Je moet jodelen, dat is het geheime teken dat er een meisje in aantocht isquote:Op zondag 29 mei 2011 23:36 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Nog nooit een tegengekomen in een weiland.
Ik zei je hoeft er maar ééntje tegen te komen, niet tientallen. En ja er lopen genoeg sicko's rond om dat tot een reëel risico te maken. Dus ik weet niet wat TS bezielt, maar ik vind het erg dom.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Er wachten ook tientallen mannentjes in de weilanden, op zoek naar een meisje die midden in de nacht een wandeling maakt
Nee, ik kan ook tien keer geblinddoekt de weg oversteken zonder dat het misgaat. Maar of het slim is, is een tweede.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:36 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Nog nooit een tegengekomen in een weiland.
Ga ik de volgende keer doen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:38 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Je moet jodelen, dat is het geheime teken dat er een meisje in aantocht is
Ja, daarom ben ik nu aan het twijfelen of het wel verstandig is, maar aan de andere kant vind ik het veel te leuk om het op te geven.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:39 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ik zei je hoeft er maar ééntje tegen te komen, niet tientallen. En ja er lopen genoeg sicko's rond om dat tot een reëel risico te maken. Dus ik weet niet wat TS bezielt, maar ik vind het erg dom.
[..]
Nee, ik kan ook tien keer geblinddoekt de weg oversteken zonder dat het misgaat. Maar of het slim is, is een tweede.![]()
doe ik ook wel es ;vooral als t lekker weer is, en dan buiten 's nachts - eindeloosquote:Op zondag 29 mei 2011 23:28 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Meestal ga ik gewoon daar liggen en naar de sterren kijken.
Of je krijgt kanker, of een bom vliegt zo je huis in of of of of..quote:Op zondag 29 mei 2011 23:39 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ik zei je hoeft er maar ééntje tegen te komen, niet tientallen. En ja er lopen genoeg sicko's rond om dat tot een reëel risico te maken. Dus ik weet niet wat TS bezielt, maar ik vind het erg dom.
[..]
Nee, ik kan ook tien keer geblinddoekt de weg oversteken zonder dat het misgaat. Maar of het slim is, is een tweede.![]()
Ja, vooral als het heel helder is.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:42 schreef quirigua het volgende:
[..]
doe ik ook wel es ;vooral als t lekker weer is, en dan buiten 's nachts - eindeloos
ook wel s morgens h-e-e-e-e-e-l vroeg ; nog mooier
Inderdaad, je kunt niet altijd rekening houden met dat iets jouw kan overkomen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Of je krijgt kanker, of een bom vliegt zo je huis in of of of of..
Ik loop al jaaaren meerdere keren per week buiten.. Ben dan ook nog nooit zelfs iemand tegen gekomen (op de afgelegen plekken zelf dus).
Hallo, je bent geen vrouw hè.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Of je krijgt kanker, of een bom vliegt zo je huis in of of of of..
Ik loop al jaaaren meerdere keren per week buiten.. Ben dan ook nog nooit zelfs iemand tegen gekomen (op de afgelegen plekken zelf dus).
Nee, heb jij dat gehoord dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:52 schreef Dientje12 het volgende:
Gaat er ook een gerucht rond daar in nijmegen dat er een meisje snachts rondspookt in de weilanden en bossen ?
Nee ik heb niets gehoord ik woon daar niet eens alhoewel ik soms wel vlakbij nijmegen kom over de snelwegquote:Op zondag 29 mei 2011 23:54 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Nee, heb jij dat gehoord dan?
En ik denk dat meerdere meisjes dat doen hoor, ben vast niet de enige.
Ow zo, nee ik heb ook niks gehoord.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee ik heb niets gehoord ik woon daar niet eens alhoewel ik soms wel vlakbij nijmegen kom over de snelwegIk vraag het aan jou
Dus die man zat achter de bomen te gluren, en ging snel naar huis toen ik een man bleek te zijn?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:51 schreef Mercer het volgende:
[..]
Hallo, je bent geen vrouw hè.Overigens kan ik me prima voorstellen dat het lekker is om in alle rust buiten te lopen 's nachts in de weilanden, maar doe dat dan met iemand samen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |