wat voor jeugd heb jij gehad dan?!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik heb helemaal nooit van die game-onzin gehad?Ik had ook geen gameboy.
ik wel, ik was echt G met mijn gameboy color en pokémon goldquote:Op zondag 29 mei 2011 23:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik heb helemaal nooit van die game-onzin gehad?Ik had ook geen gameboy.
ja en op schoolplein omstebeurt maar toen werd het vrbodenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat voor jeugd heb jij gehad dan?!
Ik had ook geen gameboy, mn beste vriendinnetje wel en daar speelde ik altijd op.
POKÉMON GOLDquote:Op zondag 29 mei 2011 23:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik wel, ik was echt G met mijn gameboy color en pokémon gold
ja xd nee ik speelde altyd by haar tuis en zy had er 2quote:Op zondag 29 mei 2011 23:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja en op schoolplein omstebeurt maar toen werd het vrboden
Als het over de kleur zelf gaat niet nee.quote:
Bij ons werden pokemon kaarten verboden op het schoolplein omdat er gejat werdquote:Op zondag 29 mei 2011 23:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja en op schoolplein omstebeurt maar toen werd het vrboden
Ik ook.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
![]()
Ik heb dat spel 3 miljoen miljard x uitgespeeld
Eckte bazen dragen paars.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb nu een paars t-shirt aan.
PAARS 4 LIFE.
Ik heb maar 2 paarse en 1 rozequote:Op zondag 29 mei 2011 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eckte bazen dragen paars.
Ik heb 394823948359843 t-shirten van paarse kleur.
En 1 roze.
ghehehe ik kreeg altijd hulp van mn mattiesquote:Op zondag 29 mei 2011 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook.Blijft leuk
Enige wat ik maar steeds niet uitkwam, is dat hoteltje linksboven bij 4de gym.
Met die drie vogels ofzo, ik kwam daar maar echt niet uit.
En in de volgende wereld, met die sleutel ofzo voor de trein, snapte het maar niet.
Toen ging ik steeds herspelen.
Ik ook. Volledig paarsquote:Op zondag 29 mei 2011 23:28 schreef Keauning het volgende:
Toevallig heb ik vandaag ook een paars shirt aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |