quote:Op maandag 18 april 2011 15:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik log nooit ergens anders in dan dan thuis op fok![]()
Vandaag keek ik in mijn actieve topics en zie ik opeens allemaal topics staan van de tv slowchat waar ik onmogelijk kan posten omdat ik uit eten was . Ik heb gelijk alle clients uitgelogd, paswoord veranderd
Ben benieuwd hoe ze daaraan zijn gekomen, het is toch best wel een moeilijk wachtwoord gemaakt met een wachtwoord generator.
Eens kijken wat die hacker heeft geplaatst. Hij is zo dom geweest niet uit te loggen heb zijn IP dus..![]()
dat dit kanquote:Op zondag 29 mei 2011 20:40 schreef WcPot het volgende:
Die jongen heeft gewoon blauw aan de voorkant
Nog geen cordeon of mediamarkt dat scheelt alweerquote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:44 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nog geen cordeon of mediamarkt dat scheelt alweer
Die staan inderdaad in mijn top 10 van meest verschrikkelijke reclames...quote:Op zondag 29 mei 2011 20:44 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nog geen cordeon of mediamarkt dat scheelt alweer
Vakansiee vakansieeee Dat kind alleen al.quote:
Ik vind hem ook helemaal niet leuk, veel te gladjes.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:47 schreef missU het volgende:
CooneySnap niet dat vrouwen hem lekker vinden
Jij vind Alberto zeker een lekker dingquote:Op zondag 29 mei 2011 20:47 schreef missU het volgende:
CooneySnap niet dat vrouwen hem lekker vinden
Dat en hij is veelste oud voor mijquote:Op zondag 29 mei 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem ook helemaal niet leuk, veel te gladjes.
Neh, maar hij is niet zo'n ouwe zak als Clooneyquote:Op zondag 29 mei 2011 20:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Jij vind Alberto zeker een lekker ding[ afbeelding ]
Twitter gelezen hequote:Op zondag 29 mei 2011 20:49 schreef Droopie het volgende:
Hij heeft 12 boeken bij zich voor 2 weken, 1 per dag.
Neukt buiten de deur. Waarom heeft hij nog een vrouw?
Hahaquote:Op zondag 29 mei 2011 20:50 schreef WcPot het volgende:
Lekker slechte reclame voor dat scootah bedrijf
Lolquote:Op zondag 29 mei 2011 20:51 schreef ouderejongere het volgende:
zeg nou niet waar je woont, straks staat het zwart voor je deur
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:52 schreef donald_dick het volgende:
paps kwam ff de mocro in elkaar slaan omdat ze zo laat is
laat hem ff een blaastest afnemenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:53 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
aardige man, hij komt goed voor zijn kleine meid op
Zo jammer he klein stukje even lekker open trekken en gelijk rijbewijs kwijtquote:
e kankerpatientagentquote:
Wel toevallig dat ze allemaal om de hoek wonenquote:
geen passagiersvakje om het erin te gooienquote:Op zondag 29 mei 2011 20:55 schreef Karina het volgende:
Waarom zou je op de motor je rijbewijs niet meenemen?
Raar ja hij heeft koffers genoeg om het in te stoppenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:55 schreef Karina het volgende:
Waarom zou je op de motor je rijbewijs niet meenemen?
Kan toch in je jaszak?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
geen passagiersvakje om het erin te gooien
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:55 schreef WcPot het volgende:
[..]
Raar ja hij heeft koffers genoeg om het in te stoppen
z'n motor ook binnekortquote:
Doe ik ook altijd in de jaszak als ik op de motor weg gaquote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:56 schreef WcPot het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd in de jaszak als ik op de motor weg ga
uiteraardquote:
Soesterbergquote:Op zondag 29 mei 2011 20:56 schreef missU het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet weet waar ie woont dan had ik op funda gekeken!
Zit er geen rits inquote:Op zondag 29 mei 2011 20:57 schreef ouderejongere het volgende:
[..]op de fiets heb ik nooit papieren bij me, ik ben bang dat ze uit mijn zak waaien
heb je nooit op een fietsquote:
nee want hij rijdt niet op een openbare wegquote:Op zondag 29 mei 2011 20:58 schreef Droopie het volgende:
Zucht iedere keer dezelfde vragen aan Koos.
Vraag eens of hij vindt dat Lewis Hamilton een EMG verdient
Ja maar 2 straffen in 1 wedstrijd betekent dat hij zich daar niet aan de regels houdtquote:Op zondag 29 mei 2011 20:58 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee want hij rijdt niet op een openbare weg
Zal wel lache zijn dat je opeens een groepje homo's ziet lopen door de struikenquote:
ik heb al moeite met skateschoenenquote:
Op sokken vind ik ook niet eens handig.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:02 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
op je sokken rijden en als je uitstapt klompen aan
want?quote:
Dat durft alleen Wim Suurbier..quote:Op zondag 29 mei 2011 21:04 schreef ouderejongere het volgende:
Als je aan een alcoholcontrole wil ontsnappen moet je snel op de bijrijdersstoel gaan zitten. Als de politie dan bij je aanklopt zeg je dat de bestuurder is weggerent
mijn grote piemol jaquote:
wie gebruikt datquote:Op zondag 29 mei 2011 21:08 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
is dat hetzelfde als fok!pricecheck ?
quote:
quote:
PeterRdeV Peter R. de Vriesquote:
112 weekend dat was echt baasquote:Op zondag 29 mei 2011 21:11 schreef Droopie het volgende:
Een pool met pepperspray.
Weet je wat ik nu mis tegenwoordig 112 weekend, bij de politie en op de bon.
Genieten was dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |