quote:Op maandag 18 april 2011 15:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik log nooit ergens anders in dan dan thuis op fok![]()
Vandaag keek ik in mijn actieve topics en zie ik opeens allemaal topics staan van de tv slowchat waar ik onmogelijk kan posten omdat ik uit eten was . Ik heb gelijk alle clients uitgelogd, paswoord veranderd
Ben benieuwd hoe ze daaraan zijn gekomen, het is toch best wel een moeilijk wachtwoord gemaakt met een wachtwoord generator.
Eens kijken wat die hacker heeft geplaatst. Hij is zo dom geweest niet uit te loggen heb zijn IP dus..![]()
je mag ook mee hoorquote:
ga je mond spoelen!quote:
ermelo!quote:
en zwart zijn als je het uitpoept!quote:Op zondag 29 mei 2011 21:40 schreef missU het volgende:
Achterover gedrukt goud? Dat zal zwaar op de maag liggen
sloopgoud zijn restjes goud, de schilfers enzoquote:Op zondag 29 mei 2011 21:42 schreef missU het volgende:
Wat is het verschil tussen sloopgoud en gewoon goud? Blijft goud toch
Das niet eens zoveel hoor!quote:Op zondag 29 mei 2011 21:42 schreef WcPot het volgende:
Maandsalaris van 2000 euroGaat ook handelen in sloopgoud
jupquote:
nope, dat vind me vriendin niet zo fijnquote:Op zondag 29 mei 2011 21:43 schreef Doler12 het volgende:
[..]
En jij heb zeker ook nog een lul van 30cm?
Vriendin?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nope, dat vind me vriendin niet zo fijn
verloofde, vrouw , gleufdier, wat jij wilquote:
ja hij is zo liev poesje dan!quote:Op zondag 29 mei 2011 21:45 schreef missU het volgende:
[..]
vind dat beestachtige van wolverine wel leuk
Jammer Hoorquote:Op zondag 29 mei 2011 21:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
verloofde, vrouw , gleufdier, wat jij wil
Als wat danquote:Op zondag 29 mei 2011 21:44 schreef missU het volgende:
Netto zit ik er 25 euro ondermaar das een beginsalaris, ben pas afgestudeerd
iedereen is manager!quote:
Aduh!quote:
Dat is zeker voor mensen met een pittig kort rood kapselquote:Op zondag 29 mei 2011 21:48 schreef Doler12 het volgende:
Het gevoel dat je net van de kapper komt wtf is dat?
ja, dat heb je nooit als je kaal bent!quote:Op zondag 29 mei 2011 21:48 schreef Doler12 het volgende:
Iets dat vrouwen heel fijn vindenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:48 schreef Doler12 het volgende:
Bij mij zit mijn haar dan altijd juist kut, als ik van de kapper kom.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:48 schreef Doler12 het volgende:
Cousin itquote:Op zondag 29 mei 2011 21:49 schreef donald_dick het volgende:
is dat kind nou een jongen of een meisje?
een man die naar al je verhalen luistert?quote:
een meisje, dat zie je toch, ze is in het rozequote:Op zondag 29 mei 2011 21:49 schreef donald_dick het volgende:
is dat kind nou een jongen of een meisje?
en mannen kunnen geen roze kleren aandoen?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:49 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
een meisje, dat zie je toch, ze is in het roze
Zegt tegenwoordig niks meer als je roze aan hebtquote:Op zondag 29 mei 2011 21:49 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
een meisje, dat zie je toch, ze is in het roze
Jah helaas is dat alleen bij de kapper het gevalquote:Op zondag 29 mei 2011 21:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
een man die naar al je verhalen luistert?
piet heeft alleen gelijk over zijn biermetersquote:Op zondag 29 mei 2011 21:51 schreef missU het volgende:
Hè Donald bedankt hè, jij gaat op vakantie en hier wordt het mooi weer! Als piet een keer gelijk heeft
ja en ik heb bier!quote:
quote:
Wut!? Lijkt meer op een flessenopener!quote:Op zondag 29 mei 2011 21:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
alsjeblieft! gevonden met de fok pricecheck!
nee een dildo lieverdquote:
Dat snapte ik ook wel hoor schatquote:
hoezo, wil je hem dan midden op de salontafel neerzetten?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:55 schreef missU het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook wel hoor schatIk vind m alleen niet spannend genoeg om er wat mee te doen
Daar zou ie beter tot z'n recht komen denk ikquote:Op zondag 29 mei 2011 21:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hoezo, wil je hem dan midden op de salontafel neerzetten?
wel watervastequote:
ja napalm werkt beterquote:Op zondag 29 mei 2011 21:56 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
met een badsponsje proberen te verwijderen
shotgun hoef je niet te mikkenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:57 schreef missU het volgende:
Om zich te beschermen een shotgun?? Wat is er mis met een gewoon pistool? Is toch veel makkelijker om bij je te houden?
Nee maar is lastig om mee te nemen, ik zou dan toch voor een glock oid gaanquote:
komt door zijn tepeltjesquote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik kan wel soort van meetikken
quote:
Ikquote:
ik heb erg slecht internet, maar ik zou echt niet weten wat ik zonder jullie zou moeten dus ik kijk mee en kijk of het lukt om te postenquote:
Je ziet het, je wordt meteen gemist.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Ik
[..]
ik heb erg slecht internet, maar ik zou echt niet weten wat ik zonder jullie zou moeten dus ik kijk mee en kijk of het lukt om te posten
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Ik
[..]
ik heb erg slecht internet, maar ik zou echt niet weten wat ik zonder jullie zou moeten dus ik kijk mee en kijk of het lukt om te posten
Postal gold!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ze hebben dus goud/geld laten verdwijnen?
peter moet ook bezuinigen in deze economie!quote:
[..]
[..]
Ik
[..]
ze hebben dus goud/geld laten verdwijnen?
penis++quote:
het is wel verdachtquote:Op zondag 29 mei 2011 22:04 schreef ouderejongere het volgende:
weer allerlei feitjes opsommen die helemaal niks met de zaak te maken hebben.
Je moet toch een programma vullen hèquote:Op zondag 29 mei 2011 22:04 schreef ouderejongere het volgende:
straks weer dexter er bij halenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:04 schreef ouderejongere het volgende:
Ze gaan zometeen weer googelen.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
straks weer dexter er bij halen
Levensgevaarlijk ja!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
straks weer dexter er bij halen
geld stinkt niet!quote:
Een 307 noem ik niet echt een boodschappenwagentjequote:Op zondag 29 mei 2011 22:07 schreef Karina het volgende:
Hij heeft een boodschappenwagen EN een Porsche.
was dat geen 206quote:Op zondag 29 mei 2011 22:07 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Een 307 noem ik niet echt een boodschappenwagentje
allemaal boodschappenwagentjes, je telt pas mee in een maybach!quote:
zou ik ook doenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:07 schreef WcPot het volgende:
Dat heeft hij dus gekocht van de 140.000 euro
ze hebben niet genoeg castmembers!quote:
Met dr tampon in de rondte aan het slingeren? Geen idee hoe je het anders voor elkaar krijgt..quote:Op zondag 29 mei 2011 22:10 schreef donald_dick het volgende:
was gewoon van zijn vrouw die overal haar ongesteldheid onderspoot
gewoon alles ondersquirten!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:11 schreef missU het volgende:
[..]
Met dr tampon in de rondte aan het slingeren? Geen idee hoe je het anders voor elkaar krijgt..
over 3 minuten weten we het!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze weten nog niet of hij het is volgens mij.
aan de costa!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:13 schreef ouderejongere het volgende:
Henk heeft zelf het goud laten verdwijnen, heeft het verkocht en is lekker aan het rentenieren in een ver land
Slimme jongen!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:13 schreef ouderejongere het volgende:
Henk heeft zelf het goud laten verdwijnen, heeft het verkocht en is lekker aan het rentenieren in een ver land
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
sorry jongens, het wordt hem niet met dit internet, doei!
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
sorry jongens, het wordt hem niet met dit internet, doei!
ik ga maar in de bloembollenbranch werken!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en wij maar denken dat drugshandel gevaarlijk was.
Ben je Pools dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik ga maar in de bloembollenbranch werken!
bresnev!quote:
Dat kan jij wel betalen met je bijna 2000 euro nettoquote:
nee, die krijfgt ze, uiteraardquote:Op zondag 29 mei 2011 22:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat kan jij wel betalen met je bijna 2000 euro netto
Is toch veel leuker om te krijgenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat kan jij wel betalen met je bijna 2000 euro netto
over 25 jaarquote:Op zondag 29 mei 2011 22:16 schreef ouderejongere het volgende:
wanneer komt Joran vrij, dan krijgen we eindelijk weer eens een interessante PeterR
en dan heeft Peter hangtietjes!quote:
ja, hij kan ze moeilijk afdoenquote:
houdoe!quote:
ze staan niet in de top 5quote:
Eng!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
[ http://img87.imageshack.us/img87/1816/84544482.jpg (copy/paste deze link) ]
waarom kan ik geen plaatjes invoegen van imageschackquote:Op zondag 29 mei 2011 22:22 schreef donald_dick het volgende:
[ http://img87.imageshack.us/img87/1816/84544482.jpg (copy/paste deze link) ]
Volgens mij is FOK! gebanned daar.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
waarom kan ik geen plaatjes invoegen van imageschack
zekers, een team opzetten, en dan rellen. en het enige wat je hoefde te doen was ze genoeg bier te gevenquote:
aan zin falporenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
Als ik die vent zou kennen, dan zou ik hem ook wel HERkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |