ay, je kan zelf geen club kiezenquote:
Als je er wat langer zit wel geloof ik, dan kan je athans een suggestie opgeven. De club die je kiest moet uiteraard zelf wel akkoord gaan.quote:
Dat ligt in ieder geval aan je reputatie als coach.quote:
Hmm, ben nu overnieuw begonnen. Speel het nog niet zo lang. Eerste spelletje was even om mee te oefenen. Ik heb nog niet een heel seizoen erop zittenquote:Op zondag 29 mei 2011 17:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat ligt in ieder geval aan je reputatie als coach.
Na een paar seizoenen onder de riem en wat prijzen krijg je meer speelruimte van het bestuur.
Ik heb zelf 3-1 gewonnen in de Arena, bovendien heeft PSV met maar liefst 5-0 van Groningen gewonnen. Hierdoor ben ik met nog 3 wedstrijden te gaan ik voor het eerst kampioen geworden!quote:Op zondag 29 mei 2011 15:56 schreef VonHinten het volgende:
[..]
In het slechtste geval heb je 4 punten voorsprong met nog 3 wedstrijden te gaan. Dat moet lukken, succes
Naam>zoeken>spelers en dan bij Filter>transferlijst>op transferlijstquote:Op zondag 29 mei 2011 18:28 schreef Creeg het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waar kan ik de transferlijst vinden zoals clubs spelers niet meer nodig hebben zeg maar
Supernetjesquote:Op zondag 29 mei 2011 17:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb zelf 3-1 gewonnen in de Arena, bovendien heeft PSV met maar liefst 5-0 van Groningen gewonnen. Hierdoor ben ik met nog 3 wedstrijden te gaan ik voor het eerst kampioen geworden!Zit inmiddels in 2017 dus het heeft wel even geduurd.
Klopt, dat merk ik met Real welquote:Op zondag 29 mei 2011 18:41 schreef VonHinten het volgende:
Ik merk nu wel dat het moeilijk is om een topteam ook top te houden. Je moet een brede selectie houden, maar supergoede spelers zullen nooit op de bank willen zitten. En talenten zullen nooit gelijk goed genoeg zijn om als waardige vervangers te kunnen dienen.
Hmmm. Benieuwd wat dit seizoen gaat brengen. Heb een vrij smalle selectie en al mijn reservespelers zijn U20 of ex-U20. Ah well
Hoe goed wordt:quote:Op zondag 29 mei 2011 18:53 schreef MMUFC het volgende:
Seizoen 3 met PSV afgesloten als nummer 2. Ajax was 5 duels voor einde al kampioen. Met nog 4 duels te gaan stonden ze op 26 winst en 4 gelijk. Ik heb ze in wedstrijd 31 op de eerste nederlaag getrakteerd. Het seizoen leek ik met slechts 1 speler met 10 of meer goals te gaan eindigen. Spits Garra Dembelé, inmiddels verkast naar de AMR positie, stond op 15. AML Dzsudzsak en MC Toivonen stonden op 9. Deze wisten in het laatste duel, uit tegen Heerenveen, niet te scoren. Finnbogason deed dat wel.. In de 15e, 40e, 43e en 45e minuut. Het waren de enige 4 goals van die wedstrijd en Finnbogason kwam daarmee op 10 goals
Ben nu met dit scenario begonnen.
Van de 6 promovendussen is Tonbridge Angels de gelukkige geworden. Ze hebben een stadion van 5000 toeschouwers en ging in de eerste maand meteen van 33k in de plus naar 3k in de min..
Financieel gezien zal het dus zeker een lang seizoen worden
De voorbereiding 1 gelijk en rest overwinningen tegen mindere clubs, eerste competitieduel 2-0 verloren. De goals vielen in 45+2 en 90+2
Jeroen Zoetquote:Op zondag 29 mei 2011 18:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe goed wordt:
- Memphis Depay?
- Labyad?
- Okan Köse?
- Jeroen Zoet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Derde/tweede keeper, en nog niet goed genoeg voor grote werk.. benieuwd of dat nog komt..
Okan KöseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet goed genoeg. Simpel zat.
Zakaria LabyadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het probleem met Zakaria was dat hij 2x fors geblesseerd was. O.A. gescheurde kruisbanden
Memphis DepaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afwachten of hij het überhaupt gaat redden..![]()
Ben benaderd door Kameroen maar zit juist lekker bij NL-21 zal ik het doen of niet?C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Sorry?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Naam>zoeken>spelers en dan bij Filter>transferlijst>op transferlijst![]()
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*![]()
sextet met Alavés!Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben![]()
Waar ik eerder in dit topic aangaf dat ik met Feyenoord nog nooit overgenomen ben krijg ik zojuist het bericht dat een consortium onder aanvoering van zakenman Leo Siebert van plan is om de club over te nemen en dan Christian Ziege als manager wil aanstellen. Over dat laatste maak ik me niet al te veel zorgen aangezien ik het afgelopen seizoen kampioen ben geworden en de 2e ronde CL heb bereikt. Ik wacht rustig af![]()
![]()
Wow ik heb Fabregas, Sneijder, van der Vaart, van Nistelrooy en nog 2 goede Zuid-Koreaanse talentjes weten te contracteren. Vraag niet hoe, want ben er zelf ook verbaasd van![]()
En ik ben Real Madrid.AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:39 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Jeroen ZoetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Derde/tweede keeper, en nog niet goed genoeg voor grote werk.. benieuwd of dat nog komt..
Okan KöseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet goed genoeg. Simpel zat.
Zakaria LabyadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het probleem met Zakaria was dat hij 2x fors geblesseerd was. O.A. gescheurde kruisbanden
Memphis Depaya ok thx..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afwachten of hij het überhaupt gaat redden..
Mijn scouts zeiden dat ze superieur werden.. Maar daar twijfelde ik een beetje aan.. thx..![]()
![]()
Hmm hij start niet op bij mij.. Ik kom gewoon bij het startscherm en dan staat er "Processing..please wait", en dat gaat maar niet weg! Het blijft zo. Heb al opnieuw opgestart, opnieuw geinstalleerd, patch er overheen.. Weet iemand wat het kan zijn?
EDIT: Hij doet het nu ineens wel.. weet niet precies waar het aan ligt.
[ Bericht 14% gewijzigd door HalvinCarris op 30-05-2011 10:32:46 ]Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')![]()
Dat scenario weer ff aan de kant gezet(had na 8 duels 3 punten) en maar weer met PSV verder..
Zit met PSV in de zomerstop.
Ben gedeeltelijk mijn selectie aan het opschonen.
Dzsudzsak nieuw contract laten tekenen voor het zelfde salaris(1,5m per jaar) maar dan zonder Match Highest Earning clausule(anders had hij 3 weken later net als Gago 2m gaan verdienen..).
Heb verder Cassio(speelde in seizoen 1 en 2 een paar duels als eerste keeper afwezig was, seizoen 3 was hij 2e keeper, maar zodra Enyeama niet kon spelen keepte Jeroen Zoet) verkocht voor 2,2 miljoen aan FC Barcelona(Victor Valdes!: Watch out
), Marcelo(1e seizoen basiskracht, in seizoen 2 en 3 nog maar een handje vol duels gespeeld) voor 3,1m naar Valladolid en Jermain Lens(in 3 seizoenen toch wel 5 duels gespeeld in de Eredivisie) voor 3,2m naar WBA. Gezien de gezamenlijke waarde van 4m en de opbrengst van 8,5m toch niet slecht gedaan..
Heb voor komende zomer 27,5m transfergeld en 28m loonbudget(waarvan 22m gebruikt). Weet nog niet wat ik er mee ga doen.. Misschien proberen een goalgetter te kopen..![]()
Pfff denk je het seizoen goed te beginnen met een 4-0 overwinning op PSV in de JC schaal, raakt m'n beste speler Neymar 3 maanden geblesseerd.![]()
![]()
Wolves.
3e seizoen. 1 januari en op plaats 2. 12 overwinningen, 6 gelijke spelen, 0 maal verlies. Gewoon 4-2-4 met redelijke spelers. Heeft even geduurd, maar nu begint mijn tactiek vruchten af te werpen. Eerder verloor ik nog weleens dik tegen mindere goden, maar dat is verleden tijd. Ben erg steady. Enige verliespartij is tegen Braga thuis geweest, maar toen was ik al geplaatst voor de volgende ronde EL.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 13:45 schreef inZanity het volgende:
Pfff denk je het seizoen goed te beginnen met een 4-0 overwinning op PSV in de JC schaal, raakt m'n beste speler Neymar 3 maanden geblesseerd.das kut ja. Welk team ben je ?
Waar kan ik het Naam>Spelers>Zoeken vinden? Ik zoek de transferlijst. De lijst dus zoals clubs hun spelers daarop zetten,..AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Met Naam wordt jou naam als manager bedoeldquote:Op maandag 30 mei 2011 16:09 schreef Creeg het volgende:
Waar kan ik het Naam>Spelers>Zoeken vinden? Ik zoek de transferlijst. De lijst dus zoals clubs hun spelers daarop zetten,..
Kan zijn dat het ipv Spelers > Zoeken, Zoeken > Spelers is![]()
![]()
Tactiek bevalt primaquote:Op zondag 29 mei 2011 01:04 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Bevalt de tactiek een beetje? Zelf gemaakt of van internet geplukt?
De invulling er van ziet er heerlijk uit!nog maar één keer verloren dit seizoen en dat was in de beker uit tegen Chelsea kan een keer gebeuren. Heb de tactiek zelf in elkaar geknutseld, moet hem nog een klein beetje tweaken maar nu nog geen zin aan. Champions League; Benfica uit 5-1, Salzburg uit 4-1 en Sampdoria thuis 3-1
![]()
![]()
De regel in Italie dat je per seizoen niet meer dan 1 speler buiten de EU mag halen is zwaar zaad. Zeker ook omdat later in het spel bijna alle talenten uit Zuid-Amerika komen. En daar kan ik er maar 1 per jaar van halen. Pffff.
Zoek je een leuke spits van max. 18 jaar: 5 leuke hits. Vink je 'EU-based' aan: 0. Zucht.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn centrale middenvelder weet het voor elkaar te krijgen om binnen 15 seconden (!!!) rood te krijgen voor een tackle met twee benen. Hij heet niet voor niets 'Leo'. Lompe Leo. Mijn God wat een koekenbakker.![]()
Ik heb een vraag over het aanbieden van overbodige spelers bij andere clubs.
Bij negen van de tien clubs die reageren krijg ik een transfervoorstel met een 48 maanden lange afbetaling.
Ik kan geen tegenbod doen waarin ik de voorwaarden verander, ik kan alleen het transfervoorstel afwijzen met daar aangekoppeld een reden.
Mis ik iets? Is er een manier om wel een fatsoenlijk (direct betalen) bod te krijgen?![]()
Nee die is er volgens niet soms kan je onderhandelen en soms niet als een club een definitief bod uitbrengt.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb een vraag over het aanbieden van overbodige spelers bij andere clubs.
Bij negen van de tien clubs die reageren krijg ik een transfervoorstel met een 48 maanden lange afbetaling.
Ik kan geen tegenbod doen waarin ik de voorwaarden verander, ik kan alleen het transfervoorstel afwijzen met daar aangekoppeld een reden.
Mis ik iets? Is er een manier om wel een fatsoenlijk (direct betalen) bod te krijgen?C'est la vie
Kampioen met Wolves. Stond 2 punten voor op ManCity. Laatste wedstrijd. Ik uit naar Arsenal. ManCity thuis tegen Liverpool. Ik had aan 1 punt genoeg. Maakt Arshavin in de laatste minuut de 2-1 voor Arsenal. Gelukkig verloor ManCity thuis met 3-1 van Liverpool. Mijn tactiek werkt goed.
Fa cup finale helaas met 3-0 verloren van Chelsea.
Uitblinkers: Demba Ba, Fletcher, Ait Fana, Jack Cork, Griezman en El Kouatari.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Sinds mijn aanstelling bij het Nederlands elftal zit ik al te worstelen met de linksback positie Pieters is een prima LB maar dan houd het ook wel op. een aardige reserve was niet te vinden. Uit nood maar Martins indi erbij gehaald. Krijg ik net het bericht dat Digne die al jaren m'n vaste LB is bij Feyenoord een Nederlands paspoort heeft gekregen, terwijl hij er eerder geen heil in zag :p![]()
Het gaat weer lekker hier
Gerrard, Torres, Glen Johnson, Kuyt, N'Gog en Shelvey allemaal langdurig geblesseerd, net nu ik in een cruciale periode zit (Manchester United, Arsenal en 2 groepswedstrijden Champions League)
Het team draait nog niet lekker, veel jonkies in het team die nog moeten wennen (Kevin, Babacar, Digne) en een aantal spelers draaien nog niet zo goed als vorig jaar (Babel, Meireles)
Het wordt een zwaar seizoen![]()
Lucas van Sao Paulo voor 4 miljoen naar Groningen halen? Begin eerste seizoen. Ook Lucas Piazon heb ik even bekeken, schijnt een enorm talent te zijn maar z'n stats zien er niet geweldig uit.. Iemand anders nog een leuke spits?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Lucas is een goede speler, speelt bij mij sinds seizoen 1 voor FC Barcelona. Heeft inmiddels 57 duels voor het eerste van Barca. Het is geen Messi maar ik denk dat hij voor Groningen zeker van waarde kan zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef Lindgren. het volgende:
Lucas van Sao Paulo voor 4 miljoen naar Groningen halen? Begin eerste seizoen. Ook Lucas Piazon heb ik even bekeken, schijnt een enorm talent te zijn maar z'n stats zien er niet geweldig uit.. Iemand anders nog een leuke spits?
Lucas Piazon is qua stats op zijn 19e bij mij nog steeds niet bijster goed..![]()
Ik haal Lucas voor 4 miljoen rond op inderdaad, Piazon kost slechts 275k, maar gaat dan nog 2 jaar rijpen bij Sao Paulo. Misschien dat ik die gok wel neem, kan 'm altijd voor meer doorverkopen..quote:Op maandag 30 mei 2011 22:33 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Lucas is een goede speler, speelt bij mij sinds seizoen 1 voor FC Barcelona. Heeft inmiddels 57 duels voor het eerste van Barca. Het is geen Messi maar ik denk dat hij voor Groningen zeker van waarde kan zijn.
Lucas Piazon is qua stats op zijn 19e bij mij nog steeds niet bijster goed..
Weet je nog een goede MC of VR? Dan is m'n selectie rond. Ik heb Mauricio Pereyra al opgehaald en Teko Modise en Vrsaljko waren te duur.. Digne maar eens opzoeken..hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wil je jonge honden of gasten die zo in de basis kunnen?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik haal Lucas voor 4 miljoen rond op inderdaad, Piazon kost slechts 275k, maar gaat dan nog 2 jaar rijpen bij Sao Paulo. Misschien dat ik die gok wel neem, kan 'm altijd voor meer doorverkopen..
Weet je nog een goede MC of VR? Dan is m'n selectie rond. Ik heb Mauricio Pereyra al opgehaald en Teko Modise en Vrsaljko waren te duur.. Digne maar eens opzoeken..
Heb zelf Mateo Kovacic en Nika Kvekveskiri als jongelingen rond lopen.
Kovacic ben ik erg tevreden over, Kvekveskiri ben ik iets minder tevreden over, maar is ook weer niet dramatisch..![]()
Toevallig, heb Kovacic al bekeken en 10 minuten geleden Kvekveskiri, ik ga echter voor de Roemeen Cornel Rapa, prima back. Krijgt iets meer sterren PA. Hij is ook nog iets goedkoper. Ik prefereer trouwens jonkies.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:47 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Wil je jonge honden of gasten die zo in de basis kunnen?
Heb zelf Mateo Kovacic en Nika Kvekveskiri als jongelingen rond lopen.
Kovacic ben ik erg tevreden over, Kvekveskiri ben ik iets minder tevreden over, maar is ook weer niet dramatisch..hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
NEC heeft de speler Ollé-Ollé aangetrokken.. Ik weet al hoe die toegezongen gaat worden..
Heb Vaclav Kadlec voor een seizoen van ManU gehuurd.. Kijken of die de goals voor mij kan scoren..![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:59 schreef MMUFC het volgende:
NEC heeft de speler Ollé-Ollé aangetrokken.. Ik weet al hoe die toegezongen gaat worden..
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Pfft.. mijn spelers moeten echt eens wat vaker een kans afmaken..
25 schoten, 8 op doel, 4 CCC's en toch maar 1x scoren.. en aangezien Rapid Wien 1 van de 8 schoten(waarvan 2 op doel) ook weet te benutten, speel je 1-1 in de 1e wedstrijd van de 3e voorronde CL..![]()
Dit is echt bagger.. Aangezien ik met mijn vorige game die aankoopjes dus keurig op orde had dacht ik even leuk te beginnen.. Bleek dat ik in een door de editor aangepaste game zat. (wat uitgeprobeerd laatst) Maak ik dus een nieuwe game aan en probeer ik opnieuw de zelfde aankopen te doen: Nu kost Lucas ineens 8 miljoen ipv 4.
FC Twente heeft een betere seizoensstart dan vorig jaar.. Verloren ze vorig jaar in de 1e wedstrijd thuis met 1-7 van Ajax, dit jaar verloren ze uit met 5-0 van Feyenoord![]()
![]()
Zit nu ongeveer halverwege seizoen 2 met Leverkusen. Niet zoveel gespeeld de laatste tijd. Na een wat rommelige start met onnodig verloren wedstrijden en domme gelijkspelen, begint het nu aardig te lopen. Ben nu al 10 wedstrijden in de competitie ongeslagen, sta 2e, 1 punt achter Bayern. Doelstelling is continentaal voetbal, ook al ben ik vorig jaar kampioen geworden. Wil het rustig opbouwen en niet teveel hoge verwachtingen scheppen.
In de CL ben ik verrassend 1e geëindigd in de poulefaseMet nog 1 wedstrijd te gaan stond ik 2e (met 8 punten), achter AC Milan (9 punten) en onder mij stond Dinamo Kiev (7) punten. Daaronder stond Vitesse nog met 4 punten. Ik moest tegen Dinamo Kiev thuis, dus eigenlijk moest ik gewoon winnen en dan was ik door. Na een enerverende wedstrijd wordt het 1-1, dus was in ieder geval door, maar Vitesse wint met 3-2 van AC Milan
En ik had blijkbaar een beter doelsaldo, dus werd leuk 1e
Ging eigenlijk voor de 3e plek, maar altijd leuk meegenomen.
Benieuwd wie ik zal treffen, maar ver zal ik niet komenKom net een beetje tekort tegen de 'grote' clubs.
I picture your face.. In the back of my eyes![]()
Na de 1-1 tegen Rapid begint het te lopen..
Kwam in de eerste competitieduel vrij vlot met 0-1 achter tegen promovendus Zwolle. Na in de rust aangegeven te hebben teleurgesteld te zijn, zetten ze het in de 2e helft recht: 3-1
Het tweede duel met Rapid Wien werd een eitje: 6-1. Kadlec was met 3 goals de grote man.
Vervolgens werd er met 1-2 van ADO gewonnen en met 4-0 van RKC.
Grote mannen zijn Dzsudzsak(4 goals in 3 competitieduels) en Kadlec.
Volgende duel is Saint Ettienne, met de Franse club mag ik uitmaken wie in de groepsfase CL en wie in de groepsfase EL mag gaan spelen.![]()
Tweede seizoen met Twente is op gang gekomen. Minder blessures dan aan het begin gelukkig, maar nog wel een paar belangrijke spelers een tijd lang moeten missen. Wat screens:
Leuke thuisoverwinning in de CL + stand:
Stand Eredivie:
(Lekker weinig tegengoalsEnyeama, wat een beest
)
Talentjes die bij blessures van Carcela, Janko, Janssen en Vaughan hun kans kregen en met beide handen aangrepen:
Manager statistieken:![]()
![]()
Mexico -20 wint met 5-0 van Chili -20. 3x Guarch en 2x Torres. Beide uitkomend voor FC Groningen.
Die Guarch is een heldige held.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Vorige week een nieuw spel met Feyenoord begonnen, omdat m'n 1e spel volledig fout ging, toen ik in de zomer grote schoonmaak hield én van tactiek veranderde.
Nu heb ik eerst m'n 2 grootverdieners (de Cler en Biseswar met 25.000/week) verkocht en goed gescout naar spelers voor m'n nieuwe systeem: 4-2-4 paraplu.
1 GK
1 DL (Winger) - 2 DC - 1 DR (Winger)
1 DM (Anchor Man) - 1 MC (Playmaker)
1 AML (Winger of Inside Forward) - 2 ST - 1 AMR (Winger)
In totaal 3 spelers verkocht voor totaal 5mln en 5 spelers gekocht voor totaal ongeveer 2mln. Een echte winger (a la Overmars vroeger) voor 400k, een lange, sterke Zweedse spits voor 1mln en een AM (LR) talent voor 600k. Daarnaast een boom van een vent achterin (Dimicius, Braziliaan) en Cruz weer, beide transfervrij en onder de 6.000 in salaris.
Ze moesten allemaal Engels spreken.
Resultaat? In november 2e met 3 punten achter Ajax, 'Very good' team harmony, goede tot superb transfers, etc.
Natuurlijk heb ik nog wel slechte wedstrijden, maar over het algemeen speelt Feyenoord nu het voetbal dat ik gaaf vind. Steekballetjes op de spitsen en soms wingers, diepte passes op de wingers, goede verdediging.I love my mispoken words.![]()
Ik maak hier dingen mee bij Boston United joh.
Ik verlies een thuiswedstrijd door twee eigen doelpunten de week daarna geef ik een 2-0 voorsprong weg door twee strafschoppen.Dit kan alleen in het amateurvoetbal.
C'est la vie
Doen. Doen. Doen. Potentieel gezien de beste speler in het spel. Heb hem nu met Wolves kunnen halen. Voor 4,4 M.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Die Torben Joneleit heb ik ook gehad, hoe speelt hij bij jou? Bij mij niet zo geweldig.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:52 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Tweede seizoen met Twente is op gang gekomen. Minder blessures dan aan het begin gelukkig, maar nog wel een paar belangrijke spelers een tijd lang moeten missen. Wat screens:
Leuke thuisoverwinning in de CL + stand:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stand Eredivie:
[ afbeelding ]
(Lekker weinig tegengoalsEnyeama, wat een beest
)
Talentjes die bij blessures van Carcela, Janko, Janssen en Vaughan hun kans kregen en met beide handen aangrepen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Manager statistieken:
[ afbeelding ]![]()
Hij is een goede derde achter Douglas en Cahais. Hij en Cahais wisselen hun plekje centraal in de verdediging een beetje af bij mij![]()
![]()
Ja hoor, Ajax is echt té goed gewoon in die manutd-database, in seizoen 2013/2014 speelt Barca 0-0 uit in de Arena en thuis spelen ze 1-1![]()
![]()
Januari 2018 speelt hij voor Leeds United (transfersom: 9,75 miljoen).quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doen. Doen. Doen. Potentieel gezien de beste speler in het spel. Heb hem nu met Wolves kunnen halen. Voor 4,4 M.
Heb straks een luxe probleem Canales, Pastore, Poli en Pastore op dezelfde positie.![]()
zucht, met mijn Valencia game gaat het best wel goed. Ik sta nog steeds eerste en sta in de kwartfinale van de EL. Helaas zit mijn team nu wel in een dip. Niet alleen qua prestaties, maar mijn belangrijke spelers zijn geveld door blessures. Enrique, Mata en Bendtner hebben allemaal iets gebroken en Pedro heeft iets met zijn knie.
Ik hoop dat ik mijn twee punten voorsprong op Barca en Real kan behouden.Feyenoord Rotterdam![]()
Mijn PSV game werd een beetje behoorlijk traag.. Heb hem even aan de kant gezet om een poging te wagen Hartlepool United(die ik in een eerdere game niet uit de League One kreeg) op te werken in het Engelse voetbal.
Met patch 11.3 heb ik een hele smalle selectie. Met het overhevelen van 2 overbodige spelers en een keeper vanuit de reserves naar het eerste elftal zit ik op 20 spelers.
Ik ga proberen mijn selectie uit te breiden met een aantal huurlingen en eventueel een aantal transfervrije spelers.
Zojuist mijn 1e oefenduel met 6-0 gewonnen.......... van Arsenal
Had een oefenduel geregeld tegen het 1e elftal van Arsenal. Ze speelden echter met voornamelijk jeugdige spelers. De bekendste spelers zijn Lukasz Fabianski, Kyle Ebicilio. Jack Wilshere, Thomas Rosicky en Kieran Gibbs, verder waren het allemaal jeugdspelers.. Maar dan nog is het voor Arsenal een schande om dit met 6-0 te verliezen
Bij rust stond het 3-0 en vlak na rust kreeg Daniel Boateng van Arsenal de rode kaart en liep ik uit naar 6-0..![]()
Pfffff.. Nadat Neymar de start van de competitie miste door een blessure van 2 maanden heeft hij welgeteld 4 competitiewedstrijden(en 2 beker en 2 CL) om vervolgens weer 3 tot 4 maanden eruit te liggen. Heel frustrerend.
Met Nederland overigens Bosnie geloot voor de play-offs voor het WK van 2018, moet te doen zijn lijkt me.![]()
Vraagje, ik heb altijd moeite om 2 spitsen in een 4-4-2 systeem goed te laten functioneren.
Ben nu met Liverpool begonnen.
Maar mijn team draait moeizaam, scoort niet veel.
Speel nu ongeveer
----------------------------------------------Reina
G Johnson -------------- carragher----------------------- agger -------------------coentrao
aanv back ondersteun verd voorstop voetballende verd rugdekking aanv back ondersteun
Kuyt ---------------------------Gerrard-------------------------------lucas-----------------ruiz
buiten mid aanv aanv mid mid verd vleugel aanv
----------------------------------caroll------------------------------Suarez
--------------------------------target man aanv diepe spits
tactiek
controleren
meer creativiteit
druk zetten standaard
tackelen standaard
mandek zone
voorzetten standaard
beegingsvrijheid standaard
Verdedigend staat het solide, maar het spitsen duo scoort nog niet of nauelijks.
Ook gerrard lijkt zich niet lekker te voelen in zijn rol.
Enige tips? hoe het spitsen duo een dodelijk duo te maken?![]()
Hou het simpel. Een aanvallende targetman en een afmaker en geduld hebben. Gerard zou ik op automatisch zetten.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Uit 2-0 verloren, thuis 3-0 gewonnen. Dus geplaatst voor het WK, al is het met heel veel moeite.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:25 schreef inZanity het volgende:
Met Nederland overigens Bosnie geloot voor de play-offs voor het WK van 2018, moet te doen zijn lijkt me.
Edit: Loting voor het WK is inmiddels geweest. Geloot tegen Engeland, Algerije en Mexico.
[ Bericht 7% gewijzigd door inZanity op 01-06-2011 01:01:38 ]![]()
Bedoel je de shirtjes van de spelers in de 3D animatie? Zoja, dat is te doen met FMRTE.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:32 schreef AssyriskaFF het volgende:
Kun je trouwens de shirts e.d. aanpassen in het spel ( uitshirtskleur aanpassen ofzo).
Maar dat kan je misschien beter links laten liggen, want als je eenmaal aan het editten bent is de verleiding wel erg groot om dat ene contractje even te verlengen of het moraal van de tegenstander de vernieling in te helpen.
De shirt en logo afbeeldingen aanpassen kan ook, ff de sirtouisioiere..blabla-nog-iets-pack binnenslepen van 4GB en je hebt alle logo's, shirtjes en spelerfoto's.![]()
Ik heb Gerrard zelf spelen als Advanced Playmaker attack, wel op de AMC positie. Als ik jouw was zou ik Carrol eruit gooien en met 1 spits spelen of een andere spits kopen.quote:![]()
Heb bij Hartlepool United een moeder club weten te krijgen: Manchester United
Heb nu 3 huurlingen rondlopen(Will Keane en Oliver Norwood van ManU en Eric Lichaj van Aston Villa).
Voor het eerste duel, tegen MK Dons, leefde de trainer van MK Dons met me mee.. Na de wedstrijd leefde ik met hem mee: HU - MK Dons 2-0
Verder 2-4 verloren in de League Cup van Middlesborough en 1-2 uit bij Sheffield Wednesday voor de competitie..![]()
Zit inmiddels in de winterstop met Leverkusen. Mijn tegenstander in de 1ste ronde CL is Valencia geworden. Mwah, weet niet echt wat ik ervan moet denken. We zullen zien.
Verder heb ik de 1e plek van Bayern overgenomen. Door mijn 'goede' prestaties kreeg ik 5 miljoen transferbudgetHeb een redelijke 2e keeper nodig, omdat Giefer zwaar teleursteld. Adler is een aantal maanden geblesseerd geweest
Dus toen moest Giefer, maar wat een grabbelaar zeg
Dus moet een leuke 2e keeper hebben. Iemand suggesties? Of een talentje? Budget is ongeveer 3 miljoen, omdat ik nog een paar talentjes wil halen..
I picture your face.. In the back of my eyes![]()
Voor de toekomst zou ik sowieso proberen Matej Delac te halen, ja die van Vitesse. Die jongen wordt ontzettend goed. Verder kost Silviu Lung Jr bijna niets en was bij mij een waardig opvolger van Stekelenburg.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:01 schreef Moron het volgende:
Zit inmiddels in de winterstop met Leverkusen. Mijn tegenstander in de 1ste ronde CL is Valencia geworden. Mwah, weet niet echt wat ik ervan moet denken. We zullen zien.
Verder heb ik de 1e plek van Bayern overgenomen. Door mijn 'goede' prestaties kreeg ik 5 miljoen transferbudgetHeb een redelijke 2e keeper nodig, omdat Giefer zwaar teleursteld. Adler is een aantal maanden geblesseerd geweest
Dus toen moest Giefer, maar wat een grabbelaar zeg
Dus moet een leuke 2e keeper hebben. Iemand suggesties? Of een talentje? Budget is ongeveer 3 miljoen, omdat ik nog een paar talentjes wil halen..
Dat eerste inderdaad. Kun je die shirts niet zelf maken? Dan exporteer ik ze naar de map waar ik al die shirtjes al heb staan. FMRTE zegt mij helemaal niets.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Bedoel je de shirtjes van de spelers in de 3D animatie? Zoja, dat is te doen met FMRTE.
Maar dat kan je misschien beter links laten liggen, want als je eenmaal aan het editten bent is de verleiding wel erg groot om dat ene contractje even te verlengen of het moraal van de tegenstander de vernieling in te helpen.
De shirt en logo afbeeldingen aanpassen kan ook, ff de sirtouisioiere..blabla-nog-iets-pack binnenslepen van 4GB en je hebt alle logo's, shirtjes en spelerfoto's.![]()
Bedoel je als kits tijdens de wedstrijd of gewoon als plaatje naast de clubnaam zegmaar.. Er zijn heel veel kitpacks te downloaden, maar of dan de 3d kleuren veranderen weet ik niet.. Wat wil je veranderen dan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:14 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Dat eerste inderdaad. Kun je die shirts niet zelf maken? Dan exporteer ik ze naar de map waar ik al die shirtjes al heb staan. FMRTE zegt mij helemaal niets.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ik zou bij Delac vooral op z'n contract letten is vaak na een of twee seizoenen transfervrij op te halen. In veel gevallen raakt ie zelfs zonder club.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Voor de toekomst zou ik sowieso proberen Matej Delac te halen, ja die van Vitesse. Die jongen wordt ontzettend goed. Verder kost Silviu Lung Jr bijna niets en was bij mij een waardig opvolger van Stekelenburg.![]()
Leefde de manager van MK Dons nog met me mee.. De manager van Brentford dacht dat Hartlepool United snel zou zakken op de ranglijst.
Hartlepool United - Brentford 3-1
Gevolg: Stijging van plaats 13 naar 5![]()
![]()
Vertel mij eens hoe ik met 36 schoten, waarvan 11 op doel, alsnog met een stand van 0-0 eindig.
Nog erger: Ajax - Sparta Nijkerk.If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?![]()
Oh dat heb ik ook al een paar keer gehad.. Nu begreep ik een keer dat het kan helpen om je spits te wisselen tijdens de wedstrijd.. Dan willen ze er ineens wel een paar keer ingaan. Weet niet of je tijdens die wedstrijd je spits gewisseld hebt?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:13 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Vertel mij eens hoe ik met 36 schoten, waarvan 11 op doel, alsnog met een stand van 0-0 eindig.
Nog erger: Ajax - Sparta Nijkerk.![]()
Ik heb er een spits naast gezet.If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?![]()
Ook vaak zat gehad, dit wil nog wel eens helpen:quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:13 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Nog erger: Ajax - Sparta Nijkerk.
- Spelers in de rust zeggen dat je teleurgesteld bent en je een betere tweede helft verwacht.
- Spelers die een rating onder 6.5 hebben gelijk wisselen (let hierbij wel op met de conditie van de andere spelers die in het veld staan).
- Spitsen wisselen![]()
Dat kan afhankelijk zijn van veel factoren, ten eerste kan het natuurlijk puur pech zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:13 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Nog erger: Ajax - Sparta Nijkerk.
Maar het is bijvoorbeeld belangrijk hoe je je spelers de wei in stuurt: hebben ze last van de druk? of zijn ze juist overmoedig? hoe is het moraal? ben je de underdog of juist de torenhoge favoriet?
Heeft je spits de afgelopen wedstrijden penalties gemist en/of slechte wedstrijden gespeeld?
Door die gevallen goed af te vangen in je teamtalks kan je soms dat soort situaties zoals jij beschrijft voorkomen.
Ik gebruik nogal eens de team talk guide van WoIfsong.
Erg handig!
[ Bericht 0% gewijzigd door Kleffe_Dop op 01-06-2011 14:14:13 ]![]()
Hoe kan ik een speler duidelijk maken dat hij eens een keer moet stoppen met elke keer een gele kaart te pakken. Ik zeg het soms wel in de persconferentie als het me gevraagd wordt, maar de speler veranderd niet.AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Salaris een week intrekken, bij onprofessionele overtredingen moet je dat altijd doen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:35 schreef Creeg het volgende:
Hoe kan ik een speler duidelijk maken dat hij eens een keer moet stoppen met elke keer een gele kaart te pakken. Ik zeg het soms wel in de persconferentie als het me gevraagd wordt, maar de speler veranderd niet.
Anders zul je zien dat spelers die daar vatbaar voor zijn massaal kaarten gaan pakken.![]()
!@%^!#$
godver, zojuist de titel vergooit door 2x op rij te verliezen. Nu sta ik derde. En ik ben ook nog eens uitgeschakeld in de halve finale van de EL door Palermo. Ja, Palermo dat mijn struikelblok bij Feyenoord ook al meerdere malen is geweest. Genieten!
Om het nog even erger te maken. Door 3x te verliezen achter elkaar en 1 gelijkspel tegen Palermo, is mijn moraal naar het niveau 0 gezakt.Dit gaat een leuk slot worden
Feyenoord Rotterdam![]()
En hoe trek ik iemands salaris een week in?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Salaris een week intrekken, bij onprofessionele overtredingen moet je dat altijd doen.
Anders zul je zien dat spelers die daar vatbaar voor zijn massaal kaarten gaan pakken.AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Uitshirts van Ajax aanpassen naar het nieuwe uitshirtquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bedoel je als kits tijdens de wedstrijd of gewoon als plaatje naast de clubnaam zegmaar.. Er zijn heel veel kitpacks te downloaden, maar of dan de 3d kleuren veranderen weet ik niet.. Wat wil je veranderen dan?. En voor andere clubs ook eventueel.
Dus ook in 3D enz.![]()
Vlak nadat je de wedstrijd hebt gespeeld krijg je in je Inbox een melding van geschorste spelers.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:55 schreef Creeg het volgende:
[..]
En hoe trek ik iemands salaris een week in?
Rechtsonderin vind je vervolgens een drop-down button voor disciplinaire maatregelen.![]()
Dit geldt alleen bij een rode kaart(direct of 2x geel) maar niet bij een schorsing bij 5 gele kaarten..quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vlak nadat je de wedstrijd hebt gespeeld krijg je in je Inbox een melding van geschorste spelers.
Rechtsonderin vind je vervolgens een drop-down button voor disciplinaire maatregelen.![]()
Zelf geef ik altijd een waarschuwing, wanneer het een eerst rode kaart betreft. De daaropvolgende keer houd ik wel salaris in. Alleen weer niet als het bijvoorbeeld een half jaar later weer eens voorkomt. Wel wanneer het binnen een wedstrijd of 5/6 gebeurd.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vlak nadat je de wedstrijd hebt gespeeld krijg je in je Inbox een melding van geschorste spelers.
Rechtsonderin vind je vervolgens een drop-down button voor disciplinaire maatregelen.
Een straf vanwege teveel gele kaarten vind ik persoonlijk wat overdreven.![]()
Ik geef meestal bij 2x geel waarschuwing en bij direct rood 1 week salaris, en de meesten pikken dit gewoonquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Zelf geef ik altijd een waarschuwing, wanneer het een eerst rode kaart betreft. De daaropvolgende keer houd ik wel salaris in. Alleen weer niet als het bijvoorbeeld een half jaar later weer eens voorkomt. Wel wanneer het binnen een wedstrijd of 5/6 gebeurd.
Een straf vanwege teveel gele kaarten vind ik persoonlijk wat overdreven.![]()
![]()
Hoe geef je die waarschuwing dan?AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
quote:quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
Ja sorry hoor. Ik zoek me dood in dit spel naar dingenAJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Hoppa, Sergio Ramos zijn zoveelste rode kaart. 2 weken geen salaris en dat accepteert ie gelukkig. Hij ziet dus eindelijk zijn eigen fouten in.AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Zo had ik bij PSV Eric Abidal die in 5 duels tijd 2 directe rode kaarten paktequote:Op woensdag 1 juni 2011 15:14 schreef Creeg het volgende:
Hoppa, Sergio Ramos zijn zoveelste rode kaart. 2 weken geen salaris en dat accepteert ie gelukkig. Hij ziet dus eindelijk zijn eigen fouten in.![]()
![]()
Lol. Nee, maar dit kan niet met Sergio Ramos. Hij heeft in de competitie 22 gele kaarten gepakt en een aantal directe rode. Nu ook in de CL kwartfinale tegen ManU (4-1) maakte hij ook een doodschop en ja hoor meneer krijgt direct rood.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:21 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Zo had ik bij PSV Eric Abidal die in 5 duels tijd 2 directe rode kaarten pakteAJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
22 geel heb ik niet gehaald.. Had wel Mark van Bommel die tot 2 of 3x geschorst werd in de competitie i.v.m. te veel gele kaarten..quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:24 schreef Creeg het volgende:
[..]
Lol. Nee, maar dit kan niet met Sergio Ramos. Hij heeft in de competitie 22 gele kaarten gepakt en een aantal directe rode. Nu ook in de CL kwartfinale tegen ManU (4-1) maakte hij ook een doodschop en ja hoor meneer krijgt direct rood.![]()
van Bommelquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:27 schreef MMUFC het volgende:
[..]
22 geel heb ik niet gehaald.. Had wel Mark van Bommel die tot 2 of 3x geschorst werd in de competitie i.v.m. te veel gele kaarten..
Net echt..quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:33 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Hoe verrassend.. vooral Van Bommel en Ola Toivonen waren de kaarten pakkers van mijn selectie
quote:
Wow 4-0 gewonnen thuis van Barcelona. VdVaart, 2x Kaká en Carvalho maakten de doelpunten.AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Haha geweldig als zo'n trainer je helemaal afkraakt voor de wedstrijd en vervolgens keihard verliest. De trainer van Almeria deed dat bij mij bijvoorbeeld. Hij zei dat ik nooit kampioen kon worden, en dat ik te slecht was voor Real Madrid etc. Ik win van hem met 5-0 (thuis). Ik reageer na de wedstrijd op zijn uitlatingen samengevat dat hij er gewoon niks van bakt bij Almeria en hij word de volgende dag ontslagen hahaha!![]()
Oh en ik heb nog 1 vraag. Ik ben trainer bij Real Madrid en dan heb je ook Castilla en dat is dan een satelliet club. Hoe moet ik reageren op een speler van Castilla die begint te zeuren dat Castilla het niet goed doet? Ik kan daar niks aan doen? Ik kan die trainer van hun niet ontslaan, en negatief uitlaten over de trainer heeft ook geen zin..AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Ik kan niet quoten, quote button is weg :S
Wat er bij ie satelliet club gebeurd daar heb je geen invloed op.
trainer wordt vanzelf ontslagen![]()
Ja maar ze willen wel allemaal een gesprek met mij aangaan dat ik wat moet doen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:27 schreef rednitro het volgende:
Ik kan niet quoten, quote button is weg :S
Wat er bij ie satelliet club gebeurd daar heb je geen invloed op.
trainer wordt vanzelf ontslagenAJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Is het niet leuker om met een team in de 4de divisie te spelen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:01 schreef Creeg het volgende:
Wow 4-0 gewonnen thuis van Barcelona. VdVaart, 2x Kaká en Carvalho maakten de doelpunten.![]()
Hij heeft volgens mij ook het record bij Real Madrid qua aantal gele kaarten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:24 schreef Creeg het volgende:
[..]
Lol. Nee, maar dit kan niet met Sergio Ramos. Hij heeft in de competitie 22 gele kaarten gepakt en een aantal directe rode. Nu ook in de CL kwartfinale tegen ManU (4-1) maakte hij ook een doodschop en ja hoor meneer krijgt direct rood.
Dat komt wel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:00 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Is het niet leuker om met een team in de 4de divisie te spelen?AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Sergio Ramos niet teveel aan kloten, bij mij werd het ook niet anders maar meneer zit nu wel bij Arsenal.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:14 schreef Creeg het volgende:
Hoppa, Sergio Ramos zijn zoveelste rode kaart. 2 weken geen salaris en dat accepteert ie gelukkig. Hij ziet dus eindelijk zijn eigen fouten in.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik heb Abel Hernandez 8 seizoenen geleden verkocht aan Tottenham en daar speelt hij nog steeds. In al die tijd heb ik nooit meer wat van hem vernomen, maar dit seizoen gaat ie mij voor elke wedstrijd vertellen welke speler van de tegenpartij gevaarlijk is. Waarom, hoezo? Wil ie aandacht? Wil ie terug naar het succesvolle Palermo?![]()
Ja heb je bij Feyenoord ook altijd met Dirk Kuyt en Pierre van Hooijdonk. Komt omdat ze bij icons of legenda staan.![]()
![]()
Ja maar zo van het ene op het andere moment. Hoor er 10 jaar lang niets van, en dan ineens voor elke wedstrijdquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:57 schreef Jorwol het volgende:
Ja heb je bij Feyenoord ook altijd met Dirk Kuyt en Pierre van Hooijdonk. Komt omdat ze bij icons of legenda staan.![]()
En 'icon'? Monsieur heeft hier 3 seizoenen gespeeld en toen wilde hij per se naar een topclub. Doei doei, zwaai, zwaai. Lekker kampioen worden zonder jou![]()
![]()
23 duels gespeeld, en dus halverwege het eerste seizoen.
De prognose was dat Hartlepool United als 21e zou gaan eindigen. Halverwege staat de club echter op de 5e plaats met een voorsprong van 16 punten op die 21e plaats(die plaats zou degradatie betekenen). Sinds speelronde 3 staan we op een plaats die recht geeft op play-offs. Nou ja.. op speeldag 7e na, toen stonden we 2e wat recht geeft op promotie. Heb net een serie achter de rug waarin ik in 3 duels slechts 1 punt pakte. Diepte punt was de 1-0 nederlaag tegen nummer 21 Carlisle. Ze speelden namelijk vanaf minuut 6 met een man minder. De serie werd overigens afgesloten door met 0-2 uit bij nummer 1 Brighton te winnen
Belangrijkste spelers zijn de 2 Manchester United huurlingen. Spits Will Keane is goed voor 10 goals en 2 assists, middenvelder Oliver Norwood voor 4 goals en 13 assists.
De League Cup werd ik in ronde 1 al uitgeschakeld door Middlesborough. Johnstone's Paint Trophy verloor ik in ronde 2 van het in League Two uitkomende Chesterfield.
De FA Cup zit ik nog wel in, in het nieuwe jaar moet ik thuis aantreden tegen Championship club Ipswich Town.![]()
Ach ja, van Hooijdonk is ook een Feyenoordlegende, zo ver wil ik persoonlijk ook niet gaan eigenlijkquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:10 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ja maar zo van het ene op het andere moment. Hoor er 10 jaar lang niets van, en dan ineens voor elke wedstrijd![]()
En 'icon'? Monsieur heeft hier 3 seizoenen gespeeld en toen wilde hij per se naar een topclub. Doei doei, zwaai, zwaai. Lekker kampioen worden zonder jou![]()
![]()
Real madrid op de laatste dag kampioen geworden van spanje in het seizoen 2017/2018 en dat met 97 punten. Daarachter Barcelona met 95 punten die het lieten liggen op de laatste dag. Daarachter volg ik met Valencia met 92 punten. Om de top 4 compleet te maken is Atletico vierde geworden met 88 punten.
Het leuke is. Nummer 5, die EL mag spelen, heeft maar 57 punten. Ik heb overigens de spaanse bekerfinale gewonnen van Atletico madrid met 2-0Weer een beker in mijn prijzenkast.
Nu op naar het WK met Engeland. Is er trouwens een manier om het WK te scouten? Ik ben wel benieuwd wat voor toppers er spelen.Feyenoord Rotterdam![]()
Hij verveelt zich vermoedelijk.quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:02 schreef VonHinten het volgende:
Ik heb Abel Hernandez 8 seizoenen geleden verkocht aan Tottenham en daar speelt hij nog steeds. In al die tijd heb ik nooit meer wat van hem vernomen, maar dit seizoen gaat ie mij voor elke wedstrijd vertellen welke speler van de tegenpartij gevaarlijk is. Waarom, hoezo? Wil ie aandacht? Wil ie terug naar het succesvolle Palermo?![]()
Als je je scout een nieuwe opdracht geeft kun je bij toernooien o.a het WK kiezen, of een ander toernooi dat op dat moment aan de gang is of het punt staat te beginnen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:58 schreef Fuszy het volgende:
Real madrid op de laatste dag kampioen geworden van spanje in het seizoen 2017/2018 en dat met 97 punten. Daarachter Barcelona met 95 punten die het lieten liggen op de laatste dag. Daarachter volg ik met Valencia met 92 punten. Om de top 4 compleet te maken is Atletico vierde geworden met 88 punten.
Het leuke is. Nummer 5, die EL mag spelen, heeft maar 57 punten. Ik heb overigens de spaanse bekerfinale gewonnen van Atletico madrid met 2-0Weer een beker in mijn prijzenkast.
Nu op naar het WK met Engeland. Is er trouwens een manier om het WK te scouten? Ik ben wel benieuwd wat voor toppers er spelen.![]()
Het is me gelukt, maar niet op de manier waarop jij het zei. Dat had ik namelijk al geprobeerd en het stond er nog niet tussen. Ik kreeg later een bericht over het week en kon een scout eraan koppelenquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als je je scout een nieuwe opdracht geeft kun je bij toernooien o.a het WK kiezen, of een ander toernooi dat op dat moment aan de gang is of het punt staat te beginnen.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik ga weer verder met mijn oude PSV game.. Ik moet nog de CL winnen..
Ik zie dat NL al 2 directe CL plaatsing en 1 voorronde heeft dankzij mij..![]()
![]()
Ik word nou al dik een jaar lastig gevallen met overname plannen. Het begin met ene Leo Siebert een lokale zakenman die de club over wou nemen, dat ging uiteindelijk niet door. Later wou Onno Jacobs 68 miljoen neerleggen om de club over te nemen.Ook dat ging niet door. Zojuist kreeg ik het bericht dat een buitenlandse zakenmagnaat de club over wil nemen en dan veel geld in de club wil pompen voor spelers en faciliteiten, ik wacht rustig af. Op zich lijkt het me wel grappig om eens onbegrensd geld uit te kunnen geven met Feyenoord. Aan de andere kant zul je net zien dat de club overgenomen word net nu we in een dipje zitten en ik de laan uit word gestuurd.
![]()
Ik heb ´m net overgenomen van Palermo.quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:02 schreef VonHinten het volgende:
Ik heb Abel Hernandez 8 seizoenen geleden verkocht aan Tottenham en daar speelt hij nog steeds. In al die tijd heb ik nooit meer wat van hem vernomen, maar dit seizoen gaat ie mij voor elke wedstrijd vertellen welke speler van de tegenpartij gevaarlijk is. Waarom, hoezo? Wil ie aandacht? Wil ie terug naar het succesvolle Palermo?AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Na eerst Wolves uit het slop te hebben getrokken ben ik vandaag aan de slag gegaan met Sociedad. Eigenlijk om te kijken of mijn tactiek daar ook zou werken. En zie daar, eerste seizoen, 6e plek en Europees voetbal. Dit met als enige aankoop Fazio.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik vind football maanger echt wel leuk als ik het zo hoor en alles, maar dan open ik hem weer en duizelt het me van de dingen die er ingesteld kunnen worden. Vervolgens kan ik niet echt het geduld opbrengen om het te gaan leren. Iemand tips? Is het herkenbaar?
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')![]()
Ik heb de bijna 30-jarige Sanogo overgenomen van Juventus voor 20M. Wat een ongelooflijke topper is datquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:39 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ik heb ´m net overgenomen van Palermo.![]()
![]()
Ik heb toch een vraagje aan jullie. Ik ben benieuwd hoe jullie dit oplossen, namelijk:
Als ik een wedstrijd speel dan gaat die balk onderin 8 van de 10 keer al helemaal naar de kant van de tegenstander. Maakt niet uit of ik nou thuis of uit speel. Als ik dan kijk bij feedback van mijn assistent staat er dat de ploeg de bal nauwelijks in de ploeg kan houden. Het maakt ook niet uit welke formatie ik speel. Meestal speel ik 4-1-2-2-1 (4-4-2 met de buitenste spelers naar voren en een verdedigende middenvelder) Of ik speel gewoon de standaard 4-4-2. Ik speel dan ook wel eens op controleren, maar ik wil die wedstrijd toch winnen dus ik moet toch op aanvallen spelen.
Hoe los ik dit op?AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Waarschijnlijk geef je je spelers taken mee die ze niet aankunnen. Als je ze veel creatieve vrijheid geeft zonder dat ze creativiteit hebben, of een slechte pass, dan raken ze de bal snel kwijt. Zelfde voor de pass-afstand. Als jij niet kan passen maar je coach geeft je opdracht ballen over 40meter op een ander z'n stropdas te leggen, gaat dat niet lukken..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:09 schreef Creeg het volgende:
Ik heb toch een vraagje aan jullie. Ik ben benieuwd hoe jullie dit oplossen, namelijk:
Als ik een wedstrijd speel dan gaat die balk onderin 8 van de 10 keer al helemaal naar de kant van de tegenstander. Maakt niet uit of ik nou thuis of uit speel. Als ik dan kijk bij feedback van mijn assistent staat er dat de ploeg de bal nauwelijks in de ploeg kan houden. Het maakt ook niet uit welke formatie ik speel. Meestal speel ik 4-1-2-2-1 (4-4-2 met de buitenste spelers naar voren en een verdedigende middenvelder) Of ik speel gewoon de standaard 4-4-2. Ik speel dan ook wel eens op controleren, maar ik wil die wedstrijd toch winnen dus ik moet toch op aanvallen spelen.
Hoe los ik dit op?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hmm, ik geef Ronaldo veel de creatieve vrijheid en Di Maria ook. Verder geef ik alle middenvelders en aanvallers de opdracht om van die mooie steekballetjes door de verdediging te spelen. Zal dat nou tot zoveel balverlies lijden?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geef je je spelers taken mee die ze niet aankunnen. Als je ze veel creatieve vrijheid geeft zonder dat ze creativiteit hebben, of een slechte pass, dan raken ze de bal snel kwijt. Zelfde voor de pass-afstand. Als jij niet kan passen maar je coach geeft je opdracht ballen over 40meter op een ander z'n stropdas te leggen, gaat dat niet lukken..AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Hmm, nieuwe aanpak. Bij de meeste spelers de creativiteit uitgeschakeld behalve bij Ronaldo en Sneijder. Ondanks een rode kaart van Sneijder toch weten te winnen met 0-6
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:53 schreef Creeg het volgende:
Hmm, nieuwe aanpak. Bij de meeste spelers de creativiteit uitgeschakeld behalve bij Ronaldo en Sneijder. Ondanks een rode kaart van Sneijder toch weten te winnen met 0-6
Apart, door die kleine dingen te veranderen krijg ik gelijk van managers dat ik ineens het beste voetbal speel en dat ik het beste pass en dat andere teams daar een voorbeeld aan moeten nemenquote:
![]()
Mijn probleem geschetst in een wedstrijd een aanval hebben die 4x kan scoren op Old Trafford maar een verdediging hebben die er geen reet van kan.
Zucht was er maar geld voor defensieve versterking.
C'est la vie
Verstandigquote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:53 schreef Creeg het volgende:
Hmm, nieuwe aanpak. Bij de meeste spelers de creativiteit uitgeschakeld behalve bij Ronaldo en Sneijder. Ondanks een rode kaart van Sneijder toch weten te winnen met 0-6![]()
![]()
Hier in de competitie is het weer ongekend spannend. Voor het derde jaar op rij strijden PSV en ik om de titel. Momenteel zit ik in 2023. In 2021 won ik de titel met een punt verschil. Vorig jaar won PSV met enkele punten verschil. NU moeten we in de laatste wedstrijd tegen elkaar spelen PSV - Roda JC. PSV heeft 88 punten met een doelsaldo van 89. Ik heb 85 punten met een doelsaldo van89. Ik moet winnen om de titel binnen te slepen.
Verder sta ik ook nog met één been in de finale van de CL door uit te winnen met 1-4 van Man Utd![]()
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Roda JC - PSV
(Ik mag dus thuis.)
Minuut: 17
Score: 1-0
Resultaat: KampioenTell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Minuut: 46
Score: 2-0
Resultaat: Kampioen + TopscorerTell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Minuut: 82
Score: 3-0
Resultaat: Kampioen + Topscorer
Resultaat is duidelijk
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Bizar, zo verlies je geen enkele keer in 60 competitiewedstrijden en nu ineens 2x achter elkaar. En nog wat gelijke spelen erbij. Sta halverwege de competitie ineens 4e met 7 punten achterstand op de nummer 1 terwijl ik de voorgaande 6 seizoenen kampioen ben geworden. Vaag
Feli aan kn0x hierboven trouwens![]()
![]()
GODFRIEDVANBOULLION!
De finale van de CL verloren met 1-2 door een eigen goal van mijn keeper. Kan ik mee leven, geen probleem mee. Krijg ik daarna van het bestuur te horen dat ze een nieuw stadion gaan bouwen. Geen probleem mee. Kosten? 69 miljoen lening! Heb ik eindelijk een mooie solide basis bij Roda JC kunnen vormen, gaat het bestuur een lening afsluiten waardoor ik de komende 15 jaar 500.000 per maand moet afbetalen :STell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
![]()
Ik ben Palermo (roze shirts) en in de aanval. Knakker onderin beeld (Vela) passt de bal naar zijn teamgenoot bovenin beeld (Garmendia) en die tikt de bal erin. WORDT DE GOAL AFGEKEURD VOOR BUITENSPEL!! Garmendia loopt ACHTER de bal en heeft godsamme minimaal TWEE VERDEDIGERS voor zich lopen.... Pffffff. Het draait al zaad dit seizoen, kan ik dit soort blinde grensrechters niet gebruiken![]()
![]()
Wees blij dat hij hem erin schoot.. Ik krijg elke wedstrijd 4 van zulke kansen... Schiet hij verdomme elke keer op de keeper met zijn 19 afmaken.!!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:45 schreef VonHinten het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben Palermo (roze shirts) en in de aanval. Knakker onderin beeld (Vela) passt de bal naar zijn teamgenoot bovenin beeld (Garmendia) en die tikt de bal erin. WORDT DE GOAL AFGEKEURD VOOR BUITENSPEL!! Garmendia loopt ACHTER de bal en heeft godsamme minimaal TWEE VERDEDIGERS voor zich lopen.... Pffffff. Het draait al zaad dit seizoen, kan ik dit soort blinde grensrechters niet gebruiken![]()
![]()
Creeert wel veel extra inkomen een groter stadion, zeker als je ver komt in de CL. (Ik hark aan kaartverkoop 2M binnen per CL-ronde in de knock-out fase!)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:06 schreef Kn0x het volgende:
GODFRIEDVANBOULLION!
De finale van de CL verloren met 1-2 door een eigen goal van mijn keeper. Kan ik mee leven, geen probleem mee. Krijg ik daarna van het bestuur te horen dat ze een nieuw stadion gaan bouwen. Geen probleem mee. Kosten? 69 miljoen lening! Heb ik eindelijk een mooie solide basis bij Roda JC kunnen vormen, gaat het bestuur een lening afsluiten waardoor ik de komende 15 jaar 500.000 per maand moet afbetalen :S![]()
Herkenbaar... en vervolgens trapt je verdedigende middenvelder zonder noemenswaardig afstandschot in de benen een wereldgoal erin van ver buiten de 16.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wees blij dat hij hem erin schoot.. Ik krijg elke wedstrijd 4 van zulke kansen... Schiet hij verdomme elke keer op de keeper met zijn 19 afmaken.!!![]()
![]()
Post eens hoe hoog zijn creativity, decisions en technique zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wees blij dat hij hem erin schoot.. Ik krijg elke wedstrijd 4 van zulke kansen... Schiet hij verdomme elke keer op de keeper met zijn 19 afmaken.!!![]()
O ik weet al waarom ik niet verder ging met mijn PSV game.. Deze is nog van de eerste versie.. Elke week wel een blessure van 3 maanden..![]()
![]()
Twijfels twijfels twijfels. Ik draai al anderhalf seizoen redelijk bij Valencia. Ik heb al meerdere aanbiedingen afgeslagen in dat anderhalve jaar. Nu krijg ik een aanbieding van Juventus met een TB van 38 miljoen en een wage budget van 2,2 miljoen. Bij Valencia zijn de perspectieven een stuk somberder. 15% van de verkochte spelers krijg ik als TB en 5 miljoen als standaard.
I don't knowIk heb nu uitstel gevraagd tot na het WK. Sta nu in de halve finale met Engeland tegen Turkije. Mocht ik dat winnen, dan volgt de finale tegen Brazilië.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik had Dzeko en Balotelli in de spits..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:05 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Post eens hoe hoog zijn creativity, decisions en technique zijn.![]()
Annan..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Herkenbaar... en vervolgens trapt je verdedigende middenvelder zonder noemenswaardig afstandschot in de benen een wereldgoal erin van ver buiten de 16.![]()
![]()
Na een hele slechte reeks, de laatste 8 wedstrijden zelfs niet weten te winnen is m'n spits Neymar weer fit nadat hij het halve seizoen gemist heeft. Prompt winnen we met 4-1 bij NECHopelijk gaat het vanaf nu wat beter want de huidige 7e plek(speelronde 22) is wel erg teleurstellend in vergelijking met vorig jaar toen we kampioen werden.
![]()
Godver de Godver, Kuyt valt zojuist geblesseerd uit, 2 tot 3 maanden
Dit is in een halfjaar al de 10e speler die minstens 2 maanden geblesseerd is, het vervelendst is nog dat alle blessures in de wedstrijden gebeuren..
Ik zit nu begin Januari, Gerrard, Kuyt (2x), Torres, Shelvey, Glen Johnson, Babel, Meireles, Maxi Rodriguez en Skrtel heb ik al eens moeten missen of mis ik nog. Super frustrerend.![]()
De Kroatische zakenman Mirko Mance zegt dat hij ¤101M zal investeren in versterkingen als hij Feyenoord overneemt.![]()
![]()
Dat is het betere nieuws.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:21 schreef inZanity het volgende:
De Kroatische zakenman Mirko Mance zegt dat hij ¤101M zal investeren in versterkingen als hij Feyenoord overneemt.![]()
Nou je moet blij zijn dat het niet tijdens de trainingen gebeurd.. Dat is al 5x bij mij het geval.. Al 2 gebroken benen en een gebroken arm..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:33 schreef ValHallen het volgende:
Godver de Godver, Kuyt valt zojuist geblesseerd uit, 2 tot 3 maanden
Dit is in een halfjaar al de 10e speler die minstens 2 maanden geblesseerd is, het vervelendst is nog dat alle blessures in de wedstrijden gebeuren..
Ik zit nu begin Januari, Gerrard, Kuyt (2x), Torres, Shelvey, Glen Johnson, Babel, Meireles, Maxi Rodriguez en Skrtel heb ik al eens moeten missen of mis ik nog. Super frustrerend.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2011 21:54:05 ]![]()
Oh m'n nieuwe aanpak werkte maar bij een paar wedstrijdenTegen ManCity werd ik helemaal weggespeeld. Geen balbezit niks.
![]()
Mijn Hartlepool United is echt compleet ingestort.. Uit de laatste 12 duels heb ik 9 punten gepakt heb.. Ben nu dan ook afgezakt naar de 13e plaats met 14 punten achterstand op de play-offs.
Wordt dus sowieso nog een jaartje League One.. En gezien het feit dat ik steeds verlies draai is het nog maar de vraag of ik me kan versterken..![]()
Pfff als we al van de nummer laatst verliezen weet ik het ook niet meerMet nog 6 wedstrijden te gaan staan we nu op een zwaar teleurstellende 9e plek.. En dat terwijl we vorig jaar nog glansrijk kampioen werden. Echt ongelofelijk.
![]()
JAHOOR!!
Ik krijg waarschijnlijk een nieuwe eigenaar.. Die een onbekende Kroaat als coach wil.. Terwijl ik met PSV 4x landstitel en beker.. 2x halve finale en 1x kwart finale Cl..![]()
![]()
Hij zal je toch ook niet ontslaan als je gewoon goed presteert, toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:46 schreef Doublepain het volgende:
Hij stort zomaar 74 mil op de bank en zal misschien mij als manager houden..
Bij mij is de overname weer eens op het laatste moment afgeketst, al de 4e keer ofzo dat het op het laatste moment niet doorgaat. Wel jammer op zich want die knakker had belooft ¤101M in spelers te zullen investerenAl kan ik persoonlijk met de huidige prestatie's misschien maar blij zijn dat het niet doorgegaan is..
![]()
![]()
¤101M, ik zou van gekheid niet weten wat ik met dat geld zou moeten doenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hij zal je toch ook niet ontslaan als je gewoon goed presteert, toch?
Bij mij is de overname weer eens op het laatste moment afgeketst, al de 4e keer ofzo dat het op het laatste moment niet doorgaat. Wel jammer op zich want die knakker had belooft ¤101M in spelers te zullen investerenAl kan ik persoonlijk met de huidige prestatie's misschien maar blij zijn dat het niet doorgegaan is..
Ik ben sowieso wel van de smalle selecties/(internationale) jeugd laten doorbreken.![]()
hehe, vanwege mijn status bij de club en supporters.. Mag ik BLIJVEN!!!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hij zal je toch ook niet ontslaan als je gewoon goed presteert, toch?
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja ik moet zeggen dat ik ik eigenlijk nooit gek doe met geld uitgeven, ben zelfs best zuinig zelfs als er gewoon genoeg geld is. Toch lijkt het me wel lachen om een keer onbezorgd met Feyenoord dik geld uit te kunnen geven.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
¤101M, ik zou van gekheid niet weten wat ik met dat geld zou moeten doen
Ik ben sowieso wel van de smalle selecties/(internationale) jeugd laten doorbreken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hehe, vanwege mijn status bij de club en supporters.. Mag ik BLIJVEN!!!![]()
Jack Wilshere?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:15 schreef Doublepain het volgende:
23 jarige Wilshere voor 1.6 mil kunnen kopen..![]()
Ik kreeg op ongeveer dezelfde leeftijd voor 'slechts' ¤53M aangebodenVond ik toch net iets teveel.. uiteindelijk heeft Man. Utd. dat zelfde bedrag voor m neer gelegd.
![]()
Ik ga maar eens verder met mijn ManU game, zo snel mogelijk een paar spelers eruit gooienTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Geld kun je altijd wel leuke dingen meedoen. Gebruik het om de zwakkere schakels te vervangen, wat jonge talenten in te kopen en wellicht wat bestaande contracten van spelers met wie je verder wil op te waarderen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
¤101M, ik zou van gekheid niet weten wat ik met dat geld zou moeten doen
Ik ben sowieso wel van de smalle selecties/(internationale) jeugd laten doorbreken.![]()
Gaat lekker hier. Nadat het seizoen 6 wedstrijden oud was en Feyenoord pas 8 punten had gehaald, en in de beker verloor van RBC, werd Ron Jans op straat gezet. Mijn Cambuur draaide nog niet zo goed als het vorige seizoen waarin we kampioen werden, en ik was wel toe aan een nieuwe uitdaging, dus solliciteerde bij Feyenoord. De volgende wedstrijd met Cambuur bleek meteen mijn laatste, want Feyenoord bood me het trainerschap aan. Dat kon ik natuurlijk niet weigeren.
Ik heb dezelfde tactiek toegepast als bij Cambuur, en met nog betere spelers, levert dat vooralsnog ook goede resultaten op. Van de 15 wedstrijden die ik bij Feyenoord op de virtuele bank heb gezeten, werden er 12 gewonnen en 3 gelijkgespeeld. Daardoor staan we nu 2e, op 4 punten achter AZ, en 4 punten voor Ajax.
In de winterstop heb ik ruim 10 miljoen euro uitgegeven om de verdediging te versterken. De selectie telde maar liefst vier linksbacks die ook centraal kunnen spelen en wel 1 rechtsback... de balans was dus een beetje zoek. Ik heb nu een Braziliaanse rechtsback en een Argentijn die op alle posities in de verdediging uit de voeten kan, aangetrokken (beide zijn regens). Daarnaast heb ik Even Hovland van Betis en Bijker, een talent van Cambuur aangetrokken.
Het elftal is wel een beetje een vreemdelingenlegioen geworden, dus als dit seizoen voorbij is, dan wil ik vooral kijken of er wat meer Nederlanders zijn die de selectie in de breedte kunnen versterken. Sowieso komt Michel Vorm al transfervrij over, en heb ik een talent bij Excelsior weggeplukt (regen). Maar eerst zijn er nog 12 wedstrijden te gaan om AZ in te halen en de supporters van Feyenoord weer eens te laten juichen.
![]()
Ik ben ook maar weer eens met FM begonnen, dit keer met Heerenveen. Meest belangrijke aankopen zijn Bothegin een een Colombiaanse spits; Christián Benitéz. Ook heb ik Digne gehaald, daar kwam mijn Franse scout mee aan. Heb hem nu nog een jaartje uitgeleend aan RKC (heb ik en samenwerkingsverband mee). Samen met nog een X-aantal huurlingen moet hij er voor zorgen dat zij promoveren, zodat ik mijn spelers op een hoger niveau ervaring op kan laten doen. Ook heb ik nog wat spelers verhuurd aan Emmen. Het gaat best aardig:
Wel een heel rare stand, zeker als je kijkt waar Feyenoord, PSV en Ajax staan.![]()
Alweer maanden geleden dat ik dit voor het laatst heb gespeeld (met Sheffield Wednesday), en ik heb wel weer zin in een nieuwe game.
Dus net gestart met CS Sedan uit de Franse Ligue 2.
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
als ze promoveren, dan willen ze toch geen satclub meer zijn?? Ik had dat iig wel met fc eindhovenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:02 schreef Typisch het volgende:
Ik ben ook maar weer eens met FM begonnen, dit keer met Heerenveen. Meest belangrijke aankopen zijn Bothegin een een Colombiaanse spits; Christián Benitéz. Ook heb ik Digne gehaald, daar kwam mijn Franse scout mee aan. Heb hem nu nog een jaartje uitgeleend aan RKC (heb ik en samenwerkingsverband mee). Samen met nog een X-aantal huurlingen moet hij er voor zorgen dat zij promoveren, zodat ik mijn spelers op een hoger niveau ervaring op kan laten doen. Ook heb ik nog wat spelers verhuurd aan Emmen. Het gaat best aardig:
[ afbeelding ]
Wel een heel rare stand, zeker als je kijkt waar Feyenoord, PSV en Ajax staan.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2011 13:11:05 ]![]()
Ja? Ben ik niet van op de hoogte, zou goed kunnen hoor. Dan hoop ik niet dat zowel RKC als Emmen promoveren.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
als ze promoveren, dan willen ze toch geen satclub meer zijn?? Ik had dat iig wel met fc eindhoven
Overigens ben ik een satelliet club van Barcelona geworden, met tot nu toe maar 1 middelmatige middenvelder als uitkomst. Misschien volgend seizoen wat beters als ik Europees speel.![]()
Wat is dit voor BULLSHIT!! IK KAP ER GEWOON MEE!!
Ik heb speciaal gisteren 2 save games gesaved.. Als ik hem dan uit doe mis 1 corrupt kan worden.. NU KAN IK ZE ALLEBEI NIET MEER LADEN!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:26 schreef Doublepain het volgende:
Wat is dit voor BULLSHIT!! IK KAP ER GEWOON MEE!!
Ik heb speciaal gisteren 2 save games gesaved.. Als ik hem dan uit doe mis 1 corrupt kan worden.. NU KAN IK ZE ALLEBEI NIET MEER LADEN!!![]()
![]()
²
![]()
Iemand enig idee hoe ik het kan maken? Beide zijn 307 MB.. Dus er mist niks(denk ik), hij geeft aan: ''Het opgeslagen spel kon niet geladen worden''.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2011 16:34:56 ]![]()
Je avatar veranderen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:34 schreef Doublepain het volgende:
Iemand enig idee hoe ik het kan maken? Beide zijn 307 MB.. Dus er mist niks(denk ik), hij geeft aan: ''Het opgeslagen spel kon niet geladen worden''.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Onderin 'klopt' het wel aardig.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:02 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een heel rare stand, zeker als je kijkt waar Feyenoord, PSV en Ajax staan.![]()
![]()
Naar SI sturen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:34 schreef Doublepain het volgende:
Iemand enig idee hoe ik het kan maken? Beide zijn 307 MB.. Dus er mist niks(denk ik), hij geeft aan: ''Het opgeslagen spel kon niet geladen worden''.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Dilemma, ik weet nog steeds niet wat ik moet doen. Ik heb een aanbieding gekregen van Juventus. Met een mooi TB en wage budget. Op het moment speel ik met Valencia en heb ik deze in anderhalf jaar tijd van de 11de plek in het eerste seizoen naar de 4de plek geloodst. En in het tweede seizoen 3de geworden met 92 punten. 5 te weinig voor het kampioenschap. Valencia bied me ongelofelijk weinig ruimte vanwege de hoge schulden.![]()
Iemand een suggestie?Feyenoord Rotterdam![]()
Ik vind zelf de uitdaging om een club verder uit te bouwen wel leuk. Begin ik ergens aan, dan ga ik niet snel ergens anders aan de slag.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:40 schreef Fuszy het volgende:
Dilemma, ik weet nog steeds niet wat ik moet doen. Ik heb een aanbieding gekregen van Juventus. Met een mooi TB en wage budget. Op het moment speel ik met Valencia en heb ik deze in anderhalf jaar tijd van de 11de plek in het eerste seizoen naar de 4de plek geloodst. En in het tweede seizoen 3de geworden met 92 punten. 5 te weinig voor het kampioenschap. Valencia bied me ongelofelijk weinig ruimte vanwege de hoge schulden.![]()
Iemand een suggestie?![]()
Speel nu met Barca en stop altijd een kleinere ploeg vol met spelers van het 2e om ze vervolgens klaar te stomen voor minimaal een plek op de bank. Alleen gaat dat kut, bij Depor degradatie en nu bij Getafe weer vet onderaan terwijl die spelers zich nauwelijks ontwikkelen?
Welke spelers kunnen vanuit het 2e binnen 2 jaar de stap maken naar het eerste? Fontas speelde bij redelijk goed in de CL eerste ronde en beker(gebruik ik als opleiding) in het eerste jaar maar het 2e jaar is hij voorbij gestreefd door Henrique en Caceres die terug zijn"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".![]()
De echte talenten moet je gewoon speeltijd geven in het eerste, dan komt het vanzelf wel goed. Uitlenen ben ik niet zo'n fan van want het gebeurt maar al te vaak dat ze niet spelen of gewoon niets leren door het gespeelde voetbal. Alleen als een club uit een grote competitie komt die geen 541 speelt en de speler als een aanwinst ziet, leen ik hem wel uit. Talenten krijgen gewoon speeltijd in het eerste.
Zo heb ik Florian Jozefzoon die bij Ajax Paulo Henrique uit de basis houdt. Had hem uitgeleend, was niets en dus teruggehaald. Kans gegeven in het eerste en hij bevalt goed.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik verkoop ze en speel met 2 teams dus spelen doen ze wel. Het probleem is dat ze niet beter wordenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:59 schreef TJV het volgende:
De echte talenten moet je gewoon speeltijd geven in het eerste, dan komt het vanzelf wel goed. Uitlenen ben ik niet zo'n fan van want het gebeurt maar al te vaak dat ze niet spelen of gewoon niets leren door het gespeelde voetbal. Alleen als een club uit een grote competitie komt die geen 541 speelt en de speler als een aanwinst ziet, leen ik hem wel uit. Talenten krijgen gewoon speeltijd in het eerste.
Zo heb ik Florian Jozefzoon die bij Ajax Paulo Henrique uit de basis houdt. Had hem uitgeleend, was niets en dus teruggehaald. Kans gegeven in het eerste en hij bevalt goed."We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".![]()
Na een spannend slot van de competitie ben ik voor het 2e jaar achtereen kampioen geworden met Liverpool
Dat is ook meteen de enige prijs die ik in het hele seizoen heb gewonnen, de selectie bleek te smal om op meerdere fronten mee te doen. Zo verloor mijn B team van Peterborough in de FA cup
Torres en Gerrard wilden allebei weg, Gerrard heb ik gelukkig kunnen behouden, Torres heb ik helaas moeten verkopen. Ik had aangegeven dat ik ¤30M wel een mooi bedrag vond en uiteindelijk is hij naar Tottenham gegaan.
Van dat geld heb (en mijn sowieso al riante TB) heb ik 2 spelers voor de basis gehaald, Alexis Sanchez en Poli.
Verder heb ik Babel, Konschesky, Jovanovic, N'Gog, en Joe Cole weten te lozen voor zo'n ¤30M totaal.
Gelukkig heb ik de afgelopen 2 jaar een stortvloed aan talenten gekocht, voornamelijk Brits dus ik heb in 1 zomer mijn selectie flink verjongd en 'verbritst'.
Mijn vermoedelijke opstelling seizoen 3:
Reina
Johnson - Agger - Wilson - Digne
Poli - Meireles/Lucas
Sanchez - Gerrard - Collier (regen)
Babacar
Enkele vaste wissels/roterende mensen zijn: Kuyt, Maxi Rodriguez, Carragher, Shelvey, Kevin, Bruna, Justitiano (regen), Montgomery(regen), Wickham en Skrtel.
En tot slot heb ik zojuist het grootste talent van Brazilie weten te strikken![]()
![]()
Als Jozefzoon Ganso uit de basis houdt dan heb je zitten knoeien met de editor, dat kan bijna niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:59 schreef TJV het volgende:
Zo heb ik Florian Jozefzoon die bij Ajax Paulo Henrique uit de basis houdt. Had hem uitgeleend, was niets en dus teruggehaald. Kans gegeven in het eerste en hij bevalt goed.Ganso is in potentie (en misschien wel current) de beste AMC van het spel.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het meest onrealistische is nog wel die goal van Edson Braafheid.
Sja, kan er ook niets aan doen. Als hij beter speelt laat ik hem staan.quote:Op zondag 5 juni 2011 09:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als Jozefzoon Ganso uit de basis houdt dan heb je zitten knoeien met de editor, dat kan bijna niet.Ganso is in potentie (en misschien wel current) de beste AMC van het spel.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Hmm uiteindelijk 7e geworden, terwijl we vorig jaar nog glansrijk kampioen werden. Wel in de play-offs eerst PSV en vervolgens Heerenveen verslagen, dus toch gewoon Europa in. Maar toch al met al een zeer teleurstellend seizoen. Aan het eind begon het een beetje te lopen na wat kleine wijzingen(o.a vlaar en Mokotjo eruit voor twee jonge Brazilianen) dus daar blijf ik aan vast houden. En misschien dat ik eindelijk eens wat uit ga geven, na al die jaren gespaard te hebben heb k nu zo'n ¤40M TB. Een ding is zeker zo'n seizoen nooit weer!![]()
Die 'verhalen' doen altijd de rondte, maar ze ontslaan je nooit. So no worriesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:46 schreef Doublepain het volgende:
Hij stort zomaar 74 mil op de bank en zal misschien mij als manager houden..![]()
(Ik had hetzelfde: 6x op rij kampioen en toen dacht de nieuwe voorzitter erover om mijn assistent als manager aan te stellen![]()
![]()
)
![]()
![]()
Wat een gigantische held is dit!![]()
6x op rij Wereldvoetballer van het jaar en dat zal hij de komende 5 jaar ook nog wel zijn.
Voor 182M kon ik em overkopen van Man Utd, maar dat is me toch wat te gortig...![]()
Olympique Lyon uitgeschakeld in de Franse beker (na strafschoppen, heel onterecht gezien de kansenverhouding), en 4e op 3 punten van de nr 1 in Ligue 2 na 23 wedstrijden.
Sedan is leuk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ik heb besloten het nog een kans te geven..
Maar ik heb ik geen uitdagingen meer.. Misschien ga ik een Liga BBVA team kiezen, weet iemand een team die een goede jeugdopleiding heeft in Spanje? Niet Barça of Real..![]()
Celta. (wel Liga Adelante...)quote:Op zondag 5 juni 2011 13:09 schreef Doublepain het volgende:
Maar ik heb ik geen uitdagingen meer.. Misschien ga ik een Liga BBVA team kiezen, weet iemand een team die een goede jeugdopleiding heeft in Spanje? Niet Barça of Real..Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Dat kun je gewoon bekijken voordat je een club kiest.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:09 schreef Doublepain het volgende:
Maar ik heb ik geen uitdagingen meer.. Misschien ga ik een Liga BBVA team kiezen, weet iemand een team die een goede jeugdopleiding heeft in Spanje? Niet Barça of Real..
Ik heb zelf veel plezier met Espanyol gehad![]()
![]()
Ja, maar de helft vertrouw ik niet.. Ajax heeft in het spel ook een super jeugdopleiding.. Maar er stroomt jaarlijks geen goed talent door..quote:Op zondag 5 juni 2011 13:14 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon bekijken voordat je een club kiest.
Ik heb zelf veel plezier met Espanyol gehad![]()
![]()
Het is ook geen garantie. Het zal enkel de kansen verhogen op goede regens.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, maar de helft vertrouw ik niet.. Ajax heeft in het spel ook een super jeugdopleiding.. Maar er stroomt jaarlijks geen goed talent door..![]()
Je UI zit eruit alsof Affelay een schreeuwende smiley in zijn nek heeftquote:Op zondag 5 juni 2011 13:19 schreef Doublepain het volgende:
Real Sporting lijkt me wel wat.. Ze zijn 1x 2de en 1x 3de geworden...![]()
![]()
hehequote:Op zondag 5 juni 2011 13:24 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Je UI zit eruit alsof Affelay een schreeuwende smiley in zijn nek heeft![]()
![]()
Zo heb even 15 miljoen gevangen voor Chris Wood dus kan eindelijk investeren in defensie, iemand nog suggesties?
C'est la vie
Dat ik van West Brom een stabiele middenmotor heb gemaakt is blijkbaar opgevallen.
Wordt gewoon genoemd bij Real.
C'est la vie
in m'n huidige game heeft Lyon de afgelopen 4 jaar 4x op rij de CL finale gehaald en m 3 keer gewonnen.Atletico overigens 2 keer(1x winst).
![]()
Diego Castro had nog 11 maanden contract.. Maar hij wilde niet bijtekenen.. Komt Zenit aanzetten met 5 mil..![]()
![]()
Kampioen van de Tweede Bundesliga geworden met Hertha BSC. Na een prima competitiestart en nog beter middendeel van de competitie toch nog flink ingekakt op het einde.
Gelukkig wel met een ruime marge kampioen geworden, maar nu staat de volgende uitdaging voor de deur; tot en met december volgend seizoen iedere maand ¤2.03 miljoen aflossen.
Veel transferbudget zal er niet zijn (áls er al iets is), dus handhaving in de Eerste Bundesliga gaat het doel worden.![]()
![]()
3 keer teruggekomen van een achterstand.
Waar kijken jullie naar, behalve stats, naar de skill van spelers? Ik vind het vaak moeilijk te beoordelen wat speler A tijdens een wedstrijd beter doet dan dat speler B zou doen. Behalve bal aanname en passen vind ik het lastig![]()
Ik kijk gewoon naar het wedstrijdschermpje.Als buitenspeler vind ik het belangrijk dat 'ie de back passeert, doet 'ie dat vaak in de wedstrijd ben ik blij. En dat is qua stats weer terug te zien in lef/flair/1e meters.
Ik heb er 18.quote:
Ik kan namelijk nauwelijks kiezen. Zeker als je van plan bent wat langer te spelen weet je nooit waar je terecht kunt komen. India, Singapore en zo vind ik niet boeiend, maar bv. Peru, Mexico, Servië, Oekraine, Scandinavië en de Britse competities wel.quote:![]()
Ik heb gewoon wat standaardlanden.. Argentinië en Brazilië voor Zuid-Amerika, Servië, Oekraïne en Polen voor het oostblok, China voor Azië(maar daar komt echt nooit wat vandaan), alle Scandinavische landen op IJsland na en Engeland, Frankrijk, Nederland, Duitsland, België, Spanje en Italië. Volgende keer selecteer ik ook wat Afrikaanse landen, want daar komen opvallend veel goede regens vandaan.
Laad alleen de landen omliggend aan het land waar ik in zit. Zit nu in Engeland en heb vijf landen aanstaan. Verder niks.quote:![]()
Ik heb standaard Engeland, Spanje, Duitsland, Frankrijk, Italie en Nederland. Soms zit daar Belgie of Schotland bij.quote:![]()
The Big Five Nederland, Belgie, Zweden, Zuid-Afrika, Argentinie, Turkije, Oekraine, Schotland, Brazilie en dan vergeet ik er nog een paar.quote:C'est la vie
NL, Duistland, Engeland, Frankrijk, Italië, Spanje en een willekeurig land.. (is elke keer anders, vaak Schotland of België)
+ Spelers van grote clubs...
Dan heb je iig Hulk enzo..![]()
Wat is dit nou voor een onzin ik ga op vakantie krijg ondertussen een aanbod voor 4 jaar contract verlenging en het wordt automatisch geaccepteerd.
[ Bericht 0% gewijzigd door heloef op 05-06-2011 19:00:49 ]C'est la vie
Ga gewoon niet op vakantie.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:50 schreef heloef het volgende:
Wat is dit nou voor een onzin ik ga op vakantie krijg ondertussen een aanbod voor 4 jaar contract verlenging en het wordt automatisch geaccepteerd.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Stond met 10 wedstrijden te gaan met 10 punten voorsprong op de 9de plaats. Er viel niks meer te halen dan ga ik echt niet al die 10 wedstrijden spelen.quote:C'est la vie
Nou er komt even een mooie club voorbij fietsen (of met de trein aan rijden als je Koeman moet geloven) Valencia. 30 miljoen budget en 300 ton vrij aan salaris.C'est la vie
Seizoen 1 met Hartlepool afgesloten als nummer 13. De topklassering van de eerste seizoenshelft niet vast kunnen houden..
Wel 2x van Brighton gewonnen. Die stonden van duel 4 tot en met 44 op plaats 1 en zakten vervolgens naar plaats 3. Het laatste duel moesten ze winnen om direct te kunnen promoveren, maar helaas, ze moesten tegen Hartlepool United, dus nu moeten ze play-offs spelen![]()
![]()
Welke spelers van het 2e van Barcelona zijn bij jullie doorgebroken in het eerste?"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".![]()
Bekijk Muniesa en Thiago eens..quote:Op zondag 5 juni 2011 20:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke spelers van het 2e van Barcelona zijn bij jullie doorgebroken in het eerste?![]()
omfg.. Van REAL GEWONNEN!!![]()
![]()
Edit: met 3-1.. Jeffren..
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2011 20:53:29 ]![]()
Muniesa 1e jaar - Depor 15 wedstrijden - 6,82quote:
Voor 1,2 miljoen verkocht aan Osasuna en speelt daar nauwelijks
Die kan ik in het derde jaar echt niet op de bank zetten
Thiago 2 jaar bij Getafe, 15 wedstrijden - 6,71
Beide spelers krijgen van mijn scout 2,5 sterren"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".![]()
Bij mij zijn ze 4 en 4,5..quote:Op zondag 5 juni 2011 21:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Muniesa 1e jaar - Depor 15 wedstrijden - 6,82
Voor 1,2 miljoen verkocht aan Osasuna en speelt daar nauwelijks
Die kan ik in het derde jaar echt niet op de bank zetten
Thiago 2 jaar bij Getafe, 15 wedstrijden - 6,71
Beide spelers krijgen van mijn scout 2,5 sterren![]()
![]()
PSV?quote:"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".![]()
Begonnen met PSV en FC Den Bosch.
Met PSV ¤ 3 mio transferbudget. Tot nu toe alleen Bob Schepers gehaald van Cambuur en ben vooral bezig overbodige spelers te slijten om zo Lamela te kunnen halen.
Met FCDB een hoop overbodige spelers verkocht en 7 spelers van Ajax gehuurd. Proberen de financiën op orde te krijgen, zodat ik volgend jaar wellicht wat spelers kan contracteren.![]()
Kom eens online prutser
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".![]()
Qua stats uiteindelijk niet, maar hij kan zeker het eerste seizoen wel goed mee.quote:
Die heb ik gehuurd van Ajax, samen met o.a. Boilesen, Ebecilio, Castillon, Sneijder en Ozbiliz.quote:![]()
1ste in de CL Poule met Barcelona, Tottenham en CFR Cluj!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thiago:
Goeie spelverdeler in het spel, bij mij altijd 2e keus geweest toen ik in de Premier League vocht tegen degradatie. Thiago komt in FM te kort voor ploegen (Spanje, Engeland en Italtie) strijden om de eerste 10 plekken.![]()
Ik ben echt een evil manager![]()
Kreeg een nieuw contract bij Hartlepool, Scott Flinders, keeper van beroep, was daar erg blij mee. Drie dagen later tekent Jan Sebek, die Flinders zeer waarschijnlijk naar de bank gaat verwijzen![]()
![]()
Met FC Den Bosch een goede oefencampagne gespeeld. Wat duurdere spelers die niet in de basiself stonden verkocht, wat talenten gehuurd en een tweetal jonge Poolse spelers gehaald. Heb er wel vertrouwen in.
Dat geldt niet voor PSV. Eenvoudig gewonnen van wat amateurclubs, maar met moeite (2x winning goal in de laatste minuut) gewonnen van Eupen en Cercle Brugge. Ook met moeite gewonnen van het 2e elftal. Ben al de hele oefencampagne druk bezig om Lamela te strikken. Maza is verkocht aan Lille en Amrabat en Koevermans staan ook op het punt om te vertrekken. Dat zou voldoende financiële lucht moeten geven om Lamela te halen. Dit jaar maar proberen iets neer te zetten voor de toekomst en niet ontslagen worden. D.w.z een vaste basiself neerzetten en de reserve-spelers ouder dan 21 verpatsen en vervangen door jeugdspelers met mogelijkheden of nog aan te kopen jonge talenten.![]()
Heb bij Hartlepool United een zooi spelers transfervrij laten vertrekken, en een aantal transfervrije spelers aangetrokken.
Ook heb ik Oliver Norwood(middenvelder van ManU, 4 goals en 23 assists vorig seizoen) en Will Keane(spits van ManU, vorig seizoen goed voor ongeveer 20 goals) voor nog een seizoen kunnen huren
De voorbereiding begonnen met een 0-3 nederlaag tegen Sunderland. Best netjes want had 8 schoten en "slechts" 16 tegen. Stond na 25 minuten met een man minder na een rode kaart bij de veroorzaakte penalty, waar de 0-2 uit viel.![]()
Afgelopen seizoen kampioen geworden met Feyenoord, dus eerste keer Champions League.
Word ik ingedeeld met:
Manchester United
Internationale
Dynamo Kiev
De eerste 2 zijn favorieten voor de beker.
1e wedstrijd thuis tegen ManU: 2-3 verloren. Met rust 2-2 gelijk en 5 minuten voor tijd scoort Rooney de winnende treffer
2e wedstrijd uit tegen Inter: 0-3 achter bij rust, door 2 goals van Sneijder. In de laatste 20minuten toch nog bijna langszij... 2-3.
Als ik maar win tegen Dynamo Kiev, dan kan ik tenminste nog door in Europa en héééél misschien een stuntje uithalen tegen Inter.
Nu m'n 3e seizoen en Ajax is echt onrealitisch goed geworden in de tussentijd. Ze gebruiken ~30mln voor transfers, waar ik ongeveer 10mln heb. (ook niet verkeerd)
Wel helpt het dat ik Nicolas Anelka transfervrij heb weten te strikken - die heeft er na 7 wedstrijden al 6 in liggen.I love my mispoken words.![]()
Dat is zonde.. Maar een zware poule zegt ook niet alles.. In mijn vorige game, met PSV, kwam ik in een poule met Bayern, Juventus en Besiktas. Begon met een 3-0 thuis zege op Juve, vervolgens 2-1 uit zege op Bayern, om duel 3 thuis met 1-2 van Besiktas te verliezenquote:Op maandag 6 juni 2011 10:30 schreef Sejt het volgende:
Afgelopen seizoen kampioen geworden met Feyenoord, dus eerste keer Champions League.
Word ik ingedeeld met:
Manchester United
Internationale
Dynamo Kiev
De eerste 2 zijn favorieten voor de beker.
1e wedstrijd thuis tegen ManU: 2-3 verloren. Met rust 2-2 gelijk en 5 minuten voor tijd scoort Rooney de winnende treffer
2e wedstrijd uit tegen Inter: 0-3 achter bij rust, door 2 goals van Sneijder. In de laatste 20minuten toch nog bijna langszij... 2-3.
Als ik maar win tegen Dynamo Kiev, dan kan ik tenminste nog door in Europa en héééél misschien een stuntje uithalen tegen Inter.
Nu m'n 3e seizoen en Ajax is echt onrealitisch goed geworden in de tussentijd. Ze gebruiken ~30mln voor transfers, waar ik ongeveer 10mln heb. (ook niet verkeerd)
Wel helpt het dat ik Nicolas Anelka transfervrij heb weten te strikken - die heeft er na 7 wedstrijden al 6 in liggen.Vervolgens uit van Besiktas en thuis van Bayern verloren en uit van Juve gewonnen(volgens mij). In de volgende ronde ging ik dan de boot in tegen Bordeaux
Met Hartlepool moet ik eerst maar eens de PL zien te halen, dat wordt als lastig zat..![]()
De Boer is bij mij nu ontslagen bij Ajax. Pim Verbeek neemt het stokje van hem over. Twente (9) Feyenoord (10) en Ajax (11) staan nog steeds erg laag bij mij, PSV staat al 5e nu.
Zojuist dé wedstrijd van het seizoen verloren tegen Grunn. 1-0 verloren, wel terecht. Nu sta ik 2e met 7 punten achter ipv 2e met 1 punt achter. Grunn zal de CL dus wel in gaan. Ik sta nog 1 punt voor op Utrecht die derde staan. Goede kans voor mij dus om voorronde CL te halen, extra centjes zijn nooit verkeerd. Maar mocht ik het niet halen is het ook geen probleem. Nog 7 wedstrijden te gaan. In de zomer maar eens kijken voor een bazen keeper en een centrale verdediger. Als ik nog wat geld over heb een goede verdedigende middenvelder. Iemand aanraders?![]()
Cvitanich is zo zwaar overrated in FM; hij schiet echt alles erin!
Anyway, ik sta na 19 wedstrijden op 50 punten (16w, 2G, 1V) 1ste in de Eredivisie. Ik heb ook wonderbaarlijk een poule met Barca, Tottenham en Cluj overleeft door eerst gelijk te spelen tegen Tottenham en toen thuis gewonnen![]()
Hoop dat ik straks wat transferbudget krijg dan kan ik wat versterkingen kopen voor seizoen 2![]()
Ik wil er 2 goede verdedigers bij hebben met Ajax, liefst jong en niet al te duur(tb is 16 miljoen). Had al een jonge verdediger aangetrokken maar die komt pas volgend seizoen.Iemand een idee? 2e seizoen btw.
Rafael Toloi, Raphael Varane, Dedrick Boyata, Leonel Galeano.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:10 schreef TJV het volgende:
Ik wil er 2 goede verdedigers bij hebben met Ajax, liefst jong en niet al te duur(tb is 16 miljoen). Had al een jonge verdediger aangetrokken maar die komt pas volgend seizoen.Iemand een idee? 2e seizoen btw.
Mats Hummels staat op de transferlijst. Ff een lijntje uitgooien.
Edit:
Heb hem binnen voor 3.7 miljoen. Wil er nu nog een spits en een middenvelder bij, geld genoeg.
[ Bericht 27% gewijzigd door TJV op 06-06-2011 14:57:25 ]It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Die Jan Jansen, die Bert van Marwijk moet voorstellen bij het Nederlands elftal... is die er bij iemand al eens uitgegooid? Het afgelopen WK 2014 kwam Nederland niet eens de groepsronde door, en hij mag gewoon blijven zitten.
![]()
Die stopte in mijn vorige game in 2016.
Frankrijk levert sowieso jaar na jaar geweldige nieuwe spelers af. Daar zit echt bizar veel talentquote:![]()
![]()
Ja klopt. Ik heb (even tellen) 4 Franse basisspelers met Palermo. Allemaal al van jongs af aan en 3 vd 4 ex-wonderkid.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Frankrijk levert sowieso jaar na jaar geweldige nieuwe spelers af. Daar zit echt bizar veel talent![]()
Over wonderkids gesproken, soms vraag je je af wanneer een jeugdspeler zo'n predikaat krijgt opgeplakt. Ik heb echt een zaaaaaaadspits-met-peren, 22 jaar en ex-wonderkid maar hij is traag, kan niet goed afmaken en zijn mental stats zijn ook matig. Enige voordeel: hij is lang, kan redelijk goed koppen en is tweebenig.![]()
M'Vila pakt bij zijn debuut in de 5e minuut rood. Wat een prutser.
1. Vitesse
2. SC Heerenveen
3. AZ
4. FC Groningen
5. PSV
6. Feyenoord
7. FC Twente
8. FC Utrecht
9. Ajax
seizoen 2010/2011![]()
![]()
![]()
![]()
Werd bij mij ontslagen in 2012 en werd opgevolgd door Frank de Boer.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:28 schreef DaMart het volgende:
Die Jan Jansen, die Bert van Marwijk moet voorstellen bij het Nederlands elftal... is die er bij iemand al eens uitgegooid? Het afgelopen WK 2014 kwam Nederland niet eens de groepsronde door, en hij mag gewoon blijven zitten.
C'est la vie
Je weet dat je iets kunt downloaden waardoor je van Marwijk gewoon als bondscoach krijgt, evenals de echte namen bij Duitsland enz.?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:28 schreef DaMart het volgende:
![]()
![]()
Met PSV de Argentijnen Cura en Lamela gehaald en Darko Lazovic van RS Belgrade. Ben nog bezig met Santa Cruz en Rasmus Elm.![]()
Mooiste competiteontknoping everOke, lees het onderstaande.
In Italie spelen we 38 speelronden. Vanaf speelronde 19 sta ik steeds 5-6 punten achter de nummer 1: Juventus. Dit verschil weet ik in de 36e speelronde terug te brengen tot 3 punten.
Dan, speelronde 37, een onderling duel tussen Palermo (mijn team) en Juventus. Ik weet ternauwernood met 1-0 te winnen en kom nu gelijk te staan in punten met Juventus, maar heb een beter doelsaldo. Ik sta dus eerste! Maar... er is nog 1 speelronde te spelen. Zowel Juventus als ik spelen tegen een onbeduidende degradatiekandidaat. Als ik win, ben ik sowieso kampioen.
En check nu het screenshot hieronder. Mijn GOD wat een thriller!!!!
86e minuut: "yessss toch nog kampioen!"
89e minuut: "nee, mijn god, wat gebeurt hier? neeeee!"
95e minuut: "buitenspel? buitenspel? nee! goed gekeurd! oleeeee kampioen!"![]()
1ste seizoen zit erop met de 15e plaats..
Nu flink verkopen en inkopen..
Ik wil zoveel mogelijk spanjaarden, maar soms lukt het niet en heb ik een paar andere nationaliteiten.. Maar gelukkig is mijn selectie 80% Spanjaard..![]()
Alleen mijn technische staf is 50% Engels/USA
Ben Sporting Gijon btw...
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2011 00:01:25 ]![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:00 schreef VonHinten het volgende:
Mooiste competiteontknoping everOke, lees het onderstaande.
In Italie spelen we 38 speelronden. Vanaf speelronde 19 sta ik steeds 5-6 punten achter de nummer 1: Juventus. Dit verschil weet ik in de 36e speelronde terug te brengen tot 3 punten.
Dan, speelronde 37, een onderling duel tussen Palermo (mijn team) en Juventus. Ik weet ternauwernood met 1-0 te winnen en kom nu gelijk te staan in punten met Juventus, maar heb een beter doelsaldo. Ik sta dus eerste! Maar... er is nog 1 speelronde te spelen. Zowel Juventus als ik spelen tegen een onbeduidende degradatiekandidaat. Als ik win, ben ik sowieso kampioen.
En check nu het screenshot hieronder. Mijn GOD wat een thriller!!!!
[ afbeelding ]
86e minuut: "yessss toch nog kampioen!"
89e minuut: "nee, mijn god, wat gebeurt hier? neeeee!"
95e minuut: "buitenspel? buitenspel? nee! goed gekeurd! oleeeee kampioen!"![]()
![]()
Ja, maar dan moet ik vast weer opnieuw beginnenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je weet dat je iets kunt downloaden waardoor je van Marwijk gewoon als bondscoach krijgt, evenals de echte namen bij Duitsland enz.?.
Overigens nu in de voorbereiding op het seizoen 2014/15 met Feyenoord. Afgelopen seizoen kampioen geworden, nadat ik na 7 wedstrijden het stokje overnam van Ron Jans. Ik wilde een wat Nederlandser elftal, dus heb vooralsnog drie transfervrije spelers gehaald:
Michel Vorm (Utrecht)
Marc Polman (Excelsior, regen)
Dirk Kuyt (Liverpool)
Verder wacht ik vooral af of er nog spelers vertrekken, want er is heel veel belangstelling voor mijn spelers.
![]()
Zelfs in FM kan je geen team kopen heb 70 miljoen uitgegeven bij Valencia en het loopt voor geen meter.C'est la vie
Staat overigens ook als tip vermeld: te veel spelers kopen in korte tijd verstoort de balans in je elftal EN nieuwe spelers hebben tijd nodig om te settlen. Volgend seizoen zal het beter gaan (of je moet weer 70 miljoen aan nieuwe spelers uitgeven...)![]()
Iemand nog tips om wat goede coaches en scouts te vinden (en te behouden)? Ik heb me daar nooit zo bezig mee gehouden maar nu worden ze allemaal weggekaapt. Wat zijn goede coaches voor Ajax seizoen 1?![]()
Ik weet inmiddels niet meer wat ik nu precies fout doe..
Ik zie anderen met gedownloadde tactieken met iedere willekeurige tactiek succes boeken, ook al in het eerste seizoen.. En bij mij lukt dat niet echt..
Met Hartlepool in het eerste seizoen een goede start waarna het in het 2e gedeelte compleet instortte.. Nu voor de voorbereiding van tactiek gewisseld. Sowieso al een matige voorbereiding(verloor kansloos van Sunderland, WBA, maar zelfs met 0-2 van het uit de League Two gedegradeerde Stockport. won alleen met moeite met 3-1 van League Two side Bury en het nog kleinere Bishop Auckland).
Daarna seizoen begonnen met een 2-0 nederlaag tegen Notts Co en 1-1 tegen Oldham. En dit had ik toch moeten kunnen winnen.. Tegen Notts had ik bij rust 10 schoten en slechts 1 op doel..
Ik denk dat ik maar weer eens met een club in de top beginnen.. Ben in de mood dat ik gewoon eenvoudig wil winnen..
Wat vinden jullie nu de beste tactiek voor een topclub?![]()
Ik ben met Ajax opnieuw begonnen, nu voor het eerst met een speciale tactiek: Il Devasto. Tot nu toe gaat dat heel behoorlijk, al blijft de verdediging kwetsbaar, en wordt er wel heel veel buitenspel gestaan. Ik sta na een wedstrijd of 9 ongeslagen bovenaan, en heb de groepsfase van de CL gehaald, en daarin uit bij Rubin Kazan gelijkgespeeld, en thuis tegen Bremen met 2-0 gewonnen.![]()
Mijn 2de seizoen met Gijon gaat beginnen
Mijn aan/verkopen
Vooral Kevin en Luiz Adriano
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2011 18:41:18 ]![]()
Ik wil een nieuw spel beginnen en heb de update 11.3 geïnstalleerd. Alleen het is net zo zoals voor de update. Geen transfers of wat..
Weer ff naar mijn tactiek van vorig seizoen overgestapt en prompt win ik het eerste duel daarmee met 5-0 van Charlton![]()
![]()
Lacina Traore, Iker Muniain en een top regen. En nog een stel anderen.quote:C'est la vie
Met Kevin heb ik een haat-liefde verhouding. Soms top, soms echt seizoenenlang driedubbel bagger.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:40 schreef Doublepain het volgende:
Mijn 2de seizoen met Gijon gaat beginnen
Mijn aan/verkopen
[ afbeelding ]
Vooral Kevin en Luiz Adriano![]()
![]()
Gekapt met mijn Wimborne game. Liep niet meer en had mijn financiën niet op orde. Zorgde alleen maar voor problemen.
Nu begonnen met weer een LLM-game. Speel met Harrogate Railway Athletic.
Hoop dat ik het nu wel een keer ver weet te brengen zonder dat ik uitgekeken raak op het spel..![]()
Balotelli gekocht bij Barca voor 24 miljoen
Na een week: Kan niet wennen, op vakantie gestuurd'
Na 2 maanden terug: Wil weg
Eerste basisplaats in CL: Rode kaart na 24 min
Daar kan je wat mee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
Forum Opties Forumhop: Hop naar: