Ja dat zou ook echt iets voor mij zijn inderdaadquote:Op zondag 29 mei 2011 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
[hypochonder]Ik heb de laatste dagen veel rauwe tomaat gegeten en ben nu bang voor EHEC
Worth a tryquote:Op zondag 29 mei 2011 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
zou een glas tequila helpen de bacterien te doden?
als je hem wast en schilt is er niets aan de hand. Ik heb vandaag m'n broccoli gewassen, doe ik normaal nooit..quote:Op zondag 29 mei 2011 21:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog een komkommer (van de AH) liggen die ik nu niet meer durf op te eten.
Die kunnen hopelijk geen kwaad? Ik eet soms twee komkommers (van de AH) per dagquote:Op zondag 29 mei 2011 21:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog een komkommer (van de AH) liggen die ik nu niet meer durf op te eten.
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:56 schreef Rituals het volgende:
[..]
Die kunnen hopelijk geen kwaad? Ik eet soms twee komkommers (van de AH) per dag![]()
. Heel soms zelfs drie.
Het vult en weinig kcals.quote:
It's all over the news!quote:Op zondag 29 mei 2011 21:57 schreef Blurred86 het volgende:
Ik heb trouwens alleen hier van jullie over die bacterie gehoordmaak me dus ook maar weinig zorgen moet ik zeggen. Gaat het alleen om Duitse groenten?
Vult het wel echt? Ik knaag tegenwoordig wel vaak worteltjes weg, maar om nu te zeggen dat ik er echt vķl van word? Nee, tis meer dat het gerammel weggaat.quote:
Ook. Maar de andere 2 zijn leuk voor de bonus.quote:
ja maar ik heb er hier nog niets/niemand over gehoord, dat was mijn punt meerquote:Op zondag 29 mei 2011 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
It's all over the news!
http://www.nu.nl/buitenla(...)ehec-in-berlijn.html
haha, daar heb ik de Duutser gister over verteld, hoe we dat altijd op schoolkamp moesten eten, en daarna moesten fluiten, en dat dat nietl ukt omdat je mond zo droog is.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vult het wel echt? Ik knaag tegenwoordig wel vaak worteltjes weg, maar om nu te zeggen dat ik er echt vķl van word? Nee, tis meer dat het gerammel weggaat.
Ik ga nog even een beschuit met pindakaas klaarmaken.
Strohrum?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:56 schreef Blurred86 het volgende:
volgens mij moet je ongeveer 70% ethanol hebben om te desinfecteren dus ik vraag me af hoeveel nut tequilla zal hebben
Dat ga ik zo ook eens proberen danquote:Op zondag 29 mei 2011 22:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
haha, daar heb ik de Duutser gister over verteld, hoe we dat altijd op schoolkamp moesten eten, en daarna moesten fluiten, en dat dat nietl ukt omdat je mond zo droog is.
Graagquote:Op zondag 29 mei 2011 22:06 schreef Blurred86 het volgende:
tink, ik kan die camping niet meer terugvinden maar mocht je interesse hebben dan kan ik het nog wel even voor je aan mijn vader navragen
Absinth?quote:
Daar ben ik volgens mij ook geweest. Miss niet op dezelfde camping, maar wel bij Houffalize.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:07 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriend wist er ook wel één, maar wist de naam niet meer. Lekker handigWas bij het plaatsje Houffalize in de buurt in ieder geval.
Daar zat ik 3 jaar geleden inderdaad!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
http://www.eurocamping.be/index.php/home
Hier heb ik gecampeerd ooit.
Watertje stroomt erlangs, je kan lopend naar de hemel (het kleine dorpje ciel ligt op de top van de bergheuvel) en ook wandelen naar het toeristische dorpje la roche
Dat is de zustercamping van de camping waar ik eerst altijd heen gingquote:Op zondag 29 mei 2011 22:13 schreef Blurred86 het volgende:
ha! toch nog gevondenhttp://www.leconfluent.be
zustercampingquote:Op zondag 29 mei 2011 22:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is de zustercamping van de camping waar ik eerst altijd heen ging
We vergeven het je, als jij het trema even vervangt door een accent gravequote:Op zondag 29 mei 2011 22:18 schreef Laureline het volgende:
O, en over die 25 juni: dat is de dag na m'n premiëre, dus dan ben ik waarschijnlijk halfdood en niet in staat tot nog 1 minuut sociaal doen.
Ja irritant hčquote:Op zondag 29 mei 2011 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)tropische-hitte.html
Ik erger me aan dit bericht. Alleen in het puntje van Zuid-Limburg wordt het tropisch, in de rest van NL niet. Zet dat dan in de kop.
Ojee, die schrijf ik dus al m'n hele leven fout!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We vergeven het je, als jij het trema even vervangt door een accent grave.
ah zo! maar waar zie je dat dan? of wist je dat toevallig ofzo?quote:
Dat staat op de sitequote:Op zondag 29 mei 2011 22:24 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ah zo! maar waar zie je dat dan? of wist je dat toevallig ofzo?
quote:.....kunnen worden gecombineerd met een avontuurlijk en comfortabel verblijf op onze camping Olympia-outdoor-bowling. Surf voor meer informatie over het verblijf en de diverse arrangementen naar www.camping-olympia.nl
ik heb zojuist nog tomaat opquote:Op zondag 29 mei 2011 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
[hypochonder]Ik heb de laatste dagen veel rauwe tomaat gegeten en ben nu bang voor EHEC
Spaanse komkommer schijnen de boosdoener te zijn geweest in duitsland!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:37 schreef Blurred86 het volgende:
volgens mij verkoopt lidl voornamelijk nederlandse en spaanse tomaten toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vanavond had ik wel een beetje last van mn avondeten, met komkommer en tomaat.Oh bah PuffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarop scheld hij dan precies?
Wb, fijne vakantie gehad??quote:Op zondag 29 mei 2011 22:56 schreef anna82 het volgende:
Hoi! Ik ben ontreekst!
Terug van vakantie en ik moet nog bijlezen, maar volgens mij kan ik juichen voor de eerste versie van Maria en een Engels huisje voor Mo en Wolf![]()
![]()
Vakantie was fijn! Minder was dat ik de halve vakantie inzat over mijn werk en de andere helft inzat over mijn voorkomen.Ik word een beetje obessief, dus heb de weegschaal weggestopt en het meetlint teruggelegd in het naaikistje. Vanaf nu ga ik een gewichtsloos bestaan leiden
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Hoe heet ze ontbijt altijd met een beschuit met pindakaas, daar krijg ik dezelfde visuals bij.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:02 schreef Jagärtrut het volgende:
haha, daar heb ik de Duutser gister over verteld, hoe we dat altijd op schoolkamp moesten eten, en daarna moesten fluiten, en dat dat nietl ukt omdat je mond zo droog is.
Neem luduvudu, werkt als een malle.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:12 schreef Amsel het volgende:
Zo, dit was weer een vreetweekendHet enige goede eraan waren die 20 minuten hardlopen, en nu heb ik spierpijn. Gisteravond etentje met vriendinnen, heb me echt vol zitten proppen omdat alles zo lekker was. En vandaag een verjaardag met ook veel te veel lekkers. Ik kan me dan echt niet inhouden. En over 3,5 week moet ik al in bikini
Ook nog halflam?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:18 schreef Laureline het volgende:
O, en over die 25 juni: dat is de dag na m'n premiëre, dus dan ben ik waarschijnlijk halfdood en niet in staat tot nog 1 minuut sociaal doen.
Hij scheldt niet op mij, maar wel tegen mij, op de heffing, het systeem en dat soort dingen...quote:Op zondag 29 mei 2011 23:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh bah Puffwaarop scheld hij dan precies?
Gelukkigquote:
Oh das wel zonde want het is best goed wakker worden met dat ding.quote:Op maandag 30 mei 2011 08:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeiemorgen!
De wekkerlamp staat net iets te laag, ik draaide me gewoon om en ik merkte er niets meer vanop een stoel dus.
Dat icm een mug die me wakker hield, zorgt dat ik een beetje brak ben
Ja, ga ik nu doen, maar hij stond op het kozijn omdat de stekker niet lang genoeg was. Ik verleng m maar en dan komt t helemaal goedquote:Op maandag 30 mei 2011 08:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh das wel zonde want het is best goed wakker worden met dat ding.
Nachtkastje?
quote:Op maandag 30 mei 2011 08:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja, ga ik nu doen, maar hij stond op het kozijn omdat de stekker niet lang genoeg was. Ik verleng m maar en dan komt t helemaal goed
Goed hoor!quote:Op maandag 30 mei 2011 07:26 schreef Amsel het volgende:
Zo, ik heb net als zaterdag zojuist 2,5 km gerend. Zou ik al dunner zijn? *zweet*
Jij: "Vind je me in een broek lelijk dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
Mr. Mo vindt me ook mooier in een rok![]()
Niet geschoten...quote:Op maandag 30 mei 2011 09:07 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, staat een open solliciatie mail klaar voor een bedrijf in Engeland dat Nederlandse lessen geeft.
Alleen hebben, volgens de site, hun werknemers gemiddeld 15 jaar ervaringdus vraag me af of het zin heeft zo'n mail te sturen
Uhuh daaahaag waar halen ze die vandaanquote:Op maandag 30 mei 2011 09:07 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, staat een open solliciatie mail klaar voor een bedrijf in Engeland dat Nederlandse lessen geeft.
Alleen hebben, volgens de site, hun werknemers gemiddeld 15 jaar ervaringdus vraag me af of het zin heeft zo'n mail te sturen
oh, niet dat ik het echt geloof dat dat zo isquote:Op maandag 30 mei 2011 09:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Uhuh daaahaag waar halen ze die vandaan
DM eens een linkje dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 09:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, niet dat ik het echt geloof dat dat zo ismaar ik heb totaal géén lesgeefervaring op m'n zwemlessen na
Dat kan toch best? Mensen die als docent Nederlands gewerkt hebben in NL en vervolgens hun geluk over de grens zijn gaan beproeven? Best leuk als je over de grens ook nog iets kunt met je Nederlandsquote:Op maandag 30 mei 2011 09:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Uhuh daaahaag waar halen ze die vandaan
er zullen er best zijn met 15 jaar ervaring, maar gemiddeld?quote:Op maandag 30 mei 2011 09:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat kan toch best? Mensen die als docent Nederlands gewerkt hebben in NL en vervolgens hun geluk over de grens zijn gaan beproeven? Best leuk als je over de grens ook nog iets kunt met je Nederlands
Neuh, dat wordt een nieuwe, denk ik. Fixen lijkt me niet echt de moeite waard. Hij heeft het lang uitgehouden, taai beestje!quote:Op maandag 30 mei 2011 09:14 schreef Perruche het volgende:
Morning everyone!
Zo, collega zei dat ik er nog steeds brak uitziemaar goed voel me een stuk beter...
Amsel goed bezig hoor!
En mijn wasmachine is kapothuhu. Nu moet ik hem of gaan fixen of een nieuwe kopen. Maar dat ding wat ik heb is 20 jaar oud dus fixen zal wellicht niet gaan...?
ik zou een nieuwe kopen, zo duur zijn ze niet meer tegenwoordig en in denk dat je daar veel meer plezier aan zult hebbenquote:Op maandag 30 mei 2011 09:14 schreef Perruche het volgende:
Morning everyone!
Zo, collega zei dat ik er nog steeds brak uitziemaar goed voel me een stuk beter...
Amsel goed bezig hoor!
En mijn wasmachine is kapothuhu. Nu moet ik hem of gaan fixen of een nieuwe kopen. Maar dat ding wat ik heb is 20 jaar oud dus fixen zal wellicht niet gaan...?
Lijkt me een beetje enthousiast idd, al zijn er vast een paar bij met 15 jaar ervaringquote:Op maandag 30 mei 2011 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er zullen er best zijn met 15 jaar ervaring, maar gemiddeld?
dat zeg ikquote:Op maandag 30 mei 2011 09:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje enthousiast idd, al zijn er vast een paar bij met 15 jaar ervaring.
Dan moet je ze wel met een vergrootglas zoeken.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat kan toch best? Mensen die als docent Nederlands gewerkt hebben in NL en vervolgens hun geluk over de grens zijn gaan beproeven? Best leuk als je over de grens ook nog iets kunt met je Nederlands
Maar Moblo studeert wel een taal, dat maakt wel uit. Al weet ik ook niet of dat genoeg is als ik die site bekijk. Het ziet er zo profi uit allemaal!quote:Op maandag 30 mei 2011 09:22 schreef Blurred86 het volgende:
ik zou eerlijk gezegd meer problemen hebben met het gebrek aan opleiding dan het gebrek aan lesgeefervaringmeisje waar ik mee samenwoon hier geeft ook duitse les, maar ze heeft geen duits gestudeerd en is ook niet opgeleid om les te geven
Daar zou ik toch niet blij mee zijn als ik betaalde om een taallessen te krijgen..
ja hč?quote:Op maandag 30 mei 2011 09:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar Moblo studeert wel een taal, dat maakt wel uit. Al weet ik ook niet of dat genoeg is als ik die site bekijk. Het ziet er zo profi uit allemaal!
Zou een open solli sturen dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb wel een apply form gevonden voor trainers, en je kunt niet minder dan 5 jaar ervaring invullen
Ik ben aan het promoveren bij de grootste lampenfabriek in het zuiden van het land en de technische universiteit in het westen. Beetje op een gebied tussen electrotechniek en scheikunde in. Vandaag sta ik op het 'natte' lab, wat een chemisch lab is.quote:
Voor een baantje als redigeerder op oproepbasisquote:* Minimaal 10 jaar ervaring in een positie waarin de Nederlandse taal van groot belang was (bijvoorbeeld als journalist/redacteur of als (juridisch) secretaresse).
Heb jij 'speciale' hardloopkleding? Ik heb gisteren voor het eerst in 'echte' hardloopkleding gelopen en dat liep wel lekker, hoewel mijn shirtje was nog steeds nat was na het lopen.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit alweer klaar in m'n hardloopkleertjes, maar moet nog 40 min wachten![]()
.
aha! echt een vakgebied waar ik helemaal niets van weetquote:Op maandag 30 mei 2011 09:33 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik ben aan het promoveren bij de grootste lampenfabriek in zuiden van het land en de technische universiteit in het westen. Beetje op een gebied tussen electrotechniek en scheikunde in. Vandaag sta ik op het 'natte' lab, wat een chemisch lab is.
Ja, en shirtje blijft wel nat idd (met name onder de oksels), maar lang niet zo erg als een katoenen shirt.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:36 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Heb jij 'speciale' hardloopkleding? Ik heb gisteren voor het eerst in 'echte' hardloopkleding gelopen en dat liep wel lekker, hoewel mijn shirtje was nog steeds nat was na het lopen.
maar is het niet zo dat ze zulke eisen kunnen stellen omdat ze uit zo'n grote poel met potentiele kandidaten vissen? Os is het gewoon echt belachelijk?quote:Op maandag 30 mei 2011 09:35 schreef Viking84 het volgende:
Soms kom je echt absurde eisen tegen:
[..]
Voor een baantje als redigeerder op oproepbasis.
15 jaar ervaring in wat? Lesgeven? Les krijgen? Nederlands spreken?quote:Op maandag 30 mei 2011 09:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zie wat deze functie betreft echt het nut niet in van verschil maken tussen 5 jaar ervaring en 10 jaar ervaring. Wat maakt iemand die 10 jaar ervaring heeft met taalfouten uit rapporten vissen beter dan iemand met 5 jaar ervaring?quote:Op maandag 30 mei 2011 09:39 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
maar is het niet zo dat ze zulke eisen kunnen stellen omdat ze uit zo'n grote poel met potentiele kandidaten vissen? Os is het gewoon echt belachelijk?
Typisch herintreedsterbaantje dus. Krijgen ze veel ervaring voor weinig geld. En veel vrouwen trappen er nog in ook omdat ze denken dat ze geen ander werk meer kunnen krijgenquote:Op maandag 30 mei 2011 09:35 schreef Viking84 het volgende:
Soms kom je echt absurde eisen tegen:
[..]
Voor een baantje als redigeerder op oproepbasis.
Ik ga wel even reageren, denk ik en als ze me afwijzen omdat ik geen 10 jaar ervaring heb, wens ik ze even veel succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |