Als je samen gaat is het hele concept verpest.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:51 schreef Mercer het volgende:
[..]
Hallo, je bent geen vrouw hè.Overigens kan ik me prima voorstellen dat het lekker is om in alle rust buiten te lopen 's nachts in de weilanden, maar doe dat dan met iemand samen.
Ja, dat lijkt mij ook het beste idee.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:00 schreef einzeinz het volgende:
Misschien moet TS even een foto posten dan kunnen wij beoordelen of ze gevaar loopt of niet?
Op vakantie, vorig jaar in Frankrijk met vrienden, was ik echt heel de dag in mijn eentje door oude stadjes aan het rondzwerven. In Frankrijk is het veel leuker dan hier. Alhoewel Nijmegen ook wel een heel oud stad is.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:58 schreef moomoo het volgende:
in de vakantie ben ik vaak tot 4-5 uur wakker en als ik dan bij mn ouders ben ga ik dus om een uur of 3 de hond uitlaten. Die wonen in een dorp dus het is dan heel rustig en zo stil, dat vind ik wel leuk. Maar ik ga het nooit zomaar even doen ofzo.
Ja klopt, het is anders en leuker in je eentje.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je samen gaat is het hele concept verpest.
Vind ik ook, dan is het eindelijk vredig en niks hoeft meer.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:06 schreef Skylark. het volgende:
Ik doe dan joggingbroek aan, trui aan, schoenen, gsm mee en m'n zakmes mee. Ik weet niet, het voelt toch veiliger. En dan jezelf maar laten opslokken in de nacht. Ik weet niet waarom maar 's nachts is het echt veel intenser allemaal.
Ga ik volgend weekend ook ff doenquote:Op maandag 30 mei 2011 00:06 schreef Skylark. het volgende:
Ik doe dan joggingbroek aan, trui aan, schoenen, gsm mee en m'n zakmes mee. Ik weet niet, het voelt toch veiliger. En dan jezelf maar laten opslokken in de nacht. Ik weet niet waarom maar 's nachts is het echt veel intenser allemaal.
Doordeweeks vooral, maar soms ook in de weekenden enquote:Op maandag 30 mei 2011 00:09 schreef UnitedStates het volgende:
Doen jullie dit alleen in het weekend of gewoon ook doordeweeks?
Nee, nooit iemand in een weiland. Wel op straat enzo. Maar ik val niet zo op omdat ik gewoon jongenskleren aandoe.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:10 schreef StevenHyde het volgende:
Ben je dan nog nooit iemand tegen gekomen op dat tijdstip? Zou me niet gemakkelijk voelen als je opeens een ander mens ziet lopen in een weiland.
Ik ga niet zonder, ik gebruik hem nooit alleen een keer om een hek open te maken maar het voelt veilig.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:09 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Vind ik ook, dan is het eindelijk vredig en niks hoeft meer.
Ik heb alleen geen zakmes, is dat handig om mee te nemen?
Heb je geen school/werk? Of heb je maar weinig slaap nodig?quote:Op maandag 30 mei 2011 00:11 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Doordeweeks vooral, maar soms ook in de weekenden en
dan vooral zondag.
Dan is het juist een sport om niet gezien te worden en de ander wel te zien. Ik achtervolgde ook wel eens mensen, maar dan moet ik wel 100% zeker zijn dat ik niet gezien word want ik wil die mensen ook geen hartverzakking toebrengen.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:10 schreef StevenHyde het volgende:
Ben je dan nog nooit iemand tegen gekomen op dat tijdstip? Zou me niet gemakkelijk voelen als je opeens een ander mens ziet lopen in een weiland.
Hmm misschien ga ik er ook een aanschaffen. Waar kun je die kopen?quote:Op maandag 30 mei 2011 00:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ga niet zonder, ik gebruik hem nooit alleen een keer om een hek open te maken maar het voelt veilig.
Wow, dat heb ik ook wel eens gedaan, iemand achtervolgd. Maar nu doe ik dat niet meer.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan is het juist een sport om niet gezien te worden en de ander wel te zien. Ik achtervolgde ook wel eens mensen, maar dan moet ik wel 100% zeker zijn dat ik niet gezien word want ik wil die mensen ook geen hartverzakking toebrengen.
Jawel, heb juist een drukke studie, maar ik doe er weinig voor.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:15 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Heb je geen school/werk? Of heb je maar weinig slaap nodig?
Ik heb hem bij zo'n winkel waar je gereedschap kunt kopen ooit gekochtquote:Op maandag 30 mei 2011 00:16 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Hmm misschien ga ik er ook een aanschaffen. Waar kun je die kopen?
Nee, niet echt. Meestal zie ik wel waar ik terecht kom.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:20 schreef Aethereal het volgende:
Maar waar loop je heen dan? Heb je een vaste route?
Ik denk niet iemand bang van mij word als ik hem achtervolg.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:21 schreef UnitedStates het volgende:
Lijkt me een eng idee om achtervolgd te worden, mja als je een wapen op zak hebt kan er in principe niet veel fout gaan, lijkt me
De gedachte alleen al kan mensen de stuipen op het lijf jagen, ik denk dat ik volgende week ook maar eens een stukje ga lopenquote:Op maandag 30 mei 2011 00:22 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Ik denk niet iemand bang van mij word als ik hem achtervolg.
Toentertijd had ik een soort systeem van dat ik wist waar ik heen wilde onbewust ofzo, weet ik veel. Ik twijfelde niet, je ging gewoon. Elke keer andersquote:Op maandag 30 mei 2011 00:20 schreef Aethereal het volgende:
Maar waar loop je heen dan? Heb je een vaste route?
Ow haha, ik wist niet dat je geen zakmes bij je mocht hebben.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:24 schreef Dientje12 het volgende:
Maar als mensen je aangeven bij politie ofzo met een klacht dat je ze achtervolgd en je word gefouilleerd dan ben je toch de lul? En anders mes bij je onderbroek in doen
Wat leer je toch veel van onsquote:Op maandag 30 mei 2011 00:25 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Ow haha, ik wist niet dat je geen zakmes bij je mocht hebben.
Een mes mag je wel dragen hoor, genoeg vrouwen met een in hun handtas.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:24 schreef Dientje12 het volgende:
Maar als mensen je aangeven bij politie ofzo met een klacht dat je ze achtervolgd en je word gefouilleerd dan ben je toch de lul? En anders mes bij je onderbroek in doen
quote:
quote:Nederland
In Nederland is wapenbezit - op enkele uitzonderingen na - verboden. Wettelijk gezien zijn alle messen wapens, alleen zijn bepaalde typen vrijgesteld. Sowieso verboden zijn in elk geval:
stiletto’s, valmessen en vlindermessen, als het lemmet:
meer dan één snijkant heeft; of
7 cm of langer en 14 mm of smaller is; of
9 cm of langer is; of
van een stootplaat is voorzien;
andere opvouwbare messen, als:
het lemmet meer dan één snijkant heeft; of
het opengevouwen mes langer dan 28 cm is;
vilmessen, ballistische messen
blanke wapens die lijken op een ander voorwerp dan een wapen; bijvoorbeeld kunststof messen die niet door metaaldetectoren herkend worden.
werpmessen
blanke wapens waarvan het lemmet meer dan een snijkant heeft (een zaagvertanding geldt als snijkant)
Verder is het niet toegestaan voor personen jonger dan 18 jaar om een vast mes bij zich te hebben of aan een persoon jonger 18 jaar een vast mes te geven. Ook boven de 18 jaar mag je vaste messen niet dragen of makkelijk kunnen pakken, je mag ze wel goed opgeborgen bijvoorbeeld in je rugzak bij je hebben.
Heb je thuis toevallig niks meer liggen?quote:Op maandag 30 mei 2011 00:31 schreef Loverrrr het volgende:
Ja, ik ga er ook een kopen denk ik. Niet dat ik hem ooit zal durven te gebruiken.
Maar dan voel je je wel veiliger.
Mwah daar ben ik het niet mee eens. Als vrouw 's nachts alleen loop je echt wel meer risico lijkt mij. Ik loop ook wel eens alleen buiten, maar ben echt nog nooit in een situatie gekomen waar ik aangesproken werd, of iemand me achtervolgde, moeten ze ook niet proberen. Maar als vrouw alleen wordt je lijkt mij echt wel eerder aangesproken/ achtervolgd etc...quote:Op maandag 30 mei 2011 00:35 schreef netflanders het volgende:
Volgens mij overschatten mensen het hele 'vrouw-zijn' aspect. Mannen zijn statistisch gezien vaker het slachtoffer van willekeurig zinloos geweld. Natuurlijk kan je je als man zijnde over het algemeen wel iets beter verdedigen, maar je doet als Joe Average ook niet veel tegen de gemiddelde middernacht stalker.
Altijd dat eindeloze 'als vrouw zijnde...'
Vroeger had de mens ook geen huis, mischien in de natuur zijn. De rustheid, sterren, avontuurquote:Op maandag 30 mei 2011 00:36 schreef Mercer het volgende:
Wat maakt het dan zo aantrekkelijk? De rust, niets moeten/ kunnen(behalve slapen), de stilte, geen andere mensen?
De geur.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:36 schreef Mercer het volgende:
Wat maakt het dan zo aantrekkelijk? De rust, niets moeten/ kunnen(behalve slapen), de stilte, geen andere mensen?
Heerlijk als je op vakantie ook s'nachts rondloopt, dan ruik je inderdaad die geur van de nacht.quote:
Heb je het dan over uitgaansgebied of een plek buiten de stad op een doordeweekse nachtquote:Op maandag 30 mei 2011 00:36 schreef Mercer het volgende:
[..]
Mwah daar ben ik het niet mee eens. Als vrouw 's nachts alleen loop je echt wel meer risico lijkt mij. Ik loop ook wel eens alleen buiten, maar ben echt nog nooit in een situatie gekomen waar ik aangesproken werd, of iemand me achtervolgde, moeten ze ook niet proberen. Maar als vrouw alleen wordt je lijkt mij echt wel eerder aangesproken/ achtervolgd etc...
Als vrouw moet je je over het algemeen gewoon niet op plekken begeven waar het doodstil is, als ik een vrouw was zou ik dat iig mijden vanwege het risico. En of dat nou echt zo reëel is, geen idee, maar ik zou me niet echt op me gemak voelen denk ik.
liever ik een stoot voor me hoofd, dan dat jij verkracht wordt, meen ik echt... en dat terwijl ik je niet eens kenquote:Op maandag 30 mei 2011 00:35 schreef netflanders het volgende:
Volgens mij overschatten mensen het hele 'vrouw-zijn' aspect. Mannen zijn statistisch gezien vaker het slachtoffer van willekeurig zinloos geweld. Natuurlijk kan je je als man zijnde over het algemeen wel iets beter verdedigen, maar je doet als Joe Average ook niet veel tegen de gemiddelde middernacht stalker.
Altijd dat eindeloze 'als vrouw zijnde...'
Mensen die iets over hebben voor de medemensquote:Op maandag 30 mei 2011 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
liever ik een stoot voor me hoofd, dan dat jij verkracht wordt, meen ik echt... en dat terwijl ik je niet eens ken
In principe overal waar het te rustig is, maar goed, dat punt is nu wel duidelijk denk ik en straks durft TS niet meer het weiland in en dat wil ik nou ook weer niet verpesten, maar beetje voorzichtigheid kan geen kwaad lijkt me zo.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Heb je het dan over uitgaansgebied of een plek buiten de stad op een doordeweekse nacht
Gaat erom dat het altijd kan fout gaan, als je gewoon een beetje uitkijkt, mes bij hebt en een telefoon kan er denk ik weinig fout gaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:50 schreef Mercer het volgende:
[..]
In principe overal waar het te rustig is, maar goed, dat punt is nu wel duidelijk denk ik en straks durft TS niet meer het weiland in en dat wil ik nou ook weer niet verpesten, maar beetje voorzichtigheid kan geen kwaad lijkt me zo.
O, gewoon doen joh, doe ik ook, ben ook 18.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:17 schreef Zolder het volgende:
Ik zou het ook graag eens willen.. Denk alleen dat mn ouders het heel raar, niet goed zullen vinden (ben 18)
Als je verkracht wilt worden is het geen verkrachting meerquote:Op maandag 30 mei 2011 01:19 schreef Supersoep het volgende:
TS wíl gewoon verkracht worden, stiekem.
Klopt, klopt.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je verkracht wilt worden is het geen verkrachting meer
Das zeer attent van jouquote:Op maandag 30 mei 2011 01:22 schreef einzeinz het volgende:
Als als je 'er niet lelijk' uitziet en je wilt gewoon volgestouwd worden. Stuur me een PM dan verberg ik mij in een struikje in het weiland en neem ik je zoals in je wildste fantasieën.
quote:Op maandag 30 mei 2011 03:03 schreef RickoKun het volgende:
Ik was laatst in mijn anus genomen door 4 koeien. Ze stopten al hun uiers in mij en ik krijste het uit als een speenvarken terwijl mijn prostaat door de uier werd gemelkt die juist ook weer werd gemelkt door mijn anus, een vorm van combomelken. Dat was de laatste keer dat ik GhB nam!
Wat is het probleem dan als er echt helemaal niemand is? En als er al iemand in zijn eentje rondloopt is de kans wel heel klein dat dat dan ook nog een vekrachter/moordenaar is.. Die zoeken over het algemeen hun slachtoffers niet midden in de nacht in een weiland denk ik zo...quote:Op zondag 29 mei 2011 23:24 schreef Gyrolion het volgende:
[..]
Een bos of weiland kan dan wel weer redelijk gevaarlijk zijn.. omdat daar dan weer echt helemaal niemand is. Maar wel gaaf natuurlijk, daar heb je helemaal gelijk in.
het moet kunnen , maar de kans dat je toch vreemde lui tegenkomt is aanwezig. maar ja die kan je ook gewoon overdag tegenkomenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:08 schreef Loverrrr het volgende:
's nachts tussen 12 uur en 3 uur ga ik best vaak in mijn eentje buiten rondzwerven .
Ik trek altijd dan gewoon een t-shirt, een vest en een trainingsbroek aan, haar in een staart. Zo lijk ik dan op een jongen. Alleen soms ben ik wel eens bang, dat er wat kan gebeuren, al die verhalen die je hoort enzo, verkrachtingen. Tot nu toe geen vervelende dingen meegemaakt gelukkig. Niemand weet dat ik 's nachts nog buiten ga zwerven, dus als er iets gebeurt mist niemand mij.
Maar ja vinden jullie dat ik gewoon door moet rondzwerven of niet? Ow ja en wat vinden jullie ervan vann een 18-jarige meid die wel eens lift. Dat doe ik ook vaak, als ik de bus gemist heb en ik ben te laat ofzo.
Lief.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
liever ik een stoot voor me hoofd, dan dat jij verkracht wordt, meen ik echt... en dat terwijl ik je niet eens ken
Als ik stoned was lach ik echt in een scheur, dat stukje van combobelken ookquote:Op maandag 30 mei 2011 03:03 schreef RickoKun het volgende:
Ik was laatst in mijn anus genomen door 4 koeien. Ze stopten al hun uiers in mij en ik krijste het uit als een speenvarken terwijl mijn prostaat door de uier werd gemelkt die juist ook weer werd gemelkt door mijn anus, een vorm van combomelken. Dat was de laatste keer dat ik GhB nam!
Als je bij iets grappigs gaat denken, maar als ik stoned was was het wel leuk, blow je echt teveel.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als ik stoned was lach ik echt in een scheur, dat stukje van combobelken ook
Dan was het eigenlijk gewoon niet zo grappig..quote:Op maandag 30 mei 2011 11:51 schreef Zolder het volgende:
[..]
Als je bij iets grappigs gaat denken, maar als ik stoned was was het wel leuk, blow je echt teveel.
Mwah, wel als je stoned benquote:Op maandag 30 mei 2011 15:27 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dan was het eigenlijk gewoon niet zo grappig..
Als je stoned bent, is een fucking boom nog grappig.quote:
Daaromquote:Op maandag 30 mei 2011 16:55 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Als je stoned bent, is een fucking boom nog grappig.
Mix dan ook geen uppers en downersquote:Op maandag 30 mei 2011 18:11 schreef anno2010 het volgende:
Ik dacht dat ik een malloot was,maar blijkbaar is dit wel normaal?
Wel moet ik zeggen dat ik dit alleen doe als ik Alcohol + Cocaine op heb gehad. Iedereen gaat naar huis,niemand meer om verder te stappen. En eenmaal bij mij thuis aangekomen voel ik gewoon dat ik niet binnen wil zijn. Daarom maar weer naar buiten. Beetje in de buurt van huis rondhangen bij bankjes etc.
Ja,klinkt zwerver/junk achtig. Dag daarna is het dan ook meestal van ''godverdomme,waarom pak ik die shit toch ook, altijd weer domme dingen doen,in je eentje op straat hangen in de nacht''![]()
PS; ik gebruik niet dagelijks dat, eens in de 3 maanden ofzo bij het uitgaan.
Geen telefoon met navigatie?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:33 schreef bulbjes het volgende:
Nijmegen heeft wel een vet mooie omgeving (al moet je dan wel een teringeind wandelen voor je daar bent als je in Nijmegen-centrum woont): De ooij, De hatertse vennen, de stuwwal/bossen richting Beek/ Berg en dal, richting Groesbeek etc.
Ik was laatst in de Hatertse vennen en toen dacht ik er ook aan dat het me wel vet kicken leek om daar een keer snachts rond te lopen, of sochtends heel vroeg zo rond zonsopgang...maar dat zou ik nooit durven in mn eentje....al was het maar omdat ik sowieso niet in mn eentje in een bos durf rond te lopen omdat ik bang ben dat ik de weg niet meer weet![]()
Ja, maar snap niet zo goed hoe die werkt en je kan er geen routes mee ingeven (kan denk ik wel, weet alleen niet hoequote:
Haha hmm je bent iig niet de enige, hoorde van n ex-collega ook dat zij het heerlijk vond om met die combi op buiten rond te lopenquote:Op maandag 30 mei 2011 18:11 schreef anno2010 het volgende:
Ik dacht dat ik een malloot was,maar blijkbaar is dit wel normaal?
Wel moet ik zeggen dat ik dit alleen doe als ik Alcohol + Cocaine op heb gehad. Iedereen gaat naar huis,niemand meer om verder te stappen. En eenmaal bij mij thuis aangekomen voel ik gewoon dat ik niet binnen wil zijn. Daarom maar weer naar buiten. Beetje in de buurt van huis rondhangen bij bankjes etc.
Ja,klinkt zwerver/junk achtig. Dag daarna is het dan ook meestal van ''godverdomme,waarom pak ik die shit toch ook, altijd weer domme dingen doen,in je eentje op straat hangen in de nacht''![]()
PS; ik gebruik niet dagelijks dat, eens in de 3 maanden ofzo bij het uitgaan.
Het mag niet uitmaken waar je bent. Als je een navigatiesysteem hebt dat geen gebruik maakt van internet, moet je overal op de wereld je plekje kunnen vindenquote:Op maandag 30 mei 2011 23:36 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ja, maar snap niet zo goed hoe die werkt en je kan er geen routes mee ingeven (kan denk ik wel, weet alleen niet hoe), alleen je huidige positie zien....en juist in de wat afgelegen bosgebieden heeft ie vaak geen GPS signaal oid.
Mja ik moet toch echt maar eens een nieuwe foon gaan kopen :p
Dus dat.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als ik stoned was lach ik echt in een scheur, dat stukje van combobelken ook
quote:
Wat een kut wereld leven we wel niet in eigenlijk?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:54 schreef Unfabulouss het volgende:
Ja joh heel normaal, snachts als vrouw zijnde naar buiten gaan. Je vraagt er gewoon om.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |