ay, je kan zelf geen club kiezenquote:
Als je er wat langer zit wel geloof ik, dan kan je athans een suggestie opgeven. De club die je kiest moet uiteraard zelf wel akkoord gaan.quote:
Dat ligt in ieder geval aan je reputatie als coach.quote:
Hmm, ben nu overnieuw begonnen. Speel het nog niet zo lang. Eerste spelletje was even om mee te oefenen. Ik heb nog niet een heel seizoen erop zittenquote:Op zondag 29 mei 2011 17:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat ligt in ieder geval aan je reputatie als coach.
Na een paar seizoenen onder de riem en wat prijzen krijg je meer speelruimte van het bestuur.
Ik heb zelf 3-1 gewonnen in de Arena, bovendien heeft PSV met maar liefst 5-0 van Groningen gewonnen. Hierdoor ben ik met nog 3 wedstrijden te gaan ik voor het eerst kampioen geworden!quote:Op zondag 29 mei 2011 15:56 schreef VonHinten het volgende:
[..]
In het slechtste geval heb je 4 punten voorsprong met nog 3 wedstrijden te gaan. Dat moet lukken, succes
Naam>zoeken>spelers en dan bij Filter>transferlijst>op transferlijstquote:Op zondag 29 mei 2011 18:28 schreef Creeg het volgende:
Misschien een domme vraag, maar waar kan ik de transferlijst vinden zoals clubs spelers niet meer nodig hebben zeg maar
Supernetjesquote:Op zondag 29 mei 2011 17:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb zelf 3-1 gewonnen in de Arena, bovendien heeft PSV met maar liefst 5-0 van Groningen gewonnen. Hierdoor ben ik met nog 3 wedstrijden te gaan ik voor het eerst kampioen geworden!Zit inmiddels in 2017 dus het heeft wel even geduurd.
Klopt, dat merk ik met Real welquote:Op zondag 29 mei 2011 18:41 schreef VonHinten het volgende:
Ik merk nu wel dat het moeilijk is om een topteam ook top te houden. Je moet een brede selectie houden, maar supergoede spelers zullen nooit op de bank willen zitten. En talenten zullen nooit gelijk goed genoeg zijn om als waardige vervangers te kunnen dienen.
Hmmm. Benieuwd wat dit seizoen gaat brengen. Heb een vrij smalle selectie en al mijn reservespelers zijn U20 of ex-U20. Ah well
Hoe goed wordt:quote:Op zondag 29 mei 2011 18:53 schreef MMUFC het volgende:
Seizoen 3 met PSV afgesloten als nummer 2. Ajax was 5 duels voor einde al kampioen. Met nog 4 duels te gaan stonden ze op 26 winst en 4 gelijk. Ik heb ze in wedstrijd 31 op de eerste nederlaag getrakteerd. Het seizoen leek ik met slechts 1 speler met 10 of meer goals te gaan eindigen. Spits Garra Dembelé, inmiddels verkast naar de AMR positie, stond op 15. AML Dzsudzsak en MC Toivonen stonden op 9. Deze wisten in het laatste duel, uit tegen Heerenveen, niet te scoren. Finnbogason deed dat wel.. In de 15e, 40e, 43e en 45e minuut. Het waren de enige 4 goals van die wedstrijd en Finnbogason kwam daarmee op 10 goals
Ben nu met dit scenario begonnen.
Van de 6 promovendussen is Tonbridge Angels de gelukkige geworden. Ze hebben een stadion van 5000 toeschouwers en ging in de eerste maand meteen van 33k in de plus naar 3k in de min..
Financieel gezien zal het dus zeker een lang seizoen worden
De voorbereiding 1 gelijk en rest overwinningen tegen mindere clubs, eerste competitieduel 2-0 verloren. De goals vielen in 45+2 en 90+2
Jeroen Zoetquote:Op zondag 29 mei 2011 18:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe goed wordt:
- Memphis Depay?
- Labyad?
- Okan Köse?
- Jeroen Zoet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Derde/tweede keeper, en nog niet goed genoeg voor grote werk.. benieuwd of dat nog komt..
Okan KöseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet goed genoeg. Simpel zat.
Zakaria LabyadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het probleem met Zakaria was dat hij 2x fors geblesseerd was. O.A. gescheurde kruisbanden
Memphis DepaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afwachten of hij het überhaupt gaat redden..![]()
Ben benaderd door Kameroen maar zit juist lekker bij NL-21 zal ik het doen of niet?C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Sorry?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Naam>zoeken>spelers en dan bij Filter>transferlijst>op transferlijst![]()
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*![]()
sextet met Alavés!Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben![]()
Waar ik eerder in dit topic aangaf dat ik met Feyenoord nog nooit overgenomen ben krijg ik zojuist het bericht dat een consortium onder aanvoering van zakenman Leo Siebert van plan is om de club over te nemen en dan Christian Ziege als manager wil aanstellen. Over dat laatste maak ik me niet al te veel zorgen aangezien ik het afgelopen seizoen kampioen ben geworden en de 2e ronde CL heb bereikt. Ik wacht rustig af![]()
![]()
Wow ik heb Fabregas, Sneijder, van der Vaart, van Nistelrooy en nog 2 goede Zuid-Koreaanse talentjes weten te contracteren. Vraag niet hoe, want ben er zelf ook verbaasd van![]()
En ik ben Real Madrid.AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:39 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Jeroen ZoetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Derde/tweede keeper, en nog niet goed genoeg voor grote werk.. benieuwd of dat nog komt..
Okan KöseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet goed genoeg. Simpel zat.
Zakaria LabyadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het probleem met Zakaria was dat hij 2x fors geblesseerd was. O.A. gescheurde kruisbanden
Memphis Depaya ok thx..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afwachten of hij het überhaupt gaat redden..
Mijn scouts zeiden dat ze superieur werden.. Maar daar twijfelde ik een beetje aan.. thx..![]()
![]()
Hmm hij start niet op bij mij.. Ik kom gewoon bij het startscherm en dan staat er "Processing..please wait", en dat gaat maar niet weg! Het blijft zo. Heb al opnieuw opgestart, opnieuw geinstalleerd, patch er overheen.. Weet iemand wat het kan zijn?
EDIT: Hij doet het nu ineens wel.. weet niet precies waar het aan ligt.
[ Bericht 14% gewijzigd door HalvinCarris op 30-05-2011 10:32:46 ]Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')![]()
Dat scenario weer ff aan de kant gezet(had na 8 duels 3 punten) en maar weer met PSV verder..
Zit met PSV in de zomerstop.
Ben gedeeltelijk mijn selectie aan het opschonen.
Dzsudzsak nieuw contract laten tekenen voor het zelfde salaris(1,5m per jaar) maar dan zonder Match Highest Earning clausule(anders had hij 3 weken later net als Gago 2m gaan verdienen..).
Heb verder Cassio(speelde in seizoen 1 en 2 een paar duels als eerste keeper afwezig was, seizoen 3 was hij 2e keeper, maar zodra Enyeama niet kon spelen keepte Jeroen Zoet) verkocht voor 2,2 miljoen aan FC Barcelona(Victor Valdes!: Watch out
), Marcelo(1e seizoen basiskracht, in seizoen 2 en 3 nog maar een handje vol duels gespeeld) voor 3,1m naar Valladolid en Jermain Lens(in 3 seizoenen toch wel 5 duels gespeeld in de Eredivisie) voor 3,2m naar WBA. Gezien de gezamenlijke waarde van 4m en de opbrengst van 8,5m toch niet slecht gedaan..
Heb voor komende zomer 27,5m transfergeld en 28m loonbudget(waarvan 22m gebruikt). Weet nog niet wat ik er mee ga doen.. Misschien proberen een goalgetter te kopen..![]()
Pfff denk je het seizoen goed te beginnen met een 4-0 overwinning op PSV in de JC schaal, raakt m'n beste speler Neymar 3 maanden geblesseerd.![]()
![]()
Wolves.
3e seizoen. 1 januari en op plaats 2. 12 overwinningen, 6 gelijke spelen, 0 maal verlies. Gewoon 4-2-4 met redelijke spelers. Heeft even geduurd, maar nu begint mijn tactiek vruchten af te werpen. Eerder verloor ik nog weleens dik tegen mindere goden, maar dat is verleden tijd. Ben erg steady. Enige verliespartij is tegen Braga thuis geweest, maar toen was ik al geplaatst voor de volgende ronde EL.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 13:45 schreef inZanity het volgende:
Pfff denk je het seizoen goed te beginnen met een 4-0 overwinning op PSV in de JC schaal, raakt m'n beste speler Neymar 3 maanden geblesseerd.das kut ja. Welk team ben je ?
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Waar kan ik het Naam>Spelers>Zoeken vinden? Ik zoek de transferlijst. De lijst dus zoals clubs hun spelers daarop zetten,..AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Met Naam wordt jou naam als manager bedoeldquote:Op maandag 30 mei 2011 16:09 schreef Creeg het volgende:
Waar kan ik het Naam>Spelers>Zoeken vinden? Ik zoek de transferlijst. De lijst dus zoals clubs hun spelers daarop zetten,..
Kan zijn dat het ipv Spelers > Zoeken, Zoeken > Spelers is![]()
![]()
Tactiek bevalt primaquote:Op zondag 29 mei 2011 01:04 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Bevalt de tactiek een beetje? Zelf gemaakt of van internet geplukt?
De invulling er van ziet er heerlijk uit!nog maar één keer verloren dit seizoen en dat was in de beker uit tegen Chelsea kan een keer gebeuren. Heb de tactiek zelf in elkaar geknutseld, moet hem nog een klein beetje tweaken maar nu nog geen zin aan. Champions League; Benfica uit 5-1, Salzburg uit 4-1 en Sampdoria thuis 3-1
![]()
![]()
De regel in Italie dat je per seizoen niet meer dan 1 speler buiten de EU mag halen is zwaar zaad. Zeker ook omdat later in het spel bijna alle talenten uit Zuid-Amerika komen. En daar kan ik er maar 1 per jaar van halen. Pffff.
Zoek je een leuke spits van max. 18 jaar: 5 leuke hits. Vink je 'EU-based' aan: 0. Zucht.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn centrale middenvelder weet het voor elkaar te krijgen om binnen 15 seconden (!!!) rood te krijgen voor een tackle met twee benen. Hij heet niet voor niets 'Leo'. Lompe Leo. Mijn God wat een koekenbakker.![]()
Ik heb een vraag over het aanbieden van overbodige spelers bij andere clubs.
Bij negen van de tien clubs die reageren krijg ik een transfervoorstel met een 48 maanden lange afbetaling.
Ik kan geen tegenbod doen waarin ik de voorwaarden verander, ik kan alleen het transfervoorstel afwijzen met daar aangekoppeld een reden.
Mis ik iets? Is er een manier om wel een fatsoenlijk (direct betalen) bod te krijgen?![]()
Nee die is er volgens niet soms kan je onderhandelen en soms niet als een club een definitief bod uitbrengt.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb een vraag over het aanbieden van overbodige spelers bij andere clubs.
Bij negen van de tien clubs die reageren krijg ik een transfervoorstel met een 48 maanden lange afbetaling.
Ik kan geen tegenbod doen waarin ik de voorwaarden verander, ik kan alleen het transfervoorstel afwijzen met daar aangekoppeld een reden.
Mis ik iets? Is er een manier om wel een fatsoenlijk (direct betalen) bod te krijgen?C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Kampioen met Wolves. Stond 2 punten voor op ManCity. Laatste wedstrijd. Ik uit naar Arsenal. ManCity thuis tegen Liverpool. Ik had aan 1 punt genoeg. Maakt Arshavin in de laatste minuut de 2-1 voor Arsenal. Gelukkig verloor ManCity thuis met 3-1 van Liverpool. Mijn tactiek werkt goed.
Fa cup finale helaas met 3-0 verloren van Chelsea.
Uitblinkers: Demba Ba, Fletcher, Ait Fana, Jack Cork, Griezman en El Kouatari.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Sinds mijn aanstelling bij het Nederlands elftal zit ik al te worstelen met de linksback positie Pieters is een prima LB maar dan houd het ook wel op. een aardige reserve was niet te vinden. Uit nood maar Martins indi erbij gehaald. Krijg ik net het bericht dat Digne die al jaren m'n vaste LB is bij Feyenoord een Nederlands paspoort heeft gekregen, terwijl hij er eerder geen heil in zag :p![]()
Het gaat weer lekker hier
Gerrard, Torres, Glen Johnson, Kuyt, N'Gog en Shelvey allemaal langdurig geblesseerd, net nu ik in een cruciale periode zit (Manchester United, Arsenal en 2 groepswedstrijden Champions League)
Het team draait nog niet lekker, veel jonkies in het team die nog moeten wennen (Kevin, Babacar, Digne) en een aantal spelers draaien nog niet zo goed als vorig jaar (Babel, Meireles)
Het wordt een zwaar seizoen![]()
Lucas van Sao Paulo voor 4 miljoen naar Groningen halen? Begin eerste seizoen. Ook Lucas Piazon heb ik even bekeken, schijnt een enorm talent te zijn maar z'n stats zien er niet geweldig uit.. Iemand anders nog een leuke spits?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Lucas is een goede speler, speelt bij mij sinds seizoen 1 voor FC Barcelona. Heeft inmiddels 57 duels voor het eerste van Barca. Het is geen Messi maar ik denk dat hij voor Groningen zeker van waarde kan zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:30 schreef Lindgren. het volgende:
Lucas van Sao Paulo voor 4 miljoen naar Groningen halen? Begin eerste seizoen. Ook Lucas Piazon heb ik even bekeken, schijnt een enorm talent te zijn maar z'n stats zien er niet geweldig uit.. Iemand anders nog een leuke spits?
Lucas Piazon is qua stats op zijn 19e bij mij nog steeds niet bijster goed..![]()
Ik haal Lucas voor 4 miljoen rond op inderdaad, Piazon kost slechts 275k, maar gaat dan nog 2 jaar rijpen bij Sao Paulo. Misschien dat ik die gok wel neem, kan 'm altijd voor meer doorverkopen..quote:Op maandag 30 mei 2011 22:33 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Lucas is een goede speler, speelt bij mij sinds seizoen 1 voor FC Barcelona. Heeft inmiddels 57 duels voor het eerste van Barca. Het is geen Messi maar ik denk dat hij voor Groningen zeker van waarde kan zijn.
Lucas Piazon is qua stats op zijn 19e bij mij nog steeds niet bijster goed..
Weet je nog een goede MC of VR? Dan is m'n selectie rond. Ik heb Mauricio Pereyra al opgehaald en Teko Modise en Vrsaljko waren te duur.. Digne maar eens opzoeken..hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wil je jonge honden of gasten die zo in de basis kunnen?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik haal Lucas voor 4 miljoen rond op inderdaad, Piazon kost slechts 275k, maar gaat dan nog 2 jaar rijpen bij Sao Paulo. Misschien dat ik die gok wel neem, kan 'm altijd voor meer doorverkopen..
Weet je nog een goede MC of VR? Dan is m'n selectie rond. Ik heb Mauricio Pereyra al opgehaald en Teko Modise en Vrsaljko waren te duur.. Digne maar eens opzoeken..
Heb zelf Mateo Kovacic en Nika Kvekveskiri als jongelingen rond lopen.
Kovacic ben ik erg tevreden over, Kvekveskiri ben ik iets minder tevreden over, maar is ook weer niet dramatisch..![]()
Toevallig, heb Kovacic al bekeken en 10 minuten geleden Kvekveskiri, ik ga echter voor de Roemeen Cornel Rapa, prima back. Krijgt iets meer sterren PA. Hij is ook nog iets goedkoper. Ik prefereer trouwens jonkies.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:47 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Wil je jonge honden of gasten die zo in de basis kunnen?
Heb zelf Mateo Kovacic en Nika Kvekveskiri als jongelingen rond lopen.
Kovacic ben ik erg tevreden over, Kvekveskiri ben ik iets minder tevreden over, maar is ook weer niet dramatisch..hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
NEC heeft de speler Ollé-Ollé aangetrokken.. Ik weet al hoe die toegezongen gaat worden..
Heb Vaclav Kadlec voor een seizoen van ManU gehuurd.. Kijken of die de goals voor mij kan scoren..![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:59 schreef MMUFC het volgende:
NEC heeft de speler Ollé-Ollé aangetrokken.. Ik weet al hoe die toegezongen gaat worden..
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: