30 mei 2011 01:57 schreef Kaasrol het volgende:
Welterusten nachtbrakers
Dit. Slaap lekkerquote:Op maandag 30 mei 2011 01:57 schreef Kaasrol het volgende:
Welterusten nachtbrakers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |