Well duh! Hij is een levende Fok!-legende!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:31 schreef Illusionati het volgende:
Heeft 'ie zoveel dagen nodig om al z'n fans te ontmoeten dan?
Ik ben vandaag zelfs geweest!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:35 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Stiekem lurkt 'ie om te kijken of we wel kaarten kopen.
Ben je je idool nog tegen gekomen?quote:
Daarom open ik ook een topic... ben hem totaal niet tegengekomen!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:38 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Ben je je idool nog tegen gekomen?
Stiekem ben ik wel een beetje jaloers als je 'm gezien hebt.
Oh... dat is dan wel weer jammer. Nog andere Fok!'ers die er geweest zijn en meer geluk gehad hebben?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daarom open ik ook een topic... ben hem totaal niet tegengekomen!
ErwinRommel was er ook (met mijquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:40 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Oh... dat is dan wel weer jammer. Nog andere Fok!'ers die er geweest zijn en meer geluk gehad hebben?
Zal vannacht wat surveillance camera's ophangen, misschien kunnen we met een beetje geluk morgen vids posten van Tong80!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ErwinRommel was er ook (met mij) maar hij heeft hem dus ook niet gezien
Hij mag vast gratis heenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:35 schreef Illusionati het volgende:
[..]
Stiekem lurkt 'ie om te kijken of we wel kaarten kopen.
Die heeft hij al verschoten toen hij zijn eigen subforum T80 kreeg!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:53 schreef OverRated het volgende:
Tong80 spuit z'n kwakje over het scherm na het zien van dit topic
Dat zal hem veel kramp in z'n hand gekost hebben jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die heeft hij al verschoten toen hij zijn eigen subforum T80 kreeg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |