Die grote header herinnert je er wel aan denk ikquote:Op maandag 30 mei 2011 11:03 schreef J0ycie88 het volgende:
Erg leuk! Kijken of ik het ga onthouden om elke dag mee te doen
Is de bedoeling inderdaad.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Die grote header herinnert je er wel aan denk ik
Ok.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:28 schreef Etcetera het volgende:
Bij mij is de header niet klikbaar![]()
Wel meegedaan
Bij mij ook niet (Comodo Dragon 11.4.0.0) Wel meegedaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:28 schreef Etcetera het volgende:
Wel meegedaan
Hij deed het in het begin bij mij ook niet (Opera). Nu weer wel. Misschien moet je wachten ofzoiets.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:28 schreef Etcetera het volgende:
Wel meegedaan
he, nu doet ;ie ;t ook bij mij.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:53 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hij deed het in het begin bij mij ook niet (Opera). Nu weer wel. Misschien moet je wachten ofzoiets.
Uur zoeken? Dan had je beter een vlag kunnen vinden en tellen.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:46 schreef Lindgren. het volgende:
Jeez.. de eerste vraag is wel moeilijk.. heb serieus een uur zitten zoeken.. leuk initiatief verder!
Jij denkt dat ik echt een uur heb gezocht?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Uur zoeken? Dan had je beter een vlag kunnen vinden en tellen.
quote:Op maandag 30 mei 2011 18:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik echt een uur heb gezocht?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:06 schreef shiznuts het volgende:
Dagwinnaars van maandag 30 mei, gefeliciteerd!
Ra-z, Drizzt_DoUrden, The_Verve, Lithia, Jogo, DevilsWhore, jespertje, Huppelmuts, douche-eendje en Erasmo... jullie winnen het spel Trivial Pursuit Grijp Ze!.
Jullie zijn hierover al gecontacteerd per PM.Alvast veel plezier ermee!
Leuk!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:06 schreef shiznuts het volgende:
Ra-z, Drizzt_DoUrden, The_Verve, Lithia, Jogo, DevilsWhore, jespertje, Huppelmuts, douche-eendje en Erasmo... jullie winnen het spel Trivial Pursuit Grijp Ze!.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:06 schreef shiznuts het volgende:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weer meegedaan. Weer zo'n makkelijke vraag.
Ja, want dan kan iemand nog een spelfout maken misschien?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:54 schreef Henno het volgende:
Maak er op z'n minst open vragen van, dit is wel erg simpel. Zo is het meer een loterij
Inderdaad. Ik wist 'm uit m'n hoofd.. ga ik door naar die vraag, staat er Ed en Anita.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:54 schreef Henno het volgende:
Maak er op z'n minst open vragen van, dit is wel erg simpel. Zo is het meer een loterij
Dát voornamelijk ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:56 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, want dan kan iemand nog een spelfout maken misschien?
Dat is toch het goede antwoordquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik wist 'm uit m'n hoofd.. ga ik door naar die vraag, staat er Ed en Anita.
Inderdaad, maar nog steeds goed te doen!quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:05 schreef ß het volgende:
Ingevuld, gelukkig deze keer van een iets hoger niveau.
Sorry.quote:
Ongetwijfeld heb ik alle vragen goedquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Sorry.Er zijn natuurlijk nog 4 vragen (incl. deze nieuwe), hè.
En als je elke dag alle vragen goed hebt maak je natuurlijk ook nog kans op de weekprijs.
Voldoende kans nog, meer dan succes wensen kan ik niet.Dus: succes (iedereen)!
Ik zat toch wel te twijfelen bij deze..quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:40 schreef Karina het volgende:
Weer meegedaan, wel een beetje een instinker deze volgens mij
Hoe minder mensen de prijsvraag invullen, des te meer kans voor ons.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:22 schreef Lithia het volgende:
Ik vraag me nu af waarom het topic weg is van de index.
Ik ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:01 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik zat toch wel te twijfelen bij deze..
Echt hequote:Op woensdag 1 juni 2011 12:51 schreef Moira. het volgende:
Ik zie soms ook echt mensen in die winnaars-lijsten staan die ik al heel vaak in zo'n lijst heb zien staan.Lucky FOK! bastards die altijd wat winnen
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:29 schreef shiznuts het volgende:
Dagwinnaars van dinsdag 31 mei, gefeliciteerd!
Bart, Kluupkluup, CG, LastRequest, peaeffgreen, _Ophelia_, TitaToven, KaasManiak, golfer en Cynicism... jullie winnen het spel Trivial Pursuit Grijp Ze!.
Ik ook, het leek zo voor de hand liggendquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:01 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik zat toch wel te twijfelen bij deze..
Er zijn plannen om het landelijke minimum op te krikken. Die plannen worden geleidelijk ingevoerd maar zijn nog niet van kracht. Er is een huidige 'afstandscriterium' voor de ligging van een coffeeshop en een school in Nederland.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:56 schreef Doodloper het volgende:
Maar er is geen wettelijke regelgeving van volgens mij, alleen lokale wetgeving en plannen om er landelijke wetgeving van te maken, dus ik vind het erg lastig wat ik moet antwoorden..
(of verklap ik nu teveel?)
Check de OP.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:09 schreef ursel het volgende:
* ursel Wacht op pm![]()
Komen de antwoorden ook nog ergens te staan?
Gewoon beetje nieuwsberichten opzoeken en naar de datum ervan kijkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:18 schreef missyB het volgende:
nou laat die pm maar zitten ik had hem gewoon fout geloof ik!
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:19 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Gewoon beetje nieuwsberichten opzoeken en naar de datum ervan kijken
Als je dan goed leest zie je dat ze de 350 meter WILLEN invoeren
Dan kan je ook meteen alle antwoorden delen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:10 schreef Levolution het volgende:
Rustig jongens, ik heb ze alle 10 gewonnen.
ik dacht dus dat ik daar toch echt op gelet had, voorbij al mijn kansen op dat waanzinnige spellenpakket.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:19 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Gewoon beetje nieuwsberichten opzoeken en naar de datum ervan kijken
Als je dan goed leest zie je dat ze de 350 meter WILLEN invoeren
Datquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:20 schreef fruitellafantastic het volgende:
Tot nu toe alles goed
En nog niks gewonnen
quote:Antwoord: 250 m
Speel tot zondag 5 juni elke dag mee om te winnen! Veel succes!
[ Bericht 1% gewijzigd door shiznuts op 02-06-2011 00:00:05 ]
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:30 schreef Inocentii het volgende:
En dat is 3 goed tot nu toe![]()
Leuke quiz, jammer genoeg nog niks gewonnen, maar we hebben nog 4 dagen + de weekprijs.
Voor de duidelijkheid: inclusief dag 4 zijn er dus nog 3 meespeeldagen (do, vrij, zat). De finaledag (zondag) wordt alleen gebruikt om de weekwinnaar te trekken, iemand die alle vragen over de zes dagen goed had. De controle en het uitpikken van die winnaar is wat omslachtiger en duurt wat langer, maar wordt dus zondag bekendgemaakt ter afsluiting van de actie.quote:Gedurende 6 dagen achtereen verschijnt er iedere dag steeds een andere vraag.
Oh, verkeerd gelezen, dan hebben we nog 3 dagen om kans te maken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:39 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Voor de duidelijkheid: inclusief dag 4 zijn er dus nog 3 meespeeldagen (do, vrij, zat). De finaledag (zondag) wordt alleen gebruikt om de weekwinnaar te trekken, iemand die alle vragen over de zes dagen goed had. De controle en het uitpikken van die winnaar is wat omslachtiger en duurt wat langer, maar wordt dus zondag bekendgemaakt ter afsluiting van de actie.
ik had toch echt een site gevonden van de overheid, van 27 mei, dat het vanaf die datum per direct ingevoerd zou worden..quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:24 schreef shiznuts het volgende:
Uit de OP:
[..]De '350 m' WILLEN ze inderdaad gáán invoeren. Het huidige 'afstandscriterium' is '250 m'.
Zie ook bijvoorbeeld: http://www.bijzonderewett(...)feeshops-tot-scholen
Ik heb 1 keer wat gewonnen, nl. die Sint glossy, en toen ik mijn post in dat topic maakte realiseerde ik me eigenlijk niet dat ik daarmee deelnam... was een leuke verrassing dus die PMquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:51 schreef Moira. het volgende:
Ik zie soms ook echt mensen in die winnaars-lijsten staan die ik al heel vaak in zo'n lijst heb zien staan.Lucky FOK! bastards die altijd wat winnen
Hier staat het; 250 meter klopt dus nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:51 schreef June. het volgende:
[..]
ik had toch echt een site gevonden van de overheid, van 27 mei, dat het vanaf die datum per direct ingevoerd zou worden..
die heb ik ook gebruikt als bron.. volgende vraag dan maar!quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:08 schreef June. het volgende:
[..]
Hier staat het; 250 meter klopt dus niethttp://www.rijksoverheid.(...)or-lokale-markt.html
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:51 schreef June. het volgende:
[..]
ik had toch echt een site gevonden van de overheid, van 27 mei, dat het vanaf die datum per direct ingevoerd zou worden..
quote:De maatregelen worden geleidelijk ingevoerd.
250 meter klopt dus nog welquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:08 schreef June. het volgende:
[..]
Hier staat het; 250 meter klopt dus niethttp://www.rijksoverheid.(...)or-lokale-markt.html
Ja, maar 350 dus ookquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:33 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
[..]
[..]
250 meter klopt dus nog wel
Die had ik dus ook gebruikt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:08 schreef June. het volgende:
[..]
Als ze dat nog niet ingevoerd hebben, klopt het toch nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:44 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, maar 350 dus ookMaar goed, beetje dubieuze vraag dus. Misschien volgende keer meer geluk.
Lijkt me van niet..quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:35 schreef missyB het volgende:
word die 350 nu dan ook goed gerekend of niet(please please)
Het is nu van kracht, dus mi zijn beide antwoorden goed.. Maarja, wij gaan er niet over hèquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:41 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
Als ze dat nog niet ingevoerd hebben, klopt het toch niet
Snap het allemaal niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Ik ga voor hetzelfde. Nu maar afwachten wat het wordt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:36 schreef Marissaatje het volgende:
Poging 4. Tot nu toe alles goed dus als ik de dagprijzen niet win, ga ik wel gewoon die weekprijs binnenslepen.
De huidige beleidsregels zijn opgenomen in de Opiumwet:quote:Landelijke invoering van de genoemde maatregelen zal geschieden door een aanvulling op de AHOJG-criteria in de beleidsregels van het Openbaar Ministerie.
Op z'n vroegst zal het dus vanaf 1 juli gaan gelden, wanneer er gekozen wordt de nieuwe criteria bij de wijziging meteen door te voeren.quote:Aanwijzing Opiumwet
Geldend op 06-01-2010
[Regeling vervalt per 30-06-2011]
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:37 schreef Moira. het volgende:
Die vraag van vandaag is ook tricky hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die naar 'een roman van de Engelse schrijfster Mary Shelley' uiteraard.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Ach ja, de weekprijs kan ik dan toch al niet meer winnenquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:59 schreef shiznuts het volgende:
Over de vraag van gisteren nog (ik ben niet 24/7 online, srry)..
[..]
De huidige beleidsregels zijn opgenomen in de Opiumwet:
[..]
Op z'n vroegst zal het dus vanaf 1 juli gaan gelden, wanneer er gekozen wordt de nieuwe criteria bij de wijziging meteen door te voeren.
Verder zijn de vragen in dit spel, en dus ook de antwoorden, zoals wij die aangeleverd hebben gekregen. Zulke tricky dingen verzinnen we natuurlijk niet, maar maakt het spel er eigenlijk wel interessanter door, niet?Was wel pittig dan, toch?
[..]Die naar 'een roman van de Engelse schrijfster Mary Shelley' uiteraard.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:33 schreef shiznuts het volgende:
Dagwinnaars van donderdag 2 juni, gefeliciteerd!
Vicky, RenHoek, Kptelmo, HMaster-II, Simsfan88, PatriQue89, Lindgren., ikveranderhemniet, Sloeber94 en Piperidine... jullie winnen het spel Trivial Pursuit Grijp Ze!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]! Eerste keer dat ik iets gewonnen heb via FOK!, bedankt!
Die hoop blijf ik ook hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:13 schreef Karina het volgende:
Ik blijf proberen, OOIT ga ik iets winnen bij een FOK! prijsvraag
Ik heb ooit al eens een vibrator gewonnen, maar nu wil ik toch iets wat meer in mijn straatje past.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:13 schreef Karina het volgende:
Goedzo!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:13 schreef Karina het volgende:
Nee je hebt niks gemistquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:53 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb alle vragen tot nu toe goed, maar ik heb dag 5 gemist geloof ik.![]()
Gaat m'n geheugen nu zo hard achteruit dan.. ik geloof namelijk niet dat ik dag 5 ooit voorbij heb zien komen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:53 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb alle vragen tot nu toe goed, maar ik heb dag 5 gemist geloof ik.![]()
Gaat m'n geheugen nu zo hard achteruit dan.. ik geloof namelijk niet dat ik dag 5 ooit voorbij heb zien komen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:18 schreef shiznuts het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Same here, behalve dag 2 gemist dus ik kan geen weekprijs meer winnenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:36 schreef Rockiejj het volgende:
Weer niet gewonnenAl 4x goede antwoord, en heb deze ook goed, dus miss. vandaag!
Same for me.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:13 schreef Karina het volgende:
Gisteren al gedaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:08 schreef tombolafan het volgende:
Hier is de actieve prijsvraag voor zaterdag 4 juni:
[ afbeelding ]
Je antwoord kun je hier kwijt.
De winnaars van vrijdag komen zo snel mogelijk in dit topic te staan
Antwoord was spijtig genoeg gisteren al in te leveren, al wel gedaan, en besproken zelfs met mensenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:08 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Sneller!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:08 schreef tombolafan het volgende:
Ik vond wel een antwoord. Of dat het juiste is moet ik natuurlijk nog maar afwachten....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:58 schreef MaxMark het volgende:
Ben ik de enige die de antwoordmogelijkheden een beetje vaag vindt9, 18 en 17 dagen. Qua volgorde is 9, 18, 17 al vreemd, maar het verschil tussen 18 en 17 is ook nogal te verwaarlozen. Om nog maar te zwijgen van het feit dat het antwoord dat google geeft niet uitsluitend is
Same... 5e keer niets, en 5e keer weer goedquote:
Gefeliciteerd! En het juiste antwoord....?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:05 schreef tombolafan het volgende:
Dagwinnaars van vrijdag 3 juni, gefeliciteerd!
Dj_ko, Sunnythesun, LasTeR, missyB, ProFlamer, Alphamusic, SpeCulaes, usurper, JeMoeder en JohnDorian... jullie winnen het spel Trivial Pursuit Grijp Ze!.
Zie de OPquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:11 schreef childintime het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! En het juiste antwoord....?
Nike, staat op de eerste pagina van dit topicquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:11 schreef childintime het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! En het juiste antwoord....?
Ah, oke, bedanktquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:14 schreef Inocentii het volgende:
[..]
Nike, staat op de eerste pagina van dit topicDaar worden de nieuwe antwoorden bijgehouden.
Je entry is meegenomen en staat al in de database inderdaad.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:08 schreef ß het volgende:
Ik heb deze vraag al van donderdag op vrijdag ingevuld. klopt het dat ik het dan niet nog een keer hoef te doen?
Ik had hem al beantwoord, moet ik hem nu nog een keer beantwoorden?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:08 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Zou wel leuk zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:12 schreef 08gnoT. het volgende:
Krijgen we op het eind statistiekjes over het aantal deelnemers per dag? Daar ben ik best benieuwd naar
Dat doen we eigenlijk nooit in daadwerkelijke aantallen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:35 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn inderdaad.
Shiznuts?
Was ik al bang voor, jammer.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat doen we eigenlijk nooit in daadwerkelijke aantallen.
Voor nu kan ik alleen zeggen dat de actie erg goed ontvangen is door jullie allemaal.
Ga er dan ook maar niet van uit dat ik die zal gaan posten. Als ik navraag gedaan heb (kan ik uiteraard altijd doen) en het ok is, zie je ze dan vanzelf wel verschijnen.
Double checked.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had hem al beantwoord, moet ik hem nu nog een keer beantwoorden?
Nee dus.
quote:
Zoek anders in pubmed, zo gevondenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Hmm die huidige vraag is niet zo makkelijk.. Het schijnt ook te verschillen per griepvirus?
Antwoord gegokt en nu met de tip weet ik zeker dat ik hem goed hebquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:23 schreef shiznuts het volgende:
Hierbij gaat het uiteraard om de langste levensduur in een precies aantal dagen.
Engels zoeken wil misschien anders wel helpen.
Kijk dat zijn verjaardagscadeaus. Bedankt!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:05 schreef tombolafan het volgende:
Dj_ko, Sunnythesun, LasTeR, missyB, ProFlamer, Alphamusic, SpeCulaes, usurper, JeMoeder en JohnDorian... jullie winnen het spel Trivial Pursuit Grijp Ze!.
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:48 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Kijk dat zijn verjaardagscadeaus. Bedankt!
Idd, eerste hit via google bij mijquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:18 schreef Lindgren. het volgende:
Hij was wel erg makkelijk. Degenen die dit niet kunnen vinden zoeken met de verkeerde zoekwoorden.
En wat hebben we de afgelopen week dan gedaan? Juist een spel!quote:Op zondag 5 juni 2011 01:41 schreef childintime het volgende:
Gefeliciteerd!! Helaas was ik te druk met werken van de week om hier te komen en dus niet alle prijsvragen meegedaan. Maar ik had vandaag ook weer goedIk twijfelde alleen, toen ik het opzocht stond er "tot 17 dagen", dat is dus eigenlijk 16 dagen, maar omdat die optie er niet bij stond moest het dan wel 17 zijn.
Wel leuk dit, misschien iets om een soort spel van te maken? De winnaar krijgt de eer
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:05 schreef tombolafan het volgende:
ik win echt nóóít wat!quote:Op zondag 5 juni 2011 11:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Ha, eindelijk het betreffende topic gevonden
[..]
![]()
bedankt!!! Ik zei nog van de week: 'ik win echt nóóít wat!'
![]()
[AKQ] #2228: The King of Kong Veel plezierquote:Op zondag 5 juni 2011 01:41 schreef childintime het volgende:
Gefeliciteerd!! Helaas was ik te druk met werken van de week om hier te komen en dus niet alle prijsvragen meegedaan. Maar ik had vandaag ook weer goedIk twijfelde alleen, toen ik het opzocht stond er "tot 17 dagen", dat is dus eigenlijk 16 dagen, maar omdat die optie er niet bij stond moest het dan wel 17 zijn.
Wel leuk dit, misschien iets om een soort spel van te maken? De winnaar krijgt de eer
Nee, is het nog niet. Die is ook nog niet bekend, het is een omslachtig selectieproces. Zo zetten jullie ons nog aan het werk op een luie zondag ook!quote:Op zondag 5 juni 2011 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het al 15:00 uur?
Maak je als je dagwinnaar geweest bent nog wel kans op de weekprijs?
quote:
Zo is dat.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:47 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Jippie, alle vragen goed, nu wachten tot 15.00...
Feli weekwinnaarquote:Op zondag 5 juni 2011 15:00 schreef shiznuts het volgende:
En de weekwinnaar is geworden... * Shiz inserts drumrolls
[ afbeelding ]fruitellafantastic
Je wint het gehele spellenpakket bestaande uit Trivial Pursuit Grijp Ze!, Monopoly kaartspel, Ratuki, Boggle Boem en Risk. Gefeliciteerd!
Hier nog even alle dagwinnaars op een rijtje:
Ra-z, Drizzt_DoUrden, The_Verve, Lithia, Jogo, DevilsWhore, jespertje, Huppelmuts, douche-eendje, Erasmo, Bart, Kluupkluup, CG, LastRequest, peaeffgreen, _Ophelia_, TitaToven, KaasManiak, golfer, Cynicism, Stroekie, Aerox2002, TjetMaster, mmascha, SummerBreeze, Doler12, McTasty, M.rak, Facepalm, MarjoBlabla, Vicky, RenHoek, Kptelmo, HMaster-II, Simsfan88, PatriQue89, Lindgren., ikveranderhemniet, Sloeber94, Piperidine, Dj_ko, Sunnythesun, LasTeR, missyB, ProFlamer, Alphamusic, SpeCulaes, usurper, JeMoeder, JohnDorian, Beach, Max-Westerman, indaha, noddy1, Bartjebart, mecano, Pasoatje, DeRattebaas, Bluezz en Spuuglokje.
Nogmaals van harte gefeliciteerd en veel plezier bij het spelen van Trivial Pursuit Grijp Ze!
[ afbeelding ]
Ik bedank iedereen oprecht voor het meespelen, zelf vond ik het een erg leuk concept, jullie pikten het leuk op en de spelsfeer in het topic was prima. Mocht je dit keer niet gewonnen hebben, we zijn constant bezig leuke acties voor jullie op te zetten, dus houd je ogen open, blijf gewoon meedoen en wie weet ben jij volgende keer de winnaar!
Gefeliciteerd iedereenquote:Op zondag 5 juni 2011 15:00 schreef shiznuts het volgende:
En de weekwinnaar is geworden... * Shiz inserts drumrolls
[ afbeelding ]fruitellafantastic
Je wint het gehele spellenpakket bestaande uit Trivial Pursuit Grijp Ze!, Monopoly kaartspel, Ratuki, Boggle Boem en Risk. Gefeliciteerd!
Hier nog even alle dagwinnaars op een rijtje:
Ra-z, Drizzt_DoUrden, The_Verve, Lithia, Jogo, DevilsWhore, jespertje, Huppelmuts, douche-eendje, Erasmo, Bart, Kluupkluup, CG, LastRequest, peaeffgreen, _Ophelia_, TitaToven, KaasManiak, golfer, Cynicism, Stroekie, Aerox2002, TjetMaster, mmascha, SummerBreeze, Doler12, McTasty, M.rak, Facepalm, MarjoBlabla, Vicky, RenHoek, Kptelmo, HMaster-II, Simsfan88, PatriQue89, Lindgren., ikveranderhemniet, Sloeber94, Piperidine, Dj_ko, Sunnythesun, LasTeR, missyB, ProFlamer, Alphamusic, SpeCulaes, usurper, JeMoeder, JohnDorian, Beach, Max-Westerman, indaha, noddy1, Bartjebart, mecano, Pasoatje, DeRattebaas, Bluezz en Spuuglokje.
Nogmaals van harte gefeliciteerd en veel plezier bij het spelen van Trivial Pursuit Grijp Ze!
[ afbeelding ]
Ik bedank iedereen oprecht voor het meespelen, zelf vond ik het een erg leuk concept, jullie pikten het leuk op en de spelsfeer in het topic was prima. Mocht je dit keer niet gewonnen hebben, we zijn constant bezig leuke acties voor jullie op te zetten, dus houd je ogen open, blijf gewoon meedoen en wie weet ben jij volgende keer de winnaar!
Thanks Fok! ben er echt heel blij meequote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:05 schreef tombolafan het volgende:
Dit inderdaad.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Gefeliciteerd allemaal!![]()
Leuke prijsvraag was het inderdaad, en leuk dat er eens zoveel winnaars waren!
(jammer dat ik er niet bij zat alleen)
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:52 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hoezo?
Het past gewoon in de brievenbus
Ja maar ik kan 't niet spelen toch. En ik heb ook nog huisgenoten dusjaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:52 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hoezo?
Het past gewoon in de brievenbus
Niemand wilt met mij spelen omdat ze het een kut spel vindenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar ik kan 't niet spelen toch. En ik heb ook nog huisgenoten dusja
Of omdat jij alleen de stripregels wilt toepassen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:57 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Niemand wilt met mij spelen omdat ze het een kut spel vinden
Maar dan wat vakerquote:Op zondag 5 juni 2011 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wat hebben we de afgelopen week dan gedaan? Juist een spel!
Ik ben er voor je achteraan aan het gaan, komt in ordequote:
JEUJquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben er voor je achteraan aan het gaan, komt in orde
En ook voor SpeCulaes.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:55 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat pakketje voor jou is te zwaar, zelf schuld
Hij is net binnengekomen, topquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben er voor je achteraan aan het gaan, komt in orde
En ook voor SpeCulaes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |