er kunnen. Trollen uit de bosjes springenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:27 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Waarom is dat gevaarlijk dan? Een centrum is gevaarlijker, rondhangende jongeren en dergelijke.
de echt zieke gasten lopen 's nachts in weilanden rond.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:27 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Waarom is dat gevaarlijk dan? Een centrum is gevaarlijker, rondhangende jongeren en dergelijke.
Waar loop jij dan, ik heb er echt nog nooit een tegen gekomen..quote:Op zondag 29 mei 2011 23:28 schreef Palomar het volgende:
[..]
de echt zieke gasten lopen 's nachts in weilanden rond.
Nee ik doe het niet daarvoor, ik vind het gewoon leuk om 's nachts buiten te zijn zonder mensen, alles rustig en vredig. En alsof niks meer er toe doet, alleen dat moment.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:28 schreef Gyrolion het volgende:
[..]
Maar het geeft denk ik wel een bepaalde spanning voor jou? Doe je het daarvoor?
en UFO's en geesten!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:28 schreef yoppiesaus het volgende:
[..]
er kunnen. Trollen uit de bosjes springen
Kom je ook wel eens enge mensen tegen?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:26 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Klopt ja zeker als een meisje. Ik blijf er ook niet heel lang .
Je hoeft maar 1x de verkeerde tegen te komen natuurlijk. Kennelijk is dat wat je graag wil, anders zou ik niet weten waarom je dergelijk gevaarlijke stunts uithaalt. Voor de spanning misschien? "Oeh vanavond weer niet aan stukken getrokken in een donker weiland..... spannend!"quote:Op zondag 29 mei 2011 23:23 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Ik vind juist de afgelegen plekken leuk zoals een bos of een weiland ofzo.
Tot nu toe ben ik alleen maar koeien tegengekomen en schappen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Waar loop jij dan, ik heb er echt nog nooit een tegen gekomen..
Aah okeej ik ken het gevoel, ik had het vroeger als ik van het stappen thuis kwam om 3 a 4 uur snachts dat ik nog ff naar het strand ging met de auto nadat ik iedereen had afgezet.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:30 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Nee ik doe het niet daarvoor, ik vind het gewoon leuk om 's nachts buiten te zijn zonder mensen, alles rustig en vredig. En alsof niks meer er toe doet, alleen dat moment.
Wie moet dat doen, ik vertel het aan niemand.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:31 schreef Isis20 het volgende:
Verkapt 'ik hoop dat iemand zich zorgen om mij maakt- topic.'
Slapen koeien?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Echt wel! Je eten heel de dag gras of slapen en dan scheiten ze af en toe en dan weer slapen
Er wachten ook tientallen mannentjes in de weilanden, op zoek naar een meisje die midden in de nacht een wandeling maaktquote:Op zondag 29 mei 2011 23:31 schreef Mercer het volgende:
[..]
Je hoeft maar 1x de verkeerde tegen te komen natuurlijk. Kennelijk is dat wat je graag wil, anders zou ik niet weten waarom je dergelijk gevaarlijke stunts uithaalt. Voor de spanning misschien? "Oeh vanavond weer niet aan stukken getrokken in een donker weiland..... spannend!"
Volgens mij vinden koeien muziek leuk, ik had een keer muziek bij en ze bleven luisteren tot ik wegging.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Echt wel! Je eten heel de dag gras of slapen en dan scheiten ze af en toe en dan weer slapen
Nog nooit een tegengekomen in een weiland.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Er wachten ook tientallen mannentjes in de weilanden, op zoek naar een meisje die midden in de nacht een wandeling maakt
Ja omdat ze ook eens iets beleefden. Heb ik nog nooit aangedacht alleen zoon wandeling maken ga ik ook een keer doenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:35 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Volgens mij vinden koeien muziek leuk, ik had een keer muziek bij en ze bleven luisteren tot ik wegging.
Dat is dan wel weer gaafquote:Op zondag 29 mei 2011 23:29 schreef Hyperdude het volgende:
Deed dat ook wel eens als ik niet kon slapen, bv. door de hitte of herrie, toen ik studeerde in Manhattan.
Ik ging een voeren, alles was kaal en net buiten het hek stonden stukken gras van bijna een halve meter hoogquote:Op zondag 29 mei 2011 23:32 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik alleen maar koeien tegengekomen en schappen.
Koeien kunnen je echt zo vreemd aanstaren. Ik was laatst in een weiland en ze bleven maar naar mij kijken, die hebben echt geen leven.
Ik vind mezelf niet lelijk, laten we het daarop houden.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maarre ts ben je nou knap of niet? Lijkt me een vrij vitaal onderdeel van de discussie...
Denk je dat je een prooi bent voor pervs etc?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:36 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet lelijk, laten we het daarop houden.
Je moet jodelen, dat is het geheime teken dat er een meisje in aantocht isquote:Op zondag 29 mei 2011 23:36 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Nog nooit een tegengekomen in een weiland.
Ik zei je hoeft er maar ééntje tegen te komen, niet tientallen. En ja er lopen genoeg sicko's rond om dat tot een reëel risico te maken. Dus ik weet niet wat TS bezielt, maar ik vind het erg dom.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Er wachten ook tientallen mannentjes in de weilanden, op zoek naar een meisje die midden in de nacht een wandeling maakt
Nee, ik kan ook tien keer geblinddoekt de weg oversteken zonder dat het misgaat. Maar of het slim is, is een tweede.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:36 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Nog nooit een tegengekomen in een weiland.
Ga ik de volgende keer doen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:38 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Je moet jodelen, dat is het geheime teken dat er een meisje in aantocht is
Ja, daarom ben ik nu aan het twijfelen of het wel verstandig is, maar aan de andere kant vind ik het veel te leuk om het op te geven.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:39 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ik zei je hoeft er maar ééntje tegen te komen, niet tientallen. En ja er lopen genoeg sicko's rond om dat tot een reëel risico te maken. Dus ik weet niet wat TS bezielt, maar ik vind het erg dom.
[..]
Nee, ik kan ook tien keer geblinddoekt de weg oversteken zonder dat het misgaat. Maar of het slim is, is een tweede.![]()
doe ik ook wel es ;vooral als t lekker weer is, en dan buiten 's nachts - eindeloosquote:Op zondag 29 mei 2011 23:28 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Meestal ga ik gewoon daar liggen en naar de sterren kijken.
Of je krijgt kanker, of een bom vliegt zo je huis in of of of of..quote:Op zondag 29 mei 2011 23:39 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ik zei je hoeft er maar ééntje tegen te komen, niet tientallen. En ja er lopen genoeg sicko's rond om dat tot een reëel risico te maken. Dus ik weet niet wat TS bezielt, maar ik vind het erg dom.
[..]
Nee, ik kan ook tien keer geblinddoekt de weg oversteken zonder dat het misgaat. Maar of het slim is, is een tweede.![]()
Ja, vooral als het heel helder is.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:42 schreef quirigua het volgende:
[..]
doe ik ook wel es ;vooral als t lekker weer is, en dan buiten 's nachts - eindeloos
ook wel s morgens h-e-e-e-e-e-l vroeg ; nog mooier
Inderdaad, je kunt niet altijd rekening houden met dat iets jouw kan overkomen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Of je krijgt kanker, of een bom vliegt zo je huis in of of of of..
Ik loop al jaaaren meerdere keren per week buiten.. Ben dan ook nog nooit zelfs iemand tegen gekomen (op de afgelegen plekken zelf dus).
Hallo, je bent geen vrouw hè.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Of je krijgt kanker, of een bom vliegt zo je huis in of of of of..
Ik loop al jaaaren meerdere keren per week buiten.. Ben dan ook nog nooit zelfs iemand tegen gekomen (op de afgelegen plekken zelf dus).
Nee, heb jij dat gehoord dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:52 schreef Dientje12 het volgende:
Gaat er ook een gerucht rond daar in nijmegen dat er een meisje snachts rondspookt in de weilanden en bossen ?
Nee ik heb niets gehoord ik woon daar niet eens alhoewel ik soms wel vlakbij nijmegen kom over de snelwegquote:Op zondag 29 mei 2011 23:54 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Nee, heb jij dat gehoord dan?
En ik denk dat meerdere meisjes dat doen hoor, ben vast niet de enige.
Ow zo, nee ik heb ook niks gehoord.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee ik heb niets gehoord ik woon daar niet eens alhoewel ik soms wel vlakbij nijmegen kom over de snelwegIk vraag het aan jou
Dus die man zat achter de bomen te gluren, en ging snel naar huis toen ik een man bleek te zijn?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:51 schreef Mercer het volgende:
[..]
Hallo, je bent geen vrouw hè.Overigens kan ik me prima voorstellen dat het lekker is om in alle rust buiten te lopen 's nachts in de weilanden, maar doe dat dan met iemand samen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |