Proost dan maar.quote:
Hunebedbouwer...quote:Op maandag 30 mei 2011 01:14 schreef m.k het volgende:
Ik ben half fries half drent, misschien ben ik daarom zo dwars.
Dubbele hun danquote:
Ja, leuk. Maar loop jij marktplaats alleen maar af te dweilen om te zien of men de Nederlandse taal niet machtig is?quote:
Kwam het gewoon tegenquote:Op maandag 30 mei 2011 01:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, leuk. Maar loop jij marktplaats alleen maar af te dweilen om te zien of men de Nederlandse taal niet machtig is?
stierepoep. Je zocht gewoonquote:
Jaja... was jij zoveel topics geleden ook al niet de vent die daar mee aankwam?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:30 schreef Nibb-it het volgende:
Nee, verveelde me dus was een beetje aan het struinen op MP en kwam deze tegen, bij de contactadvertenties geloof ik. Op taalgebied kan het nog veel en veel erger
Nee, ik kijk niet vaak op MP. Maar ik vind het wel een beetje lam om via MP advertenties mensen te kakken te zetten.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:33 schreef Nibb-it het volgende:
Kan bestIk weet niet of jij vaak op MP kijkt maar er zit zoveel rommel tussen dat je altijd wel iets tegenkomt.
Die zijn altijd lachen jaquote:
Wut!? Dat ding wat ze gebruiken kost nog geen ¤5.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die zijn altijd lachen ja
Jammer dat ze zoveel kosten, anders had ik er eentje laten inbouwen
Zo een lucht hoorn voor in de auto bedoel ikquote:Op maandag 30 mei 2011 11:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wut!? Dat ding wat ze gebruiken kost nog geen ¤5.
Zeg dat dan! Ik begon me al af te vragen of je het filmpje wel had gekeken voor je reageerde.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo een lucht hoorn voor in de auto bedoel ik
lol.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeg dat dan! Ik begon me al af te vragen of je het filmpje wel had gekeken voor je reageerde.
quote:Op maandag 30 mei 2011 11:40 schreef jankaas020 het volgende:
Ik denk, zal eens opzoeken hoe hard zoiets eigenlijk mag, kom ik op dit topic uit: Scheepshoorn in je auto. mag dat nu wel of niet?
Veel plezier!quote:
Daarom ook voor de gein telkens dequote:Op maandag 30 mei 2011 14:03 schreef rubje het volgende:
Tong feest klinkt als iets wat te maken heeft met deze gast![]()
*volgt voorbeeld*quote:Op maandag 30 mei 2011 16:17 schreef AchJa het volgende:
Godver wat is het warm...
* AchJa snel een koud biertje pakt!
ErwinRommel en ik waren vanmiddag al de trendsettersquote:
Sommig mensen moeten ook nog arbeiten.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ErwinRommel en ik waren vanmiddag al de trendsetters
Sommigen wel, anderen hebben hun quota gehaald en hebben vrij.quote:
Zekerquote:Op maandag 30 mei 2011 17:23 schreef m.k het volgende:
http://www.telegraaf.nl/o(...)n__.html?sn=overgeld
Ik heb me daar nooit in verdiept, maare wat houdt het PGB precies in?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:23 schreef m.k het volgende:
Het is een "persoon gebonden budget". met dat budget kunnen ouders zorg aansturen voor hun gehandicapte kind. buddy's, verplegers, zorghuizen kunnen daar mee betaald worden.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb me daar nooit in verdiept, maare wat houdt het PGB precies in?
Kut voor je broer toch?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:23 schreef m.k het volgende:
Dit kan heel erg slecht uitpakken jaquote:
Roger. Eea wordt niet vergoed uit de zorgverzekering?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:42 schreef m.k het volgende:
[..]
Het is een "persoon gebonden budget". met dat budget kunnen ouders zorg aansturen voor hun gehandicapte kind. buddy's, verplegers, zorghuizen kunnen daar mee betaald worden.
90% van alle gebudgetteerde worden zo meteen succes gewenst en afgetrapt (krijgen 0 euro's meer)quote:Op maandag 30 mei 2011 18:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Roger. Eea wordt niet vergoed uit de zorgverzekering?
De tering... Dus dat is niet te betalenquote:Op maandag 30 mei 2011 18:27 schreef m.k het volgende:
[..]
90% van alle gebudgetteerde worden zo meteen succes gewenst en afgetrapt (krijgen 0 euro's meer)
Ja, zover was ik ook. Maar bepaalde zorg wordt toch gewoon vergoed vanuit de zorgverzekering?quote:Op maandag 30 mei 2011 18:27 schreef m.k het volgende:
[..]
90% van alle gebudgetteerde worden zo meteen succes gewenst en afgetrapt (krijgen 0 euro's meer)
Klopt maar dat gaat over bedragen van 150 euro ofzo, mijn broer heeft pillen die hij ieder dag moet innemen die het dubbele kosten.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, zover was ik ook. Maar bepaalde zorg wordt toch gewoon vergoed vanuit de zorgverzekering?
Ojee, pas op voor de eurobiedersquote:Op maandag 30 mei 2011 20:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Whehehe, een of andere lul zit op marktplaats steeds een hoger tegenbod te bieden op iets wat ik wil
Gaat steeds om ¤0,50 dat hij hoger biedquote:
Hmmm, dank je, zal ik zo eens doenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:43 schreef Nibb-it het volgende:
Zit je nog op dat baretembleem te bieden? Stuur anders Leon Koekman eens een mailtje: koekman [at] kpnmail.nl hij is een handelaar in dat soort spul.
Zo, mail verzondenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:43 schreef Nibb-it het volgende:
Zit je nog op dat baretembleem te bieden? Stuur anders Leon Koekman eens een mailtje: koekman [at] kpnmail.nl hij is een handelaar in dat soort spul.
Okee, genaaid dus...quote:Op maandag 30 mei 2011 18:50 schreef m.k het volgende:
[..]
Klopt maar dat gaat over bedragen van 150 euro ofzo, mijn broer heeft pillen die hij ieder dag moet innemen die het dubbele kosten.
Ik denk dat deze ophef bijzonder voorbarig is. Het is een mogelijk plan voor een mogelijk plan, en dan ook nog eens het slechtst denkbare scenario binnen dat plan.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit kabinet is gewoon bijzonder associaal bezig op vrijwel elk vlak.
Dat is een juiste conclusiequote:
Er bestond ook een plan om extra geld in defensie te stoppen... we weten hoe dat afgelopen is.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik denk dat deze ophef bijzonder voorbarig is. Het is een mogelijk plan voor een mogelijk plan, en dan ook nog eens het slechtst denkbare scenario binnen dat plan.
Hooooiquote:
quote:
QED.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er bestond ook een plan om extra geld in defensie te stoppen... we weten hoe dat afgelopen is.
Mooi initiatiefquote:Op maandag 30 mei 2011 23:12 schreef Cobra4 het volgende:
Interactieve kaart met alle gesneuvelde militairen in Afghanistan en Irak.
http://edition.cnn.com/SPECIALS/war.casualties/index.html?hpt=C1
quote:
Die is gebakken!quote:
Heb je de laatste memo mbt de bezuinigingen niet gelezen. We moeten kortere woorden gebruiken om het toetsenbord te besparen.quote:
En de werkwoordvervoeging is er bij AchJa ook al bij ingeschoten zie ik.... verdomde bezuinigingen!quote:Op maandag 30 mei 2011 23:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je de laatste memo mbt de bezuinigingen niet gelezen. We moeten kortere woorden gebruiken om het toetsenbord te besparen.
Jaja... gebeurd... het is wel goed.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En de werkwoordvervoeging is er bij AchJa ook al bij ingeschoten zie ik.... verdomde bezuinigingen!
Maar vlot in afko's typen dan.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je de laatste memo mbt de bezuinigingen niet gelezen. We moeten kortere woorden gebruiken om het toetsenbord te besparen.
quote:
10-4quote:
Weer nachtdienst Cobra?quote:
Bingo!quote:
lingo?quote:
10-73 Ik ben even naar buiten.quote:
Gringo!quote:
Ach, ik moest toch nog even de gehaktballen pakken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Man, dat doe je toch binnen... fuck dat rookverbod.
Ohja, "kippensoep"
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, ik moest toch nog even de gehaktballen pakken.
Die is nieuw voor mij.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
![]()
Kippensoep is bij ons het verbindingswoord voor: "zet lange mast op".
Kan maar 1 ding betekenen. Haal versterking!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
En verder, wij (zitten nu met zijn tweeën te roken) hebben het nog niet kunnen presteren om het brandalarm te laten afgaan.
Geef mij dan ook maar een peuk. Zit toch al aan de drank en pillenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kan maar 1 ding betekenen. Haal versterking!
Jammerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:34 schreef Lotusss het volgende:
Heb trouwens even een topic geopend over de Tong Tong Fair !
Voor serieuze dingen kijk je maar op mijn Facebook!quote:
Dan toch weer een sigaar-meet houdenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Geef mij dan ook maar een peuk. Zit toch al aan de drank en pillen
Bami Goreng, Saté Ajam, Saté Kambing, gekookt ei, sajoer boontjes...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dan toch weer een sigaar-meet houden![]()
@foto van leeg bord: Wat voor heerlijk lag daar op?
Had het niet moeten vragen!!! Hongerrrrquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bami Goreng, Saté Ajam, Saté Kambing, gekookt ei, sajoer boontjes...
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bami Goreng, Saté Ajam, Saté Kambing, gekookt ei, sajoer boontjes...
Echt wel!!!quote:
We hebben een hele zooi, kippensoep, kinaboom.. etc. Ik zou de ovo (operationele verbindingsorder) erbij moeten pakken om alles neer te zetten. Alhoewel het wsl niet eens mag...quote:
maak van jou probleem, niet ons probleem!quote:
Pff, ik heb je net een banaan gegeven.quote:
Ik heb geen problemen. Ik heb alleen maar uitdagingen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
maak van jou probleem, niet ons probleem!
Ja maar die pisang goreng is toch iets beter!!!quote:
Dat beeld had ik net verdrongen!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar die pisang goreng is toch iets beter!!!
En ik heb al een bananenhouder. Waar ER hele rare dingen mee doet (ik herinner je even aan dat filmpje op mijn mobiel...)
Muhahahaha!!!quote:
Ja maar jij bent Fries.quote:
Jup ik ook...quote:
Pas maar op, Lotuss komt straks zeiken over de gemiste "t" en "n".quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jup ik ook...
Word lastig slapen vanacht
Dus jij bent altijd dwars. Daarom ben jij niet representatief voor de rest hierquote:
Het is Lotusss met 3x een S!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Pas maar op, Lotuss komt straks zeiken over de gemiste "t" en "n".
Vergelijk je AchJa nu met Rave en Lightning!?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dus jij bent altijd dwars. Daarom ben jij niet representatief voor de rest hier
Ik bezuinig lekker mee hoor!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Pas maar op, Lotuss komt straks zeiken over de gemiste "t" en "n".
Hij zegt zelf dat Friezen dwars zijn. En laat hij net een Fries zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vergelijk je AchJa nu met Rave en Lightning!?
Welke rest? Cobra en ik zitten redelijk op 1 lijn. De rest is gepruts in de marge.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dus jij bent altijd dwars. Daarom ben jij niet representatief voor de rest hier
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vergelijk je AchJa nu met Rave en Lightning!?
Mja lijkt me inderdaad wel een goede vergelijkingquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Welke rest? Cobra en ik zitten redelijk op 1 lijn. De rest is gepruts in de marge.
Whatever.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Welke rest? Cobra en ik zitten redelijk op 1 lijn. De rest is gepruts in de marge.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whatever.
Ik ga me even ergens anders vervelen denk ik
quote:
Vast de dop van de fles Beerenburg.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:41 schreef AchJa het volgende:
Je wil niet weten wat er los gaat als er in Fryslan het "Folksliet" gespeeld wordt.
quote:
Tja, honden en postbodes.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 05:21 schreef Sine_Pari het volgende:
Dacht een koopje te doen van de week en voor de hond een postbode uniform te kopen, voor Halloween. Maar toen we hem het pakje aantrokken om te kijken of het past, beet hij zichzelf een paar keer. Maar goed dat Halloween pas over een paar maanden is, kan hij genezen en ik naar een ander pakje omkijken.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 05:35 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja vraag me af wat bv. met FedEx en UPS is? Die gaan binnenkort trouwens samenwerken en de nieuwe naam word dan Fed UP
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 06:01 schreef Sine_Pari het volgende:
Neeeeeee!!!! Na oefeningen in Alaska, Noorwegen en Sweden hoef ik geen sneeuw en kou meer. Als ik die klere troep wil zien koop ik wel een Kerst kaartje.
Dat zullen ze ook wel over jou denken dan met het risico op sunburn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 06:06 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja heb vrienden van me die bij 10th SFG(A) zitten die niks mooier vinden dan sneeuw, skieen, etc. Rand debielen, hebben zeker nog nooit van hypothermia en gebroken poten gehoord.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 06:10 schreef Sine_Pari het volgende:
Iedereen die mij IRL kent weet dat ik een rand debiel ben
Hoezo, heb jij hem gesloopt?quote:
Nee, ik kwam met mijn luxe wagen pet pech te staan.quote:
Tja, hij kan boos zijn, daar schiet hij niks mee opquote:
Neen. Volgens het uniform voorschrift van de VOMI, waar ik dus mee ga lopen met veteranendag, moeten "we" (het meelopend detachement) uniform zijn. Dat betekend dus grijze broek, donkerblauwe blazer met wit overhemd en blauwe stropdas en zwarte baret met onderdeels-embleem erop.quote:
Klapschemerlamp??quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:14 schreef jankaas020 het volgende:
Goedemiddag!Vanmorgen ff spullen ingeslagen voor komende reis, nu nog wat zooi op m'n klapschemerlamp zetten, en dan ben ik er klaar voor!
Mooiquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:28 schreef Braamyo het volgende:
Dag 1 van de tmpt gehaald.... nog één te gaan.
Tering zwaar weer overigens.
Bier!!! En als ik het had, een slivo ter ere van langdurig bezoek Mladic te Nederland.quote:
Hey Sine.quote:
Ahh, ok.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:57 schreef Sine_Pari het volgende:
Heb vandaag een vrije dag, en heb nog geen nieuws gezien
Klinkt leuk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:57 schreef Braamyo het volgende:
Hoe de teams gepresteerd hebben weten we over een half uurtje pas, en zodra als dat die informatie bekend is ga ik ook direct naar bed.
Echter, aangezien ik nog een half uurtje heb zal ik je ff een samenvatting toestoppen van de bizare kutdag die wij meegemaakt hebben.
We begonnen met speedmarsen, in de regen. Ruim gehaald en meteen op de fiets verder gegaan, door de regen. Koud & nat weer kleding hadden we niet, en dus werden we echt compleet doorweekt van diezelfde rot regen.
Gelukkig ging ook het kajakken helemaal perfect, totdat we uit de boot stapte, en we ons in de diepe hadden verkeken, met kletsnatte kisten als gevolg. En zoals alle (ex)militairen en overige kist-lopers wel weten, doorweekte kisten en sokken lopen echt graf.
Na nog eens een kilometertje of tien fietsten komen we op Ermelo aan bij de survival/touwhindermisbaan, en hier nam ons avontuur echt even een bizarre wending. Drie minuten voor ons vertrok een team, en één van die twee fixte het echt niet. Zodoende werd mijn buddy, die voorop liep, opgehouden door de kerel terwijl hij in apenhang onder een vier meter hoog touw aan het kloten was. Op dit moment lag ik nog op mijn buik in catcrawl en zag....
De man van het eerder vertrokken team recht naar beneden vallen, om toe te kijken hoe zijn arm in niet organieke positie onder zijn nog na stuiterende lichaam vandaan te klappen. Nog net niet spring ik uit reflex op de grond om zhkh toe te passen, meden omdat de beste man zijn buddy er al direct naast stond. Mijn buddy maakte in dertig seconde de race af maar ik besloot te wachten, ik ga toch niet over een touw heen klimmen terwijl er een kerel gewond onder ligt. Al was het alleen maar vanwege de eerste A in paman, andermans veiligheid.
Echter dacht de sportsergeant hier ander over, maar eer ik dat door had was er alweer ruim een minuut verstreken. Met 45 strafseconden en dus een bonusloop probeer ik de sergeant nog op andere gedachten te brengen maar tevergeefs. Hier hebben we uiteraard later bij de commissie nog wel een klacht over ingediend.
Aansluitend was het verder fietsen voor ons, en door bijna horizontaal vliegende regen en wind nog even een oriëntatie loopje van ruim negen kilometer gedaan. Hadden we tot nu toe nog niet genoeg pech gehad, zorgde het weer er wel voor dat er van onze route kaart dusdanig weinig over was dat de route vervolgen nagenoeg onmogelijk werd. Gelukkig werd dit probleem na een aantal mis gefietste kilometers opgelost door wat lui waar we bij konden aanklikken.
Toch kon onze pech-streak niet op want mijn voorrem besloot te blokkeren en zodoende had ik de laatste 40 kilometer een behoorlijk prikkel momentje om toch maar door te trappen. Erwin voor mij waren deze kilometers het zwaarste onderdeel van de tmpt.
Gesloopt kom ik aan bij de HIBA die we enkel en alleen dankzij harde inzet van zowel mijzelf, maar voornamelijk mijn buddy, toch nog tot een goed einde hebben gebracht. Met nog 7 seconden op de klok hebben we hier onze bonus loop vermeden.
Nu op de kazerne hadden we nog meer dan een half uur over, dus ik vind het goed. En nu het acht uur is ga ik de planning en resultaten bekijken, en daarna slapen !!!
morgen horen jullie meer
zwarte baret wat nou zwarte baret?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Neen. Volgens het uniform voorschrift van de VOMI, waar ik dus mee ga lopen met veteranendag, moeten "we" (het meelopend detachement) uniform zijn. Dat betekend dus grijze broek, donkerblauwe blazer met wit overhemd en blauwe stropdas en zwarte baret met onderdeels-embleem erop.
Dus maar ff besteld net.
hahahaha!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:14 schreef Pumatje het volgende:
[..]
zwarte baret wat nou zwarte baret?
jullie zaten gvd niet bij de cavalerie godverdomme
Die droeg geen baret hoorquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:51 schreef Sine_Pari het volgende:
Zij die mij IRL kennen weten dat ik niet enkel graag Asiatisch eet maar het ook kook. Men vraagt enkel na het lezen van vertalingen soms af waarom.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mogguh... nog zoveel te doen vandaag......quote:
Jij doet vandaag dus mee aan de landelijke buitenspeel dag?quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mogguh... nog zoveel te doen vandaag......
Godzijdank niet. Nee, het aankomende toernooi en de aankomst van de spelers/gasten morgen...quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij doet vandaag dus mee aan de landelijke buitenspeel dag?
vast weer nagemaakte zooi...quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:48 schreef Esses het volgende:
Defensie koopt aan: 1800 jassen en 1550 broeken windproef forest en 1450 jassen en 1300 broeken waterproef forest met de optie om binnen 12 maanden onder dezelfde voorwaarden eventueel 1000 stuks extra van elke artikel af te nemen.
IV.2.1) Gunningscriteria:
Laagste prijs
Uitgegeven ter waarde van: 267.373 EUR.
Nagemaakt? Dit is een echte aanbesteding van DEF, zoals ze ALLES aan moeten besteden. Weinig namaak aan.quote:
ben je naïef of doe je gewoon alsof je dom bent:Pquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:48 schreef Esses het volgende:
Defensie koopt aan: 1800 jassen en 1550 broeken windproef forest en 1450 jassen en 1300 broeken waterproef forest met de optie om binnen 12 maanden onder dezelfde voorwaarden eventueel 1000 stuks extra van elke artikel af te nemen.
IV.2.1) Gunningscriteria:
Laagste prijs
Uitgegeven ter waarde van: 267.373 EUR.
Meindl schoeisel dat niet van meindl is, Lowe alpine tassen die niet van Lowe zijn, want de Chinees kan het goedkoper.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:05 schreef Esses het volgende:
[..]
Nagemaakt? Dit is een echte aanbesteding van DEF, zoals ze ALLES aan moeten besteden. Weinig namaak aan.
Zeg ik dat? Mneuquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:38 schreef gerco94 het volgende:
[..]
Meindl schoeisel dat niet van meindl is, Lowe alpine tassen die niet van Lowe zijn, want de Chinees kan het goedkoper.
Je snapt me welquote:
Nee, leg eens uit?quote:
stel: jassen van Northface, daar zit een winstmarge op.quote:
Loop je je nou op te winden man! je hele onderdeel wordt toch opgehevenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:14 schreef Pumatje het volgende:
zwarte baret wat nou zwarte baret?
jullie zaten gvd niet bij de cavalerie godverdomme
Jij stuk krom spanwiel, de Cavalerie is helemaal niet opgeheven, en naar mijn weten is het draagrecht van de zwarte baret voorbehouden aan de Cavalerie..quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:44 schreef rubje het volgende:
[..]
Loop je je nou op te winden man! je hele onderdeel wordt toch opgeheven,zijn al je spullen niks meer waard op termijn.
![]()
trouwens,nu ik dit toch zie, ben ik wel benieuwd op welke militaire? wettelijke gronden een vereniging van oud militairen oid mag besluiten om een bepaalde kleur baret voor de eigen leden in te voeren als standaard. Bedoel ik kan pumatje wel begrijpen dat hij het raar vind dat iemand met een baret van zijn onderdeel gaat rondlopen die het niet verdiend en dat alleen maar doet omdat de vereniging het vindt dat dit gepast is.![]()
@ ER: waarom draag je geen rode baret meer als voormalige dutchbatter/jager?Volgens mij heb je gewoon het draagrecht nog...
Er zal vast wel meer achter zittenquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:24 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Jij stuk krom spanwiel, de Cavalerie is helemaal niet opgeheven, en naar mijn weten is het draagrecht van de zwarte baret voorbehouden aan de Cavalerie..
Dat Kmar en beveiligingsteams sjonnies dit aan hun laars lappen is tot zover... maar dat 1 of andere oud strijders bende besluit maar de zwarte baret te gaan dragen is gewoon not-done.
Zouden toch beter moeten weten.
Lieve Pumatje, sinds wanneer draagt de KMar een zwarte baret? Sinds wanneer is het draagrecht van om het even welke baret voortbehouden? Cavalerie niet opgeheven? Hoe noem je het dan? Cavalarie te voet?quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:24 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Jij stuk krom spanwiel, de Cavalerie is helemaal niet opgeheven, en naar mijn weten is het draagrecht van de zwarte baret voorbehouden aan de Cavalerie..
Dat Kmar en beveiligingsteams sjonnies dit aan hun laars lappen is tot zover... maar dat 1 of andere oud strijders bende besluit maar de zwarte baret te gaan dragen is gewoon not-done.
Zouden toch beter moeten weten.
Cav te fennek.. komop :x helaas is de echte cavalerie weg. Overigens is dat geen KMar maar gevangenispersoneel waar je ook geen ruzie mee wilquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:51 schreef Pumatje het volgende:
ik doelde met kmar lui omdat jij ermee kwam enkele posts terug dat sommige clubs een zwarte baret droegen...
Verder is de Cavalerie niet opgeheven, 2 Huzaren regimenten zijn opgeheven.. 2 die de tanks hadden.. van de 3![]()
het is nu cav. te fennek
Cavalerie te voetquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:54 schreef Esses het volgende:
[..]
Cav te fennek.. komop :x helaas is de echte cavalerie weg. Overigens is dat geen KMar maar gevangenispersoneel waar je ook geen ruzie mee wil
Hey schat!quote:
Je vond hem wel grappig...quote:
Halleee, hoelaat ben je ong thuis? Las je sms.quote:
Nee, eerder diep triest dat de Leo's eruit gaan.quote:
Hoop voor 21u...quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Halleee, hoelaat ben je ong thuis? Las je sms.
Dat is gvd zwaar zuur man!!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:02 schreef Pumatje het volgende:
er staat nu een compleet Belgisch Leopard1 Tankbataljon op de afspuitplaats in Oirschot...
alles derop en deran...Gaan samen oefenen met de Infanterie
we zijn een week weg......
En nog sorry voor de zooiquote:
Dat kun je wel zeggen jaquote:
Ach, ik meen dat in 2012 ook de Belgen al hun tanks wegdoen. Dat meende ik eens gelezen te hebben.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:13 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen ja![]()
staan ze daar met die 50 jaar oude stukken staal...
Al enig idee wat voor soort functie je evt kunt gaan vervullen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:18 schreef Pumatje het volgende:
Doen ze ook...
gelukkig maak ik kans op een algemene functie zometeen.. dus ik blijf mijn zwarte baret houden (L)
jou prive auto, of dat van het werk..quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Heh, trouwens gebeld door de garage vandaag. De kosten, schrik niet, voor reparatie is ¤1700 incl.
Firemarkerquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Al enig idee wat voor soort functie je evt kunt gaan vervullen?
Privequote:Op woensdag 1 juni 2011 20:20 schreef Pumatje het volgende:
[..]
jou prive auto, of dat van het werk..
Mijn autoquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:20 schreef Pumatje het volgende:
[..]
jou prive auto, of dat van het werk..
Dat doe ik ook wel eensquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:21 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Firemarker![]()
enne.. ik moet zo enorm zeiken. en heb hier een lege fles cola staan.. kga het doen.
alleen al voor de herrinering.
Zoiets had mijn vader eens, mocht 'ie 3400 euro lappen voor de airco. Hij heeft de auto maar weggedaan hehequote:Op woensdag 1 juni 2011 20:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn auto![]()
De boordcomputer heeft het begeven, en de ruitenwisser installatie ook. Dat laatste kost gvd ¤300(voor een paar metalen stangetjes om de wissers heen en weer te laten bewegen. Hoe verzinnen ze het.
De ECU (Boordcomputer) ¤1300
wat voor een auto?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn auto![]()
De boordcomputer heeft het begeven, en de ruitenwisser installatie ook. Dat laatste kost gvd ¤300(voor een paar metalen stangetjes om de wissers heen en weer te laten bewegen. Hoe verzinnen ze het.
De ECU (Boordcomputer) ¤1300
even lekker als tegen een boom in de tuinquote:
Probleem met mijn auto is dat de brandstof inspuiting ook via die zgn ECU loopt. Dus het rijd voor geen ene meter. De ANWB man heeft het provisorisch kunnen fixen, maar dat houd ook op na enige tijd. Dus ik ben benieuwd of ik de auto nog kan verkopen, want dagwaarde van m'n auto is ¤1700, precies dus de reparatiekosten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:25 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Zoiets had mijn vader eens, mocht 'ie 3400 euro lappen voor de airco. Hij heeft de auto maar weggedaan hehe
Tuin hebben we niet, maar ik kan wel van het balkon afpissenquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:26 schreef Pumatje het volgende:
[..]
even lekker als tegen een boom in de tuin
Via een draadje te koppelen aan een soort van 5 koppig iets (bougies) waardoor er via de accuspanning toch een vonkje kan ontstaan om de motor te starten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:28 schreef Pumatje het volgende:
elke ecu doet dat![]()
Maar hoe heeft hij het provosorisch gerepareerd dan?
Dat geloof ik ook ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:30 schreef Pumatje het volgende:
bij problemen gaat ecu namelijk over op noodprogramma dat is het enige wat mogelijk zou kunnen zijn... ecu dood = auto dood
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:33 schreef Pumatje het volgende:
sloop, / ebay 2e hands ecu.. kosten de wereld niet 2e hands
Nee, een Seat Cordoba SX, uit 1998.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:34 schreef Pumatje het volgende:
wat voor een auto is het dan?
Frans zeker...
Gewoon ouderdom, auto heeft al 205000 op de teller staan. Is een benzine btw.quote:
Doe het gewoon in de ruimte naast je mannenhol. Merkt toch niemand.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tuin hebben we niet, maar ik kan wel van het balkon afpissen
LOLquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doe het gewoon in de ruimte naast je mannenhol. Merkt toch niemand.
Btw, emblemen zijn binnen van die Winkelman1940quote:
Nicequote:Op woensdag 1 juni 2011 21:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Btw, emblemen zijn binnen van die Winkelman1940
Het baret-embleem zonder de viltjes dragen op veteranendag, daarna gaan de kraagspiegels en de rest in de vitrinekast (moet ik nog kopen) op mijn "mannenkamer". Tzt ga ik een DT kopen om uniform weer compleet te maken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:29 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nice, wat ga je ermee doen, mooi inlijsten?
Ja, dat weet ik.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:42 schreef Thaboel het volgende:
Vonden ze peppi. Ze wilde eerst een rode baret ala marns concept (blauw viltje erop geborduurt) maar daar hebben ze vanaf gezien
Ik heb zo'n ding van de Ikea staan hier, gaat primaquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het baret-embleem zonder de viltjes dragen op veteranendag, daarna gaan de kraagspiegels en de rest in de vitrinekast (moet ik nog kopen) op mijn "mannenkamer". Tzt ga ik een DT kopen om uniform weer compleet te maken.
Deze jongen gaat eerst ff niks kopen ivm grote kosten aan autoquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:43 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding van de Ikea staan hier, gaat prima
Bel het MLM of LM anders even. Die krijgen op hun nieuwe locatie toch nieuwe vitrines.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Deze jongen gaat eerst ff niks kopen ivm grote kosten aan auto
Is dat zo??? Moet ik vrijdag eens gaan bellen danquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bel het MLM of LM anders even. Die krijgen op hun nieuwe locatie toch nieuwe vitrines.
Maar dan pas in 2014.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is dat zo??? Moet ik vrijdag eens gaan bellen dan
Geduld is een schone zaak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Heb medelijden met mij, ik werk in die zgn biblebelt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:23 schreef hoogvlieger het volgende:
Zo, ook weer thuis van de steunverlening TMPT. Braamyo tweede dag ook gehaald?
Dinsdag was een natte dag. Zat de hele dag op een stempelpost (nr. 5: welke stempel krijgt u hier) dus maar even een onderkomen gemaakt met poncho's. Vandaag was echt een relaxte dag. De hele dag volle zon gehad en dat kan je aan mn kop wel zien. Lekker met mn auto bij de stempelpost gestaan. Zon, muziek en oploskoffie, dus maximaal chillen midden in de fucking biblebelt. Beetje trieste bende daar wat dat laatste betreft. Verbod op alcohol was alleen tijdens werkuren, dus s'avonds lekker gezopen.
Mooi was ook dat we op de eerste dag de stempelpost langs een 60km weg hadden gezet, waar iedereen minstens 100 reed. De volgende dag mn auto in de berm bij de post gezet en ineens reed iedereen heel rustig langs ons XD. Foto's komen evt. ook nog wel.
tja. Zie je van een afstand een groepje meiden aankomen dat je denkt van mwah.. nie verkeerd. Hebben ze allemaal van die fucking lelijke lange rokken.... Daar knap je toch kijhard op af. Zelfs kleuter kinders van 7 worden al zo kijhard geindoctrineerd dat ze die rokken moeten gaan dragen. Kansloze bende vind ik dat.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb medelijden met mij, ik werk in die zgn biblebelt.
Bij het bestellen van de post kom ik vaak deze tekst tegen op brievenbussen: "wij wensen geen post of folders op zondag in welke vorm dan ook te ontvangen vanwege de door de heer gegeven zondagsrust".quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:28 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
tja. Zie je van een afstand een groepje meiden aankomen dat je denkt van mwah.. nie verkeerd. Hebben ze allemaal van die fucking lelijke lange rokken.... Daar knap je toch kijhard op af. Zelfs kleuter kinders van 7 worden al zo kijhard geindoctrineerd dat ze die rokken moeten gaan dragen. Kansloze bende vind ik dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |