retarded verkeerd spellen is toch wel een soort vorm van cosmic justicequote:Op maandag 30 mei 2011 20:36 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Toch wel jammer, dat een realistische kijk op het leven voor bepaalde mensen als "paranoïde" geclassificeerd wordt. Ga jij voor de gein maar eens een paar korrels aspartaam bij een mierennest droppen, dan zie je het zelf.
They're the Walking Dead, Retarted in their Bliss, Convincing Themselves the New World Order don't Exist
Sorry voor het schelden. Had een ochtendhumeur en ik erger me enorm aan mensen die te pas en te onpas aluhoedje roepen. Serieus, ik vind nog irritanter dan een Godwin.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:28 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Altijd goed, meteen gaan schelden als je geen argumenten meer hebt. Sorry, maar ik weiger te geloven in al die vage theorieen die hier zonder bewijs worden neergeknald alsof het de harde waarheid is.
Nee ik heb me er niet in verdiept en dat hoef ik ook niet. Ik zie niet in wat er verkeerd is aan het patenteren van iets wat je als bedrijf gemaakt hebt namelijk. Ik zal de documentaires eens bekijken morgen.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:22 schreef Gulo het volgende:
[..]
Sorry voor het schelden. Had een ochtendhumeur en ik erger me enorm aan mensen die te pas en te onpas aluhoedje roepen. Serieus, ik vind nog irritanter dan een Godwin.
Want ben a.u.b. wel eerlijk, je hebt je er totaal nog niet in verdiept, toch?
Dat patenteren van DNA is een serieuze kwestie welke ook gewoon in mainstream-media besproken wordt. Dat je hier nog nooit van gehoord hebt geeft je geen recht om mensen belachelijk te maken.
Greenpeace schreef in 2005 al een stuk over het patenteren van DNA.
http://www.greenpeace.org(...)anto-pig-patent-111/
3sat heeft hier trouwens ook een goede documentaire over gemaakt:
http://www.3sat.de/page/?source=/ard/sendung/116492/index.html
Maar wel lekker stoer een mening over anderen die zich er wel in verdiepen neerplempenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:15 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee ik heb me er niet in verdiept en dat hoef ik ook niet. Ik zie niet in wat er verkeerd is aan het patenteren van iets wat je als bedrijf gemaakt hebt namelijk. Ik zal de documentaires eens bekijken morgen.
Wat ze gemaakt hebben? Dat is nu net het punt van discussie.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:15 schreef karr-1 het volgende:
Ik zie niet in wat er verkeerd is aan het patenteren van iets wat je als bedrijf gemaakt hebt namelijk.
Graag.quote:Ik zal de documentaires eens bekijken morgen.
Het neergooien van wat theorieen en onbewezen feiten noem ik niet bepaald verdiepen, maar dat is mijn meningquote:Op maandag 30 mei 2011 22:19 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Maar wel lekker stoer een mening over anderen die zich er wel in verdiepen neerplempen
Het patent op water kan nooit vergeven worden, evenals het patent op bv de aardappel. Het patent op een aardappel die ik verbeterd heb tov de oude wel natuurlijk, aangezien ik daar tijd en moeite ingestoken heb. Het is dan aan de markt om te bepalen welke aardappel beter is.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:19 schreef Gulo het volgende:
[..]
Wat ze gemaakt hebben? Dat is nu net het punt van discussie.
Even sterk overdreven gesteld. Stel je voor dat een bedrijf het patent water krijgt. Dan zou iedereen die water gebruikt hier rechten over moeten betalen aan dat bedrijf. Lijkt me niet bepaald wenselijk toch?
[..]
Graag.
beginnetje:
En het patent op het varken?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:35 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het patent op water kan nooit vergeven worden, evenals het patent op bv de aardappel. Het patent op een aardappel die ik verbeterd heb tov de oude wel natuurlijk, aangezien ik daar tijd en moeite ingestoken heb. Het is dan aan de markt om te bepalen welke aardappel beter is.
Zelfde feit, het originele varken niet, een verbeterde versie wel.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:35 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het patent op water kan nooit vergeven worden, evenals het patent op bv de aardappel. Het patent op een aardappel die ik verbeterd heb tov de oude wel natuurlijk, aangezien ik daar tijd en moeite ingestoken heb. Het is dan aan de markt om te bepalen welke aardappel beter is.
quote:Op maandag 30 mei 2011 11:42 schreef JeMoeder het volgende:
Mooi dat ze zo'n veldje leggen, maar het probleem is dat bijen niet alleen de planten binnen dat veldje bestuiven, maar ook naar de buurvelden vliegen. Op die manier wordt dus de gehele aardappelteelt in de omgeving beïnvloed. Het jaar daar op nog meer velden etc.
Zie maar eens hoe het is gegaan met de maïs in Mexico. Er bestaat daar bijna geen natuurlijke soort meer, terwijl er honderden waren. Dat komt door een paar aangeplante veldjes met genmods.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:15 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee ik heb me er niet in verdiept en dat hoef ik ook niet.
Je moet je er echt eens in gaan verdiepen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:43 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Zelfde feit, het originele varken niet, een verbeterde versie wel.
Leg het me maar eens uit dan, als ik het blijkbaar niet begrijpquote:Op maandag 30 mei 2011 22:52 schreef Gulo het volgende:
[..]
Je moet je er echt eens in gaan verdiepen.Tot dan heeft verder geen zin om er verder op in te gaan.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:53 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Leg het me maar eens uit dan, als ik het blijkbaar niet begrijp
Demonstreren? De boel slopen zul je bedoelen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:38 schreef Life2.0 het volgende:
"Ze hebben zich niet aan de afspraken gehouden. Ze waren met een zodanig grote overmacht dat we er niet tegenop konden." Pardaen vindt dat de overheid hier lessen uit moet trekken. "Dit kan echt niet door de beugel."
VRT![]()
Huillies, laat mensen lekker zelf beslissen of ze demonstreren zeg, anders: 'nee sorry, we zijn al met 45 man, jij mag niet meelopen, blijf maar thuis'?!
Tuurlijk, en "Just because you're paranoid, don't mean they're not after you" (Nirvana)quote:Op maandag 30 mei 2011 20:36 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Toch wel jammer, dat een realistische kijk op het leven voor bepaalde mensen als "paranoïde" geclassificeerd wordt. Ga jij voor de gein maar eens een paar korrels aspartaam bij een mierennest droppen, dan zie je het zelf.
They're the Walking Dead, Retarted in their Bliss, Convincing Themselves the New World Order don't Exist
Dat is inderdaad een probleem, maar wel een tijdelijk probleem.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:30 schreef JeMoeder het volgende:
Het probleem met gepatenteerde zaden (soja, maïs, aardappels, rijst) is dat arme boeren worden uitgeperst. Het zaaigoed kan maar 1x gebruikt worden, de planten groeien immers onvruchtbaar op. Ook sociaal-economisch gezien is genmod zaaigoed totaal onwenselijk.
Ja hoor, het kan toch echt. Je kan het geoogste niet meer als zaaigoed gebruiken. Dat is gedaan met genmod. Vraag me niet hoe, daar heb ik te weinig kaas van gegeten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:48 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een probleem, maar wel een tijdelijk probleem.
Ik vraag me wel af hoe ze dat doen bij aardappelen omdat je eerst aardappelen poot om meer aardappelen te krijgen.
Het zijn ook allemaal klonen van elkaar, dus onvruchtbaar opgroeien kan dan volgens mij niet.
Dat proberen ze je duidelijk te maken. We staan machteloos. We leven naar de wil van de NWO-elite.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:29 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Tuurlijk, en "Just because you're paranoid, don't mean they're not after you" (Nirvana)
Persoonlijk probeer ik zo weinig mogelijk kunstmatge zoetstoffen in te nemen. Maar dan vooral omdat ik ze niet lekker vindt.
Drink dan liever (kraan)water ipv al die light drankjes. Maar daar zal volgens jou ook nog steeds wel Fluor in zitten.
Dan blijft al enige betrouwbare bron je eigen urine over. Al het andere wordt gecontroleerd door de NWO
Nou ja, het voorkomt wel dat de planten zich verspreiden, maar maakt de telers tegelijk afhankelijk van de leverancier. En over eventuele bijwerkingen van het gepruts aan het dna is nog steeds niets bekend op de langere termijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:48 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een probleem, maar wel een tijdelijk probleem.
Ik vraag me wel af hoe ze dat doen bij aardappelen omdat je eerst aardappelen poot om meer aardappelen te krijgen.
Het zijn ook allemaal klonen van elkaar, dus onvruchtbaar opgroeien kan dan volgens mij niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |