Die grote header herinnert je er wel aan denk ikquote:Op maandag 30 mei 2011 11:03 schreef J0ycie88 het volgende:
Erg leuk! Kijken of ik het ga onthouden om elke dag mee te doen
Is de bedoeling inderdaad.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Die grote header herinnert je er wel aan denk ik
Ok.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:28 schreef Etcetera het volgende:
Bij mij is de header niet klikbaar![]()
Wel meegedaan
Bij mij ook niet (Comodo Dragon 11.4.0.0) Wel meegedaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:28 schreef Etcetera het volgende:
Wel meegedaan
Hij deed het in het begin bij mij ook niet (Opera). Nu weer wel. Misschien moet je wachten ofzoiets.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:28 schreef Etcetera het volgende:
Wel meegedaan
he, nu doet ;ie ;t ook bij mij.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:53 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hij deed het in het begin bij mij ook niet (Opera). Nu weer wel. Misschien moet je wachten ofzoiets.
Uur zoeken? Dan had je beter een vlag kunnen vinden en tellen.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:46 schreef Lindgren. het volgende:
Jeez.. de eerste vraag is wel moeilijk.. heb serieus een uur zitten zoeken.. leuk initiatief verder!
Jij denkt dat ik echt een uur heb gezocht?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Uur zoeken? Dan had je beter een vlag kunnen vinden en tellen.
quote:Op maandag 30 mei 2011 18:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik echt een uur heb gezocht?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:06 schreef shiznuts het volgende:
Dagwinnaars van maandag 30 mei, gefeliciteerd!
Ra-z, Drizzt_DoUrden, The_Verve, Lithia, Jogo, DevilsWhore, jespertje, Huppelmuts, douche-eendje en Erasmo... jullie winnen het spel Trivial Pursuit Grijp Ze!.
Jullie zijn hierover al gecontacteerd per PM.Alvast veel plezier ermee!
Leuk!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:06 schreef shiznuts het volgende:
Ra-z, Drizzt_DoUrden, The_Verve, Lithia, Jogo, DevilsWhore, jespertje, Huppelmuts, douche-eendje en Erasmo... jullie winnen het spel Trivial Pursuit Grijp Ze!.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:06 schreef shiznuts het volgende:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weer meegedaan. Weer zo'n makkelijke vraag.
Ja, want dan kan iemand nog een spelfout maken misschien?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:54 schreef Henno het volgende:
Maak er op z'n minst open vragen van, dit is wel erg simpel. Zo is het meer een loterij
Inderdaad. Ik wist 'm uit m'n hoofd.. ga ik door naar die vraag, staat er Ed en Anita.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:54 schreef Henno het volgende:
Maak er op z'n minst open vragen van, dit is wel erg simpel. Zo is het meer een loterij
Dát voornamelijk ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:56 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, want dan kan iemand nog een spelfout maken misschien?
Dat is toch het goede antwoordquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik wist 'm uit m'n hoofd.. ga ik door naar die vraag, staat er Ed en Anita.
Inderdaad, maar nog steeds goed te doen!quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:05 schreef ß het volgende:
Ingevuld, gelukkig deze keer van een iets hoger niveau.
Sorry.quote:
Ongetwijfeld heb ik alle vragen goedquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Sorry.Er zijn natuurlijk nog 4 vragen (incl. deze nieuwe), hč.
En als je elke dag alle vragen goed hebt maak je natuurlijk ook nog kans op de weekprijs.
Voldoende kans nog, meer dan succes wensen kan ik niet.Dus: succes (iedereen)!
Ik zat toch wel te twijfelen bij deze..quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:40 schreef Karina het volgende:
Weer meegedaan, wel een beetje een instinker deze volgens mij
Hoe minder mensen de prijsvraag invullen, des te meer kans voor ons.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:22 schreef Lithia het volgende:
Ik vraag me nu af waarom het topic weg is van de index.
Ik ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:01 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik zat toch wel te twijfelen bij deze..
Echt hequote:Op woensdag 1 juni 2011 12:51 schreef Moira. het volgende:
Ik zie soms ook echt mensen in die winnaars-lijsten staan die ik al heel vaak in zo'n lijst heb zien staan.Lucky FOK! bastards die altijd wat winnen
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:29 schreef shiznuts het volgende:
Dagwinnaars van dinsdag 31 mei, gefeliciteerd!
Bart, Kluupkluup, CG, LastRequest, peaeffgreen, _Ophelia_, TitaToven, KaasManiak, golfer en Cynicism... jullie winnen het spel Trivial Pursuit Grijp Ze!.
Ik ook, het leek zo voor de hand liggendquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:01 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik zat toch wel te twijfelen bij deze..
Er zijn plannen om het landelijke minimum op te krikken. Die plannen worden geleidelijk ingevoerd maar zijn nog niet van kracht. Er is een huidige 'afstandscriterium' voor de ligging van een coffeeshop en een school in Nederland.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:56 schreef Doodloper het volgende:
Maar er is geen wettelijke regelgeving van volgens mij, alleen lokale wetgeving en plannen om er landelijke wetgeving van te maken, dus ik vind het erg lastig wat ik moet antwoorden..
(of verklap ik nu teveel?)
Check de OP.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:09 schreef ursel het volgende:
* ursel Wacht op pm![]()
Komen de antwoorden ook nog ergens te staan?
Gewoon beetje nieuwsberichten opzoeken en naar de datum ervan kijkenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:18 schreef missyB het volgende:
nou laat die pm maar zitten ik had hem gewoon fout geloof ik!
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:19 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Gewoon beetje nieuwsberichten opzoeken en naar de datum ervan kijken
Als je dan goed leest zie je dat ze de 350 meter WILLEN invoeren
Dan kan je ook meteen alle antwoorden delen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:10 schreef Levolution het volgende:
Rustig jongens, ik heb ze alle 10 gewonnen.
ik dacht dus dat ik daar toch echt op gelet had, voorbij al mijn kansen op dat waanzinnige spellenpakket.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:19 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Gewoon beetje nieuwsberichten opzoeken en naar de datum ervan kijken
Als je dan goed leest zie je dat ze de 350 meter WILLEN invoeren
Datquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:20 schreef fruitellafantastic het volgende:
Tot nu toe alles goed
En nog niks gewonnen
quote:Antwoord: 250 m
Speel tot zondag 5 juni elke dag mee om te winnen! Veel succes!
[ Bericht 1% gewijzigd door shiznuts op 02-06-2011 00:00:05 ]
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:30 schreef Inocentii het volgende:
En dat is 3 goed tot nu toe![]()
Leuke quiz, jammer genoeg nog niks gewonnen, maar we hebben nog 4 dagen + de weekprijs.
Voor de duidelijkheid: inclusief dag 4 zijn er dus nog 3 meespeeldagen (do, vrij, zat). De finaledag (zondag) wordt alleen gebruikt om de weekwinnaar te trekken, iemand die alle vragen over de zes dagen goed had. De controle en het uitpikken van die winnaar is wat omslachtiger en duurt wat langer, maar wordt dus zondag bekendgemaakt ter afsluiting van de actie.quote:Gedurende 6 dagen achtereen verschijnt er iedere dag steeds een andere vraag.
Oh, verkeerd gelezen, dan hebben we nog 3 dagen om kans te maken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:39 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Voor de duidelijkheid: inclusief dag 4 zijn er dus nog 3 meespeeldagen (do, vrij, zat). De finaledag (zondag) wordt alleen gebruikt om de weekwinnaar te trekken, iemand die alle vragen over de zes dagen goed had. De controle en het uitpikken van die winnaar is wat omslachtiger en duurt wat langer, maar wordt dus zondag bekendgemaakt ter afsluiting van de actie.
ik had toch echt een site gevonden van de overheid, van 27 mei, dat het vanaf die datum per direct ingevoerd zou worden..quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:24 schreef shiznuts het volgende:
Uit de OP:
[..]De '350 m' WILLEN ze inderdaad gáán invoeren. Het huidige 'afstandscriterium' is '250 m'.
Zie ook bijvoorbeeld: http://www.bijzonderewett(...)feeshops-tot-scholen
Ik heb 1 keer wat gewonnen, nl. die Sint glossy, en toen ik mijn post in dat topic maakte realiseerde ik me eigenlijk niet dat ik daarmee deelnam... was een leuke verrassing dus die PMquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:51 schreef Moira. het volgende:
Ik zie soms ook echt mensen in die winnaars-lijsten staan die ik al heel vaak in zo'n lijst heb zien staan.Lucky FOK! bastards die altijd wat winnen
Hier staat het; 250 meter klopt dus nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:51 schreef June. het volgende:
[..]
ik had toch echt een site gevonden van de overheid, van 27 mei, dat het vanaf die datum per direct ingevoerd zou worden..
die heb ik ook gebruikt als bron.. volgende vraag dan maar!quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:08 schreef June. het volgende:
[..]
Hier staat het; 250 meter klopt dus niethttp://www.rijksoverheid.(...)or-lokale-markt.html
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:51 schreef June. het volgende:
[..]
ik had toch echt een site gevonden van de overheid, van 27 mei, dat het vanaf die datum per direct ingevoerd zou worden..
quote:De maatregelen worden geleidelijk ingevoerd.
250 meter klopt dus nog welquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:08 schreef June. het volgende:
[..]
Hier staat het; 250 meter klopt dus niethttp://www.rijksoverheid.(...)or-lokale-markt.html
Ja, maar 350 dus ookquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:33 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
[..]
[..]
250 meter klopt dus nog wel
Die had ik dus ook gebruikt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:08 schreef June. het volgende:
[..]
Als ze dat nog niet ingevoerd hebben, klopt het toch nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:44 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, maar 350 dus ookMaar goed, beetje dubieuze vraag dus. Misschien volgende keer meer geluk.
Lijkt me van niet..quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:35 schreef missyB het volgende:
word die 350 nu dan ook goed gerekend of niet(please please)
Het is nu van kracht, dus mi zijn beide antwoorden goed.. Maarja, wij gaan er niet over hčquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:41 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
Als ze dat nog niet ingevoerd hebben, klopt het toch niet
Snap het allemaal niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Ik ga voor hetzelfde. Nu maar afwachten wat het wordt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:36 schreef Marissaatje het volgende:
Poging 4. Tot nu toe alles goed dus als ik de dagprijzen niet win, ga ik wel gewoon die weekprijs binnenslepen.
De huidige beleidsregels zijn opgenomen in de Opiumwet:quote:Landelijke invoering van de genoemde maatregelen zal geschieden door een aanvulling op de AHOJG-criteria in de beleidsregels van het Openbaar Ministerie.
Op z'n vroegst zal het dus vanaf 1 juli gaan gelden, wanneer er gekozen wordt de nieuwe criteria bij de wijziging meteen door te voeren.quote:Aanwijzing Opiumwet
Geldend op 06-01-2010
[Regeling vervalt per 30-06-2011]
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:37 schreef Moira. het volgende:
Die vraag van vandaag is ook tricky hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die naar 'een roman van de Engelse schrijfster Mary Shelley' uiteraard.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Ach ja, de weekprijs kan ik dan toch al niet meer winnenquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:59 schreef shiznuts het volgende:
Over de vraag van gisteren nog (ik ben niet 24/7 online, srry)..
[..]
De huidige beleidsregels zijn opgenomen in de Opiumwet:
[..]
Op z'n vroegst zal het dus vanaf 1 juli gaan gelden, wanneer er gekozen wordt de nieuwe criteria bij de wijziging meteen door te voeren.
Verder zijn de vragen in dit spel, en dus ook de antwoorden, zoals wij die aangeleverd hebben gekregen. Zulke tricky dingen verzinnen we natuurlijk niet, maar maakt het spel er eigenlijk wel interessanter door, niet?Was wel pittig dan, toch?
[..]Die naar 'een roman van de Engelse schrijfster Mary Shelley' uiteraard.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:33 schreef shiznuts het volgende:
Dagwinnaars van donderdag 2 juni, gefeliciteerd!
Vicky, RenHoek, Kptelmo, HMaster-II, Simsfan88, PatriQue89, Lindgren., ikveranderhemniet, Sloeber94 en Piperidine... jullie winnen het spel Trivial Pursuit Grijp Ze!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |