Nee, het is geen eenzaamheid. Ik heb genoeg mensen om mij heen hoor, ben een student he.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zelf zou eerder rond gaan lopen door eenzaamheid. Maarja soms laat ik de hond gewoon eens uit 's avonds kan je even nadenken hoe je ervoor staat in het leven
Ja, ik woon zelf vlakbij een grote stad. Maar daar gaat het mij niet om. Ik vind juist de afgelegen plekken leuk zoals een bos of een weiland ofzo.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:21 schreef yoppiesaus het volgende:
Ligt eraan waar. Je zwerft,zoals de post van london enz,in een stad als london,madrid enz kan het wel,geeft je veilig gevoel,omdat in de grote stden mensen snachts actief zijn
Rondlopen?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:11 schreef superdrufus het volgende:
Wat doe je in vredesnaam op dat tijdstip buiten?
Waarover wil je oordelen dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik denk dat je even een pic moet plaatsen, we kunnen niet echt goed oordelen nu...
Echt waarquote:Op zondag 29 mei 2011 23:19 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Echt waar?
Hmm, een hobby kun je het wel noemen ja.
Ga je ook wel eens naar afgelegen plekken?
Of het verstandig voor je is om rond te zwerven ja of nee, ik doe het zelf ook vaak dus weet wel welke types wel en niet kunnen overleven op de straten...quote:
Een bos of weiland kan dan wel weer redelijk gevaarlijk zijn.. omdat daar dan weer echt helemaal niemand is. Maar wel gaaf natuurlijk, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:23 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Ja, ik woon zelf vlakbij een grote stad. Maar daar gaat het mij niet om. Ik vind juist de afgelegen plekken leuk zoals een bos of een weiland ofzo.
Klopt ja zeker als een meisje. Ik blijf er ook niet heel lang .quote:Op zondag 29 mei 2011 23:24 schreef Gyrolion het volgende:
[..]
Een bos of weiland kan dan wel weer redelijk gevaarlijk zijn.. omdat daar dan weer echt helemaal niemand is. Maar wel gaaf natuurlijk, daar heb je helemaal gelijk in.
maar een weilandquote:Op zondag 29 mei 2011 23:26 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Klopt ja zeker als een meisje. Ik blijf er ook niet heel lang .
Waarom is dat gevaarlijk dan? Een centrum is gevaarlijker, rondhangende jongeren en dergelijke.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:24 schreef Gyrolion het volgende:
[..]
Een bos of weiland kan dan wel weer redelijk gevaarlijk zijn.. omdat daar dan weer echt helemaal niemand is. Maar wel gaaf natuurlijk, daar heb je helemaal gelijk in.
Als je ogen gewend zijn aan het donker dan ken je wel wat zien, en anders een zaklantaarn mee tochquote:Op zondag 29 mei 2011 23:26 schreef Pixie. het volgende:
[..]
maar een weiland
dan zie je toch geen fuck?
Alleen is juist leuker, omdat je dan echt ontspannen kan zijn. En je bepaalt zelf waar je naartoe loopt en hoe lang je blijft.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:26 schreef PP. het volgende:
met z'n tweeën 's nachts kan ik me nog iets bij voorstellen... maar alleen?
Jawelquote:Op zondag 29 mei 2011 23:26 schreef Pixie. het volgende:
[..]
maar een weiland
Maar het geeft denk ik wel een bepaalde spanning voor jou? Doe je het daarvoor?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:26 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Meestal ga ik gewoon daar liggen en naar de sterren kijken.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:26 schreef Pixie. het volgende:
[..]
maar een weiland
er kunnen. Trollen uit de bosjes springenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:27 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Waarom is dat gevaarlijk dan? Een centrum is gevaarlijker, rondhangende jongeren en dergelijke.
de echt zieke gasten lopen 's nachts in weilanden rond.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:27 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Waarom is dat gevaarlijk dan? Een centrum is gevaarlijker, rondhangende jongeren en dergelijke.
Waar loop jij dan, ik heb er echt nog nooit een tegen gekomen..quote:Op zondag 29 mei 2011 23:28 schreef Palomar het volgende:
[..]
de echt zieke gasten lopen 's nachts in weilanden rond.
Nee ik doe het niet daarvoor, ik vind het gewoon leuk om 's nachts buiten te zijn zonder mensen, alles rustig en vredig. En alsof niks meer er toe doet, alleen dat moment.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:28 schreef Gyrolion het volgende:
[..]
Maar het geeft denk ik wel een bepaalde spanning voor jou? Doe je het daarvoor?
en UFO's en geesten!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:28 schreef yoppiesaus het volgende:
[..]
er kunnen. Trollen uit de bosjes springen
Kom je ook wel eens enge mensen tegen?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:26 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Je hoeft maar 1x de verkeerde tegen te komen natuurlijk. Kennelijk is dat wat je graag wil, anders zou ik niet weten waarom je dergelijk gevaarlijke stunts uithaalt. Voor de spanning misschien? "Oeh vanavond weer niet aan stukken getrokken in een donker weiland..... spannend!"quote:Op zondag 29 mei 2011 23:23 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Ik vind juist de afgelegen plekken leuk zoals een bos of een weiland ofzo.
Tot nu toe ben ik alleen maar koeien tegengekomen en schappen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Waar loop jij dan, ik heb er echt nog nooit een tegen gekomen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |