ViaRectum2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Zo ver ben ik toch nog nietquote:Op zondag 29 mei 2011 23:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Snelle blik in die spiegels jeweet. Je moet sowieso elke 5-10 seconden een blik in je achteruitkijkspiegel werpen.
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
ViaRectum2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leer je dat maar zo snel mogelijk aanquote:
Hoeveel betaal jij voor rijles per keer?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Leer je dat maar zo snel mogelijk aan.
Wikipediaquote:
quote:
Ik les anderhalf uur: ¤61,50.quote:
Rook je?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:16 schreef Pino112 het volgende:
Als ik niet rook betalen mijn ouder rijbewijs
Dit. En niet scooter.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:16 schreef Pino112 het volgende:
Als ik niet rook betalen mijn ouder rijbewijs
Ja rijlessen zijn m'n ouders cadeau voor het slagen, ze hebben er dus wel vertrouwen inquote:Op zondag 29 mei 2011 23:15 schreef jordyqwerty het volgende:
Als ik slaag betalen m'n ouders m'n rijlessen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |