Ga je kamer schoonmaken.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:49 schreef TheFamousMan het volgende:
Heeft hier iemand Scary Movies gezien?
Zo ja, welk deel is een echte aanrader?
Ik verveel me
niemand die het je kwalijk neemt hoorquote:
nee hoor, ruikt alleen maar zoquote:
Dan faal je.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:38 schreef Furdinand het volgende:
Omg.... Ik schijn het meisje dat ik nu leuk vind op de basisschool waar zij een groep hoger dan ik zat hard in haar buik geschopt te hebben![]()
de hoeveelste van vandaag is dat al?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:05 schreef Beach het volgende:
[..]
sorry het is nu tijd voor mijn zondagmiddagfap
kquote:Op zondag 29 mei 2011 18:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
even snel chocomel en hamburgers kopen, brb
Oh, ik ga raden... Jij was bij Jan?quote:
Ik wel, maar niet zo leukquote:
okquote:Op zondag 29 mei 2011 21:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik wel, maar niet zo leukoma in het ziekenhuis alles kut, maar gaat nu wel redelijk. Vannacht hebben klips en ik heeeeerlijk op de bank geslapen
terwijl m'n oom en tante uit Drente in mijn bed lagen
.
Jij denkt dat ik alles terug ga lezen?quote:
hihihihiquote:Op zondag 29 mei 2011 21:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik alles terug ga lezen?veel te veel moeite joh
ik zag alleen iets over Doerak. Doerak
Wat leukquote:Op zondag 29 mei 2011 21:29 schreef JanPiraat het volgende:
ware liefde hoor Doerak en Klinkertje samenwat een klik
Ja kut wel, maarja, hopen dat ze weer opknapt, het is niet zo dat ze denken dat ze gaat overlijden nu ofzo. Maarja, ze is wel al 87quote:Op zondag 29 mei 2011 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Aww wat naar van je oma zeg Bloempje
Hmm. Oke. Ongesteld?quote:
Gewoon chagrijnig denk ik.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmm. Oke. Ongesteld?
Ohnee, dan zou je juist overgevoelig zijn.
Soms geven mensen niet om andere mensen, hun problemen en hun leven. Zo werkt dat nu eenmaal.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmm. Oke. Ongesteld?
Ohnee, dan zou je juist overgevoelig zijn.
Ja wel goed hoorquote:Op zondag 29 mei 2011 21:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je?
[..]
Hoi Klinksje
Oh jahoor, die baby's waren niet zo heel vermoeiend, alleen heel liefquote:Op zondag 29 mei 2011 21:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, mooi zo!Al uitgerust van alle baby's enzo?
Met mij gaat het wel.
Jammerquote:Op zondag 29 mei 2011 21:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, ik ben aan het afkicken. Jullie kunnen toch ook vaker posten.
Oh, dat is tof.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh jahoor, die baby's waren niet zo heel vermoeiend, alleen heel lief
Hmm, gaat wel?
Iets met een leven proberen te krijgen.quote:
Dus wij hebben geen leven?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dat is tof.
Ja, nouja, kut geslapen vannacht, maar verder gaat het best.
[..]
Iets met een leven proberen te krijgen.
Oh oke, dan is het goedquote:Op zondag 29 mei 2011 21:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dat is tof.
Ja, nouja, kut geslapen vannacht, maar verder gaat het best.
[..]
Iets met een leven proberen te krijgen.
Ik ben mij aan het afvragen of ik een leven heb. Ik denk het welquote:Op zondag 29 mei 2011 22:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
Een leven krijg je niet, die heb je of die heb je niet
Weet wel zeker ^^quote:Op zondag 29 mei 2011 22:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben mij aan het afvragen of ik een leven heb. Ik denk het wel
Dat ik minder ga posten op FOK!, omdat ik mijn tijd aan andere dingen ga besteden.quote:
Okquote:Op zondag 29 mei 2011 22:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat ik minder ga posten op FOK!, omdat ik mijn tijd aan andere dingen ga besteden.
Geen onverstandig besluit misschien. Moet ik ook eens doenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat ik minder ga posten op FOK!, omdat ik mijn tijd aan andere dingen ga besteden.
Ja eigenlijk wel. Maar ja.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Geen onverstandig besluit misschien. Moet ik ook eens doen
Ja, toch is dit leuker dan schoolwerk meestalquote:
Ja, vet slecht wel.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, toch is dit leuker dan schoolwerk meestal
Nogalquote:
je bent wel dol op sararaatsquote:Op zondag 29 mei 2011 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Userfoto's #257
En dan nog een als ej nog meer naar beneden scrollt.
kijk zelf maarquote:Op zondag 29 mei 2011 22:45 schreef Hooidraad het volgende:
Wat is dat voor figuur dan, die sararaats?
Fok! beroemdheid?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg Sararaats gespot in userfoto's topicWHEHEHEHEHE
![]()
![]()
![]()
![]()
1 woord: fok.rarquote:Op zondag 29 mei 2011 22:47 schreef Hooidraad het volgende:
Ik heb de foto's wel gezien, maar ik bedoel meer vanwege dit:
[..]
Fok! beroemdheid?
je mist niksquote:Op zondag 29 mei 2011 22:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb alleen ijsmeis.rar in mijn collectie.
Ik ben al blij dat ik uit de up to date .rar gehaald benquote:Op zondag 29 mei 2011 22:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb alleen ijsmeis.rar in mijn collectie.
op aanvraag?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik uit de up to date .rar gehaald ben
Nee, zelf verwijderd.quote:
Mweh geen zin in confrontatie in de toekomst.quote:
Herinner mensen nou nergens aan dan.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, zelf verwijderd.
En toen zijn ze teruggezet, en weer verwijderd. De aanhouder wint
[..]
Mweh geen zin in confrontatie in de toekomst.
Haha leuke, nooit eerder gehoord ook.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is vandaag, morgen is het morgen.
Gelukkig maarquote:Op maandag 30 mei 2011 09:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha leuke, nooit eerder gehoord ook.
Dat was nagellakremover met aardbeigeurquote:Op maandag 30 mei 2011 09:33 schreef gianni61 het volgende:
mogguh
space, je bent goed bezig met je aceton. die had je laatst toch ook al over je phone gedropt?
bij je ontslag heb je geen cv nodigquote:Op maandag 30 mei 2011 09:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
FAALPRINTER
ik moet ontslagbrief en CV uitprinten, doet de printer het niet
oke.quote:
druk bezig geweest?quote:Op maandag 30 mei 2011 09:58 schreef Patje1987 het volgende:
Pff moet echt nog bijkomen van dit weekend
hier hetzelfdequote:Op maandag 30 mei 2011 09:58 schreef Patje1987 het volgende:
Pff moet echt nog bijkomen van dit weekend
Feestje van Vrijdagavond tot Zondagmiddag.quote:
dat doe je goedquote:Op maandag 30 mei 2011 10:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Feestje van Vrijdagavond tot Zondagmiddag.
Redelijkquote:Op maandag 30 mei 2011 10:04 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
dat doe je goednog een beetje aan slapen toegekomen?
Bruiloft was 13 meiquote:Op maandag 30 mei 2011 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke.
goed weekend gehad trouwens?
was nu afgelopen weekend bruiloft op komend weekend?
oke, dan zal ik wel in de war zijn.quote:
Haha jij had ook het één en ander genuttigd?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, dan zal ik wel in de war zijn.
dat krijg je na zo'n weekend
zaterdag avond een feestje met gratis bier.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha jij had ook het één en ander genuttigd?
gratis bier?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zaterdag avond een feestje met gratis bier.
ik werd zondag wakker met koppijn als een gek.
zondagmiddag maar met een paar man bij de burgerking gaan ontbijten om bij te komen
8 vrienden die allemaal 30 worden hadden samen een feestzaal afgehuurd. was heul gezelligquote:Op maandag 30 mei 2011 10:37 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
gratis bier?ik wil ook naar zo'n feestje
8 vrienden hebbenquote:Op maandag 30 mei 2011 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
8 vrienden die allemaal 30 worden hadden samen een feestzaal afgehuurd. was heul gezellig
ik zit ook alleen tijdens werktijd op fokquote:Op maandag 30 mei 2011 10:41 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
8 vrienden hebbenen dan nog op FOK! zitten
je hebt vrienden en ook nog werk? wat is deze?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zit ook alleen tijdens werktijd op fok
ja, ik snap ook af en toe niet wat ik hier doe, maar ik vind sommigen van jullie wel aardigquote:Op maandag 30 mei 2011 10:44 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
je hebt vrienden en ook nog werk? wat is deze?
wat voor werk doe je? als een FOK!er al werk heeft is ie natuurlijk systeembeheerder of programmeur ofzo?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik snap ook af en toe niet wat ik hier doe, maar ik vind sommigen van jullie wel aardig
ik zit niet in de ict, maar in de staalbouw.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:49 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
wat voor werk doe je? als een FOK!er al werk heeft is ie natuurlijk systeembeheerder of programmeur ofzo?
edit: of mag ik dat niet vragen?![]()
wat doe je dan? stalen dingen in elkaar zetten? met een computer? (want je zit op FOK!)quote:Op maandag 30 mei 2011 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zit niet in de ict, maar in de staalbouw.
werktuigbouwers zijn ook sociaal contactgestoorde mensen..
wat is AH-loos ?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zo ik ben bijna AH-loos, nu heb ik het heet van het fietsen
je bent wel nieuwsgierig he.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:54 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
wat doe je dan? stalen dingen in elkaar zetten? met een computer? (want je zit op FOK!)
Geen werk meer hebben bij AH denk ikquote:
ja sorry ik geef mijn autisme de schuldquote:Op maandag 30 mei 2011 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent wel nieuwsgierig he.
nee, ik doe calculatie/werkvoorbereiding
Nee blauwe inkt, zwart was opquote:Op maandag 30 mei 2011 11:04 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Op dat paarse papiertje? en heb je al een nieuw baantje uitgekozen?
dus je hebt al gesolliciteerd?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee blauwe inkt, zwart was op![]()
Vanavond en woensdag training bij callcenter, als de 2% dat dat niet doorgaat uitkomt heb ik nog een back-up plan
Jup, aantal weken geleden al telefonische intake gehad en die goed afgerond, maar toen examens dus nu pas training.quote:
Speltip 1: supermarkt is poep.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:13 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ik wil ook een baantje maar ik ben veel te verlegen om zelfs ook maar bij de lokale supermarkt te solliciteren![]()
Callcenterquote:Op maandag 30 mei 2011 11:15 schreef Hatsekiedee het volgende:
ja ik wil ook geen krantenwijkje en wat moet je anders gaan doen als 17-jarige autist
tomatenplukkerquote:Op maandag 30 mei 2011 11:15 schreef Hatsekiedee het volgende:
ja ik wil ook geen krantenwijkje en wat moet je anders gaan doen als 17-jarige autist
die zullen er ook vast rondlopen.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:31 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ok, is dat niet iets voor polen dan
Je hebt nog steeds recht op om die andere baan weg te doen hoor, twee maanden proefperiode.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:48 schreef dralion13 het volgende:
FUUU heb ik net zaterdag een baan aangenomen, krijg ik vandaag telefoon voor een veel chillere baan (maar moest zaterdag over die baan beslissen)
Ligt eraan wat je voor contract hebt en wat er in de cao geregeld is.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds recht op om die andere baan weg te doen hoor, twee maanden proefperiode.
oei een beetje laat sorryquote:Op maandag 30 mei 2011 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zullen er ook vast rondlopen.
in de grote stad is dat natuurlijk wel wat lastiger ja. maar lijkt me werk genoeg te vinden.
wat wil je zelf?
Iets makkelijks en zonder zeurende mensen. Lastige combinatiequote:Op maandag 30 mei 2011 12:46 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
oei een beetje laat sorry![]()
maar ik wil gewoon iets makkelijks, liefst binnen, en zonder al te veel zeurende mensen
Dat ook, zolang het niet in strijd is met de wet. En de wet zegt twee maanden proeftijd dacht ikquote:Op maandag 30 mei 2011 12:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je voor contract hebt en wat er in de cao geregeld is.
Hoi IJsmuppetquote:
Alles goed? Hoe ging fysioquote:Op maandag 30 mei 2011 12:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ook, zolang het niet in strijd is met de wet. En de wet zegt twee maanden proeftijd dacht ik
[..]
Hoi IJsmuppet
Bij contact voor onbepaalde tijd jaquote:Op maandag 30 mei 2011 12:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ook, zolang het niet in strijd is met de wet. En de wet zegt twee maanden proeftijd dacht ik
Fysio ging wel okee, knie moest worden overbelast, dus ik heb nu ook lastquote:
Hehe klopt. Handig die wetboeken, moet niet vergeten er straks nog een aan te schaffenquote:Op maandag 30 mei 2011 12:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bij contact voor onbepaalde tijd ja. Met bepaalde tijd is het maximaal een maand
. Zie 7:652 lid 4 BW.
.
quote:Op maandag 30 mei 2011 13:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fysio ging wel okee, knie moest worden overbelast, dus ik heb nu ook last
Maar zij, en ik, weet nu waar ik last van heb. Dus ik ga nu een programma van 6 weken doen en dan moet het over zijn. Maar ik mag 6 weken lang niet hardlopen, dus ik moet mij uitschrijven voor een hardloopevenement, dat doet wel pijn, want ik weet dat ik in ieder geval die 5km aan kan.
[..]
Hehe klopt. Handig die wetboeken, moet niet vergeten er straks nog een aan te schaffenWoensdag belastingrecht en heb alleen BW
Hopelijk is het na zes maanden ook echt weg. Kun je daarna eindelijk goed sporten.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fysio ging wel okee, knie moest worden overbelast, dus ik heb nu ook last
Maar zij, en ik, weet nu waar ik last van heb. Dus ik ga nu een programma van 6 weken doen en dan moet het over zijn. Maar ik mag 6 weken lang niet hardlopen, dus ik moet mij uitschrijven voor een hardloopevenement, dat doet wel pijn, want ik weet dat ik in ieder geval die 5km aan kan.
[..]
Hehe klopt. Handig die wetboeken, moet niet vergeten er straks nog een aan te schaffenWoensdag belastingrecht en heb alleen BW
Ga ergens anders wonen.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:01 schreef sharr het volgende:
Mijn automatische updates zijn uitgeschakeld
Ehm, omdat ze me een obesitas figuur noemt, de hele tijd dik noemt en mijn halve kledingkast heeft weggegooid 'dat pas je toch niet meer', terwijl ik het nog wel paste en het daarbij ook nog 'ns zelf betaald had.
Inderdaad.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ga ergens anders wonen.
Sowieso jouw moeder
Laat haar je niet klein krijgen, Sharquote:Op maandag 30 mei 2011 14:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik ga nu even met haar bankpasje nieuwe kleding halen, of ze het nou goed vindt of niet.
Kusjesquote:Op maandag 30 mei 2011 14:09 schreef sharr het volgende:
Tot zo mensen, ik ga even vijfhonderd euro opmaken. Neem denk ik gelijk maar een iPod mee. Apple.
Kusjes.
van je moeder moet je het hebbenquote:Op maandag 30 mei 2011 14:01 schreef sharr het volgende:
Mijn automatische updates zijn uitgeschakeld
Ehm, omdat ze me een obesitas figuur noemt, de hele tijd dik noemt en mijn halve kledingkast heeft weggegooid 'dat pas je toch niet meer', terwijl ik het nog wel paste en het daarbij ook nog 'ns zelf betaald had.
quote:Op maandag 30 mei 2011 14:09 schreef sharr het volgende:
Tot zo mensen, ik ga even vijfhonderd euro opmaken. Neem denk ik gelijk maar een iPod mee. Apple.
Kusjes.
vrouwen die boerenquote:
maar soms ook niet (mits knappe vrouwen)quote:
Waarom maakt het verschil als de vrouw mooi is? Het is gewoon vies. Soms moet het maar dat is gewoon lichamelijk. Ik boer niet als het niet nodig is.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar soms ook niet (mits knappe vrouwen)
ijsje.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:26 schreef sharr het volgende:
Al drieënhalf liter water op en nog is die bek niet weg.
Is dat niet een symptoon van diabetes?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:26 schreef sharr het volgende:
Al drieënhalf liter water op en nog is die bek niet weg.
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Is dat niet een symptoon van diabetes?
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:50 schreef Gridlok het volgende:
Spees waar was je dan, wij maar wachten in Boxtel....
WONEN in een vakantie huisjequote:Op maandag 30 mei 2011 17:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wonen tegen Boxtel aan, best achteraf in een vakantie huisje :3
Eetzequote:Op maandag 30 mei 2011 17:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ja maar jij bent harde kern
en ik ben eten tata
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |