Daaromquote:Op maandag 30 mei 2011 16:55 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Als je stoned bent, is een fucking boom nog grappig.
Mix dan ook geen uppers en downersquote:Op maandag 30 mei 2011 18:11 schreef anno2010 het volgende:
Ik dacht dat ik een malloot was,maar blijkbaar is dit wel normaal?
Wel moet ik zeggen dat ik dit alleen doe als ik Alcohol + Cocaine op heb gehad. Iedereen gaat naar huis,niemand meer om verder te stappen. En eenmaal bij mij thuis aangekomen voel ik gewoon dat ik niet binnen wil zijn. Daarom maar weer naar buiten. Beetje in de buurt van huis rondhangen bij bankjes etc.
Ja,klinkt zwerver/junk achtig. Dag daarna is het dan ook meestal van ''godverdomme,waarom pak ik die shit toch ook, altijd weer domme dingen doen,in je eentje op straat hangen in de nacht''![]()
PS; ik gebruik niet dagelijks dat, eens in de 3 maanden ofzo bij het uitgaan.
Geen telefoon met navigatie?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:33 schreef bulbjes het volgende:
Nijmegen heeft wel een vet mooie omgeving (al moet je dan wel een teringeind wandelen voor je daar bent als je in Nijmegen-centrum woont): De ooij, De hatertse vennen, de stuwwal/bossen richting Beek/ Berg en dal, richting Groesbeek etc.
Ik was laatst in de Hatertse vennen en toen dacht ik er ook aan dat het me wel vet kicken leek om daar een keer snachts rond te lopen, of sochtends heel vroeg zo rond zonsopgang...maar dat zou ik nooit durven in mn eentje....al was het maar omdat ik sowieso niet in mn eentje in een bos durf rond te lopen omdat ik bang ben dat ik de weg niet meer weet![]()
Ja, maar snap niet zo goed hoe die werkt en je kan er geen routes mee ingeven (kan denk ik wel, weet alleen niet hoequote:
Haha hmm je bent iig niet de enige, hoorde van n ex-collega ook dat zij het heerlijk vond om met die combi op buiten rond te lopenquote:Op maandag 30 mei 2011 18:11 schreef anno2010 het volgende:
Ik dacht dat ik een malloot was,maar blijkbaar is dit wel normaal?
Wel moet ik zeggen dat ik dit alleen doe als ik Alcohol + Cocaine op heb gehad. Iedereen gaat naar huis,niemand meer om verder te stappen. En eenmaal bij mij thuis aangekomen voel ik gewoon dat ik niet binnen wil zijn. Daarom maar weer naar buiten. Beetje in de buurt van huis rondhangen bij bankjes etc.
Ja,klinkt zwerver/junk achtig. Dag daarna is het dan ook meestal van ''godverdomme,waarom pak ik die shit toch ook, altijd weer domme dingen doen,in je eentje op straat hangen in de nacht''![]()
PS; ik gebruik niet dagelijks dat, eens in de 3 maanden ofzo bij het uitgaan.
Het mag niet uitmaken waar je bent. Als je een navigatiesysteem hebt dat geen gebruik maakt van internet, moet je overal op de wereld je plekje kunnen vindenquote:Op maandag 30 mei 2011 23:36 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ja, maar snap niet zo goed hoe die werkt en je kan er geen routes mee ingeven (kan denk ik wel, weet alleen niet hoe), alleen je huidige positie zien....en juist in de wat afgelegen bosgebieden heeft ie vaak geen GPS signaal oid.
Mja ik moet toch echt maar eens een nieuwe foon gaan kopen :p
Dus dat.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als ik stoned was lach ik echt in een scheur, dat stukje van combobelken ook
quote:
Wat een kut wereld leven we wel niet in eigenlijk?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:54 schreef Unfabulouss het volgende:
Ja joh heel normaal, snachts als vrouw zijnde naar buiten gaan. Je vraagt er gewoon om.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |