Nee, jij zei dat je tenminste vrij was in dit land vergeleken met communistische landen, waarop ik zei dat het maar zo lijkt, want in werkelijkheid ben je niet zo vrij.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat komt omdat de meerderheid van (voornamelijke linkse partijen als de sp) de 2de kamer de no-claim asociaal vondIk ben trouwens 20 en betaal 100 euro
![]()
Verder heb jij letterlijk gezegd dat we niet vrij zijn in dit land, dus wil ik graag horen waaruit je dat opmaakt.
Als je het zwervers leven kent vanuit het leger des heils, dan zou je moeten weten dat het leger des heils niet de hele doelgroep bereikt. Sterker nog een aanzienlijk deel van de groep is helemaal niet gediend van de bemoeienis van al die stichtingen en geloofsfanatici.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:23 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Volgens mij heb je geen idee waar je het over hebt met de zwervers
Echt mensen zoals jou mogen ze van mij doodschoppen, dat eeuwige gelijk en alles verdraaien en maar zeggen dat je hoewel letterlijk gequoteerd het niet zo bedoelde.quote:En ik haal geen periode specifiek aan, wederom, begrijpend lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga het werkelijk niet weer herhalen, kom met nieuwe dingen, ik ga mezelf niet meer herhalenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja hier word je ook geholpen, wie je ook bent. Als je onder de 18 bent word er eerst gekeken wie er verantwoordelijk is en daarna word je geholpen als ze diegene niet te pakken krijgen.
Voor asielzoekers gelden andere regels, die ken ik niet.
Waarin ben je dan niet vrij ...quote:Op zondag 29 mei 2011 21:29 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Nee, jij zei dat je tenminste vrij was in dit land vergeleken met communistische landen, waarop ik zei dat het maar zo lijkt, want in werkelijkheid ben je niet zo vrij.
Van hetzelfde, ik geloof dat ik nu genoeg keer heb herhaald dat je hier wel degelijk word geholpenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:29 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Ik ga het werkelijk niet weer herhalen, kom met nieuwe dingen, ik ga mezelf niet meer herhalen
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:29 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Als je het zwervers leven kent vanuit het leger des heils, dan zou je moeten weten dat het leger des heils niet de hele doelgroep bereikt. Sterker nog een aanzienlijk deel van de groep is helemaal niet gediend van de bemoeienis van al die stichtingen en geloofsfanatici.
[..]
Echt mensen zoals jou mogen ze van mij doodschoppen, dat eeuwige gelijk en alles verdraaien en maar zeggen dat je hoewel letterlijk gequoteerd het niet zo bedoelde.
Sterf toch gore randdebiel.Altijd leuk als mensen zich naar dit niveau verlagen als ze een discussie verliezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doodverwensing overigens
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
Zullen we het even leuk houden en niet op de persoon aanvallen?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:29 schreef grindfreakje het volgende:
-knip-
Sterf toch gore randdebiel.
-knip-
Sommigen zijn gewoon te irritant.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:31 schreef Romanus het volgende:
[..]
Zullen we het even leuk houden en niet op de persoon aanvallen?
Denken dat je de discussie gewonnen hebt, er is niet eens een discussie gaande.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:30 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
[..]
Altijd leuk als mensen zich naar dit niveau verlagen als ze een echte discussie verliezen.
Doodverwensing overigens
Uiteraard , maar in Nederland zitten we toch aardig in het middenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:33 schreef sc00p het volgende:
Mensen die niet snappen dat de waarheid ergens in het midden ligt
Demonstreren mag al niet zomaar, daar gaat je democratie.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waarin zijn we nou niet vrij om te doen wat we willen?
Echt wel..quote:Op zondag 29 mei 2011 21:35 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Demonstreren mag al niet zomaar, daar gaat je democratie.
Eerst een vergunning proberen te krijgen, en dan zijn er nog politie agentjes die je meteen aanpakken als het "escaleert". In Yemen worden ook demonstranten aangepakt en daar klagen ze over in het nieuws.quote:
Klopt, Nederland is dan ook één van de welvarendste landen ter wereld..quote:Op zondag 29 mei 2011 21:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Uiteraard , maar in Nederland zitten we toch aardig in het midden
En misschien , heel misschien word die demonstratie niet toegestaan omdat de openbare orde in het geding isquote:Op zondag 29 mei 2011 21:37 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Eerst een vergunning proberen te krijgen, en dan zijn er nog politie agentjes die je meteen aanpakken als het "escaleert". In Yemen worden ook demonstranten aangepakt en daar klagen ze over in het nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |