Stoer man.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:08 schreef jordyqwerty het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik vanaf de 2e geen moer meer uitgevoerd voor school.
Same herequote:Op zondag 29 mei 2011 23:08 schreef jordyqwerty het volgende:
Hele dag volgepland?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Morgen fitness, strand en dan examenfeest.
Ieder jaar minder iddquote:Op zondag 29 mei 2011 23:08 schreef jordyqwerty het volgende:
Sinds mijn eerste lesdag... Je wordt ook totaal niet gemotiveerd op school.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:08 schreef jordyqwerty het volgende:
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:09 schreef Keauning het volgende:
Ik heb nog helemaal niks gepland staan voor morgen.
Wazaaaaaquote:
's Ochtends rijles, 's middags waarschijnlijk strand en 's avonds werkenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:09 schreef Keauning het volgende:
Ik heb nog helemaal niks gepland staan voor morgen.
Ik mis de SC in dit verhaal.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:10 schreef Etsu het volgende:
Ik ga morgen hele dag in bed liggen.En laptoppen, series kijken, eten, katten aaien en niks doen.
Zoals eckte bazen het doen.
En 's avonds rijles.
Daar denk je ook aan als je 12 jaar bent.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:10 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Impliceren dat school je moet motiverenModerne onzin. Je gaat daar gewoon heen om wat te leren en een diploma te halen. Dat hoeft helemaal niet aan te sluiten bij je belevingswereld.
verkeerde usb-kabel?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:10 schreef trolololo het volgende:
Wie kan me helpen met GR + computer? Ik krijg hem maar niet verbonden; scherm bevriest als ik hem aanzet...
Nog geen mensen doodgereden?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:10 schreef Etsu het volgende:
Ik ga morgen hele dag in bed liggen.En laptoppen, series kijken, eten, katten aaien en niks doen.
Zoals eckte bazen het doen.
En 's avonds rijles.
Als je niets uitvoert moet de harde hand van je vader maar gebruikt worden.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar denk je ook aan als je 12 jaar bent.
Ook toen was ik niet van mening dat het concept school vooral 'leuk' moest zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar denk je ook aan als je 12 jaar bent.
Nope.quote:
Hoiquote:Op zondag 29 mei 2011 23:12 schreef Kaasrol het volgende:
Hoi (uitroep)
Hoi is een uitroep die zowel gebruikt kan worden om een persoon te groeten als om vreugde te uiten.
Het (hiep) hoi als uitroep om vreugde te uiten is in onbruik geraakt, het erop gelijkende "woei!" van sesamstraatpop Ernie niet meegerekend. Vaak wordt hiervoor de Engelse uitroep 'Yes!' gebruikt, eventueel met een gebalde vuist die (enigszins) in de lucht wordt gestoken.
'Hoi' als groet kan worden gebruikt als twee mensen elkaar tegenkomen, maar ook bij afscheid.
Ik ook niet hoor.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:12 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ook toen was ik niet van mening dat het concept school vooral 'leuk' moest zijn.
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:12 schreef Kaasrol het volgende:
'Hoi' als groet kan worden gebruikt (...) bij afscheid.
Hoi!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:12 schreef Kaasrol het volgende:
Hoi (uitroep)
Hoi is een uitroep die zowel gebruikt kan worden om een persoon te groeten als om vreugde te uiten.
Het (hiep) hoi als uitroep om vreugde te uiten is in onbruik geraakt, het erop gelijkende "woei!" van sesamstraatpop Ernie niet meegerekend. Vaak wordt hiervoor de Engelse uitroep 'Yes!' gebruikt, eventueel met een gebalde vuist die (enigszins) in de lucht wordt gestoken.
'Hoi' als groet kan worden gebruikt als twee mensen elkaar tegenkomen, maar ook bij afscheid.
Wat is je bron, trouwens?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:12 schreef Kaasrol het volgende:
Hoi (uitroep)
Gebruik je buitenspiegels (als er belijning op de weg is)quote:Op zondag 29 mei 2011 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nope.Mocht gister bochten doen, en knipperlichten handelen en sturen. Ging best goed, maar blijft lastig.
Hoe bleef jij in het midden van je rijstrook staan?
Ik ging steeds té links of té rechts.
Ik van 10.30 tot 12 uurquote:
Deed ik gister ook, toen zei die vrouw "KIJK VOOR JE!!!!!!"quote:Op zondag 29 mei 2011 23:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Gebruik je buitenspiegels (als er belijning op de weg is).
lat0rz!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:13 schreef Ezell het volgende:
Ik ben de SC voor vandaag even zat, dus ik ga.
Snelle blik in die spiegels jeweet. Je moet sowieso elke 5-10 seconden een blik in je achteruitkijkspiegel werpenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Deed ik gister ook, toen zei die vrouw "KIJK VOOR JE!!!!!!"
ViaRectum2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Zo ver ben ik toch nog nietquote:Op zondag 29 mei 2011 23:14 schreef yosander het volgende:
[..]
Snelle blik in die spiegels jeweet. Je moet sowieso elke 5-10 seconden een blik in je achteruitkijkspiegel werpen.
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
ViaRectum2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leer je dat maar zo snel mogelijk aanquote:
Hoeveel betaal jij voor rijles per keer?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Leer je dat maar zo snel mogelijk aan.
Wikipediaquote:
quote:
Ik les anderhalf uur: ¤61,50.quote:
Rook je?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:16 schreef Pino112 het volgende:
Als ik niet rook betalen mijn ouder rijbewijs
Dit. En niet scooter.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:16 schreef Pino112 het volgende:
Als ik niet rook betalen mijn ouder rijbewijs
Ja rijlessen zijn m'n ouders cadeau voor het slagen, ze hebben er dus wel vertrouwen inquote:Op zondag 29 mei 2011 23:15 schreef jordyqwerty het volgende:
Als ik slaag betalen m'n ouders m'n rijlessen
Da's nog best duur volgens mijquote:
Gewoon een lesauto.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Da's nog best duur volgens mij. Wat voor bak rij je in
?
Wat voor autoquote:
Dus ook zelf betalen?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:17 schreef Dastan het volgende:
Gelukkig had ik niet zulke afspraken, dus ik kon lekker doen wat ik wilde.
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:17 schreef Dastan het volgende:
Gelukkig had ik niet zulke afspraken, dus ik kon lekker doen wat ik wilde.
Eindbaasquote:
Mweh. Wanneer ga je beginnen met lessen? Zeker pas nadat je bent begonnen met je studie?quote:
Handje-emoticon.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:18 schreef Etsu het volgende:
Zolang het maar een auto is en ik leer autorijden, boeit het toch niet welke auto het is?
Ja, zo ongeveer. Als ik geld heb. Ik vind het sowieso niet zo belangrijk.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:18 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Mweh. Wanneer ga je beginnen met lessen? Zeker pas nadat je bent begonnen met je studie?
Nee, tis een oud wijf van 50.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:19 schreef yosander het volgende:
Is je rij-instructrice nog wel geefbaar dan?
Let je in ieder geval wel op de wegquote:
dat is ganster swa gr grquote:Op zondag 29 mei 2011 23:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
waarom gebrui k je van die rare termen dit is geen mario gr gr
Dankje, dat waardeer ikquote:
MARIOquote:Op zondag 29 mei 2011 23:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
waarom gebrui k je van die rare termen dit is geen mario gr gr
5 euro dat het een VW polo isquote:Op zondag 29 mei 2011 23:20 schreef Etsu het volgende:
IK GA MORGEN WEL OPLETTEN WELKE AUTO HET IS
Dan geef ik het zsm door.
Doe datquote:Op zondag 29 mei 2011 23:20 schreef Etsu het volgende:
IK GA MORGEN WEL OPLETTEN WELKE AUTO HET IS
Dan geef ik het zsm door.
seker wel jeetje mina wat hatelijk dat ;Squote:Op zondag 29 mei 2011 23:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
wel tegenvaller ho e brouwser steeds terugkwam gr gr
ja denk je jippie eindelyk gewonnen kwam ie weer terug >.<quote:Op zondag 29 mei 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
seker wel jeetje mina wat hatelijk dat ;S
De eckte ecktequote:
ja xD so stom !!!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja denk je jippie eindelyk gewonnen kwam ie weer terug >.<
Uhu uhu.quote:
nee ik ook niet grquote:Op zondag 29 mei 2011 23:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik heb helemaal nooit van die game-onzin gehad?Ik had ook geen gameboy.
Klikquote:Op zondag 29 mei 2011 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil mijn supernintendo/SNES terug.
wat voor jeugd heb jij gehad dan?!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
ik wel, ik was echt G met mijn gameboy color en pokémon goldquote:Op zondag 29 mei 2011 23:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
ja en op schoolplein omstebeurt maar toen werd het vrbodenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat voor jeugd heb jij gehad dan?!
Ik had ook geen gameboy, mn beste vriendinnetje wel en daar speelde ik altijd op.
POKÉMON GOLDquote:Op zondag 29 mei 2011 23:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik wel, ik was echt G met mijn gameboy color en pokémon gold
ja xd nee ik speelde altyd by haar tuis en zy had er 2quote:Op zondag 29 mei 2011 23:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja en op schoolplein omstebeurt maar toen werd het vrboden
Als het over de kleur zelf gaat niet nee.quote:
Bij ons werden pokemon kaarten verboden op het schoolplein omdat er gejat werdquote:Op zondag 29 mei 2011 23:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja en op schoolplein omstebeurt maar toen werd het vrboden
Ik ook.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
![]()
Ik heb dat spel 3 miljoen miljard x uitgespeeld
Eckte bazen dragen paars.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb nu een paars t-shirt aan.
PAARS 4 LIFE.
Ik heb maar 2 paarse en 1 rozequote:Op zondag 29 mei 2011 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eckte bazen dragen paars.
Ik heb 394823948359843 t-shirten van paarse kleur.
En 1 roze.
ghehehe ik kreeg altijd hulp van mn mattiesquote:Op zondag 29 mei 2011 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook.Blijft leuk
Enige wat ik maar steeds niet uitkwam, is dat hoteltje linksboven bij 4de gym.
Met die drie vogels ofzo, ik kwam daar maar echt niet uit.
En in de volgende wereld, met die sleutel ofzo voor de trein, snapte het maar niet.
Toen ging ik steeds herspelen.
Ik ook. Volledig paarsquote:Op zondag 29 mei 2011 23:28 schreef Keauning het volgende:
Toevallig heb ik vandaag ook een paars shirt aan.
hm.comquote:Op zondag 29 mei 2011 23:28 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik wil ook nog een witte broek scoren. Fashion voor de zomer jeweetzelf.
Gaan we tog saampjes skorenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:28 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik wil ook nog een witte broek scoren. Fashion voor de zomer jeweetzelf.
Zo en zo is Scooter baas.quote:
Na vanmiddag neem ik jou echt niet meer serieus wat dat betreftquote:
Nu was het wel serieus bedoeld.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:29 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Na vanmiddag neem ik jou echt niet meer serieus wat dat betreft!
Is na mijn tijd mang.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:27 schreef jordyqwerty het volgende:
ohja, toen waren er ook van die go go's en die onzin
[ afbeelding ]
Bij ons ook.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:26 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Bij ons werden pokemon kaarten verboden op het schoolplein omdat er gejat werd
ja ha ha zo vet cool nou ja toen het verboden werd geinge we altyd voetballen eigenlyk wel leuker :p :pquote:Op zondag 29 mei 2011 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja xd nee ik speelde altyd by haar tuis en zy had er 2
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja ha ha zo vet cool nou ja toen het verboden werd geinge we altyd voetballen eigenlyk wel leuker :p :p
Voetbalquote:Op zondag 29 mei 2011 23:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja ha ha zo vet cool nou ja toen het verboden werd geinge we altyd voetballen eigenlyk wel leuker :p :p
ja is wel garpig tog xDquote:Op zondag 29 mei 2011 23:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik klikte niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:32 schreef Dastan het volgende:
Ik was vandaag gewoon in het zwart, net als:
Verstoppertjequote:Op zondag 29 mei 2011 23:32 schreef Etsu het volgende:
Vroeger gingen we altijd tikkertje spelen___________________________!
Wat geylquote:Op zondag 29 mei 2011 23:32 schreef Dastan het volgende:
Ik was vandaag gewoon in het zwart, net als:
neequote:Op zondag 29 mei 2011 23:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ook ruilden wij altijd onze koekjes hahaha echt tof was dat xd
touwtje springenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja ook, maar op gegeven moment hadden we alle verstopplekken, toen was het niet leuk meer.
Dastan honderd jaar verloofd honderd jaar getrouwd met bladiebla wordt hij oud 1 2 3 4 5 6quote:Op zondag 29 mei 2011 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat je nooit touwtje hebt gesprongen.
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:35 schreef Keauning het volgende:
Heb ooit een meisje een gebroken been geschopt met tikkertje.
WTF?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dastan honderd jaar verloofd honderd jaar getrouwd met bladiebla wordt hij oud 1 2 3 4 5 6 [ afbeelding ]
Goed zo jongen. Meisjes moesten onze broodtrommeltjes gewoon gaan afwassen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:35 schreef Keauning het volgende:
gemeenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:35 schreef Keauning het volgende:
beertje beertje draai je om, beertje beertje tik de grond, beertje beertje was je handen, beertje beertje -de rest ben ik kwijtquote:Op zondag 29 mei 2011 23:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dastan honderd jaar verloofd honderd jaar getrouwd met bladiebla wordt hij oud 1 2 3 4 5 6 [ afbeelding ]
ik woonde dichtbij schoolquote:Op zondag 29 mei 2011 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik werd met zo'n schoolbus naar school gebracht en opgehaald_____!
Het failliet van een generatie.quote:
pwnd! ;Dquote:Op zondag 29 mei 2011 23:36 schreef Dastan het volgende:
Wij mochten niet naar huis in de pauze.Montessori-onderwijs.
O, heet dat zo?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:36 schreef Keauning het volgende:
Dat is toch met zo een papieren dingetje en dan had je onder elk nummer een keuze?
Ja.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
O dat, dat was zo apart gevouwen enzotoch?
Kom jij nog naar de meet?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:38 schreef Kaasrol het volgende:
Ik weet niet meer wie er daarnet iets over label54.nl poste, maar dank voor die site.![]()
Ik!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:38 schreef Kaasrol het volgende:
Ik weet niet meer wie er daarnet iets over label54.nl poste, maar dank voor die site.![]()
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Brugklas liep ik mooi met m'n tas, 50kg ofzo.
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Brugklas liep ik mooi met m'n tas, 50kg ofzo.
Ik heb op 3 middelbare scholen gezetenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:40 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik weet er bijna niets meer van, en ik weet nog wel dat ik heel blij was toen ik naar de middelbare mocht.
Kan gebeuren als je verhuist.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb op 3 middelbare scholen gezeten___!
ja gvd!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:41 schreef Keauning het volgende:
6 jaar geleden, het is allemaal zo snel gegaan.
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:41 schreef Keauning het volgende:
Vind ik niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:41 schreef Keauning het volgende:
!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:41 schreef Keauning het volgende:
wrmquote:Op zondag 29 mei 2011 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
10x verhuizen_____! Welke mongool doet dat nou.
Ik
Etsu
Volgensmij doen je ouders datquote:Op zondag 29 mei 2011 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
10x verhuizen_____! Welke mongool doet dat nou.
Ik
Etsu
Natuurlijkquote:
Ik kan me mijn eerste introductiedag nog als de dag van gisteren herinneren. Samen met mijn beste vriend naar school toen, en toen ik thuis kwam ging ik The Dukes of Hazard kijken, dat was toevallig op Tv.quote:
Dat nog weten allesquote:Op zondag 29 mei 2011 23:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
In de tweede klas had ik voor mijn tweede toets wiskunde een 2.1____!
Nou ja zeg.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Whihihi!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Natuurlijk! Is ook goed voor de zonnebloemen
!
Waarschijnlijk nietquote:
Ik ga ook niet, dus je mist niks.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet
3 en 4 juni is open huis bij Velux, ik weet niet hoe laat we afspreken maar de kans is groot dat ik het niet red. Ik moet per sé mee omdat het mijn kamer is
En ik heb ook nog geen excuus gevonden, denk dat ik het morgen maar gewoon ga vragen
Oké, houd ons op de hoogte!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet
3 en 4 juni is open huis bij Velux, ik weet niet hoe laat we afspreken maar de kans is groot dat ik het niet red. Ik moet per sé mee omdat het mijn kamer is
En ik heb ook nog geen excuus gevonden, denk dat ik het morgen maar gewoon ga vragen
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |