Stoer man.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:08 schreef jordyqwerty het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik vanaf de 2e geen moer meer uitgevoerd voor school.
Same herequote:Op zondag 29 mei 2011 23:08 schreef jordyqwerty het volgende:
Hele dag volgepland?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Morgen fitness, strand en dan examenfeest.
Ieder jaar minder iddquote:Op zondag 29 mei 2011 23:08 schreef jordyqwerty het volgende:
Sinds mijn eerste lesdag... Je wordt ook totaal niet gemotiveerd op school.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:08 schreef jordyqwerty het volgende:
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:09 schreef Keauning het volgende:
Ik heb nog helemaal niks gepland staan voor morgen.
Wazaaaaaquote:
's Ochtends rijles, 's middags waarschijnlijk strand en 's avonds werkenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:09 schreef Keauning het volgende:
Ik heb nog helemaal niks gepland staan voor morgen.
Ik mis de SC in dit verhaal.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:10 schreef Etsu het volgende:
Ik ga morgen hele dag in bed liggen.En laptoppen, series kijken, eten, katten aaien en niks doen.
Zoals eckte bazen het doen.
En 's avonds rijles.
Daar denk je ook aan als je 12 jaar bent.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:10 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Impliceren dat school je moet motiverenModerne onzin. Je gaat daar gewoon heen om wat te leren en een diploma te halen. Dat hoeft helemaal niet aan te sluiten bij je belevingswereld.
verkeerde usb-kabel?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:10 schreef trolololo het volgende:
Wie kan me helpen met GR + computer? Ik krijg hem maar niet verbonden; scherm bevriest als ik hem aanzet...
Nog geen mensen doodgereden?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:10 schreef Etsu het volgende:
Ik ga morgen hele dag in bed liggen.En laptoppen, series kijken, eten, katten aaien en niks doen.
Zoals eckte bazen het doen.
En 's avonds rijles.
Als je niets uitvoert moet de harde hand van je vader maar gebruikt worden.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar denk je ook aan als je 12 jaar bent.
Ook toen was ik niet van mening dat het concept school vooral 'leuk' moest zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar denk je ook aan als je 12 jaar bent.
Nope.quote:
Hoiquote:Op zondag 29 mei 2011 23:12 schreef Kaasrol het volgende:
Hoi (uitroep)
Hoi is een uitroep die zowel gebruikt kan worden om een persoon te groeten als om vreugde te uiten.
Het (hiep) hoi als uitroep om vreugde te uiten is in onbruik geraakt, het erop gelijkende "woei!" van sesamstraatpop Ernie niet meegerekend. Vaak wordt hiervoor de Engelse uitroep 'Yes!' gebruikt, eventueel met een gebalde vuist die (enigszins) in de lucht wordt gestoken.
'Hoi' als groet kan worden gebruikt als twee mensen elkaar tegenkomen, maar ook bij afscheid.
Ik ook niet hoor.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:12 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ook toen was ik niet van mening dat het concept school vooral 'leuk' moest zijn.
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:12 schreef Kaasrol het volgende:
'Hoi' als groet kan worden gebruikt (...) bij afscheid.
Hoi!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:12 schreef Kaasrol het volgende:
Hoi (uitroep)
Hoi is een uitroep die zowel gebruikt kan worden om een persoon te groeten als om vreugde te uiten.
Het (hiep) hoi als uitroep om vreugde te uiten is in onbruik geraakt, het erop gelijkende "woei!" van sesamstraatpop Ernie niet meegerekend. Vaak wordt hiervoor de Engelse uitroep 'Yes!' gebruikt, eventueel met een gebalde vuist die (enigszins) in de lucht wordt gestoken.
'Hoi' als groet kan worden gebruikt als twee mensen elkaar tegenkomen, maar ook bij afscheid.
Wat is je bron, trouwens?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:12 schreef Kaasrol het volgende:
Hoi (uitroep)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |